Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het cheerleader veld

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Het cheerleader veld Empty
BerichtOnderwerp: Het cheerleader veld   Het cheerleader veld Emptyza dec 31, 2011 12:00 am

Dit veld sluit direct aan bij het Football veld en is zoals de naam al zegt voor de cheerleaders. Hier word bijna dagelijks getraind onder leiding van de coach en de twee aanvoerders Ally en Chelsea. Behalve de trainingen word het veld niet echt voor iets gebruikt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Het cheerleader veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cheerleader veld   Het cheerleader veld Emptyza dec 31, 2011 12:02 am

Chelsea was wat vroeg voor de training, dus was ze op de tribune gaan zitten, wachtend tot het tijd was. Zoals gewoonlijk had ze haar cheerleader pakje al aan, hoewel ze er wel een dikvest overheen had getrokken omdat het rond deze tijd van het jaar niet echt warm meer te noemen was buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Het cheerleader veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cheerleader veld   Het cheerleader veld Emptyza dec 31, 2011 12:13 am

Ally stond zich al wat op te warmen toen ze Chelsea zag zitten. Ze zwaaide. "hoi" ze liep naar haar toe en liet zich naast haar op de bank glijden. Het was fris en ze rilde, ze had alleen een vestje aan over haar cheerleader topje en haar benen waren niet bedekt, op een stukje van haar bovenbenen na. "ben je er al klaar voor?" vroeg ze met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Het cheerleader veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cheerleader veld   Het cheerleader veld Emptyza dec 31, 2011 12:22 am

Chelsea keek op en glimlachte terug, "hey." zei ze terwijl ze haar handen tussen haar benen stopte om ze een soort van warm te houden. "Helemaal." knikte ze instemmend, "Hoewel ik het liefst een stel panties hieronder had aangetrokken." rilde ze. Cheerleaden was geweldig, maar ze mochten best even wat winteroutfits aan gaan schaffen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Het cheerleader veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cheerleader veld   Het cheerleader veld Emptyza dec 31, 2011 12:37 am

"Ik ook, waarom mocht dat ook alweer niet?" vroeg ze klappertandend. Ze rilde, en leunde een beetje achterover. Wat zou Jake aan het doen zijn? Eigenlijk was het wel jammer dat hij niet aan football deed. Ze ging met haar hand door haar haren en gooide ze naar achter. "hoe is het eigenlijk met Ty en jou?" vroeg ze toen, met een glimlach. Ze was het type dat alles wilde horen, hield van juicy gossip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Het cheerleader veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cheerleader veld   Het cheerleader veld Emptyza dec 31, 2011 12:42 am

Chelsea haalde haar schouders op, "Goeie vraag." zei ze, "We moeten het nog amar eens aankaarten, straks is iedereen ziek en is er helemaal geen team meer." zei ze terwijl ze haar vest wat verder dichtritste. Bij de vraag over Ty verscheen er een grote glimlach op het gezicht van Chelsea, zoals gewoonlijk, "Erg goed." Ze hadden al een flinke tijd wat, en wat haar betreft was het ook best serieus, en ze wist zeker dat Ty er ook zo over dacht. "En met jouw liefdesleven?" vroeg ze op haar beurt nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Het cheerleader veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cheerleader veld   Het cheerleader veld Emptyza dec 31, 2011 12:53 am

"Pieken en dalen" zei Ally met een brede glimlach, die duidelijk maakte dat er toch echt wel meer pieken waren. Ze zou bij Chelsea waarschijnlijk niet kunnen punten met Jake, omdat Jake niet rijk genoeg zou zijn naar haar smaak. Maar hij was alsnog geweldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Het cheerleader veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cheerleader veld   Het cheerleader veld Emptyza dec 31, 2011 1:01 am

Chelsea keek haar vol met onverborgen nieuwsgierigheid aan, "Oehww, vertel eens" haar grijze blauwe ogen twinkelde even nieuwsgierig. In dat opzicht waren Chelsea en Ally hetzelfde, ze wilde altijd alles weten. Zeker over liefde en relaties van andere.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Het cheerleader veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cheerleader veld   Het cheerleader veld Emptyza dec 31, 2011 1:20 am

aww ik vind courtney zielig Sad
~~
"Hij heet Jake" zei Ally met dromerige ogen. "geweldig is onderdreven" hij was veel beter dan geweldig, maar er waren weinig woorden die dat konden overtreffen, zelfs perfect leek niet goed genoeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Het cheerleader veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cheerleader veld   Het cheerleader veld Emptyza dec 31, 2011 1:26 am

Chelsea lachte even, "Welke Jake?" vroeg ze nogmaals op een nieuwsgierige toon, ze kende er wel meerdere. Ze keek even naar het dromerige gezicht van Ally. Ze was blij voor haar dat ze iemand had gevonden van wie ze bleek te houden. Ja ze kon heel jaloers zijn op haar, maar op dit vlak vond ze het alleen maar leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Het cheerleader veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cheerleader veld   Het cheerleader veld Emptyvr jan 06, 2012 9:28 am

Nieuw
-
Chelsea was net klaar met de training maar bleef nog even op het veld te hangen om met enkele meisjes te spreken. Over hoe het was gegaan en wat ze voor de volgende wedstrijd van de jongend zouden moeten verbeteren. Hun school moest natuurlijk wel hun reputatie hooghouden. Er werd behoorlijk wat verwacht van een talentenschool. Toen de andere naar de kleedkamer gingen bleef Chelsea achter om te kijken of Ty al klaar was of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter

Hunter


Posts : 49
Join date : 05-01-12

Het cheerleader veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cheerleader veld   Het cheerleader veld Emptyvr jan 06, 2012 9:54 am

Hunter liep met een ietwat heupwiegende pas langs de sportvelden naar de trubine. Ze was misschien wel jong, de zwoele bewegingen had ze al in haar lijf zitten. Maarja, wat zou je andere verwachten van een half spaans half italiaans meisje. Het was warm voor de winter, je vingers bevroren niet binnen een uur en als je ademde zag je geen rookwolkje uit je mond komen. De groenblauwige felle adidas gympjes reflecteerde in het zonlicht. Nu ik toch bezig ben met wat ze aan had zal ik het ook verder vertellen. Ook had ze nog een grijze trainingbroek en witte Abercrombie sweater aan. Haar haren waren in een losse paardenstaart gebonden. Eigenlijk had ze tijdens de training willen kijken maar nu ze zag dat het veld bijna leeg was, er was nog één meisje over, zag ze dat ze te laat was. Naja, terug gaan had geen zin. Als het meisje weg was zou ze wel een paar oefeningen doen op het veld ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Het cheerleader veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cheerleader veld   Het cheerleader veld Emptyvr jan 06, 2012 10:05 am

Chelsea zag hoe er een jong meisje het veld op kwam lopen. Er kwamen wel vaker meisjes die later dolgraag bij de cheerleaders wilde behoren en hadden dan ook alle recht om hier te zijn. Vriendelijk stak ze even haar hand op. Chelsea wist dat ze als aanvoerder van het team vaker gevreesd werd dan dat ze geliefd was onder andere, alleen al door de begeerde status. Maar zoals gewoonlijk was ze gewoon vriendelijk tegen iedereen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter

Hunter


Posts : 49
Join date : 05-01-12

Het cheerleader veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cheerleader veld   Het cheerleader veld Emptyvr jan 06, 2012 10:08 am

Hunter zwaaide terug naar het meisje maar bleef zitten op de tribune. Ze wilde nogsteeds wachten tot ze weg was. Het was niet haar idee om bij de cheerleaders te komen, haar oudere vriendinnen pushte gewoon om eens te gaan kijken aangezien ze behoorlijk lenig was en wel dansskils had. Ze duwde haar handen in de zakken van haar sweater en keek rustig toe, het meisje zou zo vast wel weggaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Het cheerleader veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cheerleader veld   Het cheerleader veld Emptyvr jan 06, 2012 10:20 am

Chelsea ging niet weg, maar liep in de richting van het meisje dat op de tribune zat. "Kan ik je ergens mee helpen" vroeg ze toen ze eenmaal bij haar stond. Ook zij had haar handen in haar vest weggestopt tegen de kou die toch wel voelbaar was. Ondanks dat het zacht was voor de tijd van het jaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter

Hunter


Posts : 49
Join date : 05-01-12

Het cheerleader veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cheerleader veld   Het cheerleader veld Emptyvr jan 06, 2012 10:43 am

'Nee hoor, eigenlijk was ik van plan om te gaan kijken hoe het bij het cheerleaden aan toe ging maar ik was net iets te laat omgekleed enzo.' Zei ze met een vriendelijke blik. Het meisje leek wel aardig, een echte cheerleader ; knap, vriendelijk en behulpzaam. Of ze dat nou zo leuk vond wist ze niet, ze leken altijd zo perfect alsof ze hun fouten niet wilde laten zien. Maarja. iemand die positief was kon je toch niet als iets negatiefs zien?
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Het cheerleader veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cheerleader veld   Het cheerleader veld Emptyvr jan 06, 2012 10:49 am

Chelsea haalde het elastiekje uit haar haren die ze toch liever los hd dan in een strakke staart, "Tjaa, door het weer zijn we wat vroeger gestopt. Ze wees op haar blote benen. "De winteroutfitten hebben een beetje vertraging." legde ze uit. Het was knap irritant om met bibberende knieeën een piramide in stand te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter

Hunter


Posts : 49
Join date : 05-01-12

Het cheerleader veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cheerleader veld   Het cheerleader veld Emptyza jan 07, 2012 12:58 am

'Ohh, ik dacht dat ik gewoon te laat was. En ja, kut zeg.' Zei ze met een klein glimlachje. Ze keek het meisje met haar grote, groene ogen omlijst door een rij met dikke lange en zwarte wimpers. 'Jij bent toch team captain?' Hunter wist het niet zeker, maar volgensmij had ze tijdens de wedstrijden gehoord dat zij captain was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Het cheerleader veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cheerleader veld   Het cheerleader veld Emptyma jan 09, 2012 8:28 am

New
~~
Ty zat helemaal bovenaan de tribune weggedoken in zijn sweater stil te kijken naar de meiden die bezig waren met hun cheerleadertraining. Eigenlijk waren zijn ogen vooral gericht op Chelsea, die hij ook op deze afstand makkelijk kon herkennen. Hij snapte niet hoe hij ooit zo stom had kunnen zijn om haar te bedriegen en dan ook nog eens boos op haar te worden, terwijl hij zo erg van haar hield. Hij had wel doorgekregen dat hij eigenlijk niet goed genoeg voor haar was, maar toch wilde hij haar koste wat het koste terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Het cheerleader veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cheerleader veld   Het cheerleader veld Emptyma jan 09, 2012 8:32 am

De training ging niet zo lekker, ditmaal lag het niet aan de temperatuur of aan de andere, maar door Chelsea's eigen afwezigheid. Haar gedachten dwaalde teveel af wat haarzelf weer irriteerde. Een slecte combinatie tijdens deze training. Godzijdank liep hij tot zijn einde, na enkele woorden van de coach die niet al te zachtzinnig waren, duidelijk tegen Chelsea gericht kregen ze toestemming om het veld te verlaten. Met een zucht liep ze naar de tribune waar ze haar vest had neergegooid. Ze zag Ty niet zitten, nee haar aandacht ging op het moment uit naar het vest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Het cheerleader veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cheerleader veld   Het cheerleader veld Emptyma jan 09, 2012 8:56 am

Ty hield zijn adem even in toen ze naar de tribune kwam lopen. Zou ze boos worden als ze zag dat hij hier zat? Hij liet een zucht ontsnappen toen het duidelijk werd dat ze hem niet had gezien. Wilde hij dat wel? Was hij hier niet naar toegekomen met het plan om zijn excuses aan te bieden?Als ze hem had gezien, had hij zelf niet op haar af hoeven stappen, nu had hij niet echt een keus. Met een tweede zucht stond hij op en liep de tribune af. Hij naderde haar zo stil mogelijk om uiteindelijk te zeggen:' Chel? Kan ik even met je praten?' Hij keek haar aan met vermoeide ogen waar een paar donkere wallen onder te vinden waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Het cheerleader veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cheerleader veld   Het cheerleader veld Emptyma jan 09, 2012 9:01 am

Chelsea had ondertussen haar vest aangetrokken, op het moment dat ze zich om draaide om achter de rest aan te lopen richting de kleedkamers klonk de stem van Ty achter haar. Ze draaide zich naar hem om. Het deed haar pijn om hem te zien. Ze wist dat het onmogelijk was om hem te ontwijken op deze school, maar het was de laatste dagen opvallend goed gelukt. "Wat? Heb ik nog wat bij je laten liggen?" haar stem klonk hard terwijl ze tegen hem sprak. Ze had zich nooit zo vernederd gevoeld als op het feest van Ty, ze wilde niet weten wat hij later nog allemaal had uitgespookt had, toen zij met Fay al vetrokken was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Het cheerleader veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cheerleader veld   Het cheerleader veld Emptyma jan 09, 2012 9:14 am

Ty kromp wat ineen bij haar woorden en schudde snel zijn hoofd. Hij durfde haar niet meer aan te kijken, dus richtte hij zijn blik op de grond. Ergens had hij gehoopt dat ze hem net zo graag terug zou willen als hij haar, maar hij wist van te voren al dat dat valse hoop was geweest. 'Ik...ik wilde alleen zeggen dat het me spijt.... van het feest. Ik wilde niet.... ik bedoel..' Hij schoof even met zijn voeten, niet wetend wat hij verder moest zeggen. Hij hoopte maar dat ze begreep wat hij bedoelde, al bbegreep hij het zelf niet eens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Het cheerleader veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cheerleader veld   Het cheerleader veld Emptyma jan 09, 2012 9:17 am

Chelsea stopte haar handen in de zakken van haar vest, waar ze deze tot vuisten balde in een pogng om te kalmeren. "Voor spijt is het nu een beetje laat, vind je ook niet?" nog steeds klonk haar stem boos, hoewel het voornamelijk verdriet was wat er onder het masker zat. Dit was al de tweede keer, Jacky had gewoon gelijk gehad. Ze was gewoon niet goed genoeg voor hem, had te weinig te bieden om hem te laten blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Het cheerleader veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cheerleader veld   Het cheerleader veld Emptyma jan 09, 2012 9:29 am

Ty keek even op naar haar, maar wendde zijn blik alweer erg snel van haar af. 'Misschien...' Zei hij bijna onverstaanbaar. 'Maar dat maakt niet dat ik minder van je hou. Ik was stom Chelsea, ik had niet met Irina moeten zoenen, ik had sowieso geen ruzie moeten maken, dat begrijp ik ook wel.' Vervolgde hij lichtelijk gefrustreerd. Hij was hier niet echt goed in, om zich zo kwetsbaar op te stellen tegeover haar, tegenover iemand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het cheerleader veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cheerleader veld   Het cheerleader veld Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het cheerleader veld
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het Football veld

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: Het buitenterrein-
Ga naar: