Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De bar zonder vaste naam.

Ga naar beneden 
+17
Maud
Micheal
Dana
Lizz
Dash
Faith
Sahirah
Tim
Chelsea
Stefan
Almasis
Enzio
Natasja
Dwight
Cece
Flavio
Adam
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Emptyma dec 26, 2011 10:36 pm

Hij grijnsde en zei:' ach dat is waar.' Hij luisterde even naar Maud's geneurie terwijl hij met een glimlach haar in zich opnam. Toen ze de woorden gesproken had, knikte hij even vaag, zijn blik nog steeds op haar gericht. Pas daarna kwam hij weer bij zinnen met een schok en zei:' Ja dat vind ik nou ook, ik moet zeggen dat het erg leuk is om met jou te kletsen.' Hij grijnsde weer en leunde wat naar achteren, waarbij hij vergat dat barkrukken geen rugleuning hadden. Dronken als hij was, kon hij zijn evenwicht niet bewaren en donderde met barkruk en al achterover.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Emptyma dec 26, 2011 11:54 pm

Maud lichtte helemaal op door zijn woorden maar schoot ook wel in de lach toen hij van de barkruk af viel.' Ohh sorry gaat het?' Ze gleed van haar bar kruk af en stak haar hand naar hem uit. Ook zij had moeite met haar evenwicht maar minder erg dan Micheal. Natuurlijk had ze er niet over na gedacht dat zodra hij haar hand vast pakte er een gewicht mee kwam en dat ze dan alsnog haar evenwicht zou verliezen. Ze was alweer te veel onder invloed van de alcohol om dat zo snel te bedenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Emptydi dec 27, 2011 12:14 am

Het was dat hij niet erg hard of verkeerd viel, waardoor de grijns alweer op zijn gezicht stond een seconde nadat hij de grond raakte. Grinnikend pakte hij haar hand, waar hij een paar pogingen voor nodig had. Waarschijnlijk was hij sowieso niet overeind gekomen, maar nu hij met bijna zijn volle gewicht aan Maud's hand ging trekken, kwam die ook naar beneden vallen. Hij plofte ook terug op de grond toen Maud op hem viel en even was hij stil, maar kon de grijns niet van zijn gezicht houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Emptydi dec 27, 2011 12:17 am

Maud kon het niet laten om hard te lachen door zijn poging haar hand vast te pakken. Helaas voor haar had hij toen uiteindelijk wel haar hand te pakken en daar werd ze door meegetrokken op de grond op hem.' Dat kan natuurlijk ook.' Mompelde ze zachtjes maar met een haast even grote grijns als Micheal. Ze had haar handen naast zijn hoofd gezet om zichzelf wat meer overeind te houden. Maar helemaal opstaan deed ze nog niet. Ze keek met een schuin hoofd even naar het gezicht van Micheal dat nu heel dichtbij was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Emptydi dec 27, 2011 12:35 am

Micheal's grijns werd iets minder toen ook hij opmerkte dat Maud's gezicht wel erg dichtbij het zijne was. Hij kwam op zijn ellebogen een klein stukje omhoog bleef even aarzelend zo liggen. Ach what the hell, hij was het morgen waarschijnlijk toch weer vergeten. Hij kwam het laatste stukje omhoog en drukte zijn lippen op die van Maud. Het was dat Megan hem heel wat geleerd, anders had hij zich op het moment zo klungelig gedragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Emptydi dec 27, 2011 3:47 am

Maud voelde zijn lippen en reageerde toch wel haast automatisch. Ze kuste hem terug maar hielp hem ook half overeind. Toen verbrak ze de kus om toch helemaal overeind te komen. Met nog een beetje een wankele toestand stond ze nu recht overeind en haar wangen waren nu toch echt vuurrood. Maar het maakte haar allemaal niks uit want in haar maag begonnen allemaal kleine vlinders af en aan te vliegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Emptydi dec 27, 2011 12:18 pm

Micheal vond het jammer dat de kus alweer snel voorbij was, maar krabbelde uiteindelijk met de nodige moeite overeind. Hij stapte wankelend naar Maud toe en sloeg voorzichtig een arm om haar heen. 'Wat ben ik blij dat ik jou ben tegengekomen.' Zei hij met weer de schaapachtige grijns op zijn gezicht. Zacht drukte hij weer zijn lippen op die van haar, haar tegen zich aan trekkend met de arm die om haar heen geslagen lag. De andere hand streelde langs haar haren en later ook haar wang terwijl hij zijn mond een stukje opende en het puntje zijn tong over haar lippen liet glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Emptydi dec 27, 2011 11:04 pm

Maud voelde weer de kriebels in haar maag en reageerde vol op die zoen. Ze legde haar hand in zijn nek en die ander op zijn borst. Ze deed haar mond een stukje open en liet haar tong met die van hem spelen. Ze was het er helemaal mee eens. Wat was ze opeens blij met die ruzie met haar ouders want anders was ze nooit hier gekomen en had ze hier met Micheal staan zoenen. Ergens in haar achterhoofd kwam het beeld van Nick naar boven drijven maar zo snel als het gekomen was drukte ze het ook weer weg. Nee ze was hier nu met Micheal en haar maag leek het leuk te vinden. Zij leek het echt leuk te vinden om dit met hem te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Emptywo dec 28, 2011 12:35 am

Micheal bleef maar door haar haren strelen en zoende haar hongerig. Soms beet hij zacht in haar onderlip of sloot hij zijn mond even om zich daarna weer vol overtuiging in de kus te gooien. Pas toen er hard geschreeuw werd:' Get a room,' lieten zijn lippen die van Maud gaan. Hij keek haar met een glimlach vragend aan, want hoewel hij in deze toestand niet altijd rekening met anderen hield, dacht hij ergens dat Maud zich wel hetzelfde zou voelen als hij in het begin met Megan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Emptywo dec 28, 2011 12:38 am

Maud haar maag keerde zich toch wel een beetje om bij die woorden die er werden geschreeuwd. Eigenlijk wilde ze het wel, maar het zou haar eerste keer zijn en die moest speciaal zijn. Dit was niet in haar ogen speciaal, dit was goedkoop. Toch wist ze niet zo goed wat ze moest doen. Uiteindelijk maakte de alcohol het besluit en drukte ze nog een kus op zijn lippen terwijl ze haar tas pakte en hem langzaam naar de deur begeleidde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Emptywo dec 28, 2011 1:03 am

Micheal was blij dat ze er uiteindelijk mee instemde, ook al zag hij wel dat ze even twijfelde. Hij liep gewillig met naar mee naar buiten, ondertussen wat lieve woordjes in haar oor fluisterend om haar meer op haar gemak te stellen.

begin jij of ik bij het goedkope hotelletje? ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Emptywo dec 28, 2011 1:04 am

begin jij maar
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Emptywo dec 28, 2011 1:07 am

is goed, meteen next morning of gewoon nog 's avonds? (kan ze bijvoorbeeld nog weigeren als je dat wilt)
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Emptywo dec 28, 2011 1:13 am

Savonds ik wil eigenlijk niet dat mijn maud met hem gaat slapen. Dat vind ik echt sneu als eerste keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jules

Jules


Posts : 830
Join date : 25-10-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Emptyza jan 28, 2012 11:08 am

new
~~
Violette liep lachend de bar binnen die vanavond "The lighteningglobe" heette, ze liep naar achteren, met de jongens en Stephanie achter zich aan en knikte naar de barman dat ze hetzelfde als normaal wilden. Ze bezetten met hun groep een hele tafel en schoven nog wat stoelen bij. Het was nog redelijk rustig, maar de bar begon vol te stromen, er hing een goede sfeer en er werd muziek opgezet voor karaoke. Het was echt zo'n oude lullenbar, maar dat gaf niet, maakte het wel leuk om in te drinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Emptyza jan 28, 2012 3:58 pm

Ian en Steph kwamen hier nooit, dus zij bestelden zelf. Ian bestelde Vodka, en Steph cola met de boodschap 'Ik ben een keer dronken geweesd, dat wil je neit meemaken, zeker niet als je mij bent, en ook niet als ik over je heen kots.' Steph was geanimeerd met twee van Viollettes vrienden aan het praten over wat dan ook. Ondertussen keerde Ian zich tot Violette. "Zeg, kom je hier vaker?" Zei hij met een pervy uitdrukking. Hij lachtte. "Sorry, dat moest even, moet ik de rest van de standaard openingszinnen ook nog opnoemen, of ben je nu tevreden?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Emptyza jan 28, 2012 10:43 pm

Viollete keek hem met een glimlach aan. "Dat ligt eraan, zijn er nog originele openinszinnen bij die ik nog niet gehoord heb?" haar mondhoeken stonden in een glimlach omhoog en ze nam een slokje van haar cognak.(ik weet niet hoe je dat schrijft:S) "Wat dat betreft is deze bar een hel, zie je die man?" vroeg ze, terwijl ze onverschrokken naar een man met een lichblauwe blouse wees. "Die heeft me al een keer ten huwelijk gevraagd en hij was niet eens dronken" ze grinnikte. "Ik moet toegeven dat ik die nog niet gehoord had, alleen was de openingszin niet zo ideaal, want toen ik er verder opin ging werd hij rood en droop hij af"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Emptyzo jan 29, 2012 4:04 am

Cognaç denk ik...
....
Ian nam een flibke slok van zijn vodka, als het om drank ging was hij een rus. "Ik ken geen andere orginele ppeningszinnen, geen die je leuk zou vinden in ieder geval. Hij kachtte bij het verhaal over de man. "Are you serious? That is GENIUS."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Emptyzo jan 29, 2012 4:07 am

"Ik weet het, de plastic ring heb ik nog bewaard" grinnikte ze, terwijl ze met haar glas als een soort proost tegen het zijne aantikte. "laten we er een mooie avond van maken, en maar hopen dat we nog veel originelere openinszinnen te horen krijgen" glimlachte ze, terwijl ze kort richting Eric keek die de vriendin van Ian, wiens naam ze alweer vergeten was, wel heel leuk scheen te vinden. Nouja, hij had een zwak voor gekleurd haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Emptyzo jan 29, 2012 10:26 am

Ianknikte. "Op ene mooie avond" zei hij vrolijk voor hij de rest van zijn vodka naar achter gooide. Hij volgde haar blik naar Steph die wel genoot van de aandacht die ze van Eric kreeg. Meestal joeg ze de jongens weg zodra ze in een 10 meter radius waren. Hij grinnikte en boog naar haar toeom in haar oor te fluisteren. "Ik durf erom te wedden dat die Eric nog wat gaat proberen bij Steph. " fuisterde hij lacherig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Emptyvr feb 10, 2012 4:48 am

Violette knikte. "Ik hoef niet te wedden, ik geloof je ook wel zonder, maar misschien moet ik hem straks even wegjagen, Eric is niet zo handig met de onenightstands, die is straks helemaal gebroken" Eric was net een beetje hersteld van een flinke hartbreuk. Hij was verliefd geweest op een meisje met een roze hanenkam, en zij had hem maar voor één avondje goed genoeg gevonden, en je kan je wel voorstellen dat Eric dat niet zo geweldig vond. Ze streek kort door haar kastanjebruine haren en keek hem met twinkelende ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De bar zonder vaste naam.
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: