Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Pacha- New York

Ga naar beneden 
+14
Adam
Jules
Juliëtte
Irina
Gabriël
Lauren
Arth
Faith
Stefan
Tim
Ynary
Lizz
Alex
August
18 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

Pacha- New York - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 4 Emptyzo nov 13, 2011 3:53 am

Summer liep de discotheek binnen, eigenlijk was ze te jong, maar ze kende de uitsmijter. Haar hakken waren eigenlijk veel te hoog, zo'n 15 cm, maar ze vond het heerlijk om erop te lopen. Ze had een enorm kort rokje aan waardoor haar benen alleen langer leken, maar het betekende niet dat ze er hoerig uitzag. Haar haren waren pikzwart en alle slag was eruit. Haar ogen waren donker. ze droeg een glitterend topje dat over haar strakke rokje viel. Haar armen hingen vol met armbanden. Elegant liep ze naar de bar en ze bestelde een coctail. En nu Party! dacht ze bij zichzelf waarbij ze de borrel van degene die langs haar zat naar achteren drukte. "dankje" zei ze met een brede glimlach tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

Pacha- New York - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 4 Emptyzo nov 13, 2011 3:57 am

Tyler liep geflankeerd met zijn beste vrienden en vriendinnen de discotheek binnen. Eerst ging iedereen door met wat hij of zij deed, maar een paar seconden later voelde hij al een paar blikken, en het werden er steeds meer. Hij deed alsof hij het niet merkte, hij was het gewend. Eigenlijk wilde hij het liefst eerst gaan dansen, maar omdat Carter zei dat ze eerst beter wat konden gaan drinken liep hij mee naar de bar en bestelde een drankje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

Pacha- New York - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 4 Emptyzo nov 13, 2011 4:12 am

Summer draaide met haar coctail in haar glas. Er kwam een jongen naast haar staan met een enorme doos over zijn hoofd. Ze vond het gaaf dat hij dat durfde. Er waren niet veel mensen die iets uitgevallens durfden te dragen. En een doos was iets waar ze nog niet eens op gekomen was. Er kwam een idee in haar op, wat enorm vaag was, dus pakte ze haar schetsboek nog even niet. Ze kwam met haar hakken minstens 10 cm boven de jongen uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

Pacha- New York - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 4 Emptyzo nov 13, 2011 4:16 am

Tyler glimlachte naar het meisje, die dat natuurlijk niet kon zien. Drinken ging soms wat moeilijk, dus daarom had hij nu een doos op met een gat erin, waardoor hij kon drinken, dus kon hij ook geen lachende mond op plakken. Hij goot zijn shotje in een keer naar binnen en bleef nog even met zijn vrienden praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

Pacha- New York - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 4 Emptyzo nov 13, 2011 4:25 am

Summer tikte hem op zijn schouder. "Wil je dansen?" stelde ze voor. Echt dansen kon ze niet, maar dit ging nog goed, omdat ze enorm geoefend was. Haar hakken tikten zachtjes op de vloer. Er waren veel mensen die er niet op zouden kunnen lopen, zij daarintegen kon er net zo makkelijk op bewegen als op gympen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

Pacha- New York - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 4 Emptyzo nov 13, 2011 4:29 am

Tylers hoofd kleurde een beetje rood, zo verlegen was hij. 'Ja hoor' zei hij, gelukkig was het niet aan zijn stem te horen, en had ze zijn hoofd niet kunnen zien. Hij trok haar mee naar de dansvloer, op dat moment kwam er net een nummer van LMFAO. Het gebied waarop hij zich gemakkelijk voelde. Hij deed een soort rare, maar toch wel goede shuffle dans om haar heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

Pacha- New York - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 4 Emptyzo nov 13, 2011 4:34 am

Summers mond viel open. Wow, die jongen was echt indrukwekkend! Eerst die abnormale stijl en nu ook nog zo'n apparte dansstijl. Ze vond hem nu al aardig, ookal kende ze hem nog niet. Ze danste haar eigen deel. Ze danste niet extreem goed, maar ook zeker niet slecht. Makkelijk bewoog ze op en neer op haar 15cm hakken. Toen het nummer afgelopen was klapte ze zachtjes in haar handen "wow, impressive" zei ze met een kleine glimlach. Ze stak haar hand uit. "Summer"
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

Pacha- New York - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 4 Emptyzo nov 13, 2011 4:36 am

Tyler schudde haar hand even. 'Tyler' zei hij 'En ik moet wel, ik zit op franklin high, en het is mijn talent' legde hij uit. Er kwam nu een ander nummer, geen shuffle nummer, maar een normaal dansnummer. Daar had hij geen problemen mee, hij kon hier ook goed op dansen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

Pacha- New York - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 4 Emptyzo nov 13, 2011 4:40 am

"Aah, Franklin" ze was blij dat ze in elk geval iemand kende op franklin high nu. "ik ook, ik volg de modeopleiding" zei ze met een glimlach. "je durft wel met je doos, je hebt wel stijl" ze glimlachte, normaal was ze niet meteen zo aardig tegen iedereen, maar deze jongen had gewoon een eigen stijl, iets wat ze enorm waardeerde. Ze vond het enorm gaaf dat hij het durfde om zo opvallend door school te lopen; zij liep er elke dag anders bij waardoor ze ook opviel, maar een doos, dat viel elke keer hetzelfde op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

Pacha- New York - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 4 Emptyzo nov 13, 2011 5:05 am

'Leuk maar...' zei Tyler en hij slikte de rest van zijn woorden in. Eigenlijk wilde hij zeggen dat hij helemaal niet dapper was omdat hij dit op zijn hoofd durfde te dragen. Eigenlijk was hij laf, omdat hij zijn echte gezicht niet durfde te laten zien, en te onzeker was om normaal over straat te lopen. 'Leuk nummer' zei hij, maar zijn stem miste een heleboel overtuigingskracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

Pacha- New York - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 4 Emptyzo nov 13, 2011 5:08 am

"maar?" vroeg ze. "hmm, ik haat dit nummer, ik denk dat ik nog wel zin heb in een coctailtje, kom, ik trakteer je." wow. Ze was echt even iemand anders, meestal trakteerde ze alleen vrienden. Maar ze had respect voor deze doos, dus waarom niet, zij mocht toch ook wel een keertje aardig zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

Pacha- New York - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 4 Emptyzo nov 13, 2011 5:13 am

'Niks laat maar' zei hij met een glimlachje, en hij liep mee naar de bar, waar hij plaatsnam op een kruk. Hij was in een vrolijke bui en lachte even. 'Ach, iedereen zijn eigen smaak' zei hij, en toen de drankjes kwamen gaf hij snel geld aan de man achter de bar, omdat je geen klasse toonde als je een meisje liet betalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

Pacha- New York - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 4 Emptyzo nov 13, 2011 5:19 am

helemaal mee eens Wink
~~
"Dankje" zei ze met een glimlach die breder werd. Ze nam plaats op een van de barkrukken. Ze bekeek de jongen nog eens, zijn kleding was vrij basic, maar dat maakte zijn 'stylische' doos allemaal goed. "Zit je al lang op Franklin, ik heb je nog nooit gezien" vroeg ze toen. Ze was 13 toen ze voor het eerst naar Franklin ging. Toen ze het niet meer uithield thuis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

Pacha- New York - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 4 Emptyzo nov 13, 2011 5:24 am

Tyler trok een (onzichtbare) wenkbrauw op. 'Ja, al twee jaar, veel mensen hebben me al wel eens gezien' zei hij een beetje verbaasd, waarna hij een slok nam van zijn flesje bier. Dit ging zoveel makkelijker dan een shotje, en daar was hij blij om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

Pacha- New York - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 4 Emptyzo nov 13, 2011 5:28 am

"hmm, vreemd" zei Summer terwijl ze hem aankeek, met haar vandaag blauwe ogen. Lang leve contactlenzen, deze jongen zou haar niet nog een keer herkennen wist ze. Hij wist niet hoe ze er echt uitzag. Haar blonde krullen waren onzichtbaar; haar haar was niet blond en ook niet krullend en haar enorme groene ogen werden verstopt achter lenzen. Eigenlijk droeg ze gewoon een masker. "Nouja, ik kom nooit op de dansafdeling, of hoe je dat ook noemt" zei ze toen. "Ik ben meer van het tekenen, design en stuff" ze lachte haar enorm witte tanden bloot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

Pacha- New York - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 4 Emptyzo nov 13, 2011 5:32 am

Tyler knikte. 'Ja dat zal het wel zijn' zei hij, en haar mooie glimlach viel hem op. 'Grappig, je hebt echt precies dezelfde kleur ogen als mij' merkte hij op, en hij keek haar met zijn (altijd) sprankelende ogen aan, maar mensen zagen ze nooit omdat hij ze verstopten, net als de rest van zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

Pacha- New York - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 4 Emptyzo nov 13, 2011 5:35 am

Summer glimlachte. "Sorry, daar kan ik helaas niet over oordelen" zei ze toen ze op zijn doos klopte. "en ik weet niet of jij dat kan" zei ze vaagjes. De kwestie met verstoppen was dat het moeilijk was om weer te voorschijn te komen. Verstoppertje was altijd al haar lievelingsspelletje, en er was nog nooit iemand geweest die haar gevonden had. Na een half uur waren ze gaan roepen en na drie kwartier was ze tevoorschijn gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

Pacha- New York - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 4 Emptyzo nov 13, 2011 5:40 am

Tyler glimlachte even en pakte toen zijn mobiel uit zijn zak. Hij zocht naar de goede foto. Hij was hier vier, maar zijn oogkleur was niet veranderd. Hij zoemde in op zijn oog en liet het haar zien. 'Dit is mijn oogkleur' zei hij, en hij liet het haar zien, waarna hij zijn Iphone in zijn zak stopte en weer een slok van zijn bier nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

Pacha- New York - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 4 Emptyzo nov 13, 2011 5:54 am

Summer lachte. "is dat niet ietwat omslachtig?" vroeg ze met een glimlach. Maar zijzelf haalde ook haar telefoon uit haar laars. "hmm, eens zien" Ze opende een foto van zichzelf. Oké gevonden, dacht ze. Ze draaide haar telefoon. Het was een oude foto, van toen ze nog niet op franklin zat. Haar haar was onbewerkt en de blonde krulletjes staken alle kanten uit. Haar groene ogen waren enorm opvallend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

Pacha- New York - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 4 Emptyzo nov 13, 2011 5:58 am

Tyler haalde zijn schouders op. 'Waarschijnlijk wel, maar ik haal voor geen goud dit ding...' hij klopte op zijn box '... van mijn hoofd' zei hij lachend. Toen hij de foto zag, ging zijn blik een paar keer van de mobiel naar haar. 'Oké, jij bent eigenlijk net zo erg als ik, alleen bij mij valt het op' zei hij. Ze droeg net als hij een masker, alleen op een andere manier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

Pacha- New York - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 4 Emptyzo nov 13, 2011 6:11 am

Summer glimlachte. "waarom niet?" er kwam een frons op haar voorhoofd toen hij zei dat ze net zo erg was als hij. Bij haar was het niet verstoppen, tenminste dat was wat ze zichzelf vertelde. Ze vroeg zich af waarom hij de box op zijn hoofd droeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

Pacha- New York - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 4 Emptyzo nov 13, 2011 7:17 am

Tyler zuchtte, dit was het onderwerp waar hij niet graag over praatte. 'Oké, ik heb die doos dus op mijn hoofd omdat ik het wel gaaf vind staan. Maar ook omdat ik...' hij haalde even adem. Het was niet cool om dit als jongen te zeggen, dus hij fluisterde het. '.. ik heel onzeker ben' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

Pacha- New York - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 4 Emptyzo nov 13, 2011 9:21 am

Summer begon te lachen, niet gemeen, maar ze dacht echt dat het een grapje was. wie ging er ook als hij zich onzeker voelde zo enorm opvallend een doos op zijn hoofd zetten? Ze beet op haar lip en keek toen weer naar de doos. "Hmm, het lijkt me wel redelijk onpractisch, hoe doe je dat na sport?" vroeg ze. "of met slaapfeestjes" het was lastig om een doos op je hoofd te houden als je sliep of onder de douche stond, leek haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

Pacha- New York - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 4 Emptyzo nov 13, 2011 9:27 am

Tyler snapte deze reactie wel, en was blij dat ze begon te lachen. Dit zorgde ervoor de het allemaal wat minder heavy werd. 'Douchen doe ik zonder, ik heb er wel een waar ik mee kan zwemmen, maar bij douchen is de deur toch op slot' lachte hij en hij nam nog een slok. 'En met slapen doe ik hem af als ik alleen ben, maar ik slaap in een gezamenlijke slaapzaal, dus dan doe ik er een op met een ingebouwd kussen' legde hij uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

Pacha- New York - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 4 Emptyzo nov 13, 2011 9:29 am

Summer lachte. Hoe verzon hij het. "Maar nu ben ik wel enorm benieuwd wie zich achter dit masker verschuilt, je hebt mij ook gezien" zei ze licht flirtend. "Of we maken gewoon een nieuwe afspraak, dan kom ik als mezelf en jij zonder box" Haar tanden waren weer ontbloot en de blacklight zorgde dat het een blauwe schijn kreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Pacha- New York - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pacha- New York   Pacha- New York - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pacha- New York
Terug naar boven 
Pagina 4 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Een Starbucks in New York
» Fotostudio ~ New York
» Het revalidatiecentrum "Stabio" New York
» Hennes & Mauritz New York
» Bejaardenhuis New York Center

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: