Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Jacky's eigendom

Ga naar beneden 
+2
Juliëtte
Jacky
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

Jacky's eigendom - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   Jacky's eigendom - Pagina 3 Emptyma feb 13, 2012 7:42 pm

Micheal grinnikte en liet zich weer terug in de stoel vallen. 'Dat had gekund ja.' Zei hij met een grijns. Hij keek even naar hun handen en wreef zachtjes met zijn duim over haar hand, net alsof hij wilde checken of het wel echt was. Hij kon het namelijk nog steeds maar moeilijk geloven dat Jacky hem echt leuk vond. Dat hij nu echt bij haar thuis zat en haar hand vasthield. Dat hij nu een bordspelletje speelde met haar. Even moest hij in zijn gedachten glimlachen. Hij wist sowieso niet echt wat je met een 'date' moest doen, maar bordspelletjes leek hem toch wel iets aparts, niet dat het er minder leuk op was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Jacky's eigendom - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   Jacky's eigendom - Pagina 3 Emptydi feb 14, 2012 7:23 pm

Tijdens het spelen gaf Jacky hem af en toe een kusje of kneep in zijn hand. En op een gegeven moment ging ze gewoon op zijn schoot zitten en gaf hem nog vaker een kus. Haar aandacht was allang niet meer bij het bordspel maar dat maakte in haar geval niet uit. Ze was dik aan het verliezen en dat boeide haar ook niks. Het enige wat haar boeide was Micheal en die was dicht bij haar. Ze streek door zijn haren heen en drukte weer wat langer een kus op zijn lippen. Daarna keek ze weer terug naar het bord maar ze vond het erg saai worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

Jacky's eigendom - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   Jacky's eigendom - Pagina 3 Emptydi feb 14, 2012 8:35 pm

Met Jacky op zijn schoot, werd het steeds moeilijker om zich op het spel te concentreren. Hij voelde zich alleen maar warmer worden onder haar kussen en aanrakingen. Zijn hand legde hij op haar bovenbeen en hij begon daar rustig langs te strelen. 'Weet je wat... f*ck dat spel.' Zei hij na een tijdje en sloeg zijn armen om Jacky heen om haar op te tillen. Zodra ze overeind stonden tilde hij haar nog wat hoger zodat hij haar beter kon vasthouden door zijn armen net onder haar kont om haar benen te slaan. Met een grijns drukte hij zijn lippen op die van haar waarna hij zei:' Waarheen moeten we voor een plekje waar we rustig kunnen liggen?' Hij keek haar met ondeugende ogen aan. Ja, hij wist dat hij het rustig aan had willen doen, maar dat voornemen was toch al zo goed verdwenen toen hij had besloten dat hij met Jacky verder wilde gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Jacky's eigendom - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   Jacky's eigendom - Pagina 3 Emptywo feb 15, 2012 3:11 am

Jacky grinnikte om de woorden van Micheal over het spel en toen ze werd op getilt sloeg ze haar benen om de middel van Micheal heen." Hmm heb ik dan gewonnen als ik het je vertel? Ik wil natuurlijk wel winnen met trivial persuit." Ze streelde in zijn nek en door zijn haren en drukte nog een kusje op zijn lippen." Hmm liggen klinkt serieus, en dat rustig aan doen dan? Niet dat je mij hoort klagen....." Haar ogen stonden even ondeugend als die van Micheal en ook zij was warm geworden van zijn hand die haar bovenbeen streelde en de kusjes die tijdens het spelen waren uitgedeeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

Jacky's eigendom - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   Jacky's eigendom - Pagina 3 Emptywo feb 15, 2012 4:40 am

Micheal deed alsof hij even moest nadenken, maar knikte al snel grijnzend. 'Vooruit dan.' Over haar volgende woorden, was hij veel serieuzer. Zijn wenkbrauwen werden een lichte frons en hij keek haar doordringend aan terwijl zei:' Jacky... ik denk.. nee ik weet dat ik van je hou en ik wil dat niet verborgen houden, alleen omdat ik rustig aan zou willen doe. Maar als jij dat liever wel wilt, vind ik het niet erg.' Een kleine lieve glimlach verscheen op zijn gezicht terwijl hij haar afwachtend aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyeri.

Nyeri.


Posts : 182
Join date : 26-09-11

Jacky's eigendom - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   Jacky's eigendom - Pagina 3 Emptywo feb 15, 2012 10:08 am

Jacky wist even niet zo goed wat ze moest zeggen. Het drong niet meer tot haar door wat Micheal zei na de woorden,' ik weet zeker dat ik van je hou.' En eigenlijk hoefde ze het ook niet te weten. Het enige belangrijke was dat Micheal echt gezegd had dat hij van haar hield. Jacky keek met grote bambie ogen naar hem en begon toen langzaam een steeds grootere glimlach te krijgen op haar gezicht.' Ik hou ook van jou.' Daarna gingen haar gedachte naar de rest van zijn woorden.' En voor mij hoef jij je niet in te houden. Ik wil alles waarschijnlijk net zo graag.' Na dat gezegd te hebben, plantte ze haar lippen op die van Micheal en verstevigde haar grip om zijn middel heen. Toen haar lippen weer van de zijne af waren fluisterde die in het oor van Micheal,' Trap af, achter rode gordijn, groot twee persoonsbed, uitkijken gelijk na het gordijn. Gee ruimte meer om naar voren te lopen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

Jacky's eigendom - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   Jacky's eigendom - Pagina 3 Emptywo feb 15, 2012 7:27 pm

Een grijns verscheen weer op Micheal's gezicht bij haar woorden en gaf haar een klein kusje voor hij begon te lopen. Heel voorzichtig liep hij de trap af, bang om samen met Jacky naar beneden te vallen. Daarom ging er ook wel wat opluchting door hem heen toen hij weer met beide benen op de grond stond, waarna hij naar het rode gordijn liep. Achterstevoren, zodat het niet zou blijven hangen, liep hij doorheen, even Jacky's waarschuwing vergetend. Hij liep tegen het bed aan, struikelde en belandde met een plof op zijn rug op het bed met Jacky bovenop hem. Na een korte 'oef', keek hij haar grinnikend aan. Nu hij zijn handen niet meer hoefde te gebruiken ging één ervan naar Jacky's gezicht en raakte met een teder gebaar haar onderlip aan, voor hij naar haar wang gleed en daar streelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Jacky's eigendom - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   Jacky's eigendom - Pagina 3 Emptydo feb 16, 2012 8:52 pm

Jacky had tijdens het lopen alleen maar naar zijn gezicht gekeken en zich afgevraagd waar zij Micheal aan verdient had. Na het gordijn had ze het kunnen weten. Niemand maar dan ook echt niemand luisterde naar haar waarschuwing dat hij of zij moest oppassen voor het bed omdat die echt gelijk achter het gordijn was. Maar dit keer vond ze het niet erg en met een grinnik keek ze naar Micheal die nu onder haar lag." Heb jij je pijn gedaan?" Haar stem was zachtjes want ze lagen zo dicht bij elkaar dat het toch geen zin had om hard te praten. Ze drukte een kusje op zijn lippen en streek door zijn haren heen. Ze vond het wel leuk, de manier waarop het gegaan was. Dat van het bed, maar ook de ontmoeiting met Micheal en het ontstaan van de liefde voor Micheal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Jacky's eigendom - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   Jacky's eigendom - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jacky's eigendom
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: