Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Balletzaal

Ga naar beneden 
+2
Dwight
Juliëtte
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Balletzaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletzaal   Balletzaal - Pagina 3 Emptyza nov 19, 2011 10:19 am

Jacky grijnsde breed en maakte even een klein buiginkje,' Danku dat is ook precies wat ik wil. Mag ik vragen waarom je een doos draagt? Ondanks dat ik het heel cool vind wil ik wel weten wat je idee erachter was.' Ze pakte haar eigen Ipod erbij maar liet hem ook gelijk weer in haar tas glijden. Hij was leeg helaas. Anders had ze wat salsa opgezet. Dat kon ze gelukkig wel goed. Niet geweldig maar dat hoefde niet daar had ze haar muziek voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

Balletzaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletzaal   Balletzaal - Pagina 3 Emptyza nov 19, 2011 10:31 am

Tyler dacht even na, maar besloot dat ze de waarheid niet mocht weten. 'Ik vond het wel swagger hebben' zei hij, en de licht spottende ondertoon was bijna niet te horen. Dit antwoord was niet waar, en je merkte het ook wel omdat hij zich hier niet naar gedroeg. Nou ja, je merkte het dus alleen als je hem kende. 'Maar welk nummer zocht je? Ik heb een heleboel' vroeg hij aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Balletzaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletzaal   Balletzaal - Pagina 3 Emptyza nov 19, 2011 10:37 am

JAcky grijnsde breed,' Het heeft inderdaad wel wat. En ik zocht een salsa nummer want ik vroeg me af of de doos ook kon salsa dansen. Maar goed als je je irriteer gewoon zeggen dan ga ik weer. Want ik hou je natuurlijk ontzettend op van trainen.' Ze knakte haar vingers even en beet toen op haar lip. Ze mocht van de dokter haar vingers niet meer knakken nadat ze hem had gekneusd maar toch vergat ze het iedere keer en deed ze het toch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

Balletzaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletzaal   Balletzaal - Pagina 3 Emptyza nov 19, 2011 10:43 am

Tyler liep zonder iets te zeggen weer naar de installatie en begon door de nummers te scrollen. Op eens had hij er één gevonden. Een remix, maar het was salsa muziek. Toen liep hij naar haar toe en keek haar aan. 'Is dit goed?' vroeg hij haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Balletzaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletzaal   Balletzaal - Pagina 3 Emptyza nov 19, 2011 10:46 am

Jacky begon nu nog breder te grijnzen en knikte.' Ja perfect. Maar kan je salsa? Want dan beveel ik je nu echt om met mij salsa te gaan dansen.' Ze klakte met haar tong en hield haar hoofd een beetje schuin.' Hmm is het leuk om dag in dag uit met een doos op je hoofd rond te lopen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

Balletzaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletzaal   Balletzaal - Pagina 3 Emptyza nov 19, 2011 11:48 pm

Tyler glimlachte. 'Mooizo, en natuurlijk kan ik salsa' zei hij (maar ik niet, dus ik hoop dat ik niks doms schrijf xdd). Hij luisterde naar de muziek, en hij kon het wel, maar het was al een tijdje geleden. Toen pakte hij haar rechterhand, en keek haar een beetje afwachtend aan. 'Nou, het is jou dans, jij mag leiden' zei hij een beetje lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Balletzaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletzaal   Balletzaal - Pagina 3 Emptyza nov 19, 2011 11:54 pm

Jacky schoot in de lach,' De man moet altijd leiden maar ik kan wel proberen de mannen passen te doen. Denk alleen niet dat het me gaat lukken.' ze pakte zijn hand vast en begon uiteindelijk toch maar de vrouwen passen te doen maar wel te leiden. Ze maakte een draai en hield hem toen weer stevig vast.' Lukt het al een beetje?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

Balletzaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletzaal   Balletzaal - Pagina 3 Emptyza nov 19, 2011 11:58 pm

Tyler lachte. 'Dat is waar ook, sorry ik doe alle dansstijlen door elkaar en soms raak ik een beetje door de war. Maar als je wilt dat ik leid, kan ik het best doen hoor' zei hij als een soort van excuus omdat hij zo dom was geweest. Dit soort fouten konden hem later de kop kosten, en hij mocht het niet meer doen. Als hij beroemd wilde worden moest alles wat hij deed perfect zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Balletzaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletzaal   Balletzaal - Pagina 3 Emptyzo nov 20, 2011 12:03 am

JAcky grijnsde en schudde haar hoofd,' Maakt niet uit joh. Ik ben allang blij dat ik iemand heb gevonden die met mij de salsa wil doen en geen verkeerde bedoelingen in zijn hoofd krijgt. Echt ik heb zo'n hekel aan mensen die lichamelijk contact verkeerd zien. Ik ben namelijk heel erg van iemand een schouderklopje geven of hem of haar een knuffel geven. Maar mensen vatten dat al snel verkeerd op.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Balletzaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balletzaal   Balletzaal - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Balletzaal
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: De rest van de school.-
Ga naar: