Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het Football veld

Ga naar beneden 
+5
Courtney
Lauren
Tim
Almasis
Faith
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Het Football veld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football veld   Het Football veld - Pagina 2 Emptyzo okt 16, 2011 6:01 am

Emma besloot niet tegen zijn lachende ogen in te gaan. Ze wist heel goed wanneer iemand loog, zo ook nu, maar ze zei er niets van. Soms was het bijna onmogelijk aan iemand te merken, maar dan zag ze het wel aan een knipperen van de ogen of een trekje van de wenkbrauw. Ze had al met veel mensen te maken gehad en ze wist bijna altijd hoogte van ze te houden. Maar dat hoefde die ander natuurlijk niet altijd te weten. "Waar gaan we heen dan?" vroeg Emma blij dat ze nu weer een beetje warm was. Ze voelde zich net zo'n ijsklontje, in de gangen was het winderig en het tochtte er, de vloeren waren van koude plavuizen die makkelijk schoon te houden waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Posts : 222
Join date : 14-10-11
Age : 25

Het Football veld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football veld   Het Football veld - Pagina 2 Emptyzo okt 16, 2011 6:09 am

"Oh, ehh geen idee eigenlijk. Ik moet nog huiswerk maken geloof ik. Ik denk dat ik je morgen dan wel weer zie" zei hij. Samen liepen ze de kleedkamers uit richting de school, die niet ver weg was. Tweehonderd meter of misschien iets minder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Het Football veld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football veld   Het Football veld - Pagina 2 Emptyzo okt 16, 2011 6:18 am

Emma kneep hem even in zijn zij. "Als er iets is hè?" zei ze "Weet je waar je terecht kan, sorry dat ik je mijn nummer niet kan geven, mijn mobiel is volledig gecrashed" Ze knuffelde hem nog even van opzij om haar woorden kracht bij te zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Posts : 222
Join date : 14-10-11
Age : 25

Het Football veld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football veld   Het Football veld - Pagina 2 Emptyzo okt 16, 2011 6:20 am

"Ja tuurlijk" zei hij en hij knuffelde haar terug. "Fijn een meisjes vriendin te hebben". Hij voelde iets trillen in zijn zak. "Smsje" zei hij, maar hij hield zijn arm om haar schouder toen hij het las. "Haha, één van mijn vrienden wil weten wie je was, hij vond je leuk" lachte hij. Toen hij het smsje afsloot zag je een paar seconden de foto van Emilie, hij keek er even naar, glimlachte verdrietig en stopte de mobiel in zijn zak. Hij moest het echt gaan verwerken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Het Football veld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football veld   Het Football veld - Pagina 2 Emptyzo okt 16, 2011 6:24 am

Emma glimlachte. Toen ze het meisje zag op de achtergrond en zijn reactie wist ze meteen wat er aan de hand was. Ze haalde de arm langzaam van haar schouder en kneep nog even in zijn hand voor ze naar binnen liep. "Ik vertrouw erop dat ik nog van je hoor" zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

Het Football veld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football veld   Het Football veld - Pagina 2 Emptydi okt 25, 2011 4:46 am

sorry was het ff vergeten Embarassed

~~
Dennis rende rondjes om het veld. De andere sportvelden waren bezet. De muziek schalde in zijn oren. Hij zong niet mee, natuurlijk niet, hij was Dennis. Het was het football veld en het was groter als een ander veld hier op school, maar hij vond dat wel een uitdaging. Na twintig rondjes kreeg hij een korte pauze vond hij. Zijn kleren vloekten weer heerlijk met elkaar; een donkergroene sportbroek een geel t-shirt en een rood sweat vest. Zijn gekleurde schoenen droeg hij altijd dus dat was niets apparts, maar ze bleven opvallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het Football veld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football veld   Het Football veld - Pagina 2 Emptydi okt 25, 2011 4:49 am

Matt liep het veld op, en schermde zijn ogen af met zijn hand. Zijn tas gooide hij naast zich neer en hij begon te rennen. Hij kon lang, en vooral veel rennen. Na een half uurtje stopte hij om wat water te drinken, en omdat hij een beetje moe begon te worden. Toen pas viel de andere jongen hem op, en hij lachte zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

Het Football veld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football veld   Het Football veld - Pagina 2 Emptydi okt 25, 2011 4:51 am

Dennis stopte pal voor de neus van een andere jongen. "hoi!" zei hij lachend en totaal niet hijgend. Je zou verwachtten dat hij zweette maar dat was nog niet het geval. Hij kon lang rennen voordat je het aan hem merkte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het Football veld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football veld   Het Football veld - Pagina 2 Emptydi okt 25, 2011 5:50 am

Matt groette hem terug zonder veel woorden. 'Lekker weertje' zei hij toen. Hij begon met zijn rek en strek oefeningen, anders zou hij nog iets verrekken en dat mocht natuurlijk niet als sterspeler.
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

Het Football veld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football veld   Het Football veld - Pagina 2 Emptywo okt 26, 2011 9:45 pm

Dennis knikte en rende weer verder. Ontspand rende hij weer rondjes met de muziek die schalde in zijn oren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Courtney

Courtney


Posts : 636
Join date : 25-09-11

Het Football veld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football veld   Het Football veld - Pagina 2 Emptydo dec 29, 2011 7:57 am

Chelsea had net haar training afgerond en ze wist dat Ty ook zo uit de kleedkamers zou komen. Nog in haar cheerleader pakje zat ze op de tribune op hem te wachten, op de plaats waar ze dat altijd deed. En in zekere zin had ze er totaal geen moeite mee. En om de tijd te doden had ze natuurlijk haar smartphone waar ze met een vriendin op zat te sms'en. Haar haren zaten nog steeds in een hoge staart, hoewel ze het liever los had. Maar als ze het er nu uithaalde zag het er al helemaal niet uit, vol met klitten. Dat zou ze straks wel doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Het Football veld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football veld   Het Football veld - Pagina 2 Emptydo dec 29, 2011 8:33 am

Zich uitrekkend liep Ty de kleedkamer weer uit. Hij zei de paar vrienden gedag die met hem meeliepen en liep op zijn gemak de tribune op naar Chelsea. Zodra hij bij haar was, liet hij zijn tas vallen en pakte haar bij haar middel vast om haar op te tillen. ' Heey,' Zei hij waarna hij haar een kus gaf en ook een arm om haar benen sloeg om haar beter vast te hebben. Grijnzend keek hij naar haar mooie gezicht op en zette haar even later weer neer. ' Dus... wat wilde je gaan doen?' Vroeg hij vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Het Football veld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football veld   Het Football veld - Pagina 2 Emptydo dec 29, 2011 8:49 am

Chelsea zag Ty al aanlopen, terwijl ze haar telefoon in haar tasje wegstopte. Met een glimlach liet ze zich optillen en kuste hem terug. "Heey, hoe was je training?" nog steeds voelde ze een soort vlinders door haar buik heen gaan als ze hem zag, met hem zoende. "Ik dacht dat we misschien new york wel inkonden, een hapje eten?" stelde ze voor. Ze had haar arm ondertussen om zijn nek geslagen en kuste hem nogmaals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Het Football veld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football veld   Het Football veld - Pagina 2 Emptydo dec 29, 2011 9:03 am

Ty haalde zijn schouders op. ' Het ging wel, de jongens... en ik ook wel vinden het raar om zonder Matt weer te spelen.' Zei hij eerlijk met een serieus gezicht, maar het klaarde alweer op toen Chelsea het voorstel deed. Hij kuste haar glimlachend en streelde even met zijn hand langs haar wang. ' Daar heb ik wel zin in, maar ik denk niet dat je in je cheerleaderoutfit de stad in wil, al zou ik dat niet erg vinden.' Zei hij grijnzend en kriebelde even over haar blote buik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Het Football veld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football veld   Het Football veld - Pagina 2 Emptydo dec 29, 2011 9:19 am

oehh hij moet een keer sahirah meeten ^^
-
Chelsea knikte even, ook haar gezicht stond wat serieuser bij de gedachten aan Matt. Ook zij had Matt gekend, misschien niet zo close als Ty, maar ze was regelmatig met hem omgegaan. Toen ze hoorde dat hij vermoord was had zij ook har tranen niet kunnen inhouden, en die waren niet gefaked. Ook haar gezicht werd weer vrolijker toen hij verder ging. Ze gaf hem een plagende stomp tegen zijn borst aan. "Je hebt gelijk, ik moet me dan nog wel even omkleden." gaf ze toe terwijlze zijn hand vastpakte die haar buik kriebelde, ze kon niet tegen kietelen en dat wist hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Het Football veld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football veld   Het Football veld - Pagina 2 Emptydo dec 29, 2011 9:52 am

Ty grijnsde en kon het niet laten om weer een kus op haar lippen te drukken. Het was gewoon te verslavend, zij was te verslavend. ' Ik loop wel even mee.' Zei hij waarna hij zijn hand ook om de hare klemde. Hij pakte zijn tas weer op die hij om zijn schouder hing en leidde toen Chelsea mee de tribune af.
~~
lekker lange meet X), gaan ze meteen in een cafe/restaurant verder of gaan ze naar haar kamer (je kan wel bij Lizz,ally en aurora op de kamer)
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Het Football veld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football veld   Het Football veld - Pagina 2 Emptydo dec 29, 2011 9:54 am

haha zat ik me ook te bedenken xD

Maar ehm anders komen zij en kellie's persoontje op 1 kamer?

Gaan we nu even door naar café/restaurant?
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

Het Football veld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football veld   Het Football veld - Pagina 2 Emptydo dec 29, 2011 11:38 am

is goed, begin jij in restaurant de gulden zon?
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Het Football veld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football veld   Het Football veld - Pagina 2 Emptydo dec 29, 2011 10:00 pm

is goed Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gregory

Gregory


Posts : 37
Join date : 24-10-11

Het Football veld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football veld   Het Football veld - Pagina 2 Emptydi jan 10, 2012 8:35 am

Nieuw
Gregory stond op het footballveld met de football in zijn handen. Hij gooide hem omhoog en ving hem weer. Hij had net zijn sprint geoefend en hij was doodop. Zijn borstkas ging nog steeds onregelmatig op en neer van de inspanning en zijn haren kleefden aan zijn voorhoofd. Nu gooide hij de bal, om af te koelen, terwijl hij rustig rondjes liep. Hij liet het ovale ding niet een keer vallen. Honderd een, honderd twee, honderd drie keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Het Football veld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football veld   Het Football veld - Pagina 2 Emptydi jan 10, 2012 8:51 am

Ty liep sloffend het veld op waarbij hij een heel korte blik wierp op de ander die op het veld bezig was voor hij zijn vermoeide ogen weer afwendde. Misschien was het niet slim om na zijn danstraining en een potje voetbal met wat vrienden ook nog eens wat te trainen met football, maar hij had uitgevonden dat zichzelf afmatten een aardig goede manier was om even alles te vergeten... om Chelsea te vergeten. Zijn vrienden hadden gezegd dat hij haar gewoon moest laten gaan, dat het wel eens gebeurde dat koppeltjes uit elkaar groeiden, maar hij geloofde daar niks van, anders had Chelsea niet nu nog steeds door zijn hoofd rondgespookt hebben. Hij begon eerst maar met wat warming-up oefeningen, omdat hij naast het zichzelf afmatten, liever geen blessures wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Football veld - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Football veld   Het Football veld - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Football veld
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het cheerleader veld

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: Het buitenterrein-
Ga naar: