Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Jamie's appartement

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Jamie's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Jamie's appartement   Jamie's appartement Emptyvr okt 07, 2011 2:49 am

Je moet eerst heel veel trappen op. Of je gaat gewoon met de lift. Maar als je in de lift gaat dan ben je zowat verplicht je naam erop te zetten. Maar goed. Je bent de trappen op gegaan dan kom je bij een donkerrode deur. Hij zag er oud uit en de verf begon al een beetje te bladderen. Met een redelijk oud uitziende sleutel krijg je de deur open. En achter de deur zie je een mooie ruimte. Het was een open appartement er waren geen muren die in de weg stonden en daarom kan je vanuit Jamie's bed of bad tv kijken.

Appartement:
Spoiler:


lift:
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Jamie's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jamie's appartement   Jamie's appartement Emptyvr okt 07, 2011 4:15 am

Jamie trok Elena aan haar hand mee naar de lift.' Jij moet hier net als iedere andere je naam op zetten. Dan pas is voor mijn gevoel de lift compleet.' Hij liep met haar de lift in terwijl hij haar een kus op haar lippen gaf. Daarna toverde hij een blauwe marker uit zijn zak en wees op een paar plekken die nog leeg waren in de lift. Niet dat er veel lege plekken waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
August

August


Posts : 226
Join date : 28-09-11

Jamie's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jamie's appartement   Jamie's appartement Emptyza okt 08, 2011 2:22 am

Elena schoot half in de lach toen ze in de lift stonden door de volgekladderde muren. 'Tjeez' Zei ze, het 'kunstwerk' toch wel bewonderend. Ze pakte de marker aan en stapt enaar de muur toe om haar naam in krullerige letters op een open plekje schreef. Ze stapte weer achteruit en keek even schattend naar haar naam. Als puntje op de i, zette ze een hartje achter haar naam, daarna was ze pas tevreden. Ze draaide zich om naar Jamie en kuste hem terwijl ze de marker weer in zijn zak stopte. Even hield ze haar hand in zijn zak terwijl ze hem kuste, maar trok hem terug toen ze haar lippen ook weer van die van hem afhaalde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Jamie's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jamie's appartement   Jamie's appartement Emptyza okt 08, 2011 2:35 am

Jamie grijnsde breed om haar actie en trok haar naar zich toe toen ze haar lippen weer van die van hem af haalde.' Hmm daar kan ik wel van blijven genieten.' Zijn handen lagen op haar onderrug en hij drukte zachtjes kusjes in haar hals. Toen ze op de goeie verdieping waren loodsde hij haar naar de mooie rode deur en zocht in zijn zakken naar de huissleutel. Toen hij hem eindelijk had gevonden stopte hij hem in het slot en keek daarna nog even naar Elena,' Je kan nu nog terug. Want zodra je naar binnen gaat blijf je slapen dat is zeker.' Er kwam een grijns op zijn gezicht
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

Jamie's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jamie's appartement   Jamie's appartement Emptyza okt 08, 2011 3:46 am

Elena liep met een grote glimlach om haar mond hem mee en duwde hem bij de deur iets van haar af. ' Hmmm, misschien ga ik dan toch maar weer naar huis.' Zei ze met een brede grijns op haar gezicht. Ze draaide zich om en liep heupwiegend weg waarbij ze even speels over haar schouder naar hem keek met een pak-me-dan-blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Jamie's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jamie's appartement   Jamie's appartement Emptyza okt 08, 2011 8:56 am

Jamie sloeg lachen zijn armen om haar middel heen en tilde haar op.' ok'e oke je hoeft niet te blijven slapen. Ook al zou ik het natuurlijk erg leuk vinden.' Kort draaide hij haar in het rond om haar vervolgens zijn appartement in te tillen en haar daar op de bank neer te zetten. Daarna pakte hij de sleutel uit het slot en liet de deur divht vallen achter zich.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

Jamie's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jamie's appartement   Jamie's appartement Emptyzo okt 23, 2011 12:44 am

Ze slaakte een gilletje toen hij haar optilde en sprong bijna meteen weer op nadat hij haar op de bank neer had gezet.' Hmm ik zal het overwegen.' Zei ze terwijl ze rondkeek in het appartement. Het zag er erg mooi uit, al was het wel wat aan de kleine kant, maar dat was al gauw iets in Elena's ogen. ' Ik wilde dat ik zoiets voor mezelf had.' Zei ze waarna ze haar blik op Jamie richtte. Ze glimlachte even vrolijk en bukte toen om haar hakken uit te doen. 'Die dingen vermoorden me voeten nog eens.' Meteen toen ze ze uit had, was ze minstens 7 centimeter gekrompen. Ze zette ze netjes bij de deur en wendde zich toen naar Jamie. ' Ik voel me nu echt klein vergeleken met jou.' Zei ze lachend terwijl ze naar hem toe liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Jamie's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jamie's appartement   Jamie's appartement Emptyzo okt 23, 2011 12:49 am

Jamie grijnsde naar haar en gooide de sluetel op het aanrecht. Daarna sloeg hij zijn amren weer om haar heen en tilde haar lichtelijk op zodat hij haar goed een kus kon geven. Maar inplaats van een kus te geven week hij uit naar haar oor en fluisterde zachtjes,' Eigenlijk is dit grotendeels van jou. Ik vind het echt niet erg om je over de vloer te hebben hoor.' Daarna drukte hij zahctjes kusjes op haar wang en kaak en daarna haar jukbeenderen en uiteindelijk haar neus en daarna haar zachte en heerlijke lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

Jamie's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jamie's appartement   Jamie's appartement Emptyzo okt 23, 2011 2:36 am

We doen in een volgende meet wel dat ze het uitmaakt (ik vind het echt zielig en leuk tegelijk X) ik ben gewoon slecht)
~~
Elena grijnsde en zei nog net voor hij haar kuste:' Dat klinkt wel goed.' Ze kuste hem gewillig terug en sloeg haar armen om zijn nek. Het bleef leuk om met Jamie te zijn, misschien ook wel omdat ze ergens wist dat het niet mocht en omdat ze niet zo vaak samen konden zijn. Ze vond het aan de andere kant ook wel vervelend dat ze op school niet gewoon naar hem toe kon om hem een kus te geven of hem op zijn minst te omhelzen, maar Jamie had er gelijk in dat de school er niet zo blij mee zou zijn. Daarom moest ze maar gewoon genieten van deze momenten samen en dat deed ze ook. Ze beet zacht op zijn onderlip en speelde met de onderste plukjes van zijn haren terwijl ze hem zoende. Uiteindelijk haalde ze haar lippen van die van hem en zei:' Maar jij moet wel koken hoor, anders zitten we hier elke avond verbrande tosties te eten.' Ze grijnsde vrolijk en ging met een hand door zijn haren, gewoon omdat het lekker voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyeri.

Nyeri.


Posts : 182
Join date : 26-09-11

Jamie's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jamie's appartement   Jamie's appartement Emptyzo okt 23, 2011 2:40 am

Jamie zette haar weer neer en stal nog snel een kusje van haar. Daarna liep hij naar de koelkast toe en vroeg aan haar,' Moet je wat drinken? En ik kook altijd heerlijk dus je hebt geluk. Ik hou er toch wel van om te koken.' Hij grinnikte en zijn blik gleed heel even kort over het lichaam van Elena. Ze zag er schitterend uit maar zijn blik ging al snel weer naar haar betoverende gezichtje.
Terug naar boven Ga naar beneden
August

August


Posts : 226
Join date : 28-09-11

Jamie's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jamie's appartement   Jamie's appartement Emptyzo okt 23, 2011 3:47 am

Zijn eigenlijk alle ruimtes open? Ook de badkamer? (wc denk ik niet, dat mag trouwens niet volgens de woningwet, geen idee hoe ik dat weet X) )
~~
Elena glimlachte breed en zei lichtelijk sarcastisch:' Wat heb ik toch weer geluk met jou.' Ze meende het natuurlijk wel, maar dit was meer om te plagen. 'Maar ik wil wel cola ofzo.' Ze keek wat rond in de rest van het appartement en ging uiteindelijk op zijn bed zitten. ' Misschien heb je toch nog kans dat ik hier blijf slapen, maar dat komt dan wel door dit bed.' Zei ze plagerig. Natuurlijk wilde ze hier wel blijven slapen, ze had toch al tegen haar ouders gezegd dat ze bij een 'vriendin' was eten, dus slapen kon er vast nog wel bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyeri.

Nyeri.


Posts : 182
Join date : 26-09-11

Jamie's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jamie's appartement   Jamie's appartement Emptyzo okt 23, 2011 3:55 am

Nou de badkamer wel maar de wc niet. Daar moeten persé twee deuren tussen zitten. Dus moet je eerst een halletje in en daarna een wc xD(moeder is huis architect ik weet haast alles daarover)
~~

Jamie grijnsd naar haar,' Of het nou om mijn bed is of om mijn tv of om mij zolang jij maar bij me slaapt vind ik het best.' Met een gemakkelijke beweging haalde hij twee bekers uit een kastje en goot ze vol met cola. Voor hem zelf gooide hij er nog een beetje bacardi doorheen en gaf het non alcoholische cola aan Elena. Daarna ging hij naast haar zitten en glimlachtte haar verleifd aan.' Maar voel je tot niks verplicht. Je moet niet denken dat ik gelijk iets van je verwacht. Ik ben zo iemand niet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
August

August


Posts : 226
Join date : 28-09-11

Jamie's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jamie's appartement   Jamie's appartement Emptyzo okt 23, 2011 4:44 am

wat een ingewikkeldheid X)
~~
Elena pakte de cola aan en nam er een slok van. Ze vond het lief van Jamie om dat te zeggen en kreeg dan ook een kus op zijn wang. ' Je bent ook zeker niet iemand die van privacy houdt he?' Zei ze doelend op de inrichting van zijn appartement. Ze vond het niet erg, maar zelf zou ze niet zo'n open ruimte willen, misschien ook omdat ze het niet gewend was. Hoe moest dat dan met douchen? Ze had getraind, maar had snel naar hem toegewild, dus had ze gedacht dat ze hier wel kon douchen, maar nu begon ze te twijfelen. Niet dat ze het heel erg vond als Jamie haar bloot zou zien, maar toch was het een raar idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyeri.

Nyeri.


Posts : 182
Join date : 26-09-11

Jamie's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jamie's appartement   Jamie's appartement Emptyzo okt 23, 2011 4:49 am

Jamie begon breed te lachen,' Ik hou er wel van maar ik ivnd het niet nodig in mijn eigen huis. Ik had niet verwacht dat ik met iemand thuis zou komen toen ik dit huis kocht. Hooguit iemand die ik tijdens het stappen had ontmoet en dan is privecy niet nodig want dan is dit je privecy. Maar jij ben sowieso tien keer beter dan ieder ander meisje die hier is gekomen. Dat waren er maar twee en jij bent nu de derde.' Hij nam een slok van zijn drinken en gaf haar toen een kus op haar voorhoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
August

August


Posts : 226
Join date : 28-09-11

Jamie's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jamie's appartement   Jamie's appartement Emptyzo okt 23, 2011 5:17 am

Elena wist niet of ze al die informatie wel wilde weten, maar ze zei er maar niks van en knikte kort. Het was vast niet slecht bedoeld en hij gaf haar ook nog een compliment dus moest ze niet zeuren. ' Kan ik zo misschien even douchen?' Vroeg ze terwijl haar wangen wat kleurden. Oke, ze was misschien wat preuts, al gaf ze het niet graag toe. Maar Jamie zou haar vroeg of laat toch bloot zien, dus kon ze zich er maar beter overheen zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyeri.

Nyeri.


Posts : 182
Join date : 26-09-11

Jamie's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jamie's appartement   Jamie's appartement Emptyzo okt 23, 2011 6:30 am

Jamie knikte,' Natuurlijk, er is een bad en een douche je moet maar kijken waar je zelf in wilt. Bij de douche is er een glas voor dat mat getint is. Dus als je toch je privecy wilt kan je het beste daar heen gaan. Ik zal wel in de keuken gaan staan. Daar kan ik de douche niet zien.' Hij streek een plukje uit haar gezicht en liet daarna zijn vingers over haar wang glijden. Kort drukte hij een kus op haar lippen en fluisterde in haar oor,' Ik hoef nog niks. Jij moet aangeven tot waar ik mag gaan en waar jij aantoe bent.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

Jamie's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jamie's appartement   Jamie's appartement Emptyzo okt 23, 2011 8:02 am

Elena glimlachte dankbaar en kuste hem. ' Je bent een schat.' Zei ze waarna ze opstond. Ze meende het ook, Jamie was eigenlijk gewoon de ideale jongen in haar ogen. Hij was niet te kinderachtig, was lief, knap en had respect voor haar. Ze was dan ook wel erg kieskeurig, maar ondanks dat viel haar oog toch altijd op de verkeerde jongen. Ze dronk de rest van het glas leeg om die op het aanrecht te zetten en ging toen richting de douche. Het tasje wat ze meehad, mocht dan wel klein van formaat zijn, het was zwaarder dan je zou denken door alle spulletjes waar ze gewoon niet zonder kon die ze erin had gestopt. Ze haalde er een klein shampooflesje en douchegelflesje uit die ze in de douche neerzette. Daarna wachtte ze tot Jamie in de keuken zou verdwijnen voor ze zich zou uitkleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Jamie's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jamie's appartement   Jamie's appartement Emptyma okt 24, 2011 3:52 am

JAmie grijnsde,' Dat weet ik toch.' Rustig liep heel even achter haar aan en legde zijn handen even kort op haar kont om vervolgens een kusje op haar wang te geven en daarna toch echt lachend de keuken in te verdwijnen. Het was nog maar half vijf maar hij wist dat als hij gewoon een goed gerecht wilde maken hij echt even de tijd moest nemen. Dus eigenlijk was het wel handig dat hij in de keuken stond. Nu kon hij rustig eten gaan maken zonder afgeleid te worden door Elena. Want ja alleen haar aanwezigheid leek hem alweer af te leiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

Jamie's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jamie's appartement   Jamie's appartement Emptyma okt 24, 2011 4:11 am

Elena glimlachte om de aanraking en de kus, maar kleedde zich zodra hij weg was snel uit en stapte in de douchecabine. Ze zette de douche aan, maar rilde toen er koude stralen over haar lichaam stroomden. Pas toen de stralen wat warmer werden ging ze eronder staan en pakte ze de douchegel om zich te wassen en daarna ook haar haren met de shampoo. Ze bleef een aardig lange tijd onder de douche staan voor ze hem eindelijk uitzette en de deur een stukje openschoof. Ze keek om het hoekje of Jamie nog steeds wel in de keuken was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Jamie's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jamie's appartement   Jamie's appartement Emptyma okt 24, 2011 4:16 am

JAmie was druk bezig in de keuken. De heerlijke geur van gegrilde paprika's en groente was door het appartement verspreid en ook de steak rood heerlijk.' Je bent toch niet vegetarisch of wel?' Hij keek niet om de hoek maar hij hoorde het water niet meer stromen dus dacht hij dat ze er wel onder vandaan was.' Er liggen handdoeken in de kast aan de rechterkant van de douche. Als je zelf geen kleding hebt meegenomen kan je in de linker kast kijken van de douche gezien want daar zitten mijn kleren.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

Jamie's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jamie's appartement   Jamie's appartement Emptyma okt 24, 2011 7:06 am

Elena kneep haar haren nog even uit in de douche terwijl ze zei:' Nee hoor.' Ze snoof de heerlijke geur van het eten even op en voelde nu pas dat ze best honger had. Toch zou ze dat nog even moeten negeren. Ze stapte uit de douchecabine en deed de rechterkast open om er snel een handdoek uit te plukken. Daarmee droogde ze zich af en maakte ook haar haren wat droger, voor ze de handdoek om zich heen sloeg en de linkerkast opende. Ze vond het lief van hem dat hij haar kleding wilde lenen al was het waarschijnlijk een paar maten te groot. Ze pikte een witte bloes eruit en bedacht dat ze haar eigen skinny beter aan kon houden, anders liep ze steeds de broek op te hijsen. Ze trok haar ondergoed en donkere skinny weer aan, voor ze de bloes ontvouwde en aantrok. Ze had gelijk, het ding kwam tot ver onder haar kont, maar ze vond het niet erg en knoopte de knoopjes dicht. De mouwen rolde ze waarna ze haar haren in een knot vastbond. Ze haalde bij de spiegel de zwarte kringen om haar ogen weg en waste de laatste beetjes foundation van haar gezicht. Nu ze geen make-up ophad voelde ze zich wat bloot, maar hoopte maar dat Jamie het niet erg vond. Ze zag dat haar bh wat doorscheen al had die een zachtroze kleur, maar dacht hetzelfde als bij haar make-up. Ze keek om het hoekje de keuken in en toen ze zag dat Jamie druk bezig was, liep op haar tenen naar hem toe, sloeg haar armen van achteren om hem heen en drukte zich tegen hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Jamie's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jamie's appartement   Jamie's appartement Emptyma okt 24, 2011 7:16 am

Jamie was net bezig met de steak omdraaien toen hij twee armen om hem heen voelde. Er kwam een brede grijns op zijn gezicht en hij legde even zijn ene hand op die van haar en zei lief,' Hmm zelfs jouw warmte voelt goed.' Hij liet even de spatel los en draaide het gas laag zodat hij zich even kon opdraaien en zijn armen om haar heen kon slaan.' Oké ik moet toegeven dat je erg sexy eruit ziet in mijn shirt.' Kort drukte hij een kusje op haar lippen en streek een plukje uit haar gezicht waarna hij tegen haar fluisterde,' Je bent prachtig weet je dat?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

Jamie's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jamie's appartement   Jamie's appartement Emptyma okt 24, 2011 9:03 am

Elena bloosde een beetje bij het compliment, maar hield zichzelf bij elkaar door hem ook een kusje te geven en grijnzend zei:' Grappenmaker' Ze liet hem weer los en keek langs hem heen naar het eten. ' Hmm om eerlijk te zijn wist ik niet dat jij zo goed kon koken.' Zei ze met een lach en wendde zich weer naar hem. Haar glimlach was te vergelijken met die van een kind een snoepwinkel, of eerder in een snoepfabriek. Ze was in ieder geval dolgelukkig met hem en dat kon je zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Jamie's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jamie's appartement   Jamie's appartement Emptyma okt 24, 2011 10:09 am

Jamie ging met zijn hand door haar haren heen en drukte een kus op gaar kruin.' ik maakte geen grapje schat. Maar er is veel dat jij niet van mij weet.' En eigenlijk vond hij dat ze ook niet alles over hem hoefde te weten. Sommige dingen waren gewoon te persoonlijk en dan duurde dat even voordat hij het los zou laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
August

August


Posts : 226
Join date : 28-09-11

Jamie's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jamie's appartement   Jamie's appartement Emptywo okt 26, 2011 6:21 am

Elena grijnsde en woelde even zacht door zijn haren. ' Daar wil ik dan wel eens wat van zien.' Zei ze met ondeugend twinkelende ogen, waarna ze hem los liet en op het blad van de keukentafel ging zitten. Ze schommelde wat met haar benen heen en waar en vroeg:' Kan ik nog iets doen?' Anders zat zij ook maar te niksen, terwijl hij hard aan het werk was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Jamie's appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jamie's appartement   Jamie's appartement Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jamie's appartement
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ty's appartement
» Tim's appartement
» Appartement van Stefan
» Appartement Flynn
» Het appartement van Dana en Raf.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: