Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het cheerleader veld

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Het cheerleader veld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cheerleader veld   Het cheerleader veld - Pagina 2 Emptyma jan 09, 2012 9:46 am

Chelsea was blij dat ze haar handen in de zakken van haar vest gestopt had, ze wilde hem dolgraag omhelzen en zeggen dat ze het hem vergaf. Maar een stemmetje in haar hoofd vertelde haar dat het dan wachten was op de volgende keer dat het mis zou gaan. Hard duwde ze haar vestzakken omlaag. "Dan had je daar eerder aan moeten denken." beet ze hem toe. Dit was totaal niet Chelsea, maar ze wist net hoe ze zich anders moest gedragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Het cheerleader veld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cheerleader veld   Het cheerleader veld - Pagina 2 Emptyma jan 09, 2012 8:23 pm

Ty wilde meteen in de verdediging schieten en begon al met:' Maar ik...' Hij brak zijn zin af en sloot zijn ogen even om zich eraan te herinneren dat hij hier was om het goed te maken, niet om weer ruzie te maken.' Dat weet ik, maar hoe graag ik het ook zou willen, ik kan het nu niet meer terugdraaien.' Hij keek haar smekend aan met zijn bruine bambi-ogen. 'Alsjeblieft Chelsea, ik wil je niet kwijt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Het cheerleader veld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cheerleader veld   Het cheerleader veld - Pagina 2 Emptydi jan 10, 2012 5:09 am

Chelsea keek hem aan terwijl ze haar binnenkant van haar wang ondertussen al kapot gebeten had. Uiteindelijk wende ze haar blik af en schudde met gesloten ogen kort haar hoofd. Hoeveel ze nog van hem hield, ze kon het gewoon niet. Het had haar zo'n enorme pijn gedaan, beide keren. Ze kon het gewoon niet aan om te wachten tot de volgende keer dat het mis zou gaan. "En als je het niet erg vind, ik moet me gaan omkleden." haar stem klonk benepen, om met alle kracht de tranen tegen te houden die zich weer wilden opdringen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Het cheerleader veld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cheerleader veld   Het cheerleader veld - Pagina 2 Emptydi jan 10, 2012 8:40 am

Ty klemde zijn kaken stijf op elkaar terwijl ze haar hoofd schudde. Het deed hem pijn dat ze hem niet vertrouwde, al was het nog zo begrijpelijk. Hij slikte even en knikte om zonder iets te zeggen om te draaien. De hete tranen kwamen omhoog in zijn ogen terwijl hij met grote passen van haar wegliep. Toen hij uit het zicht was, ramde hij hard met een vuist tegen een houten schavot waarna hij in elkaar zakte en zwijgend huilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Het cheerleader veld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cheerleader veld   Het cheerleader veld - Pagina 2 Emptydi jan 10, 2012 10:27 am

Chelsea voelde zich vreselijk terwijl ook zij zicht van Ty wegdraaide. Met haar lippen stijf op haar elkaar gedrukt liep ze richting de kleedkamer. De meeste cheerleaders wisten dat het mis gegaan was tussen hen, logisch bijna iedereen was op het feest geweest en het was nou niet iets wat bepaald onopvallend verlopen was. Toch gunde ze hen niet nog meer geroddel door haar tranen te showen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het cheerleader veld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cheerleader veld   Het cheerleader veld - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het cheerleader veld
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het Football veld

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: Het buitenterrein-
Ga naar: