Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De bar zonder vaste naam.

Ga naar beneden 
+17
Maud
Micheal
Dana
Lizz
Dash
Faith
Sahirah
Tim
Chelsea
Stefan
Almasis
Enzio
Natasja
Dwight
Cece
Flavio
Adam
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Emptyzo okt 09, 2011 8:58 am

Adam keek hem smekend aan "Ik hield neit van Laureennn, Ik hou van jouuu!" zei hij en hij gooide het halve glas achterover. Hij had nog steeds niet door dat hij de jongen was waar Flavio het eerder over gehad had "Jiijjj hield van die pipo die je heeft laten zittenn." zei hij en lachte "pipo.." herhaalde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Emptyzo okt 09, 2011 9:03 am

Flavio keek Adam met een hurt-puppy blik aan. "Y-you were the one who let me down, you were h-him." zei hij met dubbele tong. "You just thought of me like a friend and that hurt." zei hij zachter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Emptyzo okt 09, 2011 9:08 am

Adam wist precies wat hij bedoelde, hij had hetzelfde gevoeld toen hij Dennis ontmoette. "Maar Flaaaafje, zo bedoelde ik het niet!! Ik heb jouuw nooit pijn wille doeehn!' zei hij duidelijk onder de invloed van giggle juice, maar hij mednde elk woord, net als d tranen die zich achte zijn ogen vormden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Emptyma okt 10, 2011 3:20 am

Flavios uitdrukking verzachtte onmiddelijk. "Niet huilen." zei hij zacht. Hij ging nogal heel erg in Adams persoonlijke ruimte staan en veegde de tranen van diens wangen. "Je was gewoon Obl- ..obliv-... ignorant. " zei hij lief. "Dat kan ik je toch neit kwalijk nemen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Emptyma okt 10, 2011 6:52 am

Adam knikte "Ik neem je ex...excu... sorry aan..." zei hij, al had Flavio niet letterijk zijn excuses aangeboden, hij moest het aannemen. "Maar die jongen van net... Heette hij niet Harry? Als in Harry Pooottteer!! THAT'S SOOOO COOOOOWLL!" zei hij en hij begon heel raar te lachen. Toen hij op adem kwam greep hij zijn glas en dronk dit leeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Emptyma okt 10, 2011 8:57 am

Flavio knikte. "Harry as in Harry Potter" Hij keek ietwat verlangend naar Adam, en toen die zijn glas weer neerzette deed hij wat met die gevoelens. Hij drukte zijn lippen op die van Adam. Zijn eerste gedachte was. 'hmmm... hij smaakt lekker' de tweede deed er door de alcohol wat langer over 'OMGLEE ik kus nu Adam, Adam mijn freaking BFF. Dit kan zo verkeerd aflopen'
-----
ik viund dat gestuntel met lange woorden schattigg
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Emptyma okt 10, 2011 9:14 am

ik ook... maar ik stuntel zonder drank al met excuses xD
--
Adam lachtte nog even hoog voor hij een opgeluchte zucht uitblies, die onderbroken werd door de zoen van Flavio, het duurde even voor het tot hem doordrong, maar instinctief zoende hij meteen terug, hij wist niet of het door de alcohol, Flavio of beiden kwam, maar het voelde geweldig. Hij zetten zijn glas achtrer zich weg en greep met zijn handen naar Flavio's blonde krullen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Enzio

Enzio


Posts : 251
Join date : 01-10-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Emptyma okt 10, 2011 9:25 am

wahahah, dit zal er vasyt heel vaag uitzien. een mini jochie dat er uit ziet als een kind zoenend met iemand die een paar koppen groter is...
en ik ook, ik stuntel ook met niet-excuses
----
Flavio trok Adam naar zich toe. Het kleine deel van zijn brein dat nog redelijk nuchter was merkte op dat dit veel leuker zou zijn als hij neit zo goed als dronken wa,s maar de rest van Flavio negeerde dat. He wanted Adam. Hij opende zijn mond en streek emt zijn tong langs Adams lippen. Alcohol made him quite a bit slutty.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Emptyma okt 10, 2011 9:37 am

Adam haalde zijn lippen ook van elkaar en streek met zijn eigentong langs die van Flavio en diens lippen. Al von hij het allemaal heel snel gebeuren, hij vond het geweldig. Eigenlijk wilde hij overdreven enthousiat vertellen over deze scene maar hij wilde et niet verpeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Emptydi okt 11, 2011 5:09 am

okee... heb jij leuke plaatjes van een blonde emohaircut liggen -.-" I'm getting desperate
----------
Flavio s handen hadden neit echt een vaste positie, op hem moement zwierven ze gewoon over Adams rug. De kus maakte nogal was gevoelens bij hem los, en neit aleen natuurlijke hormonale-puner-reacties. He was positive that he was in love with this boy. Hij speelde braaf mee in de tongworstelwedstrijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasja

Natasja


Posts : 19
Join date : 07-10-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Emptydi okt 11, 2011 6:28 am

this dude's pretty cute niet ECHT blond maartoch xd (Photoshoppen gaat niet, zwart kan alleen maar veranderd worden in grijs of wit)
Spoiler:
-
Adam bewoog sneller dan nodig in de zoen, hij was gewoon zo vrolijk. Zijn voeten bewogen vrolijk in de lucht die door de hoogte van de barkruk tussen hem en de vloer zat. Toen de nood voor adem riep haalde hij zijn lippen langzaam van die van Flavio en hij begon gigantisch hard te lachen, als iemand hen nog niet aanstaarde, deden ze dat nu zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Emptydi okt 11, 2011 8:46 am

Flavio lachte zelf ook. "That was a relief." Zei hij vrolijk. Hij bestelde nog wat bier waar gelijk van gedronken werd. "Soooooo, you okay with that?" vroeg hij in een sing-song voice. Hj nam nog een slok. HEt was obvous dat Flavio zich bevond in de wereld van dronkenschap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Emptydi okt 11, 2011 9:10 am

Adam stopte met lachen en kek Flavio zo serieys mogelijk aan. "Ik weet niejt wa je precies zei... Maaarr dat was gew.. Geweeeeeldig!" zei hij en zijn serieuze gezicht verdween ahte een geluidloze lach. Hij bestelde nog een biertje, hij was onderhnad de tel kwijt, en nam er een zo klein moelijk sloj van. Eat meteen veranderde in een hele scheut.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Emptydi okt 25, 2011 2:27 am

Dennis zat op de barkruk en bestelde een cola. Hij had vandaag geen zin in alcohol. Hij voelde de pijn van gisteren nog, maar vond dat hij hem verdiend had. De barman zette een cola voor hem neer en dennis betaalde. Gulzig nam hij een slok en hij voelde hoe het via zijn slokdarm naar zijn maag gleed. Het prikkelde in zijn neus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Emptydi okt 25, 2011 4:14 am

Samen met een vriendin strompelde Arianne de kroeg binnen, ze waren al aardig aangeschoten ondanks het vroege uur. Ze hadden iets te vieren gehad, de vader van haar vriendin had net een paar miljoen voor zijn dochter binnen gesleept en daar moest op gedronken worden. Samen gingen ze aan de bar zitten, Arianne naast Dennis, al herkende ze hem niet meteen, Stephenie bestelde al twee cocktails voor hen. Toen merkte Arianne Dennis op. 'Heey,' zei ze net iets te vrolijk. Ze drukte twee kussen op zijn wang, veel te vrijpostig natuurlijk. Alcohol had niet altijd een even goede werking op haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Emptydi okt 25, 2011 4:17 am

Dennis gezicht sloeg meteen om. Breed glimlachte hij naar het meisje dat hem vaag bekend voorkomt. "hoi" zei hij alsof hij het tegen een vreemde had. "ik ben dennis!" hij vond het niet erg dat ze vrijpostig was, daar hadden wel meer mensen last van, alleen was hij nu ook weer niet ZO vrijgevig dat hij iemand waarvan hij de naam niet eens kende zoende, ookal was het dan op de wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Emptydi okt 25, 2011 4:20 am

Arianne rolde met haar ogen. 'Jeez zelfs ik vergeet niet zo snel mensen.' zei ze grinnikend. Nu ze half dronken was werd ze ook meteen een stuk minder gemeen en snel aangebrand. 'Arianne je weet nog wel van het zwembad. Met die geweldige vriend Sean, waar is die trouwens?' vroeg ze, ze keek eventjes om zich heen maar kon de jongen nergens vinden. Haar vriendin Stephenie had al een jongen gevonden waar ze nu hevig mee stond te zoenen, Arianne grinnikte eventjes toen ze dat zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Emptydi okt 25, 2011 4:26 am

"Oh ja, sorry" zei dennis en hij grinnikte "ik word oud denk ik..." Zijn grijns was nu onuitwisbaar. "Oh Sean, ik kan je best zijn nummer geven hoor." Hij knikte naar zijn telefoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Emptydi okt 25, 2011 4:29 am

Arianne schudde haar hoofd. 'Jij bent veel leuker.' zei ze met een grijns. Ze streek met haar hand langs zijn wang. Daarna nam ze een grote slok van haar cocktail. Haar oog viel op zijn glas. 'Ow wat saai, gewoon cola. Ze wenkte de barman, twee shotjes graag.' zei ze met een grijns. 'We gaan jou leren drinken.' zei ze met een knipoog
_________
Oke het is officeel, ze is erg...
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Emptydi okt 25, 2011 4:33 am

Drinken, dat kon hij wel, maar hij moest vanavond nog naar zijn ouders en dus leek het hem slimmer om die shotjes te laten. Hij moest er wel voor zorgen dat Dawn de mogelijkheid had om een goede indruk achter te laten. "Geen probleem, maar ik vind het nog een beetje vroeg" glimlachte hij naar haar. En jij hebt denk ik ook genoeg op, dacht hij er achteraan. Maar hij zei niets, het was een beetje ongemakkelijk omdat hij Dawn gisteren nog met iemand had zien zoenen terwijl ze stomdronken was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Emptydi okt 25, 2011 4:35 am

'Stephanie!' riep ze. 'We hebben weer een lafaard die niet kan drinken.' giegelde ze erachter aan. Stephenie was al naar hen toegelopen en keek heel eventjes kort nar Dennis. 'Eigenlijk best zonde want hij is erg leuk.' zei die grinnikend. 'Kom op, zo erg is het echt niet om je af en toe eens uit te leven.' zei Stephenie met een grijns.'
Arianne duwde het shotje richting Dennis. 'Toe nou,' zei ze zeurderig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Emptydi okt 25, 2011 4:39 am

Dennis had zo zijn principes. En een van die principes was dat hij niet dronken naar zijn ouders zou gaan. Hij schudde zijn hoofd en gaf Stephanie het shotje "ik betaal wel" zei hij als een soort compromis. Nee, hij wist zeker, vandaag niet. "Nee Arianne, echt niet" hij werd een beetje ongemakkelijk maar zijn glimlach bleef, hij vond het gewoon grappig om te zien hoe Arianne het shotje niet eens recht voor zijn neus kon houden. "Als je wilt kunnen we morgen wel iets afspreken" voegde Dennis erachteraan, wetend dat hij niet van haar afkwam op deze manier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Emptydi okt 25, 2011 4:42 am

Arianne trok een sip gezicht. 'Dat gaat lastig worden, morgen zit ik in Ohio. Toen nou schat, eentje maar. Daarna ben je van me af.' zei ze met eengrijns. Ze pakte het shotje wee ruit de handen van stephanie en gaf hem terug aan Deniis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Emptydi okt 25, 2011 4:49 am

Nee, Dennis kende zichzelf en daarom zou hij niet eens beginnen. "Nee sorry, ik kijk met alle plezier toe hoe jullie het opdrinken" en hij pakte het glaasje weer uit haar handen en gaf het richting Stephanie. Vandaag zou hij maar een keer saai moeten zijn. hij hoefde tog niet altijd alles mee te doen?!

~~
ik wil dat collin goedgekeurd wordt kunnen ze ff lekker ruzie maken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Emptydi okt 25, 2011 4:53 am

Arianne was het zat. Ze boog zich voorover en plante haar lippen op die van hem. Daarna keek ze hem recht aan. 'Alsjeblieft?' vroeg ze hem toen. 'Eentje maar, daarna krijg je nog een ksu.' zei ze met een brede grijns...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De bar zonder vaste naam.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: