Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het verlaten schuurtje

Ga naar beneden 
+13
Ian
Flavio
Courtney
Lizz
Dana
Tim
Jonathan
Jules
August
Harry
George
Micheal
Sahirah
17 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Jake

Jake


Posts : 348
Join date : 29-10-11

Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Emptyzo dec 11, 2011 5:17 am

Jake had totaal geen verdere bijbedoelingen. Hij ging niet met gringo's. Tenminste bijna nooit. of ze moesten echt een goede reputatie hebben. Alleen waren dat er maar zo weinig. Hij nam nog een trk van de joint, deze was nu op en hij gooide hem op de grond van de schuur en trapte hem uit. Daarna keek hij weer naar het meisje. 'Heb je genoeg gehad of wil je nog een beetje?' vroeg hij toen. Hij ahd nog wel een paar joints bij zich.
Terug naar boven Ga naar beneden
Layla

Layla


Posts : 220
Join date : 18-11-11

Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Emptyzo dec 11, 2011 5:25 am

Sahirah voelde hoe de wiet zijn uitwerking had op haar lichaam en geest, het verdriet was er nog steeds, maar ze ontspande een stuk meer. Het was maar goed dat ze geen angstgevoelens had op het moment, want anders had ze direct een bad-trip te pakken. Ze sloot haar ogen half terwijl ze iets opzij keek. "nee dankje." mompelde ze loom, de drugs hadden een erg sterk effect op haar omdat ze al een tijd lang clean was geweest en vooral omdat ze gewoon klein van gestalte was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Emptyvr dec 30, 2011 1:12 am

Jacky zat op de bank en had een kleine radio mee genomen. Ze had die aangezet en luisterde naar de muziek maar de tekst of het liedje drong niet echt tot haar door. Ze had zich languit op de bank geplaatst en haar benen lagen over de leuning heen. Haar gedachtes gingen naar Ian. Ze wilde hem helpen maar hoe graag Jacky ook altijd mensen wilde helpen, meestal ging dat gewoon niet. Ze was er gewoon neit goed in. Ze beet peinzend op haar lip en soms ging haar hand even door haar rode pony.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Emptyvr dec 30, 2011 4:20 am

Lauren liep naar het schuurtje, zachtjes zong ze een liedje uit haar favoriete musical starship (zie onderschrift) en het was te merken dat ze hopeloos verliefd was. Haar wangen hadden weer wat kleur en haar ogen stonden feller, en niet meer zo verdrietig. Ze gedroeg zich ook happier en de leraren waren blij met de vooruitgang die ze boekte. Ze trok de deur open, maar toen ze een meisje zag zitten stierf de laatste zin van het liedje weg en keek ze een beetje schuldbewust. 'Sorry, ik eh... ga wel weer' stamelde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Emptyvr dec 30, 2011 4:27 am

Jacky schudde haar hoofd en kwam weer omhoog,' Nee joh ga niet, ik kan wel wat gezelschap gebruiken.' Zei ze met een brede glimlach maar haar ogen lachtte niet mee. Ze zat nog steeds met haar hoofd bij Ian. Ze wist echt niet hoe ze hem kon opvrolijken.' Hé wacht ben jij Lauren niet?' Ze voldeed aan de beschrijving van Ian. Ian had het wel een keer over haar gehad. Ze beet even peinzend op haar lip maar knikte nog een keer als een soort overtuiging voor zichzelf. Ja het moest Lauren wel zijn. Alleen de depressieve details waren weggevaagd leek het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Emptyvr dec 30, 2011 4:36 am

Lauren knikte een beetje verbaasd, ja ze was populair maar wist niet dat iedereen haar kende. 'Ehh ja ik ben Lauren, hoe weet je dat?' vroeg ze terwijl ze op de bank tegenover het meisje met de mooie rode haren ging zitten. Uit gewoonte trok ze haar knieën op en zette haar gympen op de bank, niet dat dat iemand ook maar iets kon schelen, hij was toch al vies.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Emptyvr dec 30, 2011 4:39 am

Jacky grinnikte,' Ian. Ik ken veel mensen en hij dacht dat ik jou wel zou kennen. Hij had je beschreven maar ik had je nog nooit echt ontmoet. Waarschijnlijk wel een keer op school gezien maar echt zien-zien gaat zo moeilijk hier op school. Je bent een goeie vriendin van hem niet? Zo kwam et wel over als ik Ian moest geloven.' Ze glimlachtte maar haar glimlach verslapte en ging uiteindelijk over op een droevige blik en een streep als mond. Ze wilde Ian helpen maar het hulpeloze gevoel hielp haar naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Emptyvr dec 30, 2011 4:51 am

Ian. Fuck. Dit meisje kende Ian, maar had blijkbaar niet door dat hij en Lauren wat problemen hadden. 'Ehh.. ja we zijn wel vrienden ja. Maar ik weet niet of je de laatste updates nog gehad hebt' zei ze met een verontschuldigend glimlachje, en ze had het Ian niet kwalijk genomen dat hij dat niet gedaan had, omdat het nogal pijnlijk lag bij hen beide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Emptyvr dec 30, 2011 4:56 am

Jacky ging gelijk rechtop zitten,' Wat heeft hij gedaan? Ohh shit ik had hem nog zo gezegd dat als hij zich niet goed voelde hij me moest bellen.' Ze voelde een woede in haar bruisen.' Het komt wel goed met hem maar we moeten gewoon allemaal helpen. Hij heeft hulp nodig dan komt hij wel over dit alles heen.' Ze beet op haar lip en keek naar haar handen. Ze gaf zichzelf eigenlijk deels de schuld van dit alles.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Emptyvr dec 30, 2011 5:02 am

'Nee het was niks' wuifde ze het weg. 'We hebben het alweer goed gemaakt, of nou ja, een soort van' zei ze en ze glimlachte. 'En tuurlijk help ik hem, hij heeft ons nodig nu dus dat komt allemaal wel weer' zei ze, maar ze had wel heel luchtig gedaan over iets dat hun vriendschap verpest had, en hoopte dat het meisje er niet op terug zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Emptyvr dec 30, 2011 5:08 am

Jacky wilde er eigenlijk op doorgaan maar hield haar mond uiteindelijk maar.' Ik weet echt neit hoe ik hem moet helpen. Deze periode vind ik verschrikkelijk om te zien. Hij is zichzelf niet meer. In ieder geval niet die leuke jongen waar ik voor gevallen was. Hij is nog steeds geweldig maar het voelt gewoon anders. Zijn verandering spreekt me niet echt aan.' Gelijk wilde ze zich voor haar kop slaan,' Sorry ik heb me nog helemaal niet voorgesteld ik ben Jacky.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Emptyvr dec 30, 2011 5:55 am

Lauren keek het meisje -Jacky- aan alsof ze gestoord was. 'Schat heb je wel opgelet de laatste dagen... Het is echt wel iets erger dan wat jij beschrijft. Hij is depressief, zit te huilen als een baby en heeft mij bijna..' ze maakte haar zin niet af en staarde naar haar net gemanicuurde nagels waarna ze een lok achter haar oor stopte en weer opkeek naar Jacky 'ik bedoel maar...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Emptyvr dec 30, 2011 6:06 am

Jacky keek haar aan,' Wat heeft hij bij jou geflikt? Alsjeblieft Lauren vertel het me. Ik ga je niet uitlachen, ik ga niet anders over je denken. Ik ben zo'n persoon niet. Ik heb Ian huilend op mijn schouder meegemaakt, ik heb te veel meegemaakt om te mogen oordelen over andere.' Ze beet op haar lip en zette haar nagels in haar hand.' Maar vertel alsjeblieft wat er speelt tussen jou en Ian.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Emptyvr dec 30, 2011 6:50 am

Lauren zuchtte. 'Het was net nadat dat meisje... eh.. Mari hem afgewezen had' begon ze. 'Ik kwam hem 's nachts tegen in een muzieklokaal en was ook een beetje depressief. We praatte een beetje, kregen ruzie en toen zoende hij me opeens.' zelf merkte ze ook hoe onlogisch het was, maar nu werd het moeilijker uit te leggen. 'Ik had hem eerder af moeten wijzen maar, nou ja, van het een kwam het ander maar ik wilde niet omdat we vrienden zijn, maar hij stopte niet... Ik heb hem in zijn gezicht geslagen, niet hard hoor, maar toen stopte hij en begon te huilen. Ik probeerde hem te troosten maar het lukte niet en toen ben ik weggegaan' zei ze langzaam, soms met een stotterring, maar nu was het er ook echt uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Emptyvr dec 30, 2011 7:01 am

Jacky begon te vloeken en keek toen verdrietig naar Lauren,' Het spijt me dat ik heb aangedrongen. Dit was zeker neit makkelijk om te zeggen. Maar dat betekent dat Ian nog verder weg is dan ik ooit had gedacht. Dit mag hij echt niet meer bij iemand anders doen. Dat is gewoon niet hoe hij is. Fuck ik kan niet geloven dat hij dat gedaan heeft.' Jacky stond op en begon te ijsberen. Haar blik stond ernstig. Dit was niet de kant die ze van Ian wilde kennen maar ze moest en zou hem helpen. Ze had wel een idee hoe maar dat ging ze hier niet hardop zeggen. Niet bij Lauren die duidelijk niet iemand was die graag gebruikt werd door vrienden. Nou was Jacky ook niet zo'n meisje maar als het voor een goed doel was boeide het haar niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Emptyvr dec 30, 2011 9:20 am

Lauren haalde haar schouders op. 'Ach, seks is niets nieuws voor me, alleen ik wil het gewoon niet doen met een vriend, dat wordt echt raar daarna, maar ja dat is het nu ook' zei ze met grote eerlijke ogen en ze keek naar Jacky die helemaal overstuur leek te zijn, nou ja, zijzelf was ook pas net over de schok heen, maar dat kwam door Ryan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Emptyvr dec 30, 2011 9:24 am

Jacky voelde zich hopeloos en liet zich weer op de bank zitten. De radio bleef even haperen en Jacky gaf er een klap op. Gelijk deed het ding het weer maar Jackyvoelde zich nog steeds niet echt gelukkig,' Agh bij mij is het een beetje anders gegaan met de kennismaken denk ik dan bij jou. Ik heb het met hem gedaan op zijn werk in het magazijn en daarna pas ben ik echt vrienden met hem geworden.' Ze grijnsde toch wel breed om die gedachte. Het was leuk geweest ondanks dat ze toen eigenlijk emt Stefan had. Bij de gedachte aan Stefan voelde ze weer een pijnlijke steek in de buurt van haar hart maar ze probeerde het te negeren.' Ik ben nu alleen wel echt om die jongen gaan geven en hij doet gewoon nu niet meer zoals hij altijd was.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Emptyvr dec 30, 2011 10:08 am

Lauren knikte. 'Ja, ik ben een tijdje verliefd op hem geweest' bekende ze. 'Maar dat is nu wel voorbij, al een tijdje. Maar hij verdient dit niet, niet na al de shit die hij in zijn leven al heeft meegemaakt' zei ze terwijl ze weer een beetje in de kussens zakte en haar gympen uittrapte waarna ze maar gewoon languit op de bank ging liggen en naar het plafond staarde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Emptyvr dec 30, 2011 10:12 am

Jacky kon echt merken dat Lauren zijn beste vriendin was want eigenlijk had ze geen idee waar Lauren het nu over had.' Ik weet niet veel van zijn leven maar het is aan hem dat aan mij te vertellen. Ik wil dat van niemand anders horen. Hij moet zich zo goed bij mij kunnen voelen dat hij het me verteld wanneer hij er klaar voor is. En ik kan heel goed begrijpen dat je hem leuk hebt gevonden, het is dat ik toen een vriend had anders was ik misschien ook wel voor hem gevallen. Nu zie ik hem meer als een hele goeie vriend, ik zou hem denk ik ook niet meer anders kunnen zien.' Ze zuchtte en wilde met alle liefde gewoon dat dit gedoe met Ian over was. Dat hij zich weer normaal gedroeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Emptyvr dec 30, 2011 10:17 am

Lauren keek verbaasd om oen ze erachter kwam dat Jacky niks over Ians verleden wist. 'O, hij verteld het je vast nog wel, ik ben gewoon al lang bevriend met hem, vandaar' zei ze met een bemoedigende glimlach waarna ze weer naar het plafond keek. 'Maar ik heb een nieuwe vriend, en Ian was blij voor me, dus dat is goed' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Emptyvr dec 30, 2011 10:33 am

Jacky beet op haar lip en wilde eigenlijk nu echt even alleen zijn.' Euhmm is het erg als ik ga? Ik bedoel, ik vind je tot nu toe heel aardig maar dit alles overvalt me gewoon een beetje en ik euhm..ik weet het allemaal gewoon even niet meer.' Ze beet nog wat harder op haar lip en proefde opeens bloed.' Ik ben blij dat Ian zo'n goeie vriendin heeft. En dat meen ik.' Daarna stond ze op en pakte haar tas. Snel liep ze naar de deur en glimlachtte daar nog een keer naar Lauren. Daarna liep ze snel het schuurtje uit. Ze meost lucht, en stilte. Ze had het idee dat ze gek werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het verlaten schuurtje
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: Het buitenterrein-
Ga naar: