Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De bar zonder vaste naam.

Ga naar beneden 
+17
Maud
Micheal
Dana
Lizz
Dash
Faith
Sahirah
Tim
Chelsea
Stefan
Almasis
Enzio
Natasja
Dwight
Cece
Flavio
Adam
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Emptyma dec 19, 2011 11:32 am

Maud kreeg blosjes op haar wangen en wendde haar blik af. Toen er voor haar neus een cola werd gezet bedankte ze de man en gaf wat geld. De man schudde lachend zijn hoofd om al haar beleefdheden maar maud had dat zelf helemaal niet door. Ze kneep haar haren uit en het water kletterde werkelijk op de grond ze was drijf nat en haar normaal toch al wat bleke huid leek nu spierwit. Alleen de rode blosjes zorgde voor wat kleur en trokken vreselijk de aandacht. Zachtjes begon ze op de bar te tikken. Steeds weer hetzelfde deuntje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Emptyma dec 19, 2011 9:00 pm

Micheal was nog niet zover aangeschoten dat hij niet meer normaal kon reageren, dus toen hij het glas weer rustig op de ar zette klonk er uit zijn mond zacht:' Heey.' Zijn blik bleef gericht op het meisje al was er nu iets van een glimlach op te lezen, al ging die niet van harte. ' Ik zal je maar niet over het weer vragen, of je moet in een sloot gevallen zijn?' Zei hij met een lcihte grijns. Oke misschien was hij wel een beetje erg aangeschoten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Emptydi dec 20, 2011 10:42 am

Maud vond het een grappige opmerking maar bleef nog steeds hetzelfde deuntje met haar vingers tikken,' ik ben in de sloot gevallen.' zei ze zachtjes maar nog wel duidelijk verstaanbaar. Ze schonk de jongen een lieve glimlach maar beet daarna gelijk op haar lip. Ze wist eigenlijk niet zo goed wat ze hier deed. Net ruzie en nu zou ze alweer een onderwerp hebben om straks over te ruzieen met haar ouders.' Weetje ik haat ouders.' het kwam uit het niets, en dat terwijl ze nog niks op had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Emptydi dec 20, 2011 11:07 am

Micheal was even verbaasd door de plotselinge opmerking, maar al snel haalde hij nonchalant zijn schouders op. ' Ach ik heb nooit echt problemen gehad met de mijne, al waren ze niet altijd even blij met me, maar tell me.' Zei hij alsof het er niet echt toe deed. Hoe asociaal het ook mocht klinken, hij was hier niet gekomen om naar iemands geklaag te luisteren. Hij dronk de rest van zijn bier in een teug leeg en draaide zich daarna op de kruk om naar het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Emptydi dec 20, 2011 11:12 am

Maud schudde haar hoofd,' ik ga niet tegen jou klagen. Dat doe ik je niet aan. Waarom ga je zo snel door je drinken heen? Ik bedoel het lijkt mij nou niet bepaald lekker.' ze liet duidelijk doorschemeren dat ze nog nooit alcohol had gedronken. Of nou ja ze liet het niet doorschemeren ze wist gewoon niet anders.' maud by the way.' voegde ze er nog zachtjes aan toe. Haar voeten stonden onzeker naar elkaar toe gekeerd en haar vinger tikte nog steeds hetzelfde deuntje. Het maakte Maud rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Emptydi dec 20, 2011 11:18 am

Micheal glimlachte en zei:' Nou in ieder geval al dank je voor dat, maar het is wel lekker hoor. Probeer het maar eens.' Hij wenkte de barman en bestelde voor ze iets kon doen twee safari-fanta. Het was zijn beginnersdrankje geweest en al was het sterk, je proefde de smaak van de alcohol bijna niet. Het maakte het ook het perfecte beginnersdrankje voor Maud. Toen de twee glazen gebracht waren, schoof hij er een naar haar toe en zei:' Micheal en cheers.' Hij grijnsde voor hij het glas aan zijn lippen zette om het drankje naar binnen te gieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Emptydi dec 20, 2011 11:25 am

Maud keek even twijfelend naar het drankje maar de jongen met de naam Micheal had het glas alweer aan zijn lippen gezet dus zo erg kon het vast niet zijn. Ze pakte moedig het glas op en nam een klein slokje. Ze proefde gewoon fanta en een smaak die ze niet echt thuis kon brengen maar dat vond ze niet erg. Ze nam nog een slok maar deze keer was hij wat groter. Voordat ze het zelf doorhad belandde er een leeg glas op de bar.' Dat was eigenlijk best lekker.' zei maud toch wel verrast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Emptydo dec 22, 2011 8:16 am

Micheal grijnsde toen ze het op had en zei dat ze het lekker vond. 'Dat dacht ik al en moet je nagaan, dit is pas je eerst glas.' Zei hij vrolijk. Hij vond het wel leuk dat ze mee wilde drinken, want alhoewel hij vroeger niet vaak dronk, hij had wel gemerkt dat het gezellig was om met iemand anders te drinken. Hij had zijn glas ondertussen ook al leeg en zei:' Wil je er nog een... of iets anders?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Emptydo dec 22, 2011 8:29 am

Maud wist het eigenlijk niet zo goed.' DOe maar iets anders, ik zou alleen niet weten wat. Ik betaal dit keer.' Ze zocht in haar zak naar haar geld en gelukkig had ze het al snel gevonden. Daarna keek ze weer naar Micheal.' Hmm wat deed jij hier alleen? Ik bedoel je bent nou niet bepaald euhmm...' Ze werd een beetje rood op haar wangen en maakte haar zin verder af,' Lelijk, eigenlijk zelfs best wel knap en euhm ahg ik weet niet eens meer waar ik heen wil gaan.' Dat wist ze in het begin van de zin al niet meer. Ze liet haar blik naar haar handen gaan omdat ze bang was voor hoe hij zou reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Emptydo dec 22, 2011 12:04 pm

Micheal grinnikte om de vraag en bestelde 2 baco's voordat hij antwoord gaf. De glazen stonden al snel gevuld op de bar en hij pakte de zijne op om er even een rondje mee te draaien voor hij zei:' Nou ik heb net gehoord dat degene die ik leuk vond is verloofd met een klootzak.' Hij zei het eerlijk, naar de waarheid, iets wat hij waarschijnlijk niet had gedaan als hij niet had gedronken. Toch was hij nog wel nuchter genoeg om weg te laten dat het om een jongen ging, dat hoefde niet iedereen te weten. Ook al had hij aan Flavio zijn liefde betuigd, hij was toen nog lang niet helemaal uit de kast. Nu die hem had afgewezen, was hij eigenlijk alleen maar verder de kast in teruggekropen. Zijn gezicht stond wat serieuzer en bedenkelijk terwijl hij een slok uit het glas nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Emptydo dec 22, 2011 8:55 pm

Maud keek micheal met grote ogen aan.' het spijt me voor je. Ik weet hoe het is om afgewezen te worden maar dit is gelijk verloofd jeetje.' ze beet op haar lip en pakte snel het nieuwe glas en nam er een slok uit. Deze vond ze zelf wat minder want proefde je duidelijk de alcohol toch vond ze hem niet verkeerd, zelfs lekker dus dronk ze hem zonder door te hebben tot de helft leeg en zette hem toen even weer teurg op de bar. Nu leek die ruzie met haar ouders opeen helemaal niks meer. Yoch was hett voor haar een big deal geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Emptyvr dec 23, 2011 12:25 pm

Micheal haalde zijn schouders op en zei nonchalant:' Ach, ik moet er maar gewoon mee leren omgaan.' Dat dat nog een hele opgave zou worden, zei hij er maar niet bij. ' Maar nu je toch mijn geklaagd aan hebt gehoord, kan je meteen dat van jou vertellen, dat is wel net zo eerlijk.' Zei hij met een grijns om het andere maar te vergeten. Hij dronk gulzig uit zijn glas, alsof hij in dagen al niks meer gedronken had, wat ervoor zorgde dat er binnen no-time weer een leeg glas op de bar stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Emptyvr dec 23, 2011 7:34 pm

Maud tikte zachtjes tegen het glas aan en haalde haar schouders net als Micheal op.' Voor het eerst in mijn leven ruzie met mijn ouders gehad. Ik wilde voor het eerst mijn mening geven en eens niet doen wat zij van mij verwachtte, pakte niet goed uit. That's it.' Ze vertelde het alsof het niets was maar Maud was iemand die iedereen trots wilde maken, vooral haar ouders eigenlijk. Ze was een ongelukje geweest en haar ouders wilde eigenlijk absoluut geen kinderen, maar als ze dan toch kinderen kregen dan konden ze gelijk even overal het beste in zijn en zorgen dat ze een geweldige baan zou krijgen zodat het geld ook weer regelrecht naar de ouders gaat. Maud wilde er niet te veel over nadenken en pakte gelijk het glas weer en gooide de laatste helft in één keer achterover.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Emptyvr dec 23, 2011 10:34 pm

Micheal grinnikte even. ' Nou, daar heb ik nou nooit last van gehad.' Hij wilde haar niet belachelijk maken ofzo, al kon het wel zo opgevat worden. Zijn ouders hadden bijna nooit ruzie met hem gemaakt. Zelfs als hij door het lint ging en dingen kapotgooide. Het was dan ook niet echt Micheal's schuld, zo zagen zijn ouders het, ze schoven alles op zijn autisme. Het waren schatten, maar die aanpak die zij hadden, had hem niet echt geholpen. Toen hij naar school ging, dacht hij dat het normaal was om dat te doen, maar de leraren waren er niet zo blij mee geweest toen hij woedend alle krijtjes door de klas had gegooid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Emptyza dec 24, 2011 1:48 am

Maud beet op haar lip en draaide zich iets van de jongen af.' Dit is voor mij de eerste keer. Ik euhmm probeer iedereen trots te maken maar haal mezelf daardoor naar beneden. Maar goed genoeg gezeik ik wil nog wel wat drinken en een gespreksonderwerp dat wel leuk is om over te praten.' Zei ze daarna grijnzend en draaide zich weer naar de jongen met de naam Micheal toe. Het was duidelijk door de alcohol dat ze zo los was en zo veel vertelde want normaal zou ze niet eens over haar ouders durven praten. Ze tikte weer tegen het lege glas aan en keek met een vrolijke blik naar de jongen. Ergens verweg voelde ze een beetje een kriebel in haar maag maar ze probeerde het te onderdrukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Emptyza dec 24, 2011 3:04 am

Micheal glimlachte en draaide zich voor de zoveelste keer naar de bar om een drankje te bestellen. ' Doe voor haar maar... een cosmopolitan en voor mij vodkaredbull.' Misschien was het niet slim om allerlei drankjes door elkaar te drinken, maar hij was nu toch al ver aangeschoten dus dronken worden kon er ook nog wel bij. 'Is goed, waar kom je vandaan?' Zei hij nadat hij zich weer naar Maud had gedraaid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Emptyza dec 24, 2011 3:16 am

Maud wist nou niet echt wat hij voor haar bestelde maar de naam voorspelde al veel goeds,' Euhm nou ik kom eigenlijk gewoon uit New York. Geboren en getogen.' Zei ze breed glimlachend en wipte even van de stoel af om vervolgens weer te gaan zitten en daarna er toch weer af te gaan omdat ze toch echt naar de wc moest.' Ik ben zo terug, pak maar wat geld uit mijn tas voor het drinken.' Maud was altijd al snel van vertrouwen geweest dus liet ze haar tas gewoon bij Micheal en liep zelf even naar de wc. In de wc merkte ze gelijk dat haar wangen rood waren en dat haar haren toch lichtelijk ontploft waren door de regen. Snel streek ze het was goed, gebruikte haar vingers als borstel en gooide even wat water in haar gezicht om de rode wangen een beetje minder te laten worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Emptyza dec 24, 2011 10:44 pm

Micheal knikte en keek haar even glimlachend na. Toen de drankjes werden gebracht deed hij geen moeite om geld uit Maud's tas te halen en betaalde ze zelf. Terwijl hij alvast wat dronk, bedacht hij dat Maud op zich wel een leuk meisje was, maar hij dacht niet voor langere tijd. Ook al had hij dat wel gedacht, hij zou er toch niet aan begonnen zijn. Eerst Megan, dan Flavio, het was allemaal niet echt goed afgelopen en hij was nou niet bepaald toe aan een nieuwe 'relatie'
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Emptyzo dec 25, 2011 11:42 am

Maud zuchtte zachtjes om haar eigen hopeloosheid en liep na haar handen te hebben gewassen weer naar de bar. Ze ging met toch wat moeite weer op de barkruk zitten en keek glimlachend naar Micheal.' hmm waar kom jij vandaan dan?' zei ze om het gesprek weer op gang te brengen en nam gelijk twee grote slokken van haar drinken. Ze merkte al heel goed wat de alcohol met haar deed en eigenlijk verbaasde het haar hoe slecht ze er tegen kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Emptyma dec 26, 2011 2:57 am

Micheal glimlachte blij naar haar toe ze weer terugkwam. Hij was er ook echt blij mee dat ze er was, dan was hij in ieder geval niet zo'n loner. ' Ik ben geboren in Engeland, maar mijn... ouders en ik zijn hierheen verhuisd.' Zei hij met een Brits accent. Kort grijnsde hij en wreef hij door zijn haren die onder zijn muts vandaan staken. Hij dronk weer uit het glas en sloot zijn ogen even. Door de vele alcohol begon de ruimte soms toch wat te draaien voor hem ook al zat hij stil. Toen hij zijn ogen opende keek hij recht in Maud's ogen en weer trok er een schaapachtige grijns over zijn gezicht. ' Ben je eigenlijk wel een keer dronken geweest?' Vroeg hij op nieuwsgierige toon.

~~
moeten ze er eigenlijk achter komen dat ze bij elkaar op school zitten of wordt dan een verassing als ze elkaar daar tegenkomen? ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Emptyma dec 26, 2011 3:01 am

Dat ze elkaar daar tegenkomen vind ik grappiger xD
~~

Maud schudde haar hoofd en haar wnagen begonnen helemaal rood te worden.' Ik heb eigenlijk tot nu nog nooit alcohol gedronken.' Ze beet op haar lip maar lachtte toch uiteindelijk wel.' Agh het moest eens tijd worden ik ben 17 kom op.' Ze grijnsde en gooide het glas dat voor haar stond naar achtere. daarna zette ze het lege glas op de bar.' Maar ik denk dat ik nu toch echt op moet houden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Emptyma dec 26, 2011 3:40 am

Micheal haalde zijn schouders op. ' Dat maakt niet uit hoor, ik tot voor kort ook weinig tot niks.' Hij keek even naar hoe ze het glas leegdronk, terwijl hij wat met zijn eigen glas in zijn hand speelde. ' Waarom zou je stoppen? Ik bedoel, er is niemand die je tegenhoudt en ik doe graag mee.' Even glimlachte hij lief, waardoor het zoals gewoonlijk leek alsof hij een paar jaar jonger was dan hij hoorde te zijn. Hij wilde niet dat ze nu alweer zou gaan, daar was het te gezellig voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Emptyma dec 26, 2011 3:45 am

Maud ging met haar hand door haar haren en glimlachtte,' Oké dan ik stop niet. Maar ik ben bang dat ik zo echt niet meer normaal recht kan staan hoor. Dus jij moet me ondersteunen.' Waarschijnlijk ahd hij meer op dan zij maar het boeide Maud allemaal niet meer. Ze was helemaal onder invloed en eigenlijk voelde het heel goed. Ze was losser en durfde meer te zeggen.' Hmm hoe oud ben jij eigenlijk?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Emptyma dec 26, 2011 4:08 am

Micheal grinnikte. ' Ik jou ondersteunen? Dat moet ik nog zien.' Het was dat hij nog geen poging had gedaan om op te staan van de kruk, hij dacht dat dat al geheid mis ging en anders zou hij al zwalkend wel vallen. Het was eigenlijk echt zonde dat alcohol zo slecht voor je was, want de weinige keren dat hij er genoeg van ophad om aangeschoten of dronken te zijn, had hij zich zachtgezegd echt fijn gevoeld. Net zoals nu dus. ' Ik ben 17 en ja, ik weet dat ik er jonger uitzie.' Hij kreeg vaak genoeg die reactie om er alvast op te reageren. Hij grijnsde, omdat hij het niet aanvallend ofzo bedoelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Emptyma dec 26, 2011 4:14 am

Maud grinnikte,' Wou ik ook niet gaan zeggen, ik ben toch ook 17 en kan zo doorgaan als een 10 jarige.' Ze tikte tegen haar glas en er kwam een nummer op de radio die ze goed kende. Zachtjes neuriede ze mee. Gelukkig voor haar klonk neurien niet hetzelfde als zingen want Maud kon absoluut niet zingen. Maar neurien ging nog wel.' Ik moet zeggen dat ik het wel fijn vind om jou hier tegen te komen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   De bar zonder vaste naam. - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De bar zonder vaste naam.
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: