Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

  Stefan Salvatore

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

 Stefan Salvatore Empty
BerichtOnderwerp: Stefan Salvatore    Stefan Salvatore Emptywo okt 05, 2011 5:47 am

De basis informatie.
Volledige naam: Stefan Salvatore
Roepnaam/bijnaam: Stef maar meestal noemen ze hem gewoon Stefan
Leeftijd: 18
Verjaardag: 18 augustus
Geslacht: mannelijk
Geloof: Hij gelooft niets. Nou ja misschien wel iets. Hij geloofd dat er meer is dan wat wij weten, maar er is niet echt een naam voor.
Tradities/gewoontes: Nope, hij is traditieloos.

Het innerlijk.
Karakter:
Goede: Aardig, behulpzaam/heldhaftig, goed gemanierd.
Slechte: Verliest zichzelf af en toe in emoties, beetje gesloten, egocentrisch

Hij is erg behulpzaam en aardig. Hij zal voor vrienden alles doen, ook al weet hij dat dat niet altijd goed is. Verder heeft hij ondanks zijn straatleven een goed vocabulaire en is hij goed gemanierd. Ook heeft hij zo zijn slechte kanten. Hij kan zichzelf best wel vaak verliezen in een emotie. Verder heeft hij aardig wat geheimen voor de buiten wereld waardoor hij gesloten overkomt. Verder is hij af en toe egocentrisch en denkt hij alleen aan zichzelf.

Relaties: Hij valt op vrouwen. Eigenlijk is hij niet echt op zoek naar een relatie, maar hij mist het wel om een vriendin te hebben.
Verslavingen: Hij rookt, dat is iets minder van hem maar hij kan er niets aan doen.
Afkeer/haat: mensen met vooroordelen, zeker met vooroordelen over hem of over zijn kind. (lees het verleden om hier meer over te weten te komen…)
Passies: Gitaar spelen, dansen.

School informatie.
Het talent: Dans (vooral streetdance maar hij kan ook nog wel andere soorten dans.)
Andere sterke punten: Gitaar spelen
Zwakke punten: Schilderen en dat soort dingen (maar het lijkt hem wel leuk om te leren)
Buitenschoolse activiteiten: geen hij heeft daar helaas geen tijd voor.

Het uiterlijk.
Lengte&bouw: 1.85
Haar: Slordig beetje warrig. Halflang, blond.
Ogen: hij heeft helder blauwe ogen.
Kledingstijl: Hij heeft een normale kledingsstijl, al kun je wel zien dat hij een tijdje veel op straat heeft gedanst.
Kenmerken: Hij heeft op zijn borst een kruisje getatoeëerd. Dit is als herdenking aan zijn vriendin.

Achtergrond informatie.
Verleden: Tot zijn zestiende had hij een normale jeugd. Daarna was zijn jeugd alles behalve normaal.
Op zijn zestiende werd hij uit huis getrapt door zijn ouders omdat hij zijn school aan het verkloten was en daarbij werd ook zijn vriendin nog eens zwanger.
Zijn ouders toloreerde dit niet dus werd hij het huis uit getrapt. Samen met zijn vriendin is hij toen bij haar ouders gaan wonen, toen hij zeventien was (net een week) werd het kind geboren. Bij de geboorte waren een hoop complicaties. Het kind overleefde het, maar de moeder liet hierbij helaas het leven.
Steffan besloot het kind te laten adopteren, ze regelde dat hij het jongetje dat Jake werd genoemd eens in de twee weken mocht zien en dat gebeurde.
De ouders van zijn vriendin wilde niet dat Steffan nog bij hen bleef wonen en dus belande hij na een half jaar weer op straat. Hij begon met streetdance, hij sloot zich aan bij een crew en zo verdiende hij zijn geld. Een half jaar voordat hij achtien werd kreeg hij te horen van Franklin en deed hij auditie.
Jake ziet hij nu nog een keer per maand, de familie waar hij in opgroeit woont net buiten New York.
Geboorte/woonplaats: New York hij heeft nu ook een appartement in New York
Familie: Hij had alleen zijn ouders maar daar hoort hij niets meer van.
Extra: nope

Liedje:

Foto('s):
 Stefan Salvatore Naamlo10
 Stefan Salvatore Naamlo11
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 289
Join date : 26-09-11

 Stefan Salvatore Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stefan Salvatore    Stefan Salvatore Emptywo okt 05, 2011 5:50 am

MAg ik even melden dat hij ongelooflijk sexy uitziet...<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Posts : 54
Join date : 03-10-11

 Stefan Salvatore Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stefan Salvatore    Stefan Salvatore Emptywo okt 05, 2011 5:53 am

Leuk personage, dat is Alex Pettyfer.. hij hot en best wel bekend eigenlijk.
Ik vind het nogal lullig om te zeggen dat het niet mag, dus njah, vooruit, maar let er in het vervolg wel op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Enzio

Enzio


Posts : 251
Join date : 01-10-11

 Stefan Salvatore Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stefan Salvatore    Stefan Salvatore Emptywo okt 05, 2011 5:59 am

*droool*

BTW, Salvatore's rocken sowieso omdat ze de naam delen met hottie vamps. (Ik heb zelf een vpersonage dat Damon Salvatore is gedoopt)
Terug naar boven Ga naar beneden
Evy

Evy


Posts : 210
Join date : 23-09-11
Age : 25
Location : Somewhere far away.

 Stefan Salvatore Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stefan Salvatore    Stefan Salvatore Emptywo okt 05, 2011 6:16 am

Evy needs to meet hem als hij af is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

 Stefan Salvatore Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stefan Salvatore    Stefan Salvatore Emptywo okt 05, 2011 6:17 am

Allison schreef:
Leuk personage, dat is Alex Pettyfer.. hij hot en best wel bekend eigenlijk.
Ik vind het nogal lullig om te zeggen dat het niet mag, dus njah, vooruit, maar let er in het vervolg wel op.

ik weet het, maa rhij paste er zo goed bij vandaar... de volgende keer zou ik een ander mens kiezen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Posts : 54
Join date : 03-10-11

 Stefan Salvatore Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stefan Salvatore    Stefan Salvatore Emptywo okt 05, 2011 6:19 am

Stefan schreef:
Allison schreef:
Leuk personage, dat is Alex Pettyfer.. hij hot en best wel bekend eigenlijk.
Ik vind het nogal lullig om te zeggen dat het niet mag, dus njah, vooruit, maar let er in het vervolg wel op.

ik weet het, maa rhij paste er zo goed bij vandaar... de volgende keer zou ik een ander mens kiezen..

Ja, hij is ook wel verschrikkelijk knap, dus als goedmakertje moet hij met Allison meeten (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





 Stefan Salvatore Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stefan Salvatore    Stefan Salvatore Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stefan Salvatore
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Stefan Salvatore (Vernieuwd)
» Appartement van Stefan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Personages :: Jouw personage-
Ga naar: