Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Appartement van Stefan

Ga naar beneden 
+2
Jacky
Stefan
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Appartement van Stefan Empty
BerichtOnderwerp: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan Emptydo nov 03, 2011 8:16 pm

Dit is het appartement van Stefan, niet al te groot. Twee slaapkamers een kleine keuken en een woonkamer. Het is groot zat voor hem alleen en als Jake een nachtje blijft slapen kan dat ook nog gemakkelijk. Het huis is redelijk modern ingericht en je krijgt er echt het gevoel dat je thuiskomt als je naar binnen loopt.

Regels:
Standaard dingetjes, niet zomaar binnen stromen eerst kloppen enzo...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Appartement van Stefan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan Emptyvr nov 04, 2011 11:59 pm

JAcky was Stefan achterna gereden en stopte bij een appartement. Ze deed de motor uit en pakte haar tas. Daarna stond ze op en deed de deur van haar atuo dicht. Deed de auto op slot en liep toen met een stralende lach naar Stefan toe die al voor de deur stond.' Hmm dus dit is jouw huisje....' Ze bekeek het even. Het zag er naar haar gevoel echt heel leuk uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Appartement van Stefan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan Emptyza nov 05, 2011 12:10 am

Stefan had de deur al open gemaakt. 'Alleen de tweede verdieping,' zei hij met een glimlach. Hij had haar hand gepakt en begon naar de lift te lopen. Hij had geen zin om de trap te nemen, dat was zo'n gedoe. Hij kuste haar eenmaal op haar lippen terwijl ze op de lift wachten. 'ben je al benieuwd?' vroeg hij haar met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Appartement van Stefan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan Emptyza nov 05, 2011 12:16 am

JAcky schudde haar hoofd,' HEt zal perfect zijn omdat jij erin woont.' Ze drukte nog een keer haar lippen op die van hem. Nu pas begon zse te merken hoe erg ze de kussen gemist had. Zo vaak is ze al met andere jongens naar bed geweest maar zelfs die actie zorgde niet voor hetzelfde gevoel als dat ze nu kreeg van de kussen van Stefan. Ze wilde meer als ze eerlijk was. Maar ze was best bang dat Stefan niet meer wilde of nog niet verder wilde. Wat raar was want haast iedere jongen wou bij Jacky verder. Niet arrogant bedoeld maar ze wist van zichzelf wel dat ze erg in trek lag bij de jongens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Appartement van Stefan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan Emptyza nov 05, 2011 12:18 am

Een paar secondes later liet de lift een pling horen en schoven de deuren op. Stefan trok Jacky mee naar binnen. De deuren schoven al snel dicht en hij glimlachte een beetje. Hij kuste haar nogmaals.

(eigenlijk zouden ze nu al half in de lift kunnen beginnen XD.. oke da tkwam eventjes in me op..)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Appartement van Stefan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan Emptyza nov 05, 2011 12:30 am

dat was ik eignel,ijk ook wel van plan xD
~~

Jacky drukte iets wat dwingender haar lippen op die van hem en liet haar handen even over zijn borst gaan. Kort verbrak ze de kus en keek hem met verlangen aan,' Ik wil verder....' Ze beet op haar lip en drukte nog een keer een kus op zijn lippen terwijl ze haar handen over zijn armen liet gaan en daarna bij de rand van zijn shirt stopte om zijn middel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Appartement van Stefan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan Emptyza nov 05, 2011 1:23 am

Stefan dacht niet verder na. Hij trok haar tegen zich aan. Ook hij wilde meer. Zijn lippen kwamen met passie op die van haar. Iet wat dwingerder dan hij haar eerder had gekust. De lift stopte en Stefan trok Jacky mee over het stukje gang wat ze moesten overbruggen. Toen kwamen ze bij de kamer deur en die trok hij zo snel als hij kon open terwijl hij haar nog steeds kuste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Appartement van Stefan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan Emptyza nov 05, 2011 3:23 am

Jacky hield nu echt van hem. Niks tegenstribbelen maar gewoon vol zijn lippen weer voelen. Ze drukte haar lichaam tegen die van hem aan en ze liep met hem mee. Ondanks dat het heel moeilijk was want zijn lippen op die van haar voelen en weten waar je heen gaat zijn twee dingen die niet goed samen gaan. Ze haalde daarom toch echt even haar lippen van die van hem af en streek met haar vingers over zijn ruggengraat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Appartement van Stefan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan Emptyza nov 05, 2011 3:28 am

Zodra ze binnen waren trok hij Jacky dicht tegen zich aan. Hij drukte vier keer snel een kus op haar lippen en glimlachte breed. Hij hield van haar. Het was echt heel lang geleden dat hij zo was geweest met een meisje, ja hij had wel eens een one night stand. Maar daarbij voelde hij zich nooit zo. Jacky wist iets bij hem naar boven te brengen wat hij pas een keer eerder had gevoeld. Hij had het gevoeld bij Daisy, maar dat was minder overweldigend geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Appartement van Stefan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan Emptyza nov 05, 2011 3:40 am

Jacky sloeg haar armen om zijn nek heen en drukte kusjes in zijn nek en streelde zachtjes door zijn haren.' Hmm dit heb ik zo gemist. Ik heb jou gewoon zo gemist.' Ze keek met stralende ogen naar Stefan en glimlachtte verliefd. Stefan was wel diegene die het voor elkaar zou kunnen krijgen om dat heerlijke gevoel haar lichaam te geven en vooral haar te geven. De jongens met wie ze allemaal samen was geweest voelde niet zo goed aan. Stefan had echt haar hart veroverd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Appartement van Stefan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan Emptyza nov 05, 2011 3:42 am

Stefan tilde Jacky op. 'Je wilt niet weten hoeveel ik je gemist heb,' fluisterde hij tegen haar. Hij droeg haar richting de slaapkamer. Daar zette hij haar weer niet, wilde niet meteen op het bed gaan liggen omdat dat zo over kwam alsof hij maar aan een ding dacht. Hij kuste haar weer. Traag, maar vol passie. Hij wilde haar helemaal voelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Appartement van Stefan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan Emptyza nov 05, 2011 3:52 am

JAcky sleog haar benen om hem heen als een wat beter grip en hield haar armen nog steeds achter zijn nek. Zachtjes kuste ze hem mee. Langzaam opende ze haar mond en en liet haar tong langs zijn lippen gaan. Kort beet ze voorzichtig op zijn onderlip. Haar benen waren haast automatisch met die acties wat strakker om zijn middel gegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Appartement van Stefan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan Emptyza nov 05, 2011 3:54 am

Stefan had zijn handen over haar rug laten strelen. Zachtjes kneep hij uitdagend in haar kont en streelde toen weer omhoog. Zijn lippen bewogen over die van haar en hij opende zijn mond. Zijn tong gleed bij de mond van Jacky naar binnen. Hij hield van haar, wilde haar nooit meer loslaten. Zijn hand ging iets onder haar shirtje en streelde de zachte huid van haar rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Appartement van Stefan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan Emptyza nov 05, 2011 4:05 am

Jacky voelde zijn hand op haar blote huid en de plek waar hij haar aanraakte voelde aan alsof het in brand stond. Het voelde heel goed. Meer dan goed. Haast onbeschrijvelijk. Gelijk wilde ze nog meer. Ze liet haar handen over zijn bovenarmen gaan en leit haar tong met die van hem spelen. Zijn huid onder haar vingers voelde in haar gedachte aan als fluweel en om zo dicht bij hem te zijn voelde gewoon echt geweldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Appartement van Stefan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan Emptyza nov 05, 2011 4:25 am

Stefan gleed met zijn hand iets verder, streelde haar rug. Ondertussen kuste hij haar passioneel en met heel veel liefde. Hij ging met Jacky nog steeds om zich heen op het bed zitten terwijl hij zijn lichaam dicht tegen dat van Jacky liet rusten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Appartement van Stefan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan Emptyza nov 05, 2011 4:44 am

JAcky duwde hem naar zodat hij op het bed lag en ging zelf op hem zitten met haar benen aan weerzijde van zijn heup. Ze liet haar handen over zijn buik gaan en daarna onder zijn shirt en met een snelle beweging wist ze het shirt uit te doen en drukte kusjes op zijn borst en sleutelbeen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Appartement van Stefan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan Emptyza nov 05, 2011 4:47 am

Stefan kreeg een huivering over izjn lichaam, een goede rilling was het. Hij gleed met zijn handen onder haar shirt en trok het met net zo'n soepele beweging uit. Zijn lichaam reageerde op de bewegingen die Jacky maakte, het wond hem op. Zijn handen gleden over haar rug en borsten.
_______
Zullen we Stefan er zo maar eens achter laten komen dat hij geen condooms meer heeft XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Appartement van Stefan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan Emptyza nov 05, 2011 4:55 am

is goed
~~

Jacky voelde zijn handen over haar lichaam en het voelde zo geweldig. Ze verlangde echt heel erg naar Stefan. Kort woelde ze met haar hand door zijn haren terwijl de andere over zijn borst ging. Ze drukte kort haar lippen op die van hem en fluisterde daarna in zijn oor,' Hmm hier heb ik dus van lopen dromen. Maar dit is eignelijk nog beter.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Appartement van Stefan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan Emptyza nov 05, 2011 5:01 am

Stefan kuste haar nogmaals. Daarna draaide hij iets naar de zijkant van het bed en trok een laatje open van het nachtkastje. 'Fuck,' mompelde hij binnensmonds. Waarom moest dit nou net nu gebeuren? Hij draaide hij zich weer terug naar Jacky. Hij keek een beetje hulpeloos. 'Ehmm..' zei hij. Hij werd een beetje rood. 'Niet om het een of ander, maar ehmm... ' fluisterde hij. Hij voelde zich opgelaten, hij had dit met Jacky willen doen, echt. Maar niet nu de condooms op waren. Hij wilde niet nog een tweede Jake.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Appartement van Stefan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan Emptyza nov 05, 2011 5:06 am

JAcky trok een wenkbrauw op en keek vna hem naar de lade. Teon kreeg ze door wat daarin moest zitten en wat er niet in zat.' Hmm je bnet zeker niet zo van het zonder doen hé? Nee laat maar domme vraag.' Ze ging van hem af en sloeg haar armen om haar knieeën heen die ze op had getrokken. Opeens voelde ze zich zo bloot en zo verschrikkelijk onzeker.' Kunnen we het niet proberen. Ik bedoel ik heb de morning after in mijn tas zitten. Standaard. Ik kan die slikken er gebuert dan niks!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Appartement van Stefan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan Emptyza nov 05, 2011 5:08 am

Stefan ging zitten en sloeg zijn armen om haar heen. 'Jacky, wil je alsjeblieft wachten?' fluisterde hij. 'Ik wil niet nog een tweede Jake, hoeveel ik ook van hem hou.' fluisterde hij toen. 'Ik hou van je, echt waar. En ik wil dit echt met je delen, maar niet als ik me ondertussen zorgen loop te maken of je misschien zwanger wordt,' zei hij toen zachtjes tegen haar. Hij keek haar aan. Hoopte dat ze kon wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Appartement van Stefan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan Emptyza nov 05, 2011 5:14 am

JAcky wilde verdwijnen in zijn armen maar eigenlijk voelde ze zich er even niet lekker in.' Hmm ja ik snap het.' Ze stond op en kwam daardoor uit zijn armen. Ze glimlachtte vrolijk maar gespeeld naar hem.' Zal ik even wat drinken maken en dan mag je daarna laten zien hoe goed je kan koken.' Ze griste snel haar shirt van het bed af en trok die rustig aan terwijl ze niet wachtte op Stefan zijn antwoord maar alweer de woonkamer inliep naar de keuken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Appartement van Stefan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan Emptyza nov 05, 2011 5:16 am

Stefan zag aan alles dat ze het niet snapte. Hij voelde zich schuldig. Langzaam trok hij ook zijn eigen shirt aan en stond op. Hij zei er verder niets meer over. 'Wat wil je eten?' vroeg hij toen maar aan haar. Hij wilde er eigenlijk over praten, wilde weten wat ze nu werkelijk vond. Alleen kon hij zich er niet toe zetten om het daadwerkelijk te vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Appartement van Stefan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan Emptyza nov 05, 2011 5:27 am

Jacky haalde haar schouders op en schonk wat water in een glas die ze in één van de kasten had gevonden.' Waar ben je goed in?' Ze ging ophet aanrecht zitten en gaf hem even kort een kusje om hem van zijn getwijfel af te helpen want zij zag ook wel dat hij twijfelde over haar echtheid nu. Ze gleed met haar hand door haar haren en nam een slokje van haar water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Appartement van Stefan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan Emptyza nov 05, 2011 6:22 am

Stefan kuste haar terug. 'Ik kan iets van pizza maken, of anders pasta. Of gewoon iets van groentes.' zei hij tegen haar. Het maakte hem niet uit. 'Jij mag het bepalen,' zei hij met een glimlach. Hij nam een slok van zijn eigen water en keek haar toen recht aan. De kus had hem nog steeds niet helemaal overtuigd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Appartement van Stefan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Appartement van Stefan
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Appartement Flynn
» Ty's appartement
» Tim's appartement
» Appartement Lauren (Flavio & Adam).
» Jamie's appartement

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: