Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York

Ga naar beneden 
+3
Juliëtte
Jacky
Nick
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York - Pagina 3 Emptyma okt 31, 2011 7:33 am

Stefan had zijn armen om haar heen geslagen en wiegde haar zachtjes heen en weer. Met zijn ene hand streelde hij over haar trillende rug. 'je bent er nu toch,' fluisterde hij tegen haar. Hij was blij dat ze er was, blij dat ze eindelijk had ingezien hoe idioot dit was. 'Ik hou van je,' fluisterde hij tegen haar. In zijn hoofd zeurde nog steeds een stemmetje dat ze zo weer met iemand het bed in kon duiden, alleen negeerde hij het. Hij hield van haar en dat was wat telde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York - Pagina 3 Emptyma okt 31, 2011 7:38 am

Jacky beet op haar lip en de tranen stopte langzaam. Ook haar getril werd langzaam minder gewoon door de woorden van Stefan en van zijn actie.' Ik hoef niemand meer behalve jij. Het duurde alleen veel te lang tot ik dat zelf besefte. Toen was het al voorbij en was ik bang dat ik je nog meer pijn zou doen door terug bij je te komen. Dan zou jij denken dat ik nog steeds ieder moment met iemand kon gaan staan zoenen maar dat lukt me echt niet meer. Ik heb euhmm laat ik dat maar niet zeggen...' Het was voor haar niet zo'n goed idee te vertellen dat ze de laatste paar weken met iedere jongen die ook mar een beetje interesse in haar toonde had gezoend of het bed had gedeeld gewoon om weer even de liefde te voelen die Stefan haar gegeven had. Maar geen enkele keer had ze echt voldoening gekregen. Niemand wist de leifde van Stefan te evenaren. Wat raar was want Stefan en zij waren nog niet naar bed geweest.(moet trouwens ook maar een keer komen xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York - Pagina 3 Emptyma okt 31, 2011 7:43 am

Whaha, ik wilde juist dat zo lang mogelijk late nduren XD Maar is goed doen we ook nog wel een keer...
_______________
Stefan legde zijn handen onder haar kin en tilde haar gezicht iets op. 'Je kunt me altijd alles vertellen,' zei hij toen zachtjes tegen haar. Hij keek haar recht aan. Hij hield van deze vrouw, hij hield echt van haar. Net als dat hij van Daisy had gehouden. Alleen leek dit gevoel nog tien keer zo sterk te zijn. En Stefan had geen idee dat dat had gekunt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York - Pagina 3 Emptyma okt 31, 2011 7:48 am

oehh dat gaat moeilijk voor JAcky worden maar is ook wel leuk
~~

Jacky schudde haar hoofd en keek hem met grote angstige ogen aan.' Nee het is beter als ik je dat niet vertel. Dat doe ik je niet aan en het is verleden tijd.' Ze beet op haar lip en proefde weer bloed omdat ze hetzelfde wondje weer open had gebeten. Ze sloeg haar ogen neer en probeerde als dat zelfs ook maar kan nog wat dichter tegen Stefan aan te gaan staan.' Ik wil niet meer zonder jou.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York - Pagina 3 Emptyma okt 31, 2011 7:50 am

Stefan glimlachte. Ergens vond hij het vervelend dat ze het hem niet toevertrouwde. Maar op dit moment dacht hij dat als zij het echt niet wilde vertellen het misschien iets was wat hij ook helemaal niet wilde weten. Zijn lippen kwamen zachtjes op die van haar neer. Hij proefde het bloed maar het deerde hem niet zoveel. Het ging erom dat Jacky bij hem was. Dat ze terug was gekomen en dat ze van hem hield. Daar ging het om. Dat was wat hij nu voelde.
_______
Hmm anders kunnen ze straks naar zijn appartement gaan en dan wil zij dus verder, alleen hij heeft een condooms ofzo en dat wil hij neit omdat hij bang is dan weer een kind te krijge nen alles XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York - Pagina 3 Emptyma okt 31, 2011 7:57 am

oehhh leuk XD
~~

Jacky kuste hem zachtjes en nog steeds een beetje twijfelend om haar acties terug. Ze liet haar armen om Stefan heen gaan en voelde hoe haar vingers begonnen te tintelen waar ze zijn lichaam raakte. Ook haar maag stond weer helemaal op zijn kop en het voelde heerlijk aan. Dit had ze gemist. Deze liefde daar had ze naar gezocht. Bij een kleine kus kreeg ze het al en bij de meeste jongens kreeg ze het nog niet eens bij seks. Het voelde raar maar ohh zo geweldig om hem weer te kunnen kussen. Om maar weer bij hem te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York - Pagina 3 Emptyma okt 31, 2011 8:03 am

Stefan trok haar dicht tegen zich aan en kuste haar nu wat heviger. Hij hield van haar en wilde haa rnooit meer laten gaan. Hij ging haar niet nogmaals laten gaan. Heel eventjes verbrak hij de kus en keek hij haar recht aan. Sarah was inmiddels de keuken weer ingelopen. 'Eten jullie vanavond mee?' vroeg ze toen. Stefan schudde zijn hoofd. 'ik denk dat ik jacky maar eens met mijn kookkunsten ga laten kennis maken als ze dat wilt,' zei hij met een kleine glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York - Pagina 3 Emptyma okt 31, 2011 8:07 am

JAcky streek een plukje uit zijn gezicht en knikte toen breed glimlachend.' Dat lijkt me geweldig.' Daarna maakte ze zich even los uit de armen van Stefan en gaf Sarah een knuffel.' Heel erg bedankt. Ik sta bij je in het krijt.' Ze pakte Stefan zijn hand vast en kneep er kort in. Het voelde zo goed om weer bij hem te zijn. Niet te geloven dat ze hier nee tegen had gezegd.' Laten we nog even naar Jake gaan ik denk dat hij het heel leuk vind om jou weer te zien.' Ze drukte een kus op zijn lippen en keek even verontschuldigend naar Sarah voor haar kleffe gedrag. Ze hield er niet van om dat bij mensen te doen omdat zij zich er zelf ook altijd aan kon gaan ergeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York - Pagina 3 Emptyma okt 31, 2011 9:07 am

Stefan glimlachte. 'Jake zit in de voorkamer,' zei Sarah met een glimlach. 'Veel plezier nog he,' zei ze daarna tegen de twee. Stefan pakte jackys hand beet en liep richting de voorkamer. Hij drukte in de gang nogmaals zijn lippen op die van haar. 'Je bent een schat,' fluisterde hij toen. Daarna liep hij de voorkamer in en liet haar hand los. Jake begon meteen vrolijk te kraaien 'Papa,'
Deels maakte Stefan vrolijk dat hij hem weer zag, alleen voelde hij zich ook nog steeds schuldig over het feit dat hij zo lang niet geweest was. Hij tilde het jochie van de grond dat meteen zijn armen om zijn vader heen sloeg. 'Papa spele,' kraaide Jake toen. Stefan drukte een kus op zijn voorhoofd. 'Alleen als Jacky ook mee mag doen,' zei hij met een glimlach. Jake begon meteen heftig te knikken. Stefan ging op de grond zitten en liet Jake op zijn schoot zitten terwijl deze verder speelde met de blokkendoos. Hij klopte op de plek naast hem voor Jacky.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York - Pagina 3 Emptyma okt 31, 2011 9:30 am

Jacky was vertederd door het beeld dat ze voorgeschoteld kreeg. Jake en Stefan waren te lief en te goed om van te dromen. Ze liet zich op haar aangewezen plek zakken en aaide even door de haren van Jake en gaf hem een kus op zijn wang. Waarna ze Stefan ook een kus op zijn wang gaf.' Ik hou echt van je.' Fluisterde ze zachtjes in zijn oor voordat Jake haar aandacht vraagde en een blokje in haar hand duwde voor haar om ook in de blokkendoos te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York - Pagina 3 Emptyma okt 31, 2011 7:54 pm

Stefan legde een hand op haar onderrug en streek daar zachtjes over terwijl ze speelde met Jake. Jake duwde steeds blokjes in haar hand, heel af en toe duwde hij ook bij Stefan een blokje in de hand maar hij scheen het toch leuker te vinden met haar te spelen. Stefan glimlachte lichtjes. Hij hield van dit kind, en van Jacky. Misschien hadden ze het te snel bijgelegd, maar het voelde goed. Dus hij twijfelde er verder niet meer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York - Pagina 3 Emptydi nov 01, 2011 4:34 am

Jacky had het leuk. Met Jake spelen en Stefan weer bij zich hebben. Voor ze het zelf echt doorhad was het alweer rond 5 uur. Het spelletje was een beetje gaan vervelen en ze had haar hoofd nu op Stefan zijn schouder gelegd en Jake zelf was ook redelijk moe geworden. Zo'n klein knulletje had ook de hele tijd met haar willen spelen en ook met Stefan. Je zag duidelijk dat hij uitgeput was. Jake lag met zijn hoofdje op de borst van Stefan en had zich een beetje opgekruld. Jacky streek een paar haartjes uit zijn gezicht en keek gelukzalig naar Stefan.' Het spijt me nog steeds heel erg!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York - Pagina 3 Emptydi nov 01, 2011 4:43 am

Stefan drukte een kus op haar voorhoofd. 'Niet doen, je bent er nu daar gaat het om,' fluisterde hij tegen haar. De ogen van Jake vielen langzaam dicht. Stefan had een arm om Jacky heen liggen. 'Kom we gaan hem eventjes op bed leggen,' zei hij toen tegen haar. Hij haalde zijn arm weg en tilde Jake langzaam zo op zodat hij zelf op kon staan. Het jongetje hield zijn ogen gesloten. Hij was duidelijk uitgeput. Het was een schattig aanblik om hem zo te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York - Pagina 3 Emptydi nov 01, 2011 5:36 am

JAcky kwam overeind en liep met Stefan mee naar de kamer van Jake. Daar kleedde Jacky hem even om in zijn pyjama en stopte hem toen samen met Stefan in.' Weltrusten kleine jongen.' Zachtjes streek ze over zijn hoofdje heen en pakte toen de hand van Stefan vast. Zachtjes kneep ze erin en daarna liep ze de kamer uit en liet Jake en Stefan even alleen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York - Pagina 3 Emptydi nov 01, 2011 7:31 pm

Stefan aaide over het hoofdje van de jongen. Hij drukte een kus op zijn voorhoofd en glimlachte. Hij was schattig om hem zo te zien slapen. 'Weltruste jongen, tot volgende week,' fluisterde hij toen. Het was voor hem lastiger dan gedacht om deze keer afscheid van hem te nemen. Niet omdat hij wist dat hij weer terug moest komen. Maar omdat hij nu beseft had hoe lastig het voor dejongen geweest moest zijn.
Daarna liep hij naar Jacky toe en drukte een kus op haar wang. 'Kom we gaan,' zei hij toen met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York - Pagina 3 Emptydi nov 01, 2011 7:34 pm

Jacky stond nog even met Sarah te praten toen Stefan de kamer uit liep en ook in de keuken kwam staan.' Gaat het schat?' Ze streek een plukje uit zijn gezicht en liet haar hand in die van hem verwikkelen. Ze wist dat hij het moeilijk had maar ze probeerde er nu voor hem te zijn. Natuurlijk zou ze niet iedere keer mee kunnen gaan maar wel vaak. Dat wist ze sowieso zeker. Zachtjes hoorde je op de achtergrond haar maag knorren en gelijk legde ze haar hand op haar maag en beet op haar lip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York - Pagina 3 Emptydi nov 01, 2011 7:39 pm

Nogmaals drukte Stefan een kus op haar wang. 'Ja het gaat,' zei hij toen rustig. Hij grinnikte eventejs toen hij haar maag hoorde knorren. 'Sarah ik denk dat we maar eventjes gaan zo te horen heeft Jacky honger,' zei hij met een brede glimlach. Hij pakte haar hand vast en glimlachte nog een maal naar Sarah, daarna begon hij naar de auto te lopen.

______
Ik maak straks wel zijn huis aan, moet nu eerst naar he ziekenhuis Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York - Pagina 3 Emptydi nov 01, 2011 7:42 pm

JAcky glimlachtte schuldbewust en liep met hem mee nog even zwaaiend naar Sarah. Dankzij die vrouw waren ze nu weer samen. Jacky had het idee dat haar hele leven opeens veel beter begon te lijken. En dat te danken aan één vrouw. Zachtjes glimlachtte ze en ging toen naast Stefan lopen.' Ik moet alleen wel in mijn eigen auto anders blijft hij hier staan en ik heb hem morgen nog wel nodig eigenlijk. Morgen middag wel eens waar maar goed.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York   Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huis van Sarah en John (adoptieouders Jake) Net buiten New York
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Jake's huis
» Fotostudio ~ New York
» Het revalidatiecentrum "Stabio" New York
» Hennes & Mauritz New York
» Een Starbucks in New York

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: