Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De vergeten opslagruimte

Ga naar beneden 
+6
Aurora
Lauren
Adam
Arth
Faith
Sahirah
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

De vergeten opslagruimte  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vergeten opslagruimte    De vergeten opslagruimte  - Pagina 4 Emptywo jan 04, 2012 11:45 pm

Adam hurkte naast Courtney neer en keek haar aan om te zien of ze de waarheid zou spreken. 'Kan je een geheim bewaren? Dan heb ik nmelijk een aantrekkelijk aanbod voor je... Ten minste, dat hoop ik.' zei hij serieus, hij wist niet zeker of hij haar moest vertrouwen, maar hij had het idee dat het juist was als hij haar de mogelijkheid aanbood om peetmoeder te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

De vergeten opslagruimte  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vergeten opslagruimte    De vergeten opslagruimte  - Pagina 4 Emptywo jan 04, 2012 11:49 pm

whaha ik denk dat courtney heel bang gaat worden (en heel boos maargoed) dat hij wel moeder/vader word (hoe zeg je dat eigenlijk xd?)
-
Courtney keek hem onbegrijpend aan, "Tuurlijk kan ik dat?" het kwam er haast verontwaardigd uit, maar dat kwam door de emoties die nu de overhand hadden. Ze haalde die adem om wat te kalmeren. Hij had ook zijn kind verloren dus moest ze ook niet kwaad op hem gaan worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

De vergeten opslagruimte  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vergeten opslagruimte    De vergeten opslagruimte  - Pagina 4 Emptydo jan 05, 2012 12:04 am

haha, ja klopt. maar ik heb echt geen idee xd ik wissel gewoon wat af xd.
--

Adam keek haar doordringend aan, Óok als het een geheim is waar je stinkend rijk van kan worden door het te vertellen?' vroeghij nig voor de zekerheid, eigenlijk eed hij dat gewoon omdat hij nog niet zeker wist of hij het sowiezo wel moest vragen, kwam dat niet over alsof hij haar wilde pesten met het feit dat híj wel moeder zou worden en zij niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

De vergeten opslagruimte  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vergeten opslagruimte    De vergeten opslagruimte  - Pagina 4 Emptydo jan 05, 2012 12:09 am

Courtney keek hem vragend aan, ze schudde kort haar hoofd. Nee, daar had ze totaal geen behoefte aan, daar zou ze Flynn en het kindje niet mee terugkrijgen. Trouwens aan geld had ze geen tekort, hoewel haar modellencarrière weer terug bij af was. "Waarom zou ik...?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

De vergeten opslagruimte  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vergeten opslagruimte    De vergeten opslagruimte  - Pagina 4 Emptydo jan 05, 2012 12:18 am

Adam keek haar nog even diep aan, twijfelend of hij het wel of niet moest zeggen. En nog belangrijker; Hoe en hoeveel. 'Laten we zeggen dat... Dat Flavio en ik een kind verwachtten... Ik heb geen zin om uit te leggen hoe het mogelijk is... Maar ik wilde je vragen of je er misschien interesse in had op peetmoeder te worden... Dan heb je toch een beetje een kind, al begrijp ik dat het bij lange na niet hetzelfde is. En ik hoop dat jij begrijpt dat ik dit nog met Flavio moet overleggen en deze er waarschijnlijk niet meteen mee akkoord gaat.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

De vergeten opslagruimte  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vergeten opslagruimte    De vergeten opslagruimte  - Pagina 4 Emptydo jan 05, 2012 12:51 am

Courtney keek hem totaal onbegrijpend aan, "Een kind verwachten?" ze had de vraag erna wel gehoord maar in staat om er op te reageren. "Hoe bedoel je? Ga je er een adopteren?" ze snapte het totaal niet. Dat was ook wel duidelijk aan de uitdrukking op haar gezicht, haar blauwe ogen die hem strak aankeken voor een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

De vergeten opslagruimte  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vergeten opslagruimte    De vergeten opslagruimte  - Pagina 4 Emptydo jan 05, 2012 1:34 am

Adam zuchtte, hij had kunnen weten dat dit niet genoeg was, 'Ik ben...'zei hij en hij stopte even, 'Ik ben zwanger.' zei hij, hoe moest ze dat gaan geloven? Het klonk alsof hij helemaal gek geworden was en niet meer wist dat hij eigenlijk helemaal niet zwanger kon worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

De vergeten opslagruimte  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vergeten opslagruimte    De vergeten opslagruimte  - Pagina 4 Emptydo jan 05, 2012 1:41 am

Courtey keek hen nog verwarder aan dan eerst. "Waar heb je het over?" haar blik werd wat harder. "Denk je nu grappig te zijn ofzo, want dat is flink mislukt dan." ze had het gevoel dat hij haar wilde stangen, het er nog eens extra inwrijven dat ze zwanger was geweest maar het kindje gestorven was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

De vergeten opslagruimte  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vergeten opslagruimte    De vergeten opslagruimte  - Pagina 4 Emptydo jan 05, 2012 11:34 am

Adam zuchtte, hij had een reactie als deze kunnen verwachten, 'Er zijn een paar mensen op de wereld die zowel mannelijke als vrouwelijke geslachtsorganen hebben, jeweetwel tweeslachtigen of hermafrodieten, al zie ik dat laatste als een belediging.' legde hij uit, 'En als je me nu nog niet geloofd dan doe je dat over een paar maanden zeker wel.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

De vergeten opslagruimte  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vergeten opslagruimte    De vergeten opslagruimte  - Pagina 4 Emptyvr jan 06, 2012 1:19 am

Courtney keek hem geschrokken aan, haast angstig, "Bedoel je dat... dat.. dat jij...?" ze was niet in staat om verder te spreken buij die bekentenis. Het moest een grap zijn, hij kon niet serieus zijn, dat kon gewoon iet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

De vergeten opslagruimte  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vergeten opslagruimte    De vergeten opslagruimte  - Pagina 4 Emptyza jan 07, 2012 1:33 pm

Adam zuchtte opnieuw, 'Ja ik bedoel dat dat ik.' zei hij en hij ging tegen de muur zitten om van de ongemakkelijke ghurkte positie af te zijn. 'Als je me echt niet geloofd dan is hier een echo...' zei hij en hij haalde voorzichtig een zorgvuldig en net opgevouwen papier uit zijn zak dat hij ten alle tijden bij zich droeg. Het had duidelijk zijn naam er op staan samen met wat informatie over wat er allemaal goed wasen waar ze extra op zouden moeten letten bij de volgende echo.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Courtney

Courtney


Posts : 636
Join date : 25-09-11

De vergeten opslagruimte  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vergeten opslagruimte    De vergeten opslagruimte  - Pagina 4 Emptyza jan 07, 2012 10:36 pm

Courtney pakte de echo met trillende handen aan, kort keek ze naar de echo van Adam, waarna ze het zonder wat te zeggen teruggaf. Het kon er bij haar niet in dat hij WEL zwanger was, en dat het kindje bij haar dood was. Ze balde haar vuisten om hem niet aan te vliegen. Het was gewoon niet eerlijk!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De vergeten opslagruimte  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vergeten opslagruimte    De vergeten opslagruimte  - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De vergeten opslagruimte
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: De rest van de school.-
Ga naar: