Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 kermis op het grote plein

Ga naar beneden 
+4
Lauren
Irina
Catherine
Dana
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

kermis op het grote plein - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kermis op het grote plein   kermis op het grote plein - Pagina 5 Emptyvr jan 13, 2012 10:49 pm

Jacky keek hem uiteindelijk toch aan toen hij tegen haar zei dat ze een schat was. Ze pakte ook een stukje van de suikerspin en stopte het in haar mond. Toen hij iets in haar oor fluisterde kon ze alleen maar denken aan zijn warme adem die tegen haar huid kwam en over hoe dichtbij zijn gezicht wel niet was. Toch drong het half tot hem door wat hij zei maar ze snapte het niet. Dus draaide ze haar gezicht naar hem toe en keek hem vragend aan," Wat bedoel je? Hoe?" Haar blik schoot even naar de twee meiden die gelijk weer begonnen te giechelen en Jacky kreeg gelijk een soort ingeving. Niet dat ze wist wat Micheal bedoelde maar ze wist wel wat zij wilde. Dus toen ze Micheal weer aankeek sloto ze haar ogen en drukte haar lippen op die van hem. Haar hart ging als een gek te keer en haar maag draaide zich helemaal om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

kermis op het grote plein - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kermis op het grote plein   kermis op het grote plein - Pagina 5 Emptyvr jan 13, 2012 11:24 pm

Micheal stond al klaar om antwoord te geven toen hij haar lippen op die van hem voelde. Ook al was hij hetzelfde van plan geweest, alsnog schrok hij, zo erg dat hij bijna de suikerspin liet vallen. Zijn hart sloeg een slag over voor het besloot om alle remmen los te gooien. Hij sloeg een suikerspinvrije arm om Jacky heen en begon haar vurig terug te zoenen, waarbij hij zijn mond een stukje opende en met zijn tong langs haar lippen streek. Zijn wangen werden rood, niet van schaamte, maar van de opwinding die zijn buik overnam. Ergens ver weg hoorde hij de meisjes nog harder giechelen, maar daar lette hij allang niet meer op. Op dit moment bestond alleen jacky voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

kermis op het grote plein - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kermis op het grote plein   kermis op het grote plein - Pagina 5 Emptyza jan 14, 2012 5:25 am

Jacky kon niet geloven dat ze zich alweer liet gebruiken. Maar dit keer wilde zij het ook heel erg graag. Ze wilde zo graag dat dit echt was. Maar tegelijkertijd ook totaal niet want ze wilde het Stefan niet aandoen. Toch werden haar gedachtes niet helemaal door Stefan over genomen. Nee in tegendeel, Stefan ging ver naar de achtergrond en ze kuste Micheal even vurig terug. Ook zij opende haar mond en liet haar tong naar die van hem zoeken en die uitdagen. Ze was de kleine meiden niet vergeten maar ook die drukte ze op de achtergrond. Het enige dat nog in haar hoofd kwam was hoe geweldig ze Micheal vond. Maar ook dat het eigenlijk niet goed was, hij was een vriend niet meer toch? Ze had haar handen in zijn nek gelegd en streelde daar zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

kermis op het grote plein - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kermis op het grote plein   kermis op het grote plein - Pagina 5 Emptyza jan 14, 2012 10:36 am

Ook al wilde hij nog zo graag niks met liefde te maken hebben, het was haast onmogelijk om zijn gevoelens voor Jacky te onderdrukken. Niet dat hij het ook maar probeerde. De gevoelens hadden heel, heel erg diep gezeten, zo diep dat Micheal ze zelfs niet eens had gezien, dat was wel aan deze vurige uitspatting te merken. Hij trok haar lichaam dicht tegen het zijne aan terwijl hij met haar tong speelde. Er trokken tintelingen door zijn lichaam heen die hem meer bewust maakte van wat hij deed dan ooit tevoren. Dat zorgde ervoor dat hij na een tijdje zijn lippen van de hare losmaakte, maar haar wel dicht tegen zich aan hield. Het was te merken dat zijn ademhaling zwaarder ging en toen hij sprak was ook zijn stem een octaaf lager. ' Dit was hopelijk toch niet zo'n gedwongen zoen, waarbij je iemand móet zoenen, omdat hij het wilt?' Zei hij toch wel een beetje onzeker over haar antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

kermis op het grote plein - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kermis op het grote plein   kermis op het grote plein - Pagina 5 Emptyza jan 14, 2012 11:45 pm

JAcky schudde lachend haar hoofd om zijn woorden maar gelijk werd haar gezicht ook weer serieus," Maar je wilt niks met mij beginnen, ik breng alleen maar ongeluk. Ik ga jou pijn doen en dat wil ik niet. Niet na alles waar je doorheen bent gegaan. Ik heb al twee moeilijke liefdes en met jou erbij maakt het drie. Want ja ik voel echt iets voor je." Ze drukte nog een keer een kus op zijn lippen maar maakte zich toen los uit zijn greep." Ik heb een ex die me terug wilt en waar ik nog steeds iets voor voel, maar hij is nu een leraar. En ik heb mezelf laten gebruiken door mijn beste vriend en daar ben ik iets voor gaan voelen terwijl hij me alleen voor de seks wilt. En dan voel ik nu iets voor jou, jij bent wel diegene aan wie ik mijn hart wil geven. Je verdient het maar het gaat niet zo makkelijk." Ze beet op haar lip en kreeg tranen in haar ogen. De meiden keken met grote ogen naar het gesprek maar rende uiteindelijk weg met de suikerspin. Blijkbaar hadden ze wel weer genoeg van de drama. En hoe kon Jacky het hun kwalijk nemen. Ze wenste niemand dit drama toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

kermis op het grote plein - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kermis op het grote plein   kermis op het grote plein - Pagina 5 Emptyzo jan 15, 2012 12:59 am

Micheal stond even sprakeloos bij haar verhaal en schudde uiteindelijk zijn hoofd. Hij pakte haar bij haar hand en leidde haar mee naar een bankje om daar te gaan zitten en Jacky naast zich te trekken. Hij sloeg een arm om haar heen en trok haar dicht tegen zich aan en gaf een kus tegen haar slaap. 'Jacky... door zo over jezelf te praten doe je me juist pijn. Je bent een geweldig persoon en daarmee zullen velen het met me eens zijn. Ik wil niet dat je je laat gebruiken, al is die keuze helemaal aan jou. Maar of je nou een vriendin of mijn vriendin bent, ik wil je niet kwijt.' Zei hij terwijl hij haar doordringend aankeek. Hij voelde echt iets voor Jacky, al kende hij haar te kort om te zeggen dat hij van haar hield, maar daar was hij ergens wel overtuigd van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

kermis op het grote plein - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kermis op het grote plein   kermis op het grote plein - Pagina 5 Emptyzo jan 15, 2012 1:04 am

Jacky trok haar benen op en kroop dicht tegen Micheal aan terwijl ze haar hoofd op zijn borst liet rusten." Ik wil er gewoon nu niet over nadenken en bij jou zijn." ze pakte een stukje van de suikerspin en stopte het in haar mond terwijl ze een kleine glimlach produceerde. Ze had met haar vrije hand die van Micheal gepakt en kneep er kort in terwijl ze een kusje op zijn lippen drukte." Ik wil jou ook niet kwijt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

kermis op het grote plein - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kermis op het grote plein   kermis op het grote plein - Pagina 5 Emptyzo jan 15, 2012 2:03 am

Micheal glimlachte al wist hij dat hij het hierbij niet wilde laten. Hij snapte wel dat jacky er echt mee zat en hij wilde haar daar best mee helpen, maar zij moest het natuurlijk ook willen. Hij streek met zijn duim over haar hand en gaf haar een kus terug voor hij in de suikerspin hapte. 'mmhhh ik weet niet wat lekkerder smaakt, jouw lippen of deze suikerspin.' Zei hij grijnzend om het andere onderwerp maar achter hen te laten. Ze had gelijk, hij wilde nu gewoon bij haar zijn en een leuke dag hebben zonder aan iets anders te denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

kermis op het grote plein - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kermis op het grote plein   kermis op het grote plein - Pagina 5 Emptyzo jan 15, 2012 7:23 pm

Jacky grijnsde en kuste hem vluchtig," Mijn lippen natuurlijk, daar is geen twijfel over mogelijk. Of heb je ze nog niet genoeg geproefd daarvoor?" Weer drukte ze haar lippen op die van hem maar dit keer was het weer met hetzelfde vuur als de eerste zoen. De eerste zoen had haar zo omver geblazen dat ze hem nog een keer wilde. Maar dit keer wilde ze zekerheid. Zekerheid dat Micheal haar echt leuk vond en zekerheid van dat die kus nog steeds zo veel met haar kan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

kermis op het grote plein - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kermis op het grote plein   kermis op het grote plein - Pagina 5 Emptyma jan 16, 2012 11:21 am

Er was voor even een grijns op Micheal's gezicht te zien, voor hij meeging in de kus. Hij liet haar hand even voor wat het was, want hij kon het niet laten om zijn hand omhoog te laten kruipen en langs haar hals te laten strelen. Weer trokken diezelfde tintelingen door zijn lichaam, waardoor hij kippenvel kreeg, maar gewoon door bleef zoenen. Dat hij nu hier met Jacky zou zitten zoenen, had je hem vanmorgen niet moet vertellen, want dan had hij je compleet voor gek verklaard. Nu verklaarde hij zichzelf voor gek. Hij had toch besloten om geen liefde meer in zijn leven te laten na Maud.. en nu, niet veel later, zat hij alweer met Jacky te zoenen. Alhoewel hij haar echt leuk vond, kon hij het ongemakkelijke gevoel wat hem nu bekroop niet tegenhouden. Hij verbrak de zoen om met een glimlach te zeggen:' Je hebt gelijk.' Daarna schoof hij iets, al was het maar een miniscuul stukje, van haar weg en plukte wat aan de suikerspin met zijn blik er strak op gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

kermis op het grote plein - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kermis op het grote plein   kermis op het grote plein - Pagina 5 Emptyma jan 16, 2012 7:27 pm

Jacky voelde dat er iets was. Ze keek naar Micheal van de zijkant en stond toen op." Ik denk dat ik maar beter kan gaan. Volgens mij hebben we alle twee even wat tijd nodig om dit te laten zinken. Laten we dit helemaal vergeten ik zie duidelijk dat je me niet leuk vind. Forget it." Jacky was nou éénmaal licht ontvlambaar en je hoeft maar een klein ding te doen om haar boos te krijgen. Ze pakte haar schoudertas en haar cola en keek nog een keer naar Micheal." Hmm je doet me denken aan Matthew en dat is geen goed teken. Die wilde alleen met me voor de seks."
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

kermis op het grote plein - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kermis op het grote plein   kermis op het grote plein - Pagina 5 Emptyma jan 16, 2012 8:42 pm

Micheal keek geschokt op naar Jacky en liet de suikerspin voor wat het was om snel op te staan en haar vast te grijpen bij haar arm. ' Jacky! Ga me niet vertellen dat je dat echt geloofd.' Zei hij op een toon die tussen boos en ongelovig in hing. Het deed hem pijn dat ze dat zei, misschien had ze gelijk dat ze allebei even tijd nodig hadden, maar zij ging hem niet vertellen dat hij haar niet leuk vond of dat hij haar alleen maar voor seks wilde, want daar zat niks van waarheid in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

kermis op het grote plein - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kermis op het grote plein   kermis op het grote plein - Pagina 5 Emptydi jan 17, 2012 7:42 pm

Jacky schudde haar hoofd," Nee ik geloof het niet maar ik wilde het zeker weten. En aan je reactie te zien zijn mijn woorden terecht niet eerlijk om hardop te hebben gezegd. Sorry. Maar je deed opeens raar, ik voelde dat er iets was. Ik wil weten wat Micheal. Ik vind je echt leuk en ik ga het denk ik echt een kans geven. Ik wil bij jou zijn op de vriendjes en vriendinnetjes manier. Ik wil je hand kunnen vasthouden op school en af en toe tussen de lessen door een kus van je kunnen stelen." Ze beet op haar lip en keek uiteindelijk naar haar schoenen. Niet dat die interessant waren maar ze wist even niks beters om naar te kijken.

~~
klaar
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

kermis op het grote plein - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kermis op het grote plein   kermis op het grote plein - Pagina 5 Emptyza jan 21, 2012 9:55 am

Micheal was opgelucht en zuchtte waarbij hij zijn ogen even sloot. Hij sloot zijn armen om haar heen en gaf haar een kus op haar kruin. Hij vond het zo lief dat ze dit tegen hem vertelde. 'Ik vind je ook echt leuk, maar... nouja om eerlijk te zijn, vind ik het wat snel gaan. Na de vorige keer dat ik afgewezen ben, heb ik besloten om geen liefde meer in mijn leven te laten. Ik weet dat het stom klinkt, maar dat houdt me nu dus tegen.' Zei hij waarna hij haar aankeek met een schuldig glimlachje. Hij wilde haar niet kwetsen, nee verre van dat. Daar was ze hem veel te lief voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

kermis op het grote plein - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kermis op het grote plein   kermis op het grote plein - Pagina 5 Emptyza jan 21, 2012 10:31 am

Jacky merkte dat haar ogen zich met tranen vulde maar probeerde het uit haar hoofd te zetten. Ze knikte en wist een glimlach op haar gezicht te plakken." Dan euhmm weet ik niet hoe het verder gaat. Maar het maakt mij niet uit hoe het afloopt." Ze keek hem nog steeds niet aan bang dat hij de tranen zou zien. Jacky had al voor te veel mensen gehuild. En dat terwijl ze daar zo'n grote hekel aan had. Zwakte tonen tegenover andere.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

kermis op het grote plein - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kermis op het grote plein   kermis op het grote plein - Pagina 5 Emptyzo jan 22, 2012 5:43 am

Micheal ging met een hand door haar haren en kuste haar voorhoofd. 'Mij maakt het wel uit en luister, want ik was nog niet klaar. Ik wil jou niet kwetsen, maar ik kan dat besluit ook niet zomaar aan de kant gooien en vraag me niet waarom. Dat ik het wat snel vind gaan, zegt niet dat ik het niet wíl, dat ik jou niet wil, want daar is het tegenovergestelde van waar. Ik wil het alleen rustig aandoen, om verkeerde beslissingen te voorkomen, want daarmee ben ik de vorige keren de fout ingegaan.' Zei hij zo kalm mogelijk. Hij tilde met een vinger Jacky's kin een stukje op en gaf haar met een lief glimlachje een kus op haar mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

kermis op het grote plein - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kermis op het grote plein   kermis op het grote plein - Pagina 5 Emptyzo jan 22, 2012 5:46 am

Jacky knikte zachtjes en fluisterde toen haast onhoorbaar," Daar ging het bij mij ook iedere keer fout." Ze beet op haar lip en pakte de hand van Micheal vast." Dan te bedenken dat we gewoon vrienden zouden blijven." Ze keek weer naar haar schoenen en lachtte zachtjes om zichzelf. Ze kon ook weer niet gewoon vrienden blijven hoor. Maar dit keer vond ze het niet erg. Ze was zelfs blij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

kermis op het grote plein - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kermis op het grote plein   kermis op het grote plein - Pagina 5 Emptyzo jan 22, 2012 6:28 am

Micheal grinnikte een beetje om de opmerking en haalde zijn schouders op. 'Ach liefde komt toch altijd op de meest onverwachte momenten.' Zei hij waarna hij haar nog eens op haar voorhoofd kuste. 'Maar denk je niet dat we nu wel weer genoeg drama hebben gehad? Wil jij nog ergens graag in of heb je zin om iets anders te doen?' Vroeg hij met een brede glimlach. Ook al nam hij zich voor om vandaag niet al te klef of close te wezen met Jacky, hij wist bijna gelijk al dat dat plan waarschijnlijk niet helemaal zou gaan werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





kermis op het grote plein - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kermis op het grote plein   kermis op het grote plein - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
kermis op het grote plein
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het grote raam
» De grote keuken
» De grote boom

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: