Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Appartement van Stefan

Ga naar beneden 
+2
Jacky
Stefan
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Appartement van Stefan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 2 Emptyza nov 05, 2011 6:39 am

JAcky keek even nadenkend,' Doe maar pasta, moet ik nog meehelpen? Ik kan wel wat dingen doen zolang je me maar niet bij vuur laat want ik laat alles aanbranden.' Ze glimlachtte vrolijk en trok hem wat naar haar toe en liet haar hoofd op zijn borst leunen. Dit was niet echt voor haar, dit was gewoon om te zorgen dat hij niet meer zou denken aan wat er daarnet was gebeurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Appartement van Stefan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 2 Emptyza nov 05, 2011 6:59 am

Stefan omhelsde haar kort. Daarna liet hij haar iets los. 'Je kunt groentes snijden,' zei hij met een glimlach. Hij pakte wat spullen uit verschillende kastjes en ging aan de slag. Hij had Jacky een snijplank gegeven met daarbij paprika, champignon en lente uitjes. Heerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Appartement van Stefan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 2 Emptyza nov 05, 2011 7:05 am

Jacky sprong van het aanrecht af en begon druk te snijden. Daar doorheen zat ze rustig een beetje te praten over niks in het bijzonder. Op een gegeven moment was ze zo op gegaan in het gesprek dat ze niet echt oplette wat ze deed tot ze opeens een stekende pijn in haar vinger voelde. Gelijk sloeg ze een gilletje en liet het mes vallen. ZE had vol in haar vinger gesneden zonder dat ze het echt doorhad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Appartement van Stefan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 2 Emptyza nov 05, 2011 8:20 am

Stefan hoorde het gilletje van Jacky en draaide zich meteen om. Hij greep een schone doek uit de kast. 'Gaat het?' vroeg hij haar terwijl hij de doek tegen haar vinger duwde zodat het bloeden zou stoppen. Hij had zijn andere arm om haar heen geslagen. Hij keek haar bezorgd aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Appartement van Stefan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 2 Emptyza nov 05, 2011 9:41 am

Jacky keek even met een lijkbleek gezicht naar haar vinger en schoot toen in de lach.' Ja het gaat sorry dat ik zo dom ben. Ik gil eigenlijk nooit maar ik had het nu gewoon zo helemaal niet door. Het doet niet eens pijn.' Ze beet op haar lip en keek daarna met een grote grijns naar Stefan.' Het is goed schat.' Ze pakte de doek van hem over en gaf hem een kort kusje op zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Appartement van Stefan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 2 Emptyza nov 05, 2011 10:47 am

Stefan grinnikte eventjes. De bezorgde blik was no gniet uit zijn ogen verdwenen. 'Weet je het zeker?' vroeg hij nog voor de zekerheid. Hij stond nu alweer bij de pannen maar wierp af en toe nog wel een blik over zijn schouders om naar haar te kijken. Hij wilde zeker weten dat alles goed ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Appartement van Stefan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 2 Emptyza nov 05, 2011 10:51 am

Jacky knikte,' Ja echt, ik ben niet zo kleinzerig. Ik deed mee aan het basketbalteam van de jongens. Ik kon Saxofoon spelen tot mijn vingers begonnen te bloeden en nog speelde ik soms door.' Het deed pijn om in het verleden te moeten praten. Nadat het uit was had ze niet meer de wilskracht gevonden om de saxofoon erbij te pakken en te gaan spelen. Ze had neit meer gespeeld sinds het uit was. En eigenlijk lag het haar zwaar. Saxofoon was iets dat ze altijd en overal kon. En opeens was het van haar afgenomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Appartement van Stefan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 2 Emptyza nov 05, 2011 10:53 am

Stefan luisterde naar wat ze te vertellen had. 'Je moet nog steeds een keertje voor me spelen,' zei hij met een brede glimlach. Hij keek haar eventjes recht aan. De pasta en het vlees was al bijna klaar. Zo alleen nog eventjes de groenten aanbakken en ze konden eten.
Het zat stefan nog steeds dwars wat er eerder die avond was gebeurd, hij zou er over moete nbeginnen. Maark on het niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Appartement van Stefan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 2 Emptyza nov 05, 2011 11:05 am

Jacky beet op haar lip en gaf de gesneden groente aan Stefan,' euhmm ja ik laat het je vast nog wel een keer horen.' maar nu niet, wilde ze erachter aan zeggen. Jacky merkte duidelijk dat Stefan zich nog steeds niet over de gebeurtenis van net had heen gezet en het zorgde ervoor dat zij zich er niet overheen kon zetten.' Stef alsjeblieft laat het rusten.' ze hoefde niet echt uit te leggen waar het over gng hij zou het wel begrijpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Appartement van Stefan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 2 Emptyza nov 05, 2011 11:13 am

stefan boerde door de groentes heen zodat deze goed aanbakte. 'Ik kan het niet Jacky, ik weet dat ik moeilijk doe maar ik vind het gewoon ontzettend vervelend,' zei hij toen. Hij hield zijn blik op de pannen gericht, dirfde haar niet aan te kijken. Hij had geen idee of dit slim was of niet. Hij hield van haar, maar voor haar wilde hij dit toch niet doen. Het ging hem te ver, omdat hij de gevolgen beter bende dan zij.

___
sorry voor de fouten, komt door mijn mobiel...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Appartement van Stefan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 2 Emptyza nov 05, 2011 11:25 am

Jacky kwam achter hem staan, sloeg haar armen om hem heen en drukte haar lichaam tegen dat van hem aan.' het maakt niet joh, ik keek er wel naar uit maar ook weer niet zo veel. Ik heb in de laatste weken al zo veel seks gehad.' gelijk wilde ze haar tong afbijten. Dat zij zich als een slet had gedragen was niet iets dat ze moest gaan vertellen aan Stefan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Appartement van Stefan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 2 Emptyza nov 05, 2011 7:30 pm

Stefan zijn rug spande zich iets aan. Hij wilde niet weten hoeveel Jacky wel niet had gedaan toen hij er niet was. 'Ik wil je gewoon iets kunen geven,' ze ihij tegen haar. Hij von dhet zo dom van zichzelf dat hij geen condooms meer in huis had. Zeker nu hij wist dat ze zoveel seks had gehad de laatste paar weken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Appartement van Stefan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 2 Emptyza nov 05, 2011 8:50 pm

Jacky voelde duidelijk hoe zijn rug zich aanspande. Ze draaide daarom het gas uit en daarna ging ze voor Stefan staan,' dat wij weer samen zijn is meer dan genoeg voor mij. Ik hoef geen seks. Het had leuk geweest maar het was echt niet nodig. Zo hebben we iets om naar uit te kijken...' Ze wist dat hij nu met haar opmerking van het vele seks in zijn hoofd zat en dat haatte ze.' alsjeblieft vergeet mijn opmerking over de vele seks. Ik had het niet moeten zeggen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Appartement van Stefan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 2 Emptyza nov 05, 2011 8:58 pm

Stefan beet op zijn lip. Hij wist dat ze gelijk had. 'ik... Sorry,' zei hij toen zachtjes. Hij keek weer naar de grond. Toen kwam er een idee in zich op, misschien was het dom maargoed. Hij keek haar met een kleine glimlach aan. Nee hij gign het niet voorstellen, het was niet nodig zei ze zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Appartement van Stefan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 2 Emptyzo nov 06, 2011 3:13 am

Jacky keek even verbaasd naar Stefan omdat die hem half grijnzend aankeek.' wat heb jij in gedachte schat?' Ze legde haar hand op zijn bovenarm en keekb hem met opgetrokken wenkbrauw aan.' ik wil het weten want jou glimlach voorspelt niet veel goeds.' ze drukte een kusje op zijn lippen en ging met haar hand door zijn haren....
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliëtte

Juliëtte


Posts : 467
Join date : 25-09-11

Appartement van Stefan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 2 Emptyzo nov 06, 2011 4:30 am

Stefan glimlachte. Hij kuste haar. 'Ik zat te denken, ik weet zeker dat de buurjongen er wel eentje heeft. En het toeval wilt dat ik een sleutel heb,' zei hij met een scheve grijns. Eigenlijk was het meer als grapje bedoeld, toch waren zijn ogen een heel klein beetje serieus. Hij wilde niet dat zij teleurgesteld zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Appartement van Stefan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 2 Emptyzo nov 06, 2011 4:36 am

Jacky keek even twijfelend aan,' dat hoeft echt niet. Geloof me nou, het is misschien zelfs beter dat we even wachten. Ik bedoel ik heb me er nou ook weer niet zo erg op verheugd ik bedoel het is maar seks. Iemand liefhebben is toch wat belangrijker...' ze beet op haar lip bang om iets verkeerd te hebben gezegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Appartement van Stefan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 2 Emptyzo nov 06, 2011 4:39 am

Stefan nam haar gezicht tussen zijn handen en kuste haar zachtjes. 'Eerlijk zeggen, diep in je hart, wil je dan nu?' vroeg hij haar. Hij keek haar diep in haar ogen. Hij moest het weten, als ze het echt wilde ging hij die verdomde condooms halen en zouden ze het doen. Hij wilde alles voor haar doen. Alles. Hij hield van haar en had alles voor haar over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Appartement van Stefan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 2 Emptyzo nov 06, 2011 4:43 am

Jacky keek naar hem en beet op haar lip. Even twijfelde ze, ze had er inderdaad erg naar uit gekeken maar het hoefde nu echt niet persé. Zoals ze daarnet hardop had gezegd, ze had al erg veel seks gehad de afgelopen weken dus eigenlijk vond ze het wel fijn dat Stefan niet gelijk seks hoefde. Of nou ja dat ze niet gelijk seks hadden.' Nee hoeft echt niet, we kunnen het ook wel op voorspel laten. Ik denk zelfs dat het alleen maar meer een uitdaging is voor ons. Geen seks maar wel dezelfde voldoening.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Posts : 348
Join date : 29-10-11

Appartement van Stefan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 2 Emptyzo nov 06, 2011 4:48 am

Stefan trok haar dicht tegen zich aan en kuste haar weer. Dat het eten nu verpest was maakte hem niets uit. 'Je bent een schat. Echt waar,' fluisterde hij tegen haar. Hij hield zijn armen stevig om haar middel liggen zodat ze dicht tegen elkaar aan stonden. Zachtjes drukte hij zijn lippen weer op die van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Appartement van Stefan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 2 Emptyzo nov 06, 2011 4:51 am

Jacky rolde met hare ogen maar lachtte wel. Ze kuste hem terug en liet haar handen over zijn rug glijden.' Hmm eigenlijk heb ik nog wel honger maar goed, anders bestellen we wel gewoon pizza ofzo? Dan hebben we nog even tijd voor elkaar voordat we gaan eten en kunnen we of verder praten of we gaan nu naar de slaapkamer en ik ga laten zien dat ik je kan verwennen zonder dat we seks hebben.' Ze grijnsde breed en begon hem kusjes te geven in haar nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Posts : 348
Join date : 29-10-11

Appartement van Stefan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 2 Emptyzo nov 06, 2011 4:54 am

Stefan keek eventjes bedenkelijk. Toen grijnsde hij breed. 'Ik ben benieuwd,' zei hij met een brede glimlach. Hij trok haar nog dicht tegen zich aan en kuste haar passievol. Het was prettig om zo samen te zijn met Jacky, het maakte nog duidelijker hoeveel hij van haar hield. Door het gevoel in zijn buik, en eigenlijk de rest van de lichaam voelde hij zich vrij. Vrijer dan dat hij in jaren had gevoeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Appartement van Stefan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 2 Emptyzo nov 06, 2011 4:59 am

Jacky grijnsde breed,' Hmm zullen we dan eerst pizza bestellen want anders krijg je de situatie dat je op een gegeven moment enorme honger hebt en dan moet je nog pizza bestellen een een uur wachten voordat die bezorgd is.' Ze drukte haar lippen op die van hem en zorgde ervoor dat haar borsten duidelijk tegen zijn bovenlichaam aan kwam. Ze vond het eigenlijk wel een leuk idee dat ze hem mocht gaan verwennen zonder seks. Iets dat ze niet vaak deed dus eigenlijk niet goed wist of ze er goed in was.' Maar verwacht van mij niet al te veel want ik doe het dus eigenlijk nooit....'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Posts : 348
Join date : 29-10-11

Appartement van Stefan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 2 Emptyzo nov 06, 2011 5:58 am

Stefan had de telefoon gepakt en het nummer gedraaid. Hij kende het al uit zijn hoofd door de vele keer dat hij het had gedraaid. Hij bestelde twee pizza's en keek toen glimlachend naar Jacky. 'Dus, waar waren we gebleven?' zei hij met een brede grijns. Hij trok haar zo dicht als mogelijk was tegen zich aan en kuste haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Appartement van Stefan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 2 Emptyzo nov 06, 2011 6:04 am

Jacky voelde zijn lichaam weer tegen die van haar aan en ze trok hem mee naar de slaapkamer waar ze de weg toevallig nog van wist. Normaal was ze altijd slecht in onthouden maar een slaapkamer was nou niet echt iets dat je zou willen vergeten.' Hmm ik weet nog precies waar we gebleven waren.' mompelde ze tegen zijn lippen aan en trok hem met haar mee terwijl ze alweer aan zijn shirt begon te zitten en de kus onderbrak om het shirt over zijn hoofd te doen en daarna ook snel haar shirt uit trok en daarna haar lippen weer op die van hem deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Appartement van Stefan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Appartement van Stefan
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Jamie's appartement
» Ty's appartement
» Tim's appartement
» Appartement van Arianne ~Penthouse~ New York
» Het appartement van Dana en Raf.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: