Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The beautiful nightmare.

Ga naar beneden 
+17
Stefan
Jacky
Harry
Nick
Ynary
George
Dwight
Lauren
Jules
Faith
Gavin
Sahirah
Evy
Sebastian
Jonathan
Catherine
Liam
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

The beautiful nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The beautiful nightmare.   The beautiful nightmare. - Pagina 3 Emptydo okt 27, 2011 7:15 pm

Jacky wilde dit niet vertellen. Ze had eindelijk de jongen gevonden die goed genoeg voor haar was. Als ze het zelf mocht geloven. Als hij was zoals hij nu tegenover haar was. Eigenlijk wilde ze hem geen pijn doen. Dat had ze natuurlijk veel eerder moeten bedenken maar daar kwam ze nu pas achter. Ze beet zachtjes op haar lip en durfde Stefan niet aan te kijken. Eénmaal aan de kant haalde ze diep adem en keek ze naar Stefan.' Het spijt me dat je mij als vriendin hebt. Ik had je moeten waarschuwen.' Haar onderlip begon al een beetje te trillen en ze voelde nu al de tranen in haar ogen staan. Het voelde raar omdat ze al meer dan drie jaar niet had gehuild. Zelfs niet toen ze haar been had gebroken of van de trap af was gevallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

The beautiful nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The beautiful nightmare.   The beautiful nightmare. - Pagina 3 Emptydo okt 27, 2011 7:19 pm

Stefan keek Jacky recht aan. 'Dat hoeft je niet te spijten, je bent een geweldige vriendin. Echt waar, kijk maar hoe je met Jake omgaat en alles.' fluisterde hij tegen haar. Opluchting kwam weer een beetje bij hem naar boven. Hij dacht dat ze alleen twijfelde aan haarzelf als zijn vriendin. En dat maakte niets uit, want hij hield van haar. Hij hield van haar ook al zou het niet altijd lekker lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

The beautiful nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The beautiful nightmare.   The beautiful nightmare. - Pagina 3 Emptydo okt 27, 2011 7:24 pm

Jacky schudde haar hoofd,' Nee dat ben ik niet. Ik heb..ik heb achter jou rug om gewoon met een andere jongen gezoend. En het ergste nog ik voel wel spijt maar ik weet dat ik het zo weer zou doen. Ik vind niet dat jij zo'n vriendin verdient. Sorry. Ik vind het verschrikkelijk dat juist zo'n schat als jij opgescheept moest hebben gezeten met mij.' Ze drukte een kus op zijn wang en voelde de eerste traan over haar wang rollen.' Ik denk dat het beter is als ik het uitmaak. Gewoon zodat jij een betere vriendin kan vinden. Iemand die er volledig voor jou en voor Jake kan zijn.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

The beautiful nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The beautiful nightmare.   The beautiful nightmare. - Pagina 3 Emptydo okt 27, 2011 7:29 pm

Stefan keek haar verbijsterd aan. Hij had heel wat anders van deze avond verwacht. Hij had niet verwacht dat zijn hart eruit zou worden gerukt, in duizend stukken gescheurd en vervolgens weer vrolijk teruggegeven te worden. Hij keek haar verbijsterde aan. 'Je hebt wat gedaan?' vroeg hij toen zachtjes. Hij had dat echt niet achter haar gezocht, hij had niet gedacht dat ze dat zou kunnen. 'Waarom?' fluisterde hij toen met een gebroken stem. Hij schuivelde iets achteruit. 'En Jake dan?' fluisterde hij, Stefan keek haar met een groot verdriet aan en draaide zich toen om. Duwde zichzelf tussen de mensen door om zo snel mogelijk van dit feest te verdwijnen. Hoe had ze dit kunnen doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

The beautiful nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The beautiful nightmare.   The beautiful nightmare. - Pagina 3 Emptydo okt 27, 2011 7:33 pm

Jacky beet op haar lip. Ze mocht hem niet achterna gaan. Ze mocht het niet. Dan zou ze zichzelf alleen nog maar meer pijn gaan doen. En ja hoor ze ging hem achterna. Snel pakte ze zijn hand vast en trok hem naar haar toe.' Even korte uitleg op je gemompel, ik heb geen rede om het te doen. Ik flirt gewoon nogal snel en jongens gaan daar graag op in. Ik kan geen stop zeggen. Nooit gekunt. En juist nu is het beter voor Jake. Hij heeft me maar één keer gezien. Het spijt me echt heel erg Stefan. Ik wilde voor jou stoppen met dat geflirt maar het zit gewoon in me. Je verdient echt beter.' De tranen kwamen nu echt over haar wangen gestroomd en een paar mensen keken op en zagen haar huilen. Hierdoor begonnen ze gelijk het door te vertellen aan hun vrienden. Jacky die huilt dat gebeurd nooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

The beautiful nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The beautiful nightmare.   The beautiful nightmare. - Pagina 3 Emptydo okt 27, 2011 7:45 pm

Stefan keek haar aan, schudde zijn hoofd. Zijn gezicht was een mengeling van emoties, onbegrip, verwarring, boosheid. Alles vocht in hem om de voorhand. 'Nee Jacky, hij vraagt nu al naar je, je had nooit moeten komen,' fluisterde hij tegen haar. Hij trok zijn hand los en draaide zich om. Hij had haar nooit in de buurt van Jake moeten laten komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
George

George


Posts : 69
Join date : 14-10-11

The beautiful nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The beautiful nightmare.   The beautiful nightmare. - Pagina 3 Emptydo okt 27, 2011 7:52 pm

Harry schreef:

Harry gniffelde ondeugend "Oh ik begrijp precies wat je bedoelt..." zei hij en hij knikte "Op naar de dansvloer..." zei hij en zo gezegd, do gedaan. Hij leidde George als een echte heer aan zijn arm naar het midden van de zaal, waar hij zich tussen de schuifelende stelletjes voegde. "Precies wat we nodig hebben.... Leidt jij?" vroeg hij en hij nam George in de danshouding, leiden was niet het zijn ding, liet hem maar de vrouwenpas doen.

George glimlachte en knikte. Zijn armen Ze paste zo goed bij elkaar, alsof ze voor elkaar gemaakt waren. Wat eigenlijk ook best eens zou kunnen. "Honey, I love you so much." Fluisterde hij net hard genoeg zodat Harry eht kon horen en de rest niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

The beautiful nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The beautiful nightmare.   The beautiful nightmare. - Pagina 3 Emptydo okt 27, 2011 8:29 pm

Stefan schreef:
Stefan keek haar aan, schudde zijn hoofd. Zijn gezicht was een mengeling van emoties, onbegrip, verwarring, boosheid. Alles vocht in hem om de voorhand. 'Nee Jacky, hij vraagt nu al naar je, je had nooit moeten komen,' fluisterde hij tegen haar. Hij trok zijn hand los en draaide zich om. Hij had haar nooit in de buurt van Jake moeten laten komen.

Jacky voelde nu zo veel pijn. Juist omdat Jake dus blijkbaar naar haar had gevraagd. En wat deed zij? Zij liet hem en Stefan vallen. Nou voelde dat nog zwaarder aan dan het al deed.' Het spijt me.' Zei ze nog zachtjes maar waarschijnlijk niet eens hoorbaar. De tranen waren gestopt en ze veegde ze snel weg. Als er iets was waar ze nu geen zin in had dan was het wel feesten. Ze ging wel gewoon weer naar haar kamer. Met dat in haar gedachte liep ze de zaal uit. Weg van Stefan en weg van het stomme feest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sahirah

Sahirah


Posts : 671
Join date : 22-09-11

The beautiful nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The beautiful nightmare.   The beautiful nightmare. - Pagina 3 Emptydo okt 27, 2011 10:14 pm

Owen schreef:


Matt luisterde nu voor het eerst naar de tekst van de muziek, en kwam tot de conclusie dat die vreselijk mooi was. Hij was zich heel erg bewust van het feit dat ze zo dicht bij elkaar waren, hij nam zich voor om dit liedje straks op te zoeken op zijn laptop.
I was made to keep your body warm
But I'm cold as, the wind blows
So hold me in your arms
My heart's against your chest
Your lips pressed to my neck
I've fallen for your eyes
But they don't know me yet

Ahw ik vind dat ze zo wel een keer mogen zoenen, niet waar? I love you
-
Sahirah luisterde ook naar de muziek, zoals veel muziek was het het soort muziek waar ze maar weinig naar geluisterd had, gewoon omdat ze er geen tijd voor had, geen middelen voor had gehad. Onbewust ging ze wat dichter tegen hem aan staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 156
Join date : 26-10-11

The beautiful nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The beautiful nightmare.   The beautiful nightmare. - Pagina 3 Emptydo okt 27, 2011 10:22 pm

Jep, helemaal gelijk, toevallig heet dat liedje kiss me xdd
----

Matt legde zijn vinger onder haar kin, van plan om haar te zoenen. Maar toen zijn gezicht heel dicht bij dat van haar was twijfelde hij toch. Wat als ze weer zou flippen, en dan zou hij weer een probleem hebben, langzaam speelde de muziek verder.
Kiss me like you wanna be loved
Wanna be loved
Wanna be loved
This feels like I've fallen in love
Fallen in love
Fallen in love
Terug naar boven Ga naar beneden
Sahirah

Sahirah


Posts : 671
Join date : 22-09-11

The beautiful nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The beautiful nightmare.   The beautiful nightmare. - Pagina 3 Emptydo okt 27, 2011 10:32 pm

ahww xd ikke ga luisteren Razz

Sahirah merkte wel wat Matt wilde doen, maar vervolgens begon te twijfelen. Iets wat haar deed verbazen, het leek wel aslof hij het niet alleen wilde doen om het kussen. Met de muziek erbij op de achtergrond zorgde het voor het perfecte moment. Zonder dat Sahirah voor zichzelf een goede reden kon vinden, behalve dan dat ze van Matt hield, hem vertrouwde, leunde ze zelf iets naar voren om hem aarzelend een zoen te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 156
Join date : 26-10-11

The beautiful nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The beautiful nightmare.   The beautiful nightmare. - Pagina 3 Emptydo okt 27, 2011 10:51 pm

Matt voelde de verbazing, dit had hij net verwacht, maar al snel maakte het niks meer uit. Hij merkte niets meer van de mensen die op hun heen stonden, en voelde alleen nog maar Sahirah. Hij wist niet hoe ver hij mocht gaan, wat aar bedoelingen waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mari

Mari


Posts : 42
Join date : 11-10-11

The beautiful nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The beautiful nightmare.   The beautiful nightmare. - Pagina 3 Emptydo okt 27, 2011 10:56 pm

George schreef:


George glimlachte en knikte. Zijn armen Ze paste zo goed bij elkaar, alsof ze voor elkaar gemaakt waren. Wat eigenlijk ook best eens zou kunnen. "Honey, I love you so much." Fluisterde hij net hard genoeg zodat Harry eht kon horen en de rest niet.

Harry grijnsd verliefd naar zijn broer "I love you, too. More than you can imagne..." zei hij zacht en hij dwaald van d danshouding af door George bij zijn middel te pakken en net een beetje dichte naar zich toe te trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sahirah

Sahirah


Posts : 671
Join date : 22-09-11

The beautiful nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The beautiful nightmare.   The beautiful nightmare. - Pagina 3 Emptydo okt 27, 2011 11:01 pm

Sahirah haalde na een poosje haar lippen weer van de zijnen en keek hem met een voorzichtig glimlachje aan. Ze wist dat het best wat aandacht getrokken had van andere, het was toch Bear Matt wie er voor haar stond, maar zo kon Sahirah hem niet zien, voor haar was ze gewoon Matt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 156
Join date : 26-10-11

The beautiful nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The beautiful nightmare.   The beautiful nightmare. - Pagina 3 Emptydo okt 27, 2011 11:11 pm

Sahirah schreef:
Sahirah haalde na een poosje haar lippen weer van de zijnen en keek hem met een voorzichtig glimlachje aan. Ze wist dat het best wat aandacht getrokken had van andere, het was toch Bear Matt wie er voor haar stond, maar zo kon Sahirah hem niet zien, voor haar was ze gewoon Matt.

Matt glimlachte ook naar haar, en keek toen om zich heen. Heel veel mensen staarden hun aan, meer dan de helft. En hij keek met een mengeling van gevoelens terug, maar zorgde ervoor dat hij Sahirah niet losliet. 'Wil je wat drinken?' vroeg hij, want het nummer was toch afgelopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sahirah

Sahirah


Posts : 671
Join date : 22-09-11

The beautiful nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The beautiful nightmare.   The beautiful nightmare. - Pagina 3 Emptydo okt 27, 2011 11:27 pm

Sahirah wist niet of het wel zo verstandig geweest was om hem te kussen, maar ze was blij dat Matt naar haar glimlachte. Ze knikte toen hij vroeg of ze wat wilde drinken, "Ja graag." ze keek eventjes om zich heen om te kijken waar je het kon halen, zoals gewoonlijk had ze geenidee hoe het werkte hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
George

George


Posts : 69
Join date : 14-10-11

The beautiful nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The beautiful nightmare.   The beautiful nightmare. - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 12:45 am

Mari schreef:

Harry grijnsde verliefd naar zijn broer "I love you, too. More than you can imagne..." zei hij zacht en hij dwaald van d danshouding af door George bij zijn middel te pakken en net een beetje dichte naar zich toe te trekken.

George let zich gewillig naar zijn broek toetrekken en op zijn beurt legde hij zijn handen in diens nek. "I love you wayyy more." flisterde hij emt een glimlach. Hij drukte ene kus op Harry's voorhoofd. "Ik wil je wel alvast waarschuwen, dit vampier bitje zal waarschijnlijk heel kut zoenen, dat je het even weet."
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

The beautiful nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The beautiful nightmare.   The beautiful nightmare. - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 1:16 am

Je wilt niet weten hoe grappig die typfout is... BROEK xD
-

George grinnikte "Ik wil niet weer de discussie aangaan. Let's say we love each other equally..." zei hij en hij knipoogde, maar toen merkte hij dat George dat niet kon zien. "Moest je nou per se als vampier gaan?" kreunde hij, maar hij glimlachte nog wel, hoe kon hij ook anders, met George voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
George

George


Posts : 69
Join date : 14-10-11

The beautiful nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The beautiful nightmare.   The beautiful nightmare. - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 1:49 am

SSST

George rolde met zijn ogen. "Natuurlijk. 1. Marshall lee is awesome, ten tweede Vampiers zijn sexy, dat is een ongeschreven regel en 3. Ik WEET dat je AT verslaafd bent honey, er spendeerd niemand meer tijd met je dan ik." Hij glimlachte vrolijk. "Als het je opbeurt.. Het is niet lang meer voor we weer vakantie hebben en we zonder kamergenoten zitten." hij glimlachte ontdeugend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mari

Mari


Posts : 42
Join date : 11-10-11

The beautiful nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The beautiful nightmare.   The beautiful nightmare. - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 2:39 am

Harry lachte "Punt 1, klopt..." begon hij met een knikje "Punt 2 is 100% waar, zeker nu jij er een bent..." hierbij werd een lieve glimlach gevoegd. "En het derde is inderdaad waar, ik ben verslaafd aan Adventure Time... al is mijn verslaving voor jou veel erger." hij plaatste een kus op George's neus. "Hmm... Ik kan niet wachten tot de vakantie... maar dan hebben we wel pa aan onze hielen hangen..." zijn glimlach vervaagde een beetje, hun vader was erger dan drie kamergenoten als hij hun niet met rust liet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

The beautiful nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The beautiful nightmare.   The beautiful nightmare. - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 2:53 am

Hun, ze hebben maar twee kamergenoten...
--------
George trok Harry iets dichter anar hem toe en kustte hem teder. "Lieffie, papa zit aa de andere kant van het huis. Als we de deur op slot doen en een beetje stil zijn en niet opvallent veel tijd in onze kamer doorbrengen zijn we veilig." Hij glimalchtte. "Hier is de tijd die we hebben minimaal."
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

The beautiful nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The beautiful nightmare.   The beautiful nightmare. - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 4:01 am

sssssssssssssssssssssssssssssst.... ik zag ze even als 1 persoon
---
Harry knikte "Dat is ook weer waar..." zei hij voor hij George zacht terug kuste, hij duurde niet erg lang maar de boodschap was duidelijk. "Waarom kan niemand accepteren van wie we houden, zielsveel...?" vroeg hij zacht en hij legde zijn hoofd op George's schouder, nog dichter tegen hem aan kruipend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Gavin

Gavin


Posts : 156
Join date : 26-10-11

The beautiful nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The beautiful nightmare.   The beautiful nightmare. - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 9:51 am

Sahirah schreef:
Sahirah wist niet of het wel zo verstandig geweest was om hem te kussen, maar ze was blij dat Matt naar haar glimlachte. Ze knikte toen hij vroeg of ze wat wilde drinken, "Ja graag." ze keek eventjes om zich heen om te kijken waar je het kon halen, zoals gewoonlijk had ze geen idee hoe het werkte hier.

Matt sloeg een arm om haar heen, en loosde haar door de dansende leerlingen heen, maar de meeste hadden hun al opgemerkt en sommige staarden zelfs. 'Wat wil je?' vroeg hij, hij was achttien dus als ze alcohol wou kon hij het wel krijgen, al betwijfelde hij of ze wel alcohol zou drinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

The beautiful nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The beautiful nightmare.   The beautiful nightmare. - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 9:57 am

Sahirah merkte de blikken wel op, waardoor ze iets ineenkromp. Ze was het niet gewend dat er mensen naar haar keken, ze was allang blij dat ze geen fotograaf meer gezien had. Toen haar blik op de alcohol viel verstarde haar blik even. Alcohol werkte heerlijk verdovend, niet zo goed als de druk maar toch was het een aanlokkelijke blik die haar deed slikken. Ze kon deze avond niet gaan verpesten door aan de drank te gaan, daardoor keek ze naar Matt, "Ehm maakt nietuit." zei ze nu een stuk voorzichtiger, gewoon omdat ze zichzelf onder controle wilde houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 156
Join date : 26-10-11

The beautiful nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The beautiful nightmare.   The beautiful nightmare. - Pagina 3 Emptyvr okt 28, 2011 10:03 am

Matt sloeg zijn arm iets steviger om haar heen. 'Laat ze maar kijken' fluisterde hij in haar oor en hij bestelde twee cola. Alcohol kon altijd nog komen, het was nog vroeg. Toen ze de drankjes kregen gaf hij er een aan haar en nam zelf ook een slok. 'Maar heb je het wel een beetje naar je zin?' vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The beautiful nightmare. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The beautiful nightmare.   The beautiful nightmare. - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The beautiful nightmare.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: De rest van de school.-
Ga naar: