Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Balletzaal

Ga naar beneden 
+2
Dwight
Juliëtte
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Juliëtte

Juliëtte


Posts : 467
Join date : 25-09-11

Balletzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletzaal   Balletzaal - Pagina 2 Emptyma sep 26, 2011 8:24 am

Kira bekeek het steentje even. Ze boog zich iets voorover en kuste hem op zijn wang, een teken van dankbaarheid, alleen kon het ook anders overkomen. Ze glimlachte kort naar hem en hield het steentje stevig vast. Ze vond het mooi. Daarna draaide ze zich om zodat ze richting haar kamer kon lopen. Ze moest nu eventjes alleen zijn, nadenken. Zoals ze zo vaak moest doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Balletzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletzaal   Balletzaal - Pagina 2 Emptyma sep 26, 2011 8:35 am

Dwights bleke gezicht werd vuurrood met het ontvangen van de kus, het betekende voor hem veel meer dan dankbaarheid, maar niet op de manier dat hij verliefd was op dit meisje. Hij vond het geweldig om te weten dat dit meisje hem echt geen enge freak vond, als een van de weinigen. "Ik zie je nog wel..." sprak hij haar iets te laat na, ze was al lang uit het zicht verdwenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Juliëtte

Juliëtte


Posts : 467
Join date : 25-09-11

Balletzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletzaal   Balletzaal - Pagina 2 Emptydi sep 27, 2011 6:59 am

NEW
_______
Kira stond weer in de balletzaal. Ditmaal had ze haar ogen gesloten en danste ze niet. De muziek stond aan en ze wachtte gewoon op het moment dat er iets haar lichaam in stroomde om te dansen. Dat deed ze af en toe om alles gewoon weer recht te krijgen. Ze ademde diep in, en toen vanuit het niets begon ze te dansen. De bewegingen soepel en sierlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dwight

Dwight


Posts : 201
Join date : 23-09-11

Balletzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletzaal   Balletzaal - Pagina 2 Emptydi sep 27, 2011 7:44 am

Aangezien hij de laatste keer gefaald had liep Dwight opnieuw de Balletzaal in om deze leeg te maken van alle kwade krachten. ergens hoopte hij Kira weer te zien, maar dat zat zo ver weg dat hij zich er zelf niet eens echt bewust van was. Toen hij Kira zag dansen kreeg hij een brede grijns op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliëtte

Juliëtte


Posts : 467
Join date : 25-09-11

Balletzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletzaal   Balletzaal - Pagina 2 Emptydi sep 27, 2011 7:49 am

Kira had het in eerste instantie niet eens door dat er iemand toekeek terwijl ze danste. Dus ze danste gewoon door tot de muziek stopte. Op dat moment stopte ook zij. Ze had zo intensief gedanst dat haar borst sneller op en neer ging dan normaal en dat er wat zweetdruppels over haar voorhoofd parelde. Ze had haar ogen inmiddels geopend en zag Dwight staan. Er verscheen als vanzelf een glimlach op haar gezicht. Ze was zich er niet echt van bewust geweest dat ze hem eigenlijk weer had willen zien, toch was dat wel zo.
__
Eventjes een vraag van mij, vind Dwight haar leukleuk of gewoon aardig??
Terug naar boven Ga naar beneden
Dwight

Dwight


Posts : 201
Join date : 23-09-11

Balletzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletzaal   Balletzaal - Pagina 2 Emptydi sep 27, 2011 6:10 pm

gewoon aardig, maar wel heeeel aardig. :3 ze vind hem geen freak ! en daar is ie happy om. Very Happy
________
"Hee..." ademde Dwight zacht uit. "dat was..." begon hij, zoekend voor woorden die positieve dingen uitte, hij gebruikte deze nooit. "prachtig..." het was het enige waar hij nu aan kon denken buiten 'mooi', maar mooi vond hij te standaard voor de werkelijk prachtige dans die Kira net had uitgevoerd. Eigenlijk moest hij zijn kaarten pakken en meteen met het ritueel beginnen, maar daar had hij geen zin in, er lag zelfs nog geen zout op de drempel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliëtte

Juliëtte


Posts : 467
Join date : 25-09-11

Balletzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletzaal   Balletzaal - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2011 2:21 am

Kira glimlachte en hield haar hoofd iets schuin. 'Dankje.' fluisterde ze toen. Op een of andere manier begon ze bij Dwight de moed te krijgen om te praatte. Al wist ze niet goed wat ze nu moest zeggen. Rustig liep ze naar hem toe tot ze voor hem tot stilstand kwam. Ze keek hem glimlachend in de ogen terwijl haar hoofd nog steeds iets schuin was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dwight

Dwight


Posts : 201
Join date : 23-09-11

Balletzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletzaal   Balletzaal - Pagina 2 Emptydo sep 29, 2011 7:06 am

"De rozenkwarts heeft geholpen..."zei hij met een glimlach, hij verwees natuurlijk naar het feit dat ze praatte en de kleine roze steen die hij haar de laatste keer dat ze hier waren had gegeven. Hij keek even om naar de nog zoutloze drempel, eigenlijk zou hij deze snel moeten bestrooien voor het gevaarlijk zou worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliëtte

Juliëtte


Posts : 467
Join date : 25-09-11

Balletzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletzaal   Balletzaal - Pagina 2 Emptydo sep 29, 2011 6:09 pm

Kira glimlachte en schudde lichtjes haar hoofd. 'Nee jij hebt geholpen.' zei ze toen heel zachtjes. Langzaam aan begon ze tegen hem meer te durven praten. En dat was voor haar heel prettig om mee te kunnen maken. Al was het natuurlijk ook beangstigend om te praten. Ze volgde zijn blik naar de drempel. Ze knikte eventjes en liep toen naar het bankje toe ten teken dat hij moest doen waarvoor hij hier was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dwight

Dwight


Posts : 201
Join date : 23-09-11

Balletzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletzaal   Balletzaal - Pagina 2 Emptydo sep 29, 2011 6:47 pm

Dwight glimlachte en tikte Kira op haar neus voor hij zich naar de drempel verplaatste en daar een snelle, slordige lijn zout op legde, daar moesten ze maar genoegen mee nemen. Hij stond wanlelig op door de lengte van zijn benen en plaatste zichzelf naast Kira op de bank. "Zo." zei hij grijnzend, zich irriterend aan et feit dat de bank zo laag was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 289
Join date : 26-09-11

Balletzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletzaal   Balletzaal - Pagina 2 Emptyma okt 10, 2011 7:00 am

~NEW~

Yinther stond voor de spiegelwand aan de barre. Ze had een rustig liedje opstaan, natuurlijk. Ze deed wat Pliés op de maat van de muziek gevolgd door een relevé. Afwisselend volgde ze de oefeningen. Dit was de opwarming dadeljk zou ze verder gaan met een dans die ze aan het in studeren was. Hierna ging ze verder met een tendu (die deed ik ook met dansopschool..jeeh(: ). Voor, voor voor, Rechts, rechts rechts, Achter, achter achter. Precies in de maat. Ze concentreerde zich, rug recht, aanspannen. Billen aanspannen en buik. Schouders recht maar ontspannen en kin omhoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Balletzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletzaal   Balletzaal - Pagina 2 Emptyza nov 19, 2011 1:14 am

Jacky wist eigenlijk niet zo goed wat ze hier deed. Ze kon wel dansen alleen niet ballet of uberhaupt goed. Ze kon gewoon club dansen zoals haast iedereen hier op franklin high. Zachtjes opende ze de deur toen ze zag dat er niemand was en glipte naar binnen. Ze keek even rond maar vond het al snel toch een redelijk normale danszaal. Ze neuriende een liedje en deed even een paar danspasjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

Balletzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletzaal   Balletzaal - Pagina 2 Emptyza nov 19, 2011 5:45 am

Tyler opende de deur en stapte zonder te kijken naar binnen, maar zag toen een meisje staan. 'O, sorry, was je bezig?' vroeg hij, half verontschuldigend, half geamuseerd. Hij liet de tas van zijn schouder glijden, en die kwam met een plof op de grond vallen. Het was nu te laat om weer weg te gaan, hij was haar vast wel opgevallen met dit gevaarte op zijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Balletzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletzaal   Balletzaal - Pagina 2 Emptyza nov 19, 2011 7:22 am

Jacky keek gelijk op toen ze de deur open en dicht hoorde gaan en gelijk schoot ze in de lach.' Oké ik moet toegeven dat is geweldig. En nee ik was niet bezig. Ik kan niet eens dansen. Of in ieder geval geen ballet. En wat is de naam van deze doos.. ik bedoel jongen.' Ze grijnsde breed en liep naar de jongen toe. Die doos had ze eerder gezien en ze vond het een geweldig ding. Je moest toch enorme lef hebben om met zo'n ding op je kop rond te lopen. Des te leuker vond Jacky hem nu al.
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

Balletzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletzaal   Balletzaal - Pagina 2 Emptyza nov 19, 2011 8:08 am

Tyler glimlachte. 'Iedereen kan dansen, het is niet moeilijk' zei hij. 'Ik heet Tylr, jij?' vroeg hij aan het meisje, ze zag er aardig uit. Niet als zo'n blackberry sletje, met meer make-up dan kleren. Hij schopte tegen de tas, die over de vloer gleed en met een plof tegen de muur aankwam en liep naar de stereo toe. Hij was niet van plan om ballet te dansen, al kon hij het wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Balletzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletzaal   Balletzaal - Pagina 2 Emptyza nov 19, 2011 8:16 am

Jacky keek hem even onderzoekend aan.' Ik ben Jacky aangenaam. En ik kan ook wel dansen ik doe het alleen niet als talent.' Ze vond de naam Tyler wel bij hem passen. Die doos is gewoon zo sick dat het de aandacht trok van Jacky.' Loop je nou altijd met die doos? Ik vind hem namelijk echt awesome.' Ze ging op een bankje aan de kant zitten en knakte even haar nek.' Dansen is zeker wel jouw talent?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

Balletzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletzaal   Balletzaal - Pagina 2 Emptyza nov 19, 2011 8:40 am

Tyler knikte 'Ja bijna altijd, ik douche er alleen niet mee' zei hij met een glimlach, maar die kon ze natuurlijk niet zien. 'En ja, dansen is mijn talent' zei hij terwijl hij bezig was met de stereo. Hij sloot zijn Ipod er op aan en scrolde door de liedjes tot hij bij een hiphop nummer kwam. Zijn vinger raakte het schermpje aan en de muziek dreunde door de boxen, die meestal niet zo hard was in de balletzaal. Hij liep naar het midden, en telde in zijn hoofd mee, waardoor hij een beetje knikte. Toen begon hij te dansen, zijn bewegingen waren strak en zagen er afgewerkt uit, al had hij deze dans nog niet vaak gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Balletzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletzaal   Balletzaal - Pagina 2 Emptyza nov 19, 2011 8:46 am

Jacky keek met een schuin hoofd naar zijn bewegingen en nam het in zich op. Zij zelf kon een paar kleine pasjes van die dans maar dat is omdat hiphop haar heel erg aanstrak en ze woonde boven een club wat verwachtte je dan. Haar lichaam begon al een beetje mee te bounchen op de muziek en ze vond het echt leuk om naar hem te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

Balletzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletzaal   Balletzaal - Pagina 2 Emptyza nov 19, 2011 8:48 am

Tyler merkte het helemaal niet, hij ging op in de muziek en dans. Toen de muziek afgelopen was ademde hij iets harder dan normaal. De dans was intensief geweest, maar hi had een goede conditie dus kon er tegen. 'Waarom laat jij niet iets zien?' vroeg hij, toen hij besefte dat Jacky er ook nog was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Balletzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletzaal   Balletzaal - Pagina 2 Emptyza nov 19, 2011 9:01 am

Jacky wilde eigenlijk nee zeggen maar ze stond toch maar wat onzeker op.' Euhmm alleen als je meedanst. Ik ben niet echt verlegen ofzo maar naast een echte danser zie ik er gewoon niet uit. Ik kan een paar bewegingen maar mijn dnasen is toch redelijk hetzelfde als club dansen.' Ze glimlachtte vrolijk en deed haar haren in een snelle staart. Even gleden haar vingers over haar hals. Ze twijfelde nog steeds over een tattoo daar neerzetten gewoon omdat ze het een mooie plek vond voor een tattoo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

Balletzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletzaal   Balletzaal - Pagina 2 Emptyza nov 19, 2011 9:40 am

Tyler snapte de logica in haar woorden niet maar liep toch weer naar de stereo toe. Hij wist niet goed welk nummer hij moest kiezen, maar omdat ze zei dat ze alleen in de club danste koos hij toch snel voor een remix, die op dit moment hoog in de top veertig stond. Hij liep naar haar toe, trok zijn broek even recht en toen hij in kon vallen op de muziek begon hij te dansen. Zijn bewegingen waren vloeiend, en misschien een tikkeltje verleidelijk, maar niet bewust.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Balletzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletzaal   Balletzaal - Pagina 2 Emptyza nov 19, 2011 9:50 am

Jacky sloot even haar ogen luisterde naar de muziek en ging erin mee. Haar bewegingen waren wel echt top vrouwelijk en verleidelijk maar soms gooide ze er wat popping en locking in. En een enkele keer een shuffle. Maar de shuffle was iets wat ze zichzelf nu aan het aanleren was. Ze was er nog maar net mee bezig. In haar ogen zat een vrolijke glinstering en het dansen voelde goed aan vond ze. Ook vond ze het gewoon leuk om Tyler te zien dansen, hij was goed en dan was het leuk om ernaar te kijken. Daarom hield ze zo erg van de club waar ze boven woonde. Ze had ook een raam en die keek dan uit boven de club. De meest geweldige moves kwamen daar voorbij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

Balletzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletzaal   Balletzaal - Pagina 2 Emptyza nov 19, 2011 9:55 am

Tyler keek naar haar, ze was niet eens slecht, iets te veel voor in de club, maar dat had ze al gezegd. Hij vond het leuk dat ze ook een paar keer een shuffle deed. Zelf was het zijn stijl, dus hij begon het zelf ook te doen. Hij ging er zo in op dat hij op een gegeven moment zelfs een salto deed. Zijn armen en benen leken apart van zijn lichaam en je merkte dat dit zijn originele stijl was, en dat ij het beter kon dan al het andere.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Balletzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletzaal   Balletzaal - Pagina 2 Emptyza nov 19, 2011 10:05 am

JAcky was echt onder de indruk van de shuffle die hij deed en toen de muziek was afgelopen begon ze gelijk helemaal te klappen.' Oké dat is gaaf. Nu voel ik me dus echt beroerd omdat ik net begonnen ben met de shuffle leren. Ik ben sinds gister begonnen met oefenen. Zeg me niet dat je ook saxofoon kan spelen want dan loop ik nu woedend de kamer uit. Dat is namelijk mijn ding en ik hoop echt dat je er niet goed in bent.' Ze schoot in de lach om haar eigen woorden.' Oké dat klonk gewoon gemeen. Het is gewoon punt één, je ziet er echt geweldig uit zo met die doos. Dat is echt super origineel en ik wil origineel zijn. Ik wil kunnen dansen en jij doet voor mijn neus een perfecte shuffle. Echt als jij ook nog saxofoon kan spelen dan ben ik weg. Dan ben jij gewoon een betere versie van mij maar dan de jongens versie.' Dit alles was geen aanval, er zat namelijk een stralende glimlach op haar gezicht en ze kon eigenlijk niet stoppen met lachen. Ze trok haar elastiekje uit haar haren en ze schudde even met haar hoofd om het goed te laten vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

Balletzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletzaal   Balletzaal - Pagina 2 Emptyza nov 19, 2011 10:09 am

Tyler begon te lachen. 'Ja ik speel perfect saxofoon' zei hij lachend. 'Nee hoor, grapje. Shuffle is mijn eigen stijl, vandaar dat ik het kan.' zei hij iets serieuzer, maar nog steeds vriendelijk. Hij ging even met zijn hand over de doos op zijn hoofd. 'En je hebt gelijk, ik ben origineel, maar jij ook, je viel me meteen op, je bent gewoon anders dan de meeste meisjes hier op school' zei hij. Hij klonk niet verliefd, en hij flirtte niet met haar, het was gewoon zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Balletzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletzaal   Balletzaal - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Balletzaal
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: De rest van de school.-
Ga naar: