Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York

Ga naar beneden 
+3
Juliëtte
Jacky
Nick
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Empty
BerichtOnderwerp: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Emptyzo okt 09, 2011 12:29 am

Het huis is groot en vrijstaand, rond het huis zijn een paar grote velden waar dieren in rond lopen. Je kunt dit huis ook een boerderij noemen maar het word daar niet voor gebruikt.
Van binnen is het huis ruim en een klein beetje ouderwets. Toch geeft het meteen het gevoel alsof je thuiskomt nadat je lang op vakantie bent geweest. Sarah en John zullen je met open armen ontvangen en je thuis laten voelen.

Regels:
Sloop niets
max 5 personen, alleen als Stefan je uitnodigd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Emptyzo okt 09, 2011 12:32 am

Stefan zette de auto stil op de oprit. Hij keek glimlachend naar Jacky en drukte een kus op haar wang. 'Ben je er klaar voor?' vroeg hij toen aan haar. Achterin stond als een kinderstoeltje voor Jake. Stefan hoopte dat Jake in een goede bui zou zijn en niet vervelend zou reageren op Jacky, hij verwachtte het niet maar de kans was er natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Emptyzo okt 09, 2011 1:30 am

Jacky knikte vrolijk en had een glimlach van oor tot oor. Deels kwam het omdat ze weer bij Stefan was maar ook omdat Stefan haar in zijn wereld wilde brengen. Iets dat in Jacky's ogen groots was. Ze beet een beetje zenuwachtig op haar lip. Wat hoopte zij erg dat Jake haar zou mogen. Dat zou alles een stuk makkelijker maken. Snel stapte ze uit de auto en bekeek het huis even waar ze zou heen zouden gaan. Het was een mooi huis al was Jacky dit soort huizen niet gewend. Haar ouders waren van strak en modern.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Emptyzo okt 09, 2011 1:34 am

Ook Stefan stapte uit. Hij liep naar de kant van Jacky toe en pakte haar hand vast. 'Kom' zei hij tegen haar. Hij had gister Sarah en John gebeld of het erg was als er iemand meekwam maar gelukkig hadden ze het geen probleem gevonden. Rustig begon hij naar het huis te lopen. Sarah had hen blijkbaar al aan zien komen want ze had de deur al geopend. Jake zat op haar arm en stak zijn kleine armpjes als naar Stefan uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Emptyzo okt 09, 2011 1:40 am

Jacky kneep even kort in zijn hand toen ze Jake zag. Gelijk smolt ze. Hij was geweldig. En vooral je zag duidelijk dat hij Stefan wilde. Iets dat Jacky echt enorm schattig vond. Ze liet zijn hand los en keek met een vriendelijke blik naar de vrouw die Jake vast had.' Was het trouwens een probleem dat ik mee ging?' Fluisterde ze zachtjes in het oor van Stefan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliëtte

Juliëtte


Posts : 467
Join date : 25-09-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Emptyzo okt 16, 2011 12:17 am

Stefan schudde kort zijn hoofd naar Jacky. Daarna liet hij haar hand eventjes los om Jake van Sarah over te nemen. Jake sloeg direct zijn armpjes om de nek van stefan heen, en anders dan normaal keek hij nieuwschierig naar Jacky. Stefan draaide zich weer om zodat Jake Jacky normaal aan kon kijken. 'Zeg eens hallo tegen Jacky,' zei Stefan toen met een vrolijke lach tegen Jake. Jake begon daarop vrolijk te glimlachen en brabbelde; "alloo.'

(Oke geen idee hoe een kind van anderhalf twee praat maar het praat in elk geval wel een beetje toch?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Emptyzo okt 16, 2011 12:26 am

ik heb geen idee xD
~~
Jacky keek met een vertederende blik naar Jake.' Heey, ik ben Jacky. Jij moet Jake zijn. Stefan heeft veel over je verteld.' Ze ging met haar hand even door de haartjes van de kleine Jake en kreeg een grote glimlach op haar gezicht. Wat vond ze kinderen toch geweldig. Het deed haar denken aan het werk bij de creché ze vond het daar altijd leuk. Soms zat het haar dan toch een beetje dwars dat ze nooit naar de creché zelf is geweest toen ze klein was. Of naar buiten mocht. Ze zat altijd bij haar nanny.
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliëtte

Juliëtte


Posts : 467
Join date : 25-09-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Emptyzo okt 16, 2011 12:30 am

Stefan glimlachte. Jake reageerde heel anders dan hij had verwacht, inplaats van zich te gaan verstoppen stak hij zijn armpjes naar Jacky uit. Stefan glimlacht. 'Hij vind je volgens mij wel aardig.' zei hij teon grinnikend. Jake bleef zijn armpjes uitsteken naar Jacky, het was wel duidelijk dat hij wilde dat zij hem droeg. En dat was heel bijzonder voor het normaal altijd zo verlegen jongetje. Sarah stond in de deuropening glimlachend te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Emptyzo okt 16, 2011 12:37 am

Jacky keek toch wat verbaasd naar Jake. Ze had zich er al helemaal op voorbereid dat hij tegen Stefan aan zou kruipen en haar met een schittige blik aan zou kijken. Maar dit was verre van die reactie. Ze grijnsde hierdoor alleen maar breder en haar blik gleed even naar Stefan en daarna naar Sarah.´ wat onbeleefd ik heb me wel aan Jake voorgesteld maar nog niet aan u.´ Ja ze zei u maar dat deed ze altijd. Ze was beleefd opgevoed en ging altijd naar etiquette school. Ze stak haar hand naar Sarah uit en vervolgde haar zin,' Ik ben Jacky leuk om u te ontmoeten.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliëtte

Juliëtte


Posts : 467
Join date : 25-09-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Emptyzo okt 16, 2011 12:43 am

Sarah glimlachte zoals een moeder glimlacht. Stefan kende dit al langer, Sarah en John wisten je altijd het gevoel tegeven dat je welkom was en een goede kennis. Ze nam lachend de hand van jacky aan. 'Ik ben Sarah, en je kunt me gewoon je noemen, zo oud dat ik al met u aangesproken moet worden ben ik nog niet hoor.' zei ze met een vrolijke moederlijke glimlach.
Stefan had Jake weer wat beter op zijn arm gezet en keek naar Jakcy terwijl ze zich voorstelde. 'Willen jullie nog even binnen komen of vertrekken jullie meteen weer?' vroeg Sarah toen, het was wel duidelijk dat ze wilde dat ze binnen kwamen. Sarah was altijd al nieuwschierig geweest, en dat zou ze waarschijnlijk blijven tot ze dat niet meer kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Emptyzo okt 16, 2011 12:47 am

Jacky grinnikte om haar woorden,' Sorry ben zo opgevoed. Maar euhmm ik weet niet wat voor plannen Stefan had voor vandaag dus dat zou je even aan hem moeten vragen.' Ze draaide zich naar Stefan toe. Ze hoorde echt wel de nieuwsgierigheid in Sarah's stem maar ze wist niet goed of ze daarop in moest gaan of dat Stefan een hele schema had voor vandaag. Ze glimlachtte verliefd naar Stefan en keek daarna naar de vrolijk kraaiende Jake.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Emptyzo okt 16, 2011 7:48 am

Stefan glimlachte. Hij was het wel gewend dat als hij iemand meenam Sarah meteen wilde weten wie het precies was. 'We kunnen nog wel eventjes binnenkomen hoor.' zei hij met een brede glimlach. Normaal deed hij dat toch altijd, Sarah was alleen maar zo beleefd om het te vragen omdat Jacky er nu bij was en ze niet precies wist hoe ze zich zou moeten gedragen nu. Tenminste daar ging Stefan eventjes van uit. Hij liep met Jake op zijn arm langs Sarah heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyeri.

Nyeri.


Posts : 182
Join date : 26-09-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Emptyzo okt 16, 2011 8:02 am

Jacky grijnsde breed en liep ook naar binnen en achter haar kwam Sarah ook naar binnen en deed de deur achter hun dicht. Jacky vond het heerlijk om andere mensen te leren kennen. Rustig liep ze met haar blik op het kont van Stefan. ze wist dat het slecht was maar eigenlijk kon ze het gewoon niet laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Emptyzo okt 16, 2011 8:05 am

Stefan was hier door de jaren heen bijna kind aan huis geworden. Hij liep direct door naar de grote woonkeuken. De woonkamer werd in dit huis bijna nooit gebruikt, het hele leven speelde zich in de keuken af. Stefan had al in de gang geroken dat Sarah weer wat aan het bakken was, dit versterkte natuurlijk het huiselijk gevoel wat hie raltijd al hing.
Hij draaide zich toen glimlachend om naar Jacky. 'Wil jij Jake eventjes vasthouden?' vroeg hij haar toen terwijl Jake zijn handjes alweer uitstak om zich bij haar om de hals vast te klemmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyeri.

Nyeri.


Posts : 182
Join date : 26-09-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Emptyzo okt 16, 2011 8:39 am

Jacky grijnsde,' NAtuurlijk wil ik dat.' Toen ze Jake in haar handen had gehad kreeg ze een verschrikkelijk vrolijk gevoel.' Heey Jake. Hoe is het? Is Stefan lief voor jou?' Jake begon wild te knikken en hield zich goed om haar nek vast. Ze vond het heerlijk en ging op een stoel zitten aan de tafel in de keuken. Ze was alweer helemaal met haar gedachtes bij Jake. En ze was hem druk aan het vermaken met een verhaaltje over een geit en een koe. En hoe ze vrienden werden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Emptyma okt 17, 2011 5:46 am

Stefan keek eventjes glimlachend naar Jacky, het was een schattig gezicht nu ze zo bij elkaar zaten. Sarah was naast Jacky op een stoel gaan zitten en glimalchte ook naar de twee.
Stefan was ondertussen bezig met het inschenken van drinken. Zoals al eerder was gebleken was hij echt een kind aan huis, hij hielp hier wel vaker met klusjes en eigenlijk was dit zijn tweede thuis geweest. Sarah en John hadden niet alleen Jake in de familie opgenomen, maar hem er eigenlijk bij en Stefan was daar heel blij mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Emptyma okt 17, 2011 5:51 am

Jacky grijnsde toen Jake helemaal begon te kraaien van plezier om haar verhaaltje en keek even naar Stefan. Daarna keek ze ook even naar Sarah.' Het is een echte schat. Hé Jake?' Ze kietelde hem even kort en ze zette hem toen bij haar op schoot. Zodat ze zich wat meer kon richten op Sarah en Stefan. Hier voelde ze zich veel meer thuis dan bij haar eigen appartement of ouderlijk huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliëtte

Juliëtte


Posts : 467
Join date : 25-09-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Emptydi okt 18, 2011 3:44 am

Stefan glimlachte naar Jacky en gaf haar een glas drinken, ook gaf hij Sarah wat. Voor Jake had hij een tuitbeker vol geschonken en gaf die aan het kleintje. Jake begon vrolijk uit de beker te drinken. Zo zou hij wel weer eventjes zoet zijn. Daarna ging hij naast Jacky op een stoel zitten en gaf Jake een aai over zijn bol.
'Hij is inderdaad een schat.' zei Stefan toen met een glimlach. Sarah knikte instemmend. 'Al kan hij soms ook best vervelend zij, maar nu is hij gewoon een schat.' zei ze grinnikend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Emptydi okt 18, 2011 3:51 am

Jacky liet heel even met één hand Jake los en legde die kort op Stefan zijn hand en kneep er even kort in terwijl ze naar hem glimlachtte. Daarna haalde ze hem er weer vanaf en ondersteunde Jake weer.' Maar Sarah is Stefan een goeie vader? Ik ken hem nog niet zo lang.' Ze grijnsde breed naar Sarah en streek even kort door haar eigen haren heen om ze uit haar gezicht te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliëtte

Juliëtte


Posts : 467
Join date : 25-09-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Emptywo okt 19, 2011 5:18 am

Sarah begon hartelijk te lachen toen Jacky die vraag stelde. Stefan schoof een beetje ongemakkelijk op de stoel heen en weer, hij werd hier zenuwachtig van al dacht hij niet dat Sarah iets verkeerds zou zeggen. 'Is John er ook?' vroeg hij snel tussen door voordat Sarah haar verhaal zou beginnen. Sarah knikte vluchtig met haar hoofd richting de achterkamer, daar was John meestal te vinden. Stefan stond op zodat hij John eventjes gedag kon zeggen en Sarah begon met vertellen.
'Stefan is echt een hele goede vader.' babelde ze vrolijk tegen Jacky. 'Het is zo leuk om hem samen met Jake te zien, je kunt gewoon zien dat hij van die kleine dreumes houd.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyeri.

Nyeri.


Posts : 182
Join date : 26-09-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Emptywo okt 19, 2011 7:38 am

Jacky schoot in de lach om het gedrag van Stefan daarna richtte ze zichzelf op Sarah en keek haar geboeid aan toen ze begon te vertellen.' Ik ken Stefan echt nog niet zo lang en ook niet echt goed. Toch weet ik dat ik hem echt leuk vind. Ik weet alleen niet of Stefan hetzelfde voelt. Want hij twijfelde heel erg of hij iets met mij moest nemen voor Jake.' Zachtjes streek ze over het hoofdje van Jake die vrolijk met zijn drinken zat te spelen. Haar ogen stonden wat verdrietig,' Ik snap dat het moeilijk voor hem is om rekening te houden met Jake en alles. Dit is ook niet echt niks, een kind bedoel ik. Maar ik wilde al vanaf begin af aan al vroeg moeder worden. Zo kon ik veel met mijn kinderen bezig zijn. Daarom zie ik Jake eigenlijk als een bonus. Ik vind het heerlijk om met kinderen te zijn.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliëtte

Juliëtte


Posts : 467
Join date : 25-09-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Emptywo okt 19, 2011 9:25 am

Sarah glimlachte. Ze legde een hand over die van Jacky heen. 'Je hoeft je echt geen zorgen te maken. Stefan vind jou echt leuk, ik kan het zo aan hem zien.' zei ze met een brede glimlach. Daarbij kwam dat hij echt niet zomaar elk meisje meenam naar dit huis, naar Jake. Nee eigenlijk was Jake juist hetgene dat ervoor zorgde dat Stefan alleen als hij het serieus meende een relatie met iemand begon.
Stefan stond ondertussen bij John, ze kletste over wat dingen, vooral over Jake.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyeri.

Nyeri.


Posts : 182
Join date : 26-09-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Emptywo okt 19, 2011 10:31 am

JAcky beet op haar lip en knikte dankbaar,' Dat is fijn om te horen. Ik vind het ook een fijn idee om gelijk al iets vasts te hebben. Niet het getwijfel of er nu wel een relatie is of dat we naar de toekomst kijken of niet. Ik vind het fijn om al een idee te hebben wat ik na school kan gaan doen. Ik weet dat mijn school zelf namelijk gewoon niet goed gaat. En een huismoeder zijn lijkt me heerlijk. Natuurlijk wil ik ook wel werken maar ik zou niet weten waar ik goed in ben. Of wat voor baan bij mij past.' Jake had zijn drinken op en Jacky toverde uit haar tas een kleurplaat en potloodjes die ze voor Jake neerlegde die gelijk vrolijk begon te kraaien en de kleurpotloodjes pakte en begon te krassen en tekenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliëtte

Juliëtte


Posts : 467
Join date : 25-09-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Emptydo okt 20, 2011 4:41 am

Sarah glimlachte, ze begreep precies wat Jacky bedoelde. Vroeger had ze dat gevoel zelf ook gehad, toen ze erachter was gekomen dat ze niet zwanger kon worden had haar wereld dan ook op zijn kop gestaan. Daarna had ze samen met John besloten om te gaan adopteren, alleen werden ze niet goedgekeurd. Als een uieindelijk resultaat kwam dat ze tijdelijk kinderen in huis mochten nemen voor jongeren die op dat moment nog niet voor hun kinderen konden zorgen. En daardoor woonde Jake nu bij hen.
'Jake mag je in elk geval erg graag zo te zien, normaal is hij heel verlegen. En ik begrijp heel goed wat je bedoeld met dat je niet weet wat je verder zou moeten doen, had ik ook op die leeftijd.' zei ze met een glimlach tegen Jacky.

Stefan stond intussen in de deuropening naar Jacky en Jake te kijken, hij wist nu zeker dat Jacky een goede moeder zou zijn. Rustig liep hij richting haar en ging naast haar zitten. Hij aaide Jake eventjes over zijn bol. 'Zullen we zo gaan?' vroeg hij vrolijk aan het jongetje dat daarop vrolijk begon te knikken en te glunderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyeri.

Nyeri.


Posts : 182
Join date : 26-09-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Emptydo okt 20, 2011 4:53 am

Jacky glimlachte dankbaar naar Sarah en was blij om toch nog even binnen te zijn geweest en met gaar te kunnen hebben gepraat. Hierdoor was ze alleen maar zekerder van gaar zaak. Een moeder willen worden.' Waar gaan we eigenlijk heen?' Haar blik gleed van Jake naar Stefan en weer terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Jake's huis
» Het revalidatiecentrum "Stabio" New York
» Een Starbucks in New York
» Hennes & Mauritz New York
» Pacha- New York

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: