Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Appartement van Stefan

Ga naar beneden 
+2
Jacky
Stefan
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Jake

Jake


Posts : 348
Join date : 29-10-11

Appartement van Stefan - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 3 Emptyzo nov 06, 2011 6:14 am

Stefan gleed met zijn handen over haar borsten en zij heen. Het was heerlijk om zo samen met haar te zijn. Te weten dat ze niets gingen doen verder maar toch voelde hij een groot genot in zijn lichaam ontstaan. Hij kuste haar terug. Daarna draaide hij haar zo dat ze op het bed neerkwam. Hij ging half over haar heen liggen en drukte kussen in haar nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Appartement van Stefan - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 3 Emptyzo nov 06, 2011 6:16 am

Jacky kon een kleine,' MMmmmm' Niet onderdrukken en liet haar handen over zijn schouders en borst gaan. Ze sloot even kort haar ogen en gooide haar hoofd in haar nek om hem wat ruimte te geven en om zelf heerlijk te kunnen genieten.' Ik zou jou toch verwennen?' Ze grijnsde breed en liet haar hand even door zijn haar gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Posts : 348
Join date : 29-10-11

Appartement van Stefan - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 3 Emptyzo nov 06, 2011 6:22 am

Stefan kuste haar nogmaals in haar nek en rolde toen van haar af. 'Doe je best, schat,' zei hij met een brede grijns. Hij keek haar glimlachend aan, die scheve glimlach van hem weer. Hij hield van haar,en hij vond het erg leuk om zo met haar bezig te zijn. Hij wist ook dat het goed zou komen tussen hen, ze kon zo goed met Jake opschieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Appartement van Stefan - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 3 Emptyzo nov 06, 2011 6:28 am

Jacky smolt van zijn glimlach en ging op hem zitten met één been aan weerzijde van zijn heup. Ze klemde goed haar benen omzijn heup heen en drukte eerst speels een paar kusjes op zijn lippen en daarna ging ze naar zijn oorlel en beet ze daar zachtjes in om vervolgens met haar lippen tegen zijn oor aan te fluisteren,' Ik hoef niet eens mijn best te doen schat.' Daarna liet ze haar lippen over zijn wang en kaak gaan om vervolgens in zijn nek uit te komen en daar drukte ze kusjes, zuigzoenen en soms kreeg hij een likje. Haar handen gleden over zijn borst, langs zijn armen en soms in zijn zij. Heel kort speelde ze met zijn broekrand en liet ze soms haar hand even in zijn broek glijden maar niet in zijn onderbroek. Dat was te veel in één keer. Ze wilde hem tergend langzaam ontdoen van zijn kleren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Posts : 348
Join date : 29-10-11

Appartement van Stefan - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 3 Emptyzo nov 06, 2011 6:38 am

Stefan voelde elke brandende kus van haar. Het was heerlijk. Het wond hem op dat ze zo langzaam ging. Hij had een van zijn armen om haar heen geslagen en streelde zachtjes over haar rug. Meer niet, zij was nu aan zet. Hij glimlachte eventjes bij haar woorden. Ergens was het waar, alles wat ze deed zou een enorm genot in hem teweeg brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Appartement van Stefan - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 3 Emptyzo nov 06, 2011 8:05 am

Jacky zakte verder, kuste zijn schouders, borst en sleutelbeen. Haar handen kropen nu nog verder. Ze zorgde ervoor dat de knoop van zijn broek los ging en trok die langzaam naar beneden. Daarna kwam ze wat overeind om zijn broek helemaal uit te trekken en drukte weer dwingender maar vol passie een kus op zijn lippen. Opende haar mond en likte kort langs zijn lippen terwijl haar handen op zijn borst streelde en onzichtbare figuurtjes tekende. Ze ging wat meer op hem zitten en voelde een tinteling door haar hele lichaam gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Posts : 348
Join date : 29-10-11

Appartement van Stefan - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 3 Emptyzo nov 06, 2011 8:59 am

Stefan voelde hij hij in zijn hele lichaam opgewonden werd. De plekken die zij aanraakte leken wel in brand te staan. HIj opende zijn mond en kuste haar terug. Zijn tong gleed eventjes door haar mond heen en zijn vingers maakte figuren over haar rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyeri.

Nyeri.


Posts : 182
Join date : 26-09-11

Appartement van Stefan - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 3 Emptyzo nov 06, 2011 9:09 am

JAcky kreeg een rilling over haar rug en moest even kort kreunen. Gewoon het voelen van dat hij ervan genoot en zijn aanrakingen. Iedereen had zo zijn zwakke plekken en die van haar was haar rug en zij. Als je daar streelde kon ze haast aan je voeten gaan liggen zo lekker vind ze het. Kort verbrak ze de kus en keek hem uitdagend aan. Daarna begon ze hem kusjes te geven op zijn borst, buik en daarna ook nog eens zijn onderbuik. Haar handen gleden al wat sneller naar beneden en waren nu aan het spelen met zijn onderbroekrand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Posts : 348
Join date : 29-10-11

Appartement van Stefan - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 3 Emptyzo nov 06, 2011 9:12 am

Stefan kreunde eventjes zachtjes. Het was heerlijk, zij was heerlijk. Het voelde raar om dit genot te voelen terwijl ze eigenlijk bijan niets deden. Hij hield van haar ,en dat was duidelijk uit dit te merken. Zijn hele lichaam verlangde naar haar, zelfs zijn kleine tenen. Hij streelde nog steeds haar rug en zij maar liet haar vor de rest het meeste doen.
_______
Ik ga slapen, heb moregn om acht uur toets Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyeri.

Nyeri.


Posts : 182
Join date : 26-09-11

Appartement van Stefan - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 3 Emptyzo nov 06, 2011 9:28 am

Jacky liet haar hand even kort over zijn geslachtsdeel glijden en kuste toen langs de rand van zijn onderbroek.' Mag ik verder gaan?' Vroeg ze zwoel terwijl haar ogen die van hem vonden en met een ondeugende blik hem aankeek. Ze likte kort langs haar lippen en kwam wat meer omhoog om haar handen als ondersteuning te gebruiken en hem aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Appartement van Stefan - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 3 Emptyzo nov 06, 2011 9:37 am

er kwam een tevreden geluidje over zijn lippen heen toen ze over zij geslachtsdeel ging. 'Graag, ' zei hij met een brede glimlach. Hij was opgehouden en dat was aan zijn hele lichaam te merken en ze zien. Hij keek haar glimlachen aan instreek eventjes door haar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyeri.

Nyeri.


Posts : 182
Join date : 26-09-11

Appartement van Stefan - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 3 Emptyzo nov 06, 2011 9:41 am

Jacky kon het niet laten en moest breed glimlachen. Daarna kwam ze helemaal omhoog en kuste hem even kort om vervolgens weer naar beneden te gaan. Haar vingers hadden zich al om de rand gehaakt en terwijl zij naar beneden ging, gingen haar handen ook naar beneden en voor ze het zelf echt doorhad was de onderbroek uit. Ze kuste op zijn bovenbenen en dijen maar probeerde nog zo veel mogelijk het contact met zijn heiligdom te vermijden. Tot ze het echt niet meer kon laten en haar handen een weg vonden naar zijn zaakje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Posts : 348
Join date : 29-10-11

Appartement van Stefan - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 3 Emptyma nov 07, 2011 2:08 am

Stefan kreunde. Juist op dat moment ging de deurbel. Hij kwam iets overeind en drukte een kus op haar lippen. 'Ik ben bang dat dat de pizza is...' zei hij met moeite. Hij wilde niet dat ze stopte, nee abslouut niet. Alleen konden ze de pizzabezorger moeilijk buiten laten staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyeri.

Nyeri.


Posts : 182
Join date : 26-09-11

Appartement van Stefan - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 3 Emptyma nov 07, 2011 4:13 am

Jacky kreunde van irritatie en stond op,' Laat mij maar, kleed jij je even aan?' Ze grijnsde en trok zijn shirt aan en liep naar de deur. Onderweg had ze haar geld al gepakt. En omdat ze nu het shirt van Stefan aan had, die gelukkig lang genoeg was zodat ze geen broek aan hoefde. Met wat moeite kreeg ze de deur open en glimlachtte naar de pizza bezorger die haar toch enigzins verbaasd maar geamuseerd aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliëtte

Juliëtte


Posts : 467
Join date : 25-09-11

Appartement van Stefan - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 3 Emptyma nov 07, 2011 4:27 am

Stefan schoot zijn broek aan. Omdat Jacky zijn shirt had gepikt, en hij geen zin om een ander shirt te gaan zoeken hield hij zijn bovenlijf ontbloot. Hij liep naar de huiskamer. Had eerst in de keuken twee glazen drinken gepakt. Natuurlijk was het hem opgevallen dat het daar nog een zooitje was, maar hij had totaal niet de behoefte om het op te ruimen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyeri.

Nyeri.


Posts : 182
Join date : 26-09-11

Appartement van Stefan - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 3 Emptyma nov 07, 2011 4:30 am

Jacky trok haar wenkbrauw vragend op en vroeg de pizza bezorger,' Waar kijk je naar? Nog nooit een meisje een deur open zien doen?' Daardoor werd de bezorger helemaal rood en beet op zijn lip. Kort zei hij het bedrag en gaf de pizza's aan Jacky. Jacky pakte het geld en nog een kleine fooi voor de jongen.' De fooi is alleen maar omdat je niks zei over dat ik half naakt voor de deur stond.' Daarna deed ze de deur dicht en liep met de pizza's naar Stefan. Ze keek even goedkeurend naar het bovenlichaam van Stefan.' Waarom kan je niet op school ook zo rondlopen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliëtte

Juliëtte


Posts : 467
Join date : 25-09-11

Appartement van Stefan - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 3 Emptyma nov 07, 2011 4:35 am

Stefan pakte de pizza's van haar over en legde die op de lage tafel die in de huiskamer stond. Hij sloeg zijn armen om haar middel en trok haar tegen zich aan. 'Omdat je dan teveel concurentie krijgt,' zei hij met een ondeugende glimlach. Hij drukte zijn lippen kort op die van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyeri.

Nyeri.


Posts : 182
Join date : 26-09-11

Appartement van Stefan - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 3 Emptyma nov 07, 2011 4:43 am

Jacky sloeg hem even zachtjes tegen zijn bovenarm aan en drukte toen ook haar lippen op die van hem en liet haar handen over zijn ribben gaan. Ze stopte en fluisterde in zijn oor,' Je hebt wel gelijk daar ben ik het met je eens. Je bent echt leuk en ik snap niet waar ik jou aan verdiend heb.' Ze streek zachtjes over zijn wang heen en keek hem vertederd aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliëtte

Juliëtte


Posts : 467
Join date : 25-09-11

Appartement van Stefan - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 3 Emptyma nov 07, 2011 4:57 am

Stefan glimlachte. 'Jij hebt mij verdient om dat je het mooiste en liefste meisje op de wereld bent,' zei hij met een lieve glimlach tegen hem. Hij kuste haar nogmaals en hield haar dicht bij haar. 'En natuurlijk omdat je fantastisch met Jake omgaat,' zei hij met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyeri.

Nyeri.


Posts : 182
Join date : 26-09-11

Appartement van Stefan - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 3 Emptyma nov 07, 2011 5:21 am

Jacky grijnsde,' Natuurlijk maar als ik zo goed was dan had ik wel iemand anders gevonden.' Ze grinnikte en straalde helemaal door zijn woorden,' Nee ik zou nooit meer bij iemand anders willen zijn. Ik hou echt van je.' Ze drukte zachtjes haar lippen op die van hem glimlachtte verliefd,' Nu heb ik honger.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliëtte

Juliëtte


Posts : 467
Join date : 25-09-11

Appartement van Stefan - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 3 Emptyma nov 07, 2011 9:27 am

Stefan trok haar mee naar de bank en liet haar daar zitten. 'Dat komt mooi uit, want anders komen die twee pizza's nooit op,' zei hij met een brede glimlach. Hij opende de eerste doos en bood haar een stuk pizza aan. Daarna pakte hij zijn eigen stuk en nam een hap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Appartement van Stefan - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 3 Emptyma nov 07, 2011 9:34 am

JAcky kroop dicht tegen Stefan aan en nam een hapje van haar pizza. Nadat ze Hem door had geslikte drukte even kort haar lippen op die van Stefan.' Hmm mag ik vanavond hier blijven slapen. Ik heb geen zin om weer helemaal naar school te moeten.' Het voelde we llekker om even bij iemand te kunnen blijven zonder seks te hebben en niet na de seks gelijk het bed uit te worden gekickt omdat de avond klok bijna in ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliëtte

Juliëtte


Posts : 467
Join date : 25-09-11

Appartement van Stefan - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 3 Emptyma nov 07, 2011 9:38 am

Stefan kuste haar terug en had zijn arm om haar schouders heen liggen. 'Natuurlijk mag je blijven, je mag altijd blijven.' zei hij met een brede glimlach. Ze mocht net zo lang blijven als ze wilde. Hopelijk voor altijd. Hij drukte weer een kus op haar lippen en nam een volgende hap van zijn pizza.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Appartement van Stefan - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Stefan   Appartement van Stefan - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Appartement van Stefan
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Jamie's appartement
» Ty's appartement
» Tim's appartement
» Appartement van Arianne ~Penthouse~ New York
» Het appartement van Dana en Raf.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: