Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Hennes & Mauritz New York

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Hennes & Mauritz New York - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hennes & Mauritz New York   Hennes & Mauritz New York - Pagina 2 Emptydi okt 04, 2011 7:24 am

"Nee, die kleuren staan je juist geweldig!" zei Lauren enthousiast. "Ach, het is nu zomer, maar als je heel graag een panty aan wil, kan het wel denk ik" zei ze twijfelend. "Toch zou ik het niet doen". Ze pakte voor zichzelf ook een jurkje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 289
Join date : 26-09-11

Hennes & Mauritz New York - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hennes & Mauritz New York   Hennes & Mauritz New York - Pagina 2 Emptydi okt 04, 2011 7:26 am

"Maar.. word het dan niet bloot" vroeg ze blozend. Ze wist dat het stom klonk maar ze droeg nooit van zulke korte dingen. Maar eens moest de eerste keer zijn.. Ze nam het toch mee naar de pashokjes. "Ik kan het in iedergeval uit proberen" zei ze glimlachend. "Dat is trouwens ook echt een geweldig jurkje" ze weest op het jurkje dat Lauren vast had. Ze liep naar het hokje waar ze haar kleren gehangen had en hees zichzelf in het jurkje. "Uh lau, zou je alsjeblieft de rits dicht willen doen" riep ze. En liep achterstevoren het pashokje uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Hennes & Mauritz New York - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hennes & Mauritz New York   Hennes & Mauritz New York - Pagina 2 Emptydi okt 04, 2011 7:28 am

Lauren stond nog steeds buiten te wachten op haar nieuwe vriendin. Dat dacht ze in ieder geval. "Tuurlijk" zei ze en ze ritste hem dicht. "Kijk, dat ziet er echt heel mooi uit" zei ze tegen Yinther. Ze glimlachte, blij dat ze iemand aan iets nieuws geholpen had, maar ze twijfelde of Yinhter het wel zou kopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 289
Join date : 26-09-11

Hennes & Mauritz New York - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hennes & Mauritz New York   Hennes & Mauritz New York - Pagina 2 Emptywo okt 05, 2011 5:03 am

Geschokt keek ze in de spiegel. WAUW, ze zag er uit als een model.. Oke zo mooi was het nou ook weer niet. Maar iniedergeval voelde ze zich er echt wel heel sexy in. Breedglimlachend keek ze naar Lauren. "Jeetje, ik vind het echt heel mooi" ze draaide zich weer om om zichzelf verder te bekijken. Ze twijfelde nog wel een beetje om de kleur. Zou rood haar wel goed staan? "Kan de kleur wel?" vroeg ze daarom aarzelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Hennes & Mauritz New York - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hennes & Mauritz New York   Hennes & Mauritz New York - Pagina 2 Emptywo okt 05, 2011 5:07 am

"Ja, rood is echt je kleur. Je houd het allemaal veel te basic, felle kleuren staan je goed." zei Lauren met een lachje. "Ik ga heel even die van mij passen" zei ze en ze verdween in het pashokje. Na een minuutje kwam ze er weer uit. Ze droeg een simpel jurkje. Het stond leuk en ze besloot het te kopen, toch eerst even om toestemming vragen. "Wat vind jij?" vroeg ze Yinther voorzichtig.

----------
http://www.google.nl/imgres?q=h%26m+jurkje&hl=nl&biw=1344&bih=754&gbv=2&tbm=isch&tbnid=y3H408G0KzjYLM:&imgrefurl=http://fashionfinds.elle.nl/Jurken/HenM-jurkje-blauw-wit-1.html&docid=5lsOY06aBQqiqM&w=390&h=446&ei=WICMTvP-I9GcOtz37coF&zoom=1&iact=hc&vpx=464&vpy=409&dur=1654&hovh=240&hovw=210&tx=98&ty=163&page=2&tbnh=171&tbnw=154&start=21&ndsp=20&ved=1t:429,r:2,s:21
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 289
Join date : 26-09-11

Hennes & Mauritz New York - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hennes & Mauritz New York   Hennes & Mauritz New York - Pagina 2 Emptywo okt 05, 2011 5:21 am

Ze besloot het jurkje te nemen.. "Oh, die staat je echt geweldig" zei ze glimlachend. Lauren had werkelijk een fantastische kledingsmaak. "En ik denk dat ik dit jurkje neem" zei ze verlegen glimlachend. "Zit je ook op Franklin trouwens?" ze hoopte van harte van wel. Ze had wel behoefte aan wat gezelschap. En iemand waarmee ze over jongens kon praten..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hennes & Mauritz New York - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hennes & Mauritz New York   Hennes & Mauritz New York - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hennes & Mauritz New York
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Een Starbucks in New York
» Pacha- New York
» Fotostudio ~ New York
» Het revalidatiecentrum "Stabio" New York
» Bejaardenhuis New York Center

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: