Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Hennes & Mauritz New York

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Lyd

Lyd


Posts : 24
Join date : 25-09-11
Age : 26
Location : Right here (:

Hennes & Mauritz New York Empty
BerichtOnderwerp: Hennes & Mauritz New York   Hennes & Mauritz New York Emptyzo sep 25, 2011 4:55 am

Deze winkel kan hier natuurlijk niet ontbreken. In al zijn gigantischheid staat hij daar, op 640 Fifth Avenue. Het is altijd druk hier en de rijen voor de pashokjes zijn lang, maar dat weerhoudt een die-hard natuurlijk niet om hier te gaan shoppen, toch?!

Regels: Maak niets kapot, geen winkeldiefstal. Daar wordt hier streng op gecontroleerd.
Personen: 10, al passen er veel en veel meer in de winkel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Hennes & Mauritz New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hennes & Mauritz New York   Hennes & Mauritz New York Emptyzo sep 25, 2011 5:01 am

Jacky kwam eigenlijk nooit naar de H&M ze was daar iets te apart voor als ze het zelf mocht zeggen. Ze gaat altijd veel liever naar de tweedehands winkeltjes of de one-of-a-kind dingen. Maar ze zocht naar een nieuw hoedje en die kon je altijd het beste hier vinden. Hier waren ze namelijk gewoon goedkoop en omdat ze hem toch weer binnen de kortste keren kwijtraakte kwam dat alleen maar beter uit. Vandaag had ze een lange donkreblauwe jurk aan tot op de grond. Hij had een split zodat je wel wat bloot zag. Iets dat in Jacky haar stijl erg belangrijk is. A bit skin makes a guy want more. Iets dat ze vaak tegen vriendinnen zegt. Alleen die snappen niet dat je het dan bij ook maar echt een klein beetje moet laten. Onder haar jurk had ze zwarte hakken, niet al te hoog, en om haar nek twee kettingen, één met een zwart kruisje eraan en één zwarte met grote kralen. Haar haren had ze naar één kant gewerkt en vast gezet met een klem zodat het aan één kant zou blijven zitten en om haar toch warm te houden want haar jurk was strapless had ze een kort zwart colbertje eroverheen. Haar lippen waren knal rood zodat er ook nog wel wat kleur was behalve alleen de blauw van de jurk. Want ook haar schoudertasje was zwart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyd

Lyd


Posts : 24
Join date : 25-09-11
Age : 26
Location : Right here (:

Hennes & Mauritz New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hennes & Mauritz New York   Hennes & Mauritz New York Emptyzo sep 25, 2011 5:36 am

Rijen vol kleding en accessoires. Blouses. Sjaaltjes. Petten. Stropdassen. Jeans. Noem maar op. Allemaal spotgoedkoop. Als het aan Lyd lag, zou hij na zijn dood niet naar de hemel gaan, maar naar de H&M. Het was toch bijna hetzelfde. J'adore, dacht hij, zichzelf erop betrappend dat hij nog steeds vaak in zijn moedertaal dacht. Maar Frans was ook een mooie taal. Sierlijk. Sexy. Charmant. Een Frans woord had hetzelfde effect als lieftallig geknipper van de ogen. Bijna iedereen was onder de indruk. "Spreek jij zo goed Frans?" "Oui," antwoordde Lyd dan, "j'ai habité à Paris longtemps."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Hennes & Mauritz New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hennes & Mauritz New York   Hennes & Mauritz New York Emptyzo sep 25, 2011 5:55 am

Er zat een draadje los van haar jurk en ze keek er even naar terwijl ze liep. Dat had Jacky beter niet kunnen doen want ze liep vol tegen iemand op.' Ohh het spijt me zo.' Mompelde ze met haar standaard brits accent die terug kwam iedere keer als ze even vergat waar ze was en hoe ze zich meost gedragen. Gelijk herstelde ze haar taal en praatte in goed Amerikaans verder,' Heb je je pijn gedaan? Ik lette niet goed op.' Toen pas keek ze op van haar eigen lichaam naar de jongen tegen wie ze was opgeknald. Het was een redelijke jongen. Eigenlijk had ze nog geen mening over de jongen. Dat betekende dus ook geen vooroordeel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyd

Lyd


Posts : 24
Join date : 25-09-11
Age : 26
Location : Right here (:

Hennes & Mauritz New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hennes & Mauritz New York   Hennes & Mauritz New York Emptyzo sep 25, 2011 6:09 am

WHAM. 'Oh. My. God. Meid, het spijt me zo! Is dat mijn schuld? OMG, OMG, OMG, I'm so sorry!' ratelde Lyd, voor het geval dat hij de schuldige was. Hij zat net te kijken naar een pet - een droompet, weliswaar. Beigekleurig met ruitjes die het helemaal gingen worden dit seizoen - toen hij voelde dat iemand tegen hem opbotste. Een meisje. Hij keek even naar haar - vooral naar haar outfit en make-up, om eerlijk te zijn. Daar lette Lyd altijd het meest op - en constateerde dat ze er geweldig uitzag. 'OMG, meid, wat een ge-wél-di-ge jurk! Waar heb je die vandaan?!' vroeg hij enthousiast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Hennes & Mauritz New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hennes & Mauritz New York   Hennes & Mauritz New York Emptyzo sep 25, 2011 6:17 am

Jacky was om. Al bij zijn eerste omg was ze verkocht.' Uit een klein vintage winkeltje die ik mijn eerste dag hier heb ontdekt. Daar meot ik je echt mee naartoe nemen. Geloof me je gaat het geweldig vinden. Ik ben Jacky aangenaam.' Ze keek de jongen met een grote glimlach aan en stak vrolijk haar hand naar hem uit waar een mooie gouden met rode diamant ingelegde ring aan zat.' Ik moet toegeven dat die pet waar je naar aan het kijken was ook schitterend is, ik zou als ik jou was hem alleen niet zo dragen zoals ze hem op de paspop hebben gedaan. Ik zou hem zelf combineren met iets niet zo opvallends zodat de pet er echt uitspringt. Wat ze bij de paspop hebben gedaan is dat de schoonheid van het ding zelf wegvalt omdat de outfit zelf al heel apart en opvallend is.' Jacky hield van mode en kon er altijd uren over praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyd

Lyd


Posts : 24
Join date : 25-09-11
Age : 26
Location : Right here (:

Hennes & Mauritz New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hennes & Mauritz New York   Hennes & Mauritz New York Emptyzo sep 25, 2011 7:27 am

'Oh my gosh, zeker! Ik ben Lydian, call me Lyd. Aangenaam!' Lyd schudde enthousiast Jacky's hand. 'Hé-le-maal, meid! Kijk, ik persoonlijk zou de lichte rode streepjes accentueren door een rode sjaal, maar verder alleen een simpele beige skinny jeans en een zwart T-shirt. Dit shirt,' hij maakte een wuivend wegwerpgebaar naar het shirt van de paspop, 'ziet er verschrikkelijk uit. Groen en beige. Je moet wel érg knap zijn om dat te combineren! Rood en zwart is beter, gelijk een prach-tig Burberry-effect!' Het klonk allemaal ontzettend professioneel uit Lyds mond, en hij geloofde ook graag dat hij een mode-expert was. Maar nu leek hij zijn gelijke te hebben gevonden. 'Wij,' zei hij met een samenzweerderige stem, 'gaan héél close friends worden!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Hennes & Mauritz New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hennes & Mauritz New York   Hennes & Mauritz New York Emptyzo sep 25, 2011 7:36 am

JAcky knikte heftig mee op zijn comentaar.' Ik weet zeker dat je gelijk hebt. Ik zelf zou inplaats van een sjaal een stropdas doen maar ik ben gewoon helemaal weg van stropdassen. Het is alleen dat als ik ze draag ik gelijk in de trant van emo val. Dat begrijp ik zo niet! Ik bedoel het kan soms zo ongelovelijk sexy staan.' Toen keek ze naar de jongen met een keurende blik. Gewoon even de outfit bekijken.' Aan je figuur te zien zou je een zwart shirt geweldig staan en dan met zo'n schitterende ronde boot hals. Je weet wel, die met van die witte streepjes, misschien vind je die hier wel. En anders in dat vintage winkeltje waar ik deze jurk heb gevonden. Ohh en die verkoper ga je ook geweldig vinden. Hij is zo geweldig. En knap, niet normaal. Meer iets voor jou dan voor mij, want helaas valt hij niet op mij.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyd

Lyd


Posts : 24
Join date : 25-09-11
Age : 26
Location : Right here (:

Hennes & Mauritz New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hennes & Mauritz New York   Hennes & Mauritz New York Emptyzo sep 25, 2011 7:57 am

'Oh my gosh, meid, je hebt helemaal gelijk!' stemde Lyd in. 'Een stopdas hééft gewoon iets, een beetje noncha-style, weet je wel? Echt super, gewoon!' Een brede glimlach lichtte zijn gezicht op. Het leek erop dat Lyd al een vriendin had hier. Een ge-wél-dig modieuze vriendin! 'Super!' antwoordde hij. 'We moeten echt gaan. Hennes & Mauritz heb je overal, dat komen je nog wel tegen. Vintage is one of a kind!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Hennes & Mauritz New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hennes & Mauritz New York   Hennes & Mauritz New York Emptyzo sep 25, 2011 8:10 am

Jacky keek met open mond naar Lyd.' Omg ik hou van je nu al. Jij snapt mij tenminste. Oké wij gaan zeker weten vaker shoppen. Please zeg me dat je op Franklin high zit want dan word het jaar daarzo misschien toch neit zo moeilijk doorheen te komen. Maar ik kwam hier eigenlijk opzoek naar een nieuw hoedje. Die van mij is voor de zoveelste keer kwijt. Ik ben echt zooo'n grote slodervos echt niet normaal!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyd

Lyd


Posts : 24
Join date : 25-09-11
Age : 26
Location : Right here (:

Hennes & Mauritz New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hennes & Mauritz New York   Hennes & Mauritz New York Emptyma sep 26, 2011 6:05 am

'Oh. My. God. Jij ook?! OMG OMG! Waarmee heb jij auditie gedaan? Iets met mode? Oh my gosh, ik ben modefotograaf, zeg dat je graag model wilt zijn!' riep Lyd uit. Hij moest wel iemand van school vragen, omdat al zijn geld steeds verdween wanneer hij een winkel binnenstapte en hij dus moeilijk iemand kon inhuren. 'Wow meid, chill! Laat mij je helpen! Ten eerste moet je een vaste la hebben voor alles, ten tweede moet je een vaste dumpplek hebben die je elke dag aan het eind van de dag sorteert. Zo raak je never ever meer iets kwijt! Seriously, meid, dat werkt zo goed! En wat dacht je van die daar?' vroeg Lyd terwijl hij een simpel zwart hoedje aanwees waar hij zijn vakkundige oog op had laten vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Hennes & Mauritz New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hennes & Mauritz New York   Hennes & Mauritz New York Emptyma sep 26, 2011 6:16 am

Jacky schoot in de lach. Hij praatte te snel en te veel hierdoor was het moeilijk voor haar om te antwoorden.' Oké Ja ik zit er ook, nee geen mode bij mij, saxofoon en ja ik wil vast wel een keer voor model staan. Alleen ik snap niet dat je mij op de foto wilt zetten. En dat van die lades en zo, leuk voor gesteld maar geloof me mij helpen heeft in dat opzicht geen zin.' Ze keek om naar het hoedje dat hij bedoelde en gelijk klapte ze in haar handen.' Ohh geweldig.' Ze pakte hem snel en draaide zich toen weer naar Lyd om, om hem een kus op zijn wang te geven.' Je bent echt geweldig!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyd

Lyd


Posts : 24
Join date : 25-09-11
Age : 26
Location : Right here (:

Hennes & Mauritz New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hennes & Mauritz New York   Hennes & Mauritz New York Emptyma sep 26, 2011 6:32 am

'Wow, saxofoon, dat is nog eens apart! Echt uniek, meid!' antwoordde Lyd. Hij was nog nooit iemand tegengekomen die saxofoon speelde. Natuurlijk kende hij het instrument wel, maar.. iemand die het speelde? Nee. Nu wel, dus: Jacky. Lyd gaf Jacky een heupstootje zoals alleen hij dat kon en lachte. 'I know right!' riep hij uit, met een arrogant handgebaartje. Toen lachte hij weer. 'Maar meid, nu even serieus: jij bent ook hé-le-maal te gek! Come on nu, naar dat vintage winkeltje!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Hennes & Mauritz New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hennes & Mauritz New York   Hennes & Mauritz New York Emptyma sep 26, 2011 6:36 am

Yacky schoot in de lach en haakte haar arm in die van Lyd terwijl ze hem mee naar de kassa sleurde om het hoedje af te rekenen. De prijs boeide haar niet. Met rijke pappie en mammie was geld geen probleem. Toch probeerde ze altijd zo goedkoop mogelijk haar kleding te shoppen. Het was een soort sport van haar geworden. Een hele leuke sport.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyd

Lyd


Posts : 24
Join date : 25-09-11
Age : 26
Location : Right here (:

Hennes & Mauritz New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hennes & Mauritz New York   Hennes & Mauritz New York Emptyma sep 26, 2011 6:54 am

Met een tevreden glimlach liep Lyd met Jacky mee. Hij glimlachte naar de vrouw achter de kassa, omdat een band met de verkopers altijd belangrijk was, zelfs in zo'n grote winkel dat je ze waarschijnlijk nooit meer ging zien. En als hij haar nog eens zag, was het maar de vraag of ze hem nog kende. Maar het maakte niet uit, want Lyd voelde zich gewoon blij. Hoe lang kende hij Jacky nu? Tien minuten? En nu al had hij het gevoel dat hij naast zijn BFF liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Hennes & Mauritz New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hennes & Mauritz New York   Hennes & Mauritz New York Emptyma sep 26, 2011 6:59 am

JAcky had afgerekend en had hem al snel de winkel uit gesleurd om vervolgens het kaartje eraf te bijten en haar hoedje op te zetten.' Geloof me je gaat het winkeltje geweldig vinden. En ik denk dat jongen achter de kassa ook. Hij is net zo'n freak als het om mode gaat als ik. Misschien is hij zelfs nog wel erger. Heerlijk. Ik kan me daar zo mee vermaken. Ik ga meestal gewoon aan het begin van de dag naar hem toe en kan de hele dag met hem kletsen kleren passen. Gek doen en dan bij sluitingstijd pas weer weggaan.' Even keek ze om zich heen en liep toen Lyd leidend naar het zijstraatje om vervolgens de winkel binnen te lopen.
~~

Jij mag beginnen bij de winkel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Phoebe

Phoebe


Posts : 118
Join date : 02-10-11

Hennes & Mauritz New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hennes & Mauritz New York   Hennes & Mauritz New York Emptyma okt 03, 2011 7:14 am

~NEW~

Yinther liep door de enorme H&M waar ze de weg al een beetje wist, ze kwam hier vaker. Ze was opzoek naar kleding die bij haar pasten. Pasteltinten en lekker zittend. Ze struinde door de winkel, niet wetend waar ze moest beginnen. Ze bekeek hier en daar een kleding rek, en pakte eruit wat haar wel leuk leek om later te passen. Het was nog vroeg dus druk was het gelukkig nog niet. Dat betekende, minder lang wachten bij de pashokjes en minder lang wachten bij de kassa's gelukkig. Meestal ging ze vroeg, ze had geen zin om lang te wachten tot ze eindelijk iets kon passen daar had ze geen tijd voor. Haar stapeltje kleren was tamelijk saai. Ze droeg nooit echt iets bijzonders. Een perzikroze rokje met witte stippen, een wit vestje met strikje en wat basic topjes. Kleurrijk? Nou nee...
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Hennes & Mauritz New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hennes & Mauritz New York   Hennes & Mauritz New York Emptyma okt 03, 2011 7:18 am

Lauren stond voor de spiegel en draaide een paar rondjes. Ze was op zoek geweest naar leuke kleren voor een feestje en dacht dat ze die wel gevonden had. Dit jurkje was echt geweldig en stond haar mooi (als ze dat van zichzelf mocht zeggen). Ze had ook nog geweldige zwarte pumps gevonden en erbij aangetrokken. Ze gooide haar blonde haar over haar schouder en bedacht hoe goed dit eruit zou zien met rode lippenstift.

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 289
Join date : 26-09-11

Hennes & Mauritz New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hennes & Mauritz New York   Hennes & Mauritz New York Emptydi okt 04, 2011 3:30 am

Yinther liep naar de paskamers. Een meisje met prachtig blond haar stond een werkelijk geweldig jurkje te passen. Een soort jurkje dat zij aangetrokken zou hebben als het andere kleuren had gehad. Glimlachend keek ze naar het meisje. Ze was werkelijk prachtig. "Staat je goed" zei ze vriendelijk waarna ze in een pashokje verdween en haar kleding ophing. Ze trok een schattig rokje aan over de witte legging die ze al droeg. Ze kwam het pashokje weer uit en liep richting de spiegel. Ze keek weer naar het meisje dat er nog steeds stond.






http://www.google.nl/imgres?q=h%26m+shop+online&um=1&hl=nl&sa=N&biw=1058&bih=446&tbm=isch&tbnid=1L_nRAi-6YPTxM:&imgrefurl=http://wists.com/everyone/clothing/572d9d5c90e7015a391c5a129dffc081%3Foffset%3D0&docid=5fJ10LtNZmJMDM&w=180&h=180&ei=6ReLTpl9kIT7Brvk5bME&zoom=1&iact=rc&dur=188&page=2&tbnh=91&tbnw=91&start=12&ndsp=16&ved=1t:429,r:1,s:12&tx=47&ty=42 ~Ditrokje. ik had geen tijd om het helemaal op te slaan etc.etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Hennes & Mauritz New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hennes & Mauritz New York   Hennes & Mauritz New York Emptydi okt 04, 2011 4:02 am

Lauren glimlachte bij het compliment, en moest haar best doen niet 'ik weet het' te zeggen. Toen het meisje naar buiten kwam keek Lauren naar haar. "Laat mij is" zei ze, en ze dacht even na. Toen liep ze heel even de winkel in om wat dingen te pakken. "Doe dit er is bij aan" zei ze terwijl ze de spullen aan het meisje gaf.


(Dan wordt het ongeveer zo iets, alleen dan met een rokje en topje in plaats van jurkje:

http://www.google.nl/imgres?q=cute+skirt&hl=nl&biw=1252&bih=591&gbv=2&tbm=isch&tbnid=JRP-PugnKc8bxM:&imgrefurl=http://sweetfuzz.com/2009/07/06/lookbook-nu-looks-of-the-day-2/&docid=GvQK6ydWIWUXLM&w=474&h=400&ei=0B-LTuMowYP7Bufc1aAE&zoom=1&iact=hc&vpx=519&vpy=271&dur=995&hovh=206&hovw=244&tx=130&ty=164&page=2&tbnh=107&tbnw=127&start=25&ndsp=25&ved=1t:429,r:11,s:25
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 289
Join date : 26-09-11

Hennes & Mauritz New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hennes & Mauritz New York   Hennes & Mauritz New York Emptydi okt 04, 2011 6:57 am

Ze trok de kleren aan die het meisje aan haar gaf. Ze bekeek zichzelf in de spiegel. Anders dan wat ze anders zou dragen, maar het zag er absoluut geweldig uit. Ze glimlachte naar het meisje "Wauw dat staat echt heel gaaf" zei ze blij. Misschien moest ze zoiets eens proberen dan altijd alleen maar die basics. "Misschien heb je me nu voor de eerste keer eens iets aangegeven wat ik normaal niet zou dragen" zei ze grinnekend. Het meisje was echt stijlvol. Toch twijfelde ze of ze het toch zou moeten kopen, ze durfde niet goed iets anders te dragen dan wat ze gewend was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Hennes & Mauritz New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hennes & Mauritz New York   Hennes & Mauritz New York Emptydi okt 04, 2011 7:01 am

Lauren glimlachte vriendelijk. "Het staat je echt geweldig, en het is nog best wel basic hoor" zei ze met een lachje. "Ik ga nog even wat kleren zoeken, loop je mee?'vroeg ze, ze mocht dit meisje wel, misschien konden ze wel vrienden worden. Ze was toe aan echte vrienden, en dit meisje leek haar wel echt, geen neppe barbiepop of zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 289
Join date : 26-09-11

Hennes & Mauritz New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hennes & Mauritz New York   Hennes & Mauritz New York Emptydi okt 04, 2011 7:06 am

JHAA VRIENDINNENN(: justlikeuss...^^
~~
Daar had ze opzich wel gelijk in. "Ja gezellig" glimlachte ze naar het meisje. "Hoe heet je eigenlijk?" vroeg ze nieuwschierig. Het meisje was aardig vond ze. Misschien zat ze ook op Franklin en dan konden ze misschien nog wel eens vaker afspreken. Ze liep achter het meisje de winkel in. Ze had geen idee wat ze zou moeten kiezen, bang dat ze iets zou pakken dat totaal niet kon.. Want ze leek zoveel gevoel voor mode te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Hennes & Mauritz New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hennes & Mauritz New York   Hennes & Mauritz New York Emptydi okt 04, 2011 7:10 am

Lauren werd meestal een beetje in beslag genomen als ze omringd was door kleding (net als Bella met boeken xdd). Ze was van plan het meisje te helpen met wat leuke kleding, ze had een goede smaak. Alleen daarnt bijvoorbeeld, had die legging best weggemogen. "Wat vind je van dit?" vroeg ze het meisje terwijl ze een jurkje uit het rek haalde. "O, en ik ben Lauren trouwens. Jij?".
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 289
Join date : 26-09-11

Hennes & Mauritz New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hennes & Mauritz New York   Hennes & Mauritz New York Emptydi okt 04, 2011 7:15 am

"Ik ben Yinther" antwoorde ze. Ze bekeek het jurkje, het was best kort en waarschijnlijk had ze er een verschrikkelijke decolleté in.. "Uh.. ik weet niet. Hij is zo fel, staan die kleuren me wel?" vroeg ze aarzelend. Vertwijfeld keek ze Lauren aan. "En ik hoop dat ik er dan wel een panty ofzo onder mag dragen.. Toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hennes & Mauritz New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hennes & Mauritz New York   Hennes & Mauritz New York Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hennes & Mauritz New York
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Een Starbucks in New York
» Pacha- New York
» Fotostudio ~ New York
» Het revalidatiecentrum "Stabio" New York
» Bejaardenhuis New York Center

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: