Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kluisjesgang

Ga naar beneden 
+4
Tim
Nick
Chelsea
Jules
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Jules

Jules


Posts : 830
Join date : 25-10-11

Kluisjesgang Empty
BerichtOnderwerp: Kluisjesgang   Kluisjesgang Emptydi jan 03, 2012 9:50 am

Dit is de gang op school met allemaal kluisjes van leerlingen. Alle kluisjes zijn hier en er zijn enorm veel kluisjes. De kluisjes worden voor verschillende dingen gebruikt. Sommige leerlingen gebruiken het voor spullen die ze niet op hun kamer neer willen leggen omdat ze verboden zijn of omdat ze niet willen dat hun kamergenoten erachter komen. Sommigen gebruiken het kluisje voor stiekeme briefjes, maar de meeste gebruiken de kluisjes gewoon voor hun boeken of danskleding.

Regels: geen ontplofbare dingen in de kluisjes doen, of dingen die brandbaar zijn, stinkbommen gelden daar ook onder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jules

Jules


Posts : 830
Join date : 25-10-11

Kluisjesgang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kluisjesgang   Kluisjesgang Emptydi jan 03, 2012 10:35 am

Lieve Courtney,

ik leg deze brief in je kluisje omdat ik anders niet zeker weet dat je hem krijgt. Als je deze brief leest ben ik al weg. Ik weet nog niet waar ze me heen brengen en als ik het wel zou weten zou ik jou dat niet mogen zeggen. Ik zal proberen je op deze manier meer brieven te sturen, het is helaas verboden ze te bewaren, omdat het bewijs is dat ik nog contact heb. Wel kan je me terugschrijven door een brief met mijn naam erop in je kluisje te leggen in een envelop. Er komt dan wel een keer per week ongeveer iemand in je kluisje, ik hoop maar dat je dat niet erg vindt.
Nu ik deze brief schrijf zie ik allemaal landschappen aan me voorbij trekken, beschrijven mag ik ze niet, maar ik weet dat ik al ver van jou ben. Ik reis per trein, dus het gaat snel. Vanmorgen toen ik ging lag je nog te slapen, ik mocht je niet meer wakker maken. Volgende week moet je uit het appartement zijn, je broek ligt uitgewassen in de plastic zak onder het kastje. Bij deze brief vind je nog een hangertje dat bij het hartje hoort. Het is een anker en staat voor hoop. Je mag de hoop niet verliezen en je moet gewoon verder gaan met wat je aan het doen was. Laat je niet breken door een stel klungels die mij willen vermoorden, gun ze dat plezier niet.
Het is een stom moment om te verdwijnen en daar ben ik me ook heel erg bewust van. Als mensen je naar me vragen zeg maar gewoon dat ik met mijn ouders mee ben verhuisd, het pleeggezin waarin ik af en toe woonde is ook verhuisd naar een andere staat, dus daar zullen ze ook niet zoeken. Jij zelf moet nu op passen dat je niet verkeerde woorden gebruikt, dat wil ik je nog extra zeggen omdat het voor mij niet zo veel uitmaakt, maar voor jou zeeën van verschil kan maken. Nu kan je een beetje normaal verder leven, hoop ik tenminste, als je het per ongeluk aan iemand vertelt kan het gevaarlijk worden. Er is altijd iemand in de buurt mocht het een keer escaleren, je hoeft dus nergens bang voor te zijn.
Ik zal je even inlichten over wat er nu met me gaat gebeuren, misschien vind je dat prettig om te weten. Ik word nu eerst naar een plek gebracht waar ze me naar mijn nieuwe naam leren luisteren. Ook leren ze me de taal van de plek waar ik terecht kom (ik ga je even niet alle talen noemen die ik kan spreken). Verder krijg ik een styling, waardoor ik er helemaal anders uit ga zien. Ik krijg een nieuwe kleur haar en een nieuwe kleur ogen, een nieuw kapsel en ga zo maar door. Ik krijg ook een nieuwe kledingstijl. Ze gaan net zo lang door tot ik onherkenbaar ben. Ik ben nu volwassen, dus ik denk niet dat ze me nog op school laten gaan, dat wordt dus een stuk makkelijker om hier weer te verdwijnen straks.
Dus daarna zullen ze me waarschijnlijk gewoon een baan geven in het een of ander. Het zal niets bijzonders zijn, maar goed genoeg om mijn tijd mee te verdoen terwijl ik daar ben en ik verwacht niet dat die tijd lang is, zoals ik al zei, twee maanden is heel lang.
Stiekem hoop ik nog steeds dat ze zich zo bedenken en we omdraaien, maar dat is nog nooit gebeurd en ik verwacht ook niet dat dat gaat gebeuren binnen nu en het einde van mijn leven. Ik hoop hier ooit vanaf te komen en gewoon terug te kunnen komen, maar mijn leven zit zo niet in elkaar. Het is de bedoeling dat ik blijf vluchten. Deze mensen zijn heel goed voor me en proberen me zo goed het kan te helpen, maar ze kunnen niet alles doen. Dus ik ga ook leren met een pistool om te gaan omdat het met de dag gevaarlijker wordt. Op een dag wordt het beter, dat weet ik zeker, op een dag zullen ze er niet meer zijn en laten ze me met rust, ik weet niet hoe oud ik dan ben, maar dat geeft niet. Voor het einde van mijn leven zullen ze ermee ophouden. Dat hebben de mensen van pp me beloofd. Voor zover ze dat kunnen dan.
Ik moet zo stoppen met schrijven want mijn vliegtuig staat klaar en het is anders te ver om je de brief vandaag nog te kunnen brengen, dus ik ga afsluiten.
Courtney ik vind het verschrikkelijk dat ik je zo lang moet gaan missen en ik hoop dat je aan me blijft denken ookal ga ik ver weg. Zoals ik al eerder gezegd heb, blijf hopen, maar niet te veel, want de kans is maar heel erg klein. Ik ben ergens op de wereld en ik weet dat jij nog steeds aan mij denkt als ik aan jou denk. En dat gaat vaak worden aangezien ik weer opnieuw moet beginnen en ik het gewoon leuk vind om aan jou te denken. Ik vind het verschrikkelijk dat ik vanochtend geen afscheid heb kunnen nemen en ik hoop dat je het me vergeeft. Ik wil dat je weet dat ik je niet vergeten ben en dat ook nooit zal doen.

Veel liefs,

jouw Tim


Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Kluisjesgang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kluisjesgang   Kluisjesgang Emptydi jan 03, 2012 10:57 am

ahh ik krijg tranen in mijn ogen D:
=
Courtney stond met haar rug tegen de kluisjes terwijl ze met trillende handen de brief opende. Ze wist water in zou staan voor ze hem opende. Er was maar een iemand die haar een brief zou kunnen sturen. Flynn. Haar ogen schoten over de regels heen. Toen ze de brief uit had vielen haar ogen op de naam Tim. Dat was dus zijn echte naam. Ze voelde hoe er een waas voor haar ogen kwam, een waas die de letters op de brief deden dansen. Verwoed slikte ze de brok in haar keel weg terwijl ze het gevoel had dat de wereld om haar heen stil stond. Alsof de hele school, het vrolijke geschreeuw van leerlingen, kliekjes die langsliepen even naar de achtergrond verdwenen. In haar hoofd probeerde ze te bedenken waar Flynn, Tim zou zitten, waar het vliegtuig waar hij inzat hem heen zou brengen. Met haar hand ging ze in de envelop waar ze het ankertje vond waarover Flynn geschreven had. Ze sloot haar hand om het symbool voor hoop. De hoop om Flynn ooit weer te zien. Hard klapte ze haar kluisje dicht toen ze merkte hoe haar tranen de overhand namen. Zonder op haar omgeving te letten rende ze richting haar slaapkamer. Ze moest even alleen zijn. Het kunnen laten bezinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Kluisjesgang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kluisjesgang   Kluisjesgang Emptywo jan 04, 2012 9:32 am

Courtney stopte de brief voor Flynn in haar kluis, ze hoopte dat deze aan zou komen en er niets in het plan veranderd was. In haar brief stond niet veel soeps, ze was slecht in schrijven van dit soort dingen. Ze was dertig keer opnieuw begonnen maar had nog steeds niet geweten waar te moeten beginnen. Ze had er een beetje in gelogen, haar toestand beter voorgedaan dan dat het was. Maar ze wilde niet dat Flynn zich zorgen om haar ging maken, nee hij moest zich op zijn nieuwe leven concentreren. Haastig sloot ze de kluisdeur en hoopte dat Flynn snel de brief te pakken kreeg.


Lieve Flynn,
Of Tim, ik zou niet weten hoe ik je eigenlijk zou moeten noemen? In mijn gedachten zal het altijd Flynn blijven, ik kan je geen andere naam toeschrijven na alles wat we hebben meegemaakt en ik je altijd Flynn heb genoemd. Tenzij jij liever Tim genoemd wil worden, dat zal ik volkomen begrijpen.
Ik heb eigenlijk geen idee wat ik je zou moeten schrijven, ik ben niet goed met pen en papier of iets wat er op lijkt.
Ten eerste wil ik je zeggen dat het goed met mij gaat, er zijn geen infecties opgetreden na de bevalling. Maar ik mis je ontzettend, het is enorm vreemd om ’s ochtends op te staan in de wetenschap dat ik je niet zal tegenkomen vandaag.
Hoe is het op je nieuwe plek? Heb je een goede naam gekregen? Is het beroep wat je gekregen passend bij je? Of mag je alsnog naar een school toe? Ik zou willen vragen in welk land je zit, waar je nu hopelijk veilig bent maar ik weet dat je dar geen antwoord op mag geven dus ik beloof je dat ik het je nooit zal vragen.
Het hangertje dat je mij gegeven hebt is prachtig. Ik heb ze dagelijks om elke keer als ik er met mijn hand langs ga heb ik het gevoel dat je wat dichter bij bent. Ik weet dat dit enorm klef klinkt, maar het is gewoon zo. Ik heb er ook wat bijgestopt, ik weet niet of het mag aangezien je niks mag hebben wat je aan je vorige plek herinnert, maar ik probeer het toch. Als het goed is is het een klein leren armbandje. Het is niet veel bijzonders maar ik wist niets anders wat ik je zou moeten geven als aandenken.
Ik zal uitkijken naar je brief terug,

Veel liefs,

Je Courtney
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Kluisjesgang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kluisjesgang   Kluisjesgang Emptywo jan 04, 2012 10:07 am

Flynn opende de brief met een lichte, maar bezorgde glimlach. Iets in haar brief klopte niet, en hij haalde de zorgen die hij sinds zijn vertrek gevoeld had niet weg. Ze loog over haar toestand, hij wist niet waarom, maar hij wist het. Maar hij had het ook van te voren al kunnen weten. Hij had gewoon niets met Courtney moeten beginnen, het was slecht voor hen allebei. En toch bleef het goed voelen. Het ergste was dat hij enorme heimwee naar haar had en hij niet eens zo ver weg was. Ze hadden hem willen laten geloven dat hij heel ver weg ging, maar eigenlijk zat hij maar een staat bij haar vandaan. Dat maakte het gevoel van heimwee echter alleen erger. Zijn nieuwe naam was Collin Stone. Heel origineel, aangezien hij ookal Tree en Chair geheten had. Nu dus Stone.

Lieve Courtney,

het maakt me niet veel uit als je me gewoon Flynn blijft noemen, ookal blijf ik natuurlijk beter naar de naam Tim luisteren. Het valt me een beetje van je tegen dat je niet goed om kan gaan met pen en papier, ik dacht dat jij overal goed in bent. (sorry ik moest even slijmen). Ik ben blij om te horen dat er geen infecties opgetreden zijn, het spijt me enorm dat ik zo vroeg weg moest en ik had het me nooit kunnen vergeven als je nu in het ziekenhuis gelegen had. Verder ben ik natuurlijk blij te horen dat het goed met je gaat, ik hoop dat dat ook zo blijft. Nu ben ik er namelijk niet om doktertje te spelen. Ik houd er niet van je ongelukkig te zien, maar doktertje spelen met jou lijkt mij nog niet eens zo'n verschrikkelijk idee. Ik ken het gevoel, ik haat het om 's ochtends wakker te worden in een leeg bed en dan merk ik pas hoe erg ik er eigenlijk al aan gewend was jou naast me te voelen. Het lijkt een beetje op een verslaving. Het is vervelend om 's avonds weer thuis te komen in een leeg appartement, wetend dat ik in de gaten gehouden wordt en jou ook de hele nacht zal moeten missen.
Mijn nieuwe plek is niet heel bijzonder. Hij lijkt heel erg op New York, alleen dat hier minder mensen bij elkaar gepropt zijn. Ik zou best een keer een uitstapje naar New York willen maken, ik mis de drukte, maar ze zouden me tegen houden. Mijn naam is enorm saai en ik mag hem je inderdaad niet geven. Ik kan je wel zeggen dat hij een stuk beter is dan Fylemon. Het is nog steeds een beetje lastig om nu weer aan een nieuwe naam te moeten leren luisteren. Gelukkig is de taal wel hetzelfde. (hint hint hint). Mijn beroep is best oké, maar niet iets wat ik mijn hele leven zou willen doen, ik ben nu loodgieter, hoe ze erbij gekomen zijn weet ik niet, maar het werk is nog best te doen en het zorgt dat ik even niets aan mijn hoofd heb en niet nadenk over hoe dingen hadden kunnen zijn als... Ik heb veel te doen, gelukkig heb ik een assistent die de wc's voor me ontstopt. Hij heet Lenny en is echt zo dom als een deur. Toen hij voor het eerst een wc ontstopte stopte hij de verkeerde kant van de ontstopper in het gat waardoor de stok dus helemaal vies werd. Ik heb het hem niet aangedaan hem schoon te maken dus nu ben ik op zoek naar 'de perfecte ontstopper' . Dat is dus zo ongeveer het spannendste in mijn leven, wat iets goed zou moeten zijn, maar ik kan er niet echt van genieten. Het land waarin ik ben is in elk geval Engelstalig, als je dat nog niet geraden had. Daarom hoef ik gelukkig geen nieuwe taal te leren, maar het loodgieterschap is ook een vak op zich. Het is niet voor niets een ambacht. Dat is dus wel iets wat ik heb meoten leren en dat is nog niet zo gemakkelijk. Ik ben tamelijk nat geworden de eerste paar keer, en neem maar van mij aan dat dat kraanwater niet altijd zo schoon is als het hoort te zijn, tenminste niet als het al lang verstopt zit. Doordat ik een baan heb kom ik weinig onder de mensen, maar dat geeft niet, want nu heb ik je armbandje, en telkens als ik ernaar kijk werkt het als een soort klein lichtje in mijn waterige werk. Ik zie het weer zitten en kom opeens een heel stuk sneller vooruit. Ik vind het enorm lief van je dat je het erbij gedaan hebt. Nu heb ik ook iets en niemand hoeft te weten wat het verhaal erachter is. Mijn nieuwe verhaal is trouwens: ik ben net van school af en probeer mijn geluk in een andere staat omdat er waar ik woonde geen werk meer in mijn vak is. Mijn ouders wonen nog waar ik vandaan kom en ik zie ze weinig.

Ik hoop dat je nog genoeg inspiratie hebt voor een nieuwe brief, ik was enorm blij deze te krijgen en ik kijk ernaar uit.

Veel liefs

je Flynn (Tim)
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Kluisjesgang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kluisjesgang   Kluisjesgang Emptywo jan 04, 2012 10:43 am

Courtney had de brief van Tim met moeite opengemaakt, zo graag wilde ze het lezen. Ze wist dat het een week zou duren voor de brief weg was die ze nu in haar kluisje legde, maar hij was al geschreven. Ze had het zo spontaan mogeijk gemaakt, niet zo lang over de betekenis van woorden nagedacht als de vorige zodat het beter over zou komen vond ze.

Lieve Tim,

Ja ik ga je tim proberen te noemen, aangezien je zo gewoon heet. Ik weet dat ik in m’n vorige brief iets heel anders heb geschreven maar toch…
Ach er zijn wel meer dingen waar ik niet goed in ben, heb je mij ooit wel eens in de keuken zien staan? Of op een skate board, de keer dat ik het probeerde belande ik in het ziekenhuis met een zwaargekneusde pols…

Maar meen je dat LOODGIETER bent, ik wist niet eens dat die mensen nog bestonden om eerlijk te zijn. Ik weet niet wat ik verwacht had, maar loodgieter was wel het laatste. Zoals je het beschrijft lijkt het wel alsof je in een stripverhaal beland bent, misschien zou je dat tot je talenten moeten laten behoren? Heb je iets om de rest van de tijd te doden dat je zonder mij moet doorbrengen. (Just kidding, ik weet zeker dat er genoeg meisjes zijn van wie je aandacht krijgt Razz).
Hier op school gaat alles het dagelijkse gangetje, de meeste lijken je alweer vergeten te zijn. Soms vragen ze waar je bent en dan slaan ze medelijdend een arm om me heen en noemen ze ons de gedoemde geliefden. Oké dat is misschien wat overdreven, maar ze zeggen toch dat je in brieven dingen moet aandikken? Of heb ikd at verkeerd begrepen?
Maar wat fijn dat je in een engelstalig terecht gekomen bent, is het accent lastig of lijkt het op het new yorkse? (hinthinthint) nu maar hopen dat je fbimensjes deze brief niet openmaken op gevaarlijke informatie.
Gisteren ben ik nog naar het grafje geweest van ons kindje, ik heb er bloemen neergelegd en het onkruid weggehaald, het is een mooie plek. Ik heb er een foto bijgevoegd want ik vind dat je moet weten waar hij ligt….
Heel veel succes met het ontstoppen van wc’s, ik hoop voor je dat je gepromoveerd word tot bronsgieter of iets dergelijks, dat klinkt als wat minder smerig werk niet waar?  Oké ik weet dat dit een mislukt grapje is, maar het is al laat dus dan krijg je dat.

Je allerliefste courtney.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Kluisjesgang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kluisjesgang   Kluisjesgang Emptywo jan 04, 2012 11:56 pm

Tim verscheurde de envelop van de brief ongeduldig. Hij wilde zo graag haar brieven lezen dat hij de brief nog een keer half zou verscheuren van blijheid. Het was al avond en hij keek naar buiten uit over de stad vanuit zijn appartement op de zevende verdieping. Hij kon de lichtjes van de stad zien en dat maakte dat hij terug dacht aan New York, daar had hij een appartement op de tweede gehad, maar daar was Courtney in het appartement geweest, dus dat was veel beter geweest. Daar was zijn uitzicht ook mooi geweest en daarvoor hoefde hij niet naar buiten te kijken. Hij wilde terug. Voelde weer die verscheurende pijn van heimwee. Elk uur leek hier een week te duren en elke dag een maand. De weken leken voorbij te kruipen. Op slakkentempo. Hij miste New York, nee hij miste die overvolle stad helemaal niet, hield veel meer van rust, wat dat betreft was het hier beter. Maar hij wilde naar Courtney. Wilde haar vast houden, door haar vastgehouden worden. Hij had geen thuis, al lang niet meer, maar Courtney had hem iets gegeven wat erop leek.

Lieve Courtney,

Doe maar, ik luister toch wel, Tim of Flynn is allebei oké, zolang je me geen Fylemon gaat noemen. En ik geloof niet dat je daar zo slecht in bent, als ik terug ben ga ik je leren koken én leren staan op een skatebord. Ik kook hier elke avond met de mini magnetron en het voedsel dat je daarmee op kan warmen is zó goor! Ik heb op het moment geen geld om elke dag uit te eten en ik heb hier geen fornuis.
En ja, ik meende helemaal dat ik loodgieter ben. Ze bestaan nog, al had ik liever dat er wat meer waren, want nu moet ik het allemaal doen. En het lijkt zoiezo wel alsof ik in een stripverhaal beland ben. Ik heb de perfecte ontstopper trouwens nog niet gevonden. Mijn stripverhaal is wel een beetje saai, aangezien jij er niet meer in zit ;p, sorry voor mijn slijmacties, maar ik mis je gewoon zo, als ik 's ochtends de deur open trek denk ik nog steeds "hmm, straks weer lekker naar Courtney" en dat valt vies tegen. Wat voor shampoo gebruik je? En de rest van de tijd valt inderdaad best te doorstaan, nou nee eigenlijk niet... Er zijn hier genoeg meisjes, maar ik geloof dat ik niet zo interessant ben. Lenny daarentegen heeft bakken meisjes om zich heen hangen, hoe hij het doet weet ik niet en ik zou dat ook niet nog een keer willen. In Japan ben je erg geliefd als blanke, maar dat was eerder eng als leuk. Ik heb genoeg aan een meisje, maar je hoeft niet aan me te blijven hangen, ga verder met leven, maar blijf me wel schrijven, alsjeblieft. Ik kijk uit naar je brieven en elke week als hij er weer ligt voel ik me weer een stukje beter en weet ik dat ik ooit terug zal gaan. Of ze me terug willen laten gaan of niet.
En ik geloof dat je dat inderdaad verkeerd begrepen hebt en gedoemde geliefden klopt niet, want ik kom weer terug, maar dat weten zij lekker niet. Mijn team trouwens ook nog niet, ik zal het toch weer eens op tafel moeten gooien en flink zeuren, denk je dat ze zullen luisteren? Ik kan niet veel doen als ze het niet met me eens zouden zijn, maar ik vind er wel iets op.
De taal lijkt verdacht veel op het New Yorkse (hinthinthint). En ze laten de enveloppen dicht, dat hebben ze me beloofd, omdat zij mij per se weg wilden hebben en ik gebruik het nu tegen ze dat ze me zonder afscheid te nemen hebben laten gaan. En dit is heel belangrijke info, maar je weet er maar heel weinig door.
Heel erg bedankt voor de foto, ik vind het een mooi grafje. Ik weet niet goed hoe ik het anders moet verwoorden. Ik weet zeker dat hij er goed ligt en ik vind het vervelend dat ik niet even langs kan komen om het grafje zelf te kunnen bekijken...
Bedankt, dat succes kan ik wel gebruiken, maar zo vies is mijn baan niet, die van Lenny is veel smeriger. Bronsgieter mag niet, daar moet je diploma's voor hebben en het is veel gevaarlijker dan loodgieter. En dan moet je me niet zo laat nog brieven schrijven ;P.

Zorg goed voor jezelf

Ik hou van je.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Kluisjesgang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kluisjesgang   Kluisjesgang Emptydo jan 05, 2012 1:30 am

Courtney glimlachte bij het openen van de brief, het was fijn om zulk contact te kunnen houden. Ze had ditmaal de brief rustiger opengetrokken dan de vorige keer, maar nu ze hem eenmaal in haar handen had kon ze niet wachten.


Lieve Tim,

Denk je echt dat ik ooit een andere jongen leuk kan gaan vinden? Je hebt voor goed m’n hart gestolen en dat weet je best. Ik weet zeker dat we elkaar ooit weer tegen zullen komen, ooit moeten die mensen je toch met rust laten? Desnoods ga ik naar je opzoek als ik daar de kans voor krijg. Maar jij moet jen iet door mij laten leidden, ook jij moet je schikken met je nieuwe leven. Je gaat men iet vertellen dat jen ooit bij leuke meisjes op bezoek komt om hun maandverband uit de afvoerpijp te trekken? (grapje ) En natuurlijk zal ik je blijven schrijven, zolang je dat ook blijft doen, dat beloof ik je.
Ik mis je nog steeds ontzettend telkens als ik mijn kluisje open hoop ik dat er al een brief ligt, het lijkt net een brievenbus aan het worden. De brieven doen me zo erg naar jouw verlangen, ik wou dat ik ze kon bewaren, zodat ik ze telkens terug kan lezen. Maar helaas… Volgens de instructies moet ik ze versnipperen zodat ze onleesbaar worden en ergens tussen het vuil gooien.
Maar wat afschuwelijk om zulk eten naar binnen moeten te werken? Konden ze echt geen beter huisje voor je regelen, of tenminste een gaskookstelletje? Je weet wel die dingen die je ook gebruikt bij het kamperen? Misschien moet je daar naar informeren.
Waarom wil je trouwens weten wat voor shampoo ik gebruik? (naam van de shampoo xd) Ja ik weet het, vrouwen geven te veel geld uit aan cosmetica… Maar hij ruikt zo lekker.

Trouwens, ik slaap nog elke avond in jouw joggingbroek, kun je hem nog herinneren? Die ene met al die gaten erin. Hij doet me aan jouw denken, het geeft me het gevoel dat je toch nog een beetje bij mij bent 's nachts.


Ik houd van je,

Courtney.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Kluisjesgang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kluisjesgang   Kluisjesgang Emptydo jan 05, 2012 2:20 am

Tim lachte bij haar brief. Ze was zo lief! Waarom was ze in godsnaam zo lief voor hem, hij had haar in de steek gelaten. (IK WIL HEM NU TERUG LATEN KOMEN!) Hij zou er alles voor geven om haar maar even te kunnen zien. Maar hij wist dat het niet kon en dat stoorde hem zo enorm! Hij keek weer door het raam bij zijn bureautje en nam nog een hap van de magnetronmaaltijd voor hij zijn pen pakte en begon te schrijven:

Mijn liefste Courtney,

Ik hoop stiekem natuurlijk dat je altijd van mij zal blijven houden zoals ik dat bij jou doe, maar ik wil dat je weet dat ik er geen probleem van zou maken richting jou als je iemand anders leuker blijkt te vinden. Ik hoop dat je altijd zo van mening blijft natuurlijk, en ik wl dat je weet dat ik dat ook doe. Ik kan niet eens naar een ander meisje kijken zonder aan jou te denken. Hmm, en eigenlijk heb je wel gelijk wat betreft die afvoerpijp, alleen dat ik Lenny dat laat doen, net als de afspraakjes met die meisjes regelen. Doet hij maar lekker, ik heb een foto van jou meegesmokkeld die ik in mijn portemonnee bewaar. Ookal is die tamelijk leeg, ik vind het niet erg hem uit mijn broekzak te halen. Stiekem schep ik met je op, wel zonder je naam te noemen natuurlijk en hier lopen al minstens twintig jongens en meisjes rond die enorm jaloers zijn op jou en op mij omdat jij van mij bent. Maar ik vind het geweldig dat ik dat kan. Dat ik nog steeds mag zeggen dat je van mij bent. Je maakt me zelfs gelukkig als je er niet bent, kan je nagaan hoe geweldig jij bent.
Ik vind het enorm jammer dat de brieven maar een keer per week uitgewisseld worden, maar ik kan er niets anders van maken. En ik ben in elk geval blij dat we op deze manier niet helemaal een los contact hebben. Ik heb je een keer midden in de nacht geprobeerd te bellen, omdat ik je stem per se even wilde horen, maar ze blokkeren de lijn van mij naar jou en andersom. Stomme mensen. Maar ik verheug me daardoor wel extra op de brief op mijn mat als ik thuis kom. En het is niet zo erg van die brieven versnipperen, ik bewaar de jouwe lekker wel, dan mogen ze zeggen wat ze willen, ze hebben me eigenlijk verteld dat ik ze moet verbranden, maar dat ga ik dus echt niet doen. Ik bewaar trouwens ook een soort kladversie van mijn brieven aan jou voor het geval je ze ooit opnieuw wilt lezen dan kan ik ze je toesturen ofzo?
Een beter huis was onmogelijk en een gasstelletje verboden hier in het gebouw, ze willen me martelen denk ik, wil je me nog steeds als ik straks moddervet ben door de magnetronmaaltijden? Want dat is wel iets waar ik me op aan het voorbereiden ben. Ik schijn het nog te overleven tot nu.
Ik weet dat hij zo lekker ruikt, dat is ook waarom ik hem per sé wil gaan kopen Razz.

Natuurlijk kan ik me de joggingbroek herinneren en hoe jouw kontje erin uitzag, jammer dat ik daar geen foto van heb. Maar ik slaap met jouw armbandjes om, dus ik geloof dat ik weet waar je het over hebt en bovendien droom ik bijna elke nacht van jou, dan lijkt het toch alsof je iets dichterbij me bent.

I will always love you

Tim
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Kluisjesgang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kluisjesgang   Kluisjesgang Emptydo jan 05, 2012 2:50 am

haha, nog even wachten (A)
-
Courtney had boven de brief gebogen gezeten en nogmaals eens beseft hoeveel ze hem eigenlijk miste. Direct had ze haar pen gepakt en ws terug gaan schrijven.

Allerliefste Tim,

Wat een geweldig verhaal, ik heb hier ook nog een foto, maar deze staat naast m’n bed zodat ik je tenminste kan zien ’s nachts. Ik heb er expres een lampje bijgezet. Oké dat klinkt wel heel klef vind je ook niet? Maar het is wel zo, ik zou niet weten wat ik zonder jouw zou moeten, ook al zit je aan de andere kant van de wereld, of tenminste zo voelt het. En dat is niet om lief te zijn, ik meen het gewoon honderd procent.
Hier word er soms nog naar jouw gevraagd. Lauren was behoorlijk geschrokken toen ze hoorde dat je vertrokken was. Ik heb haar gezegd dat jij er niks aan kon doen, dat je als het ware door je ‘ouders’ uit het appartement gesleurd bent. Lauren is trouwens een goede vriendin van mij geworden, ook zij mist je.
En trouwens al was je 200kg dan houd ik nog steeds van je, maar misschien kun je meer salades eten, wat niet kant en klaar is? Want die magnetron zooi kan toch niet goed voor je zijn? Er zit zoveel vet en suiker in… Waarschijnlijk klink ik nu zeker veel te bezorgd, haha.
Het is dat het een beetje lastig is om een foto van m’n kont te maken anders had ik die speciaal voor jouw erbij gevoegd. Ook het kettinkje heb ik nog steeds dagelijks om. Het ankertje blijft speciaal, wat voor hoop staat. Ik blijf hopen dat we elkaar kunnen zien. Het schrijven is een goede vervanger, maar het is maar 1x per week. Ik zou je zo graag weer een keer echt willen zien, gewoon vasthouden. Maar k weet dat het niet mogelijk is dus ik zal er niet langer over zeuren.

(een kus afdruk xd)

Courtney

Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Kluisjesgang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kluisjesgang   Kluisjesgang Emptydo jan 05, 2012 3:28 am

Tim moest lachen bij haar brief. Ze waren toch een stelletje klefkoppen. Bestond dat woord eigenlijk wel? Klefkop, dat klonk als een koekje.

Lieve Courtney,

we zijn een stelletje klefkoppen. Ik houd van dat woord. Ookal lijkt het op een koekje. Troost je, zo ver weg ben ik niet, maar het is me niet toegestaan om naar je toe te komen. In een dag zou ik bij je kunnen zijn, en dan hoef ik nog niet eens te vliegen. Ja ik weet dat ik te veel vertel, maar ik heb even geen zin om mijn mond te houden. Ik wil naar je toe komen, nu, zodat ik je even vast kan houden, al was het maar om tien seconden van jouw tijd te stelen. Of als ik alleen maar even naar je mocht kijken hoe je gezicht in een andere emotie staat dan op mijn foto, of hoe je slaapt, ja hoe je slaapt. Ik houd ervan te zien hoe je slaapt, kan je daar geen foto van maken ;P. Ik weet dat je het meent, ik meen het ook.
Ik ben blij te horen dat Lauren zo'n goede vriendin van je is geworden. Ze is een aardig meisje. Een van de eersten die ik kende op school. Heeft ze inmiddels iemand gevonden? Hoe is het nu met haar? De laatste keer dat ik haar zag was ze tamelijk gebroken. Ze wilde graag iemand om van te houden, iemand die op dezelfde manier van haar hield. Wil je haar de groetjes van me overbrengen, ow, dat wordt misschien een beetje lastig, laat maar.
Die magnetronzooi is smerig, maar het geeft niet, ik hoop dat ik hier snel weg mag, en ik neem dat ik alleen een magnetron heb als een teken dat ik hier niet lang hoef te blijven, maar ik weet niet wat dat betekent. Misschien wordt ik volgende week wel ergens naartoe geplaatst waar ik nog verder weg ben dan nu, dat voelt een beetje onveilig. Het voelt prettig te weten dat ik als er echt iets zou zijn binnen een dag bij jou kan zijn. Maar helaas is heimwee niet iets wat als belangrijk genoeg geld voor sommige mensen. Ik ben er een tijdje echt ziek van geweest, en vind nu dat je dat ook best mag weten omdat het gelukkig met de dag minder wordt. Ik koop zo nu en dan een krop sla, maar het eten smaakt me zoiezo allemaal niet zo goed, dus zoveel eet ik niet van al dat ongezonde, nog van het gezonde spul.
Vandaag heb ik bij mijn brief een kruisje gedaan. Het staat voor geloof. Ik geloof nu heilig dat ik ooit weer terug kan komen, en dat mag jij ook doen. En ik geloof ook dat we ooit weer gelukkig kunnen worden samen. Nu is je ketting compleet; geloof hoop en liefde. Ken je die? Nu wel. Ik hoop dat hij je helpt en aan mij doet denken xd. Ik vind het fijn te weten dat jij ook aan mij denkt zo af en toe. Het schrijven is niet genoeg voor mij dus ik blijf volhouden en zeur mijn contactpersonen de oren van hun kop af. Niet dat ze daardoor beter naar me gaan luisteren, maar wie niet probeert krijgt ook niets.

Ik houd van jouw lippen zelfs als ik er alleen zo'n afdruk van zie *knipoog*

kusjes

Tim/Flynn
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Kluisjesgang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kluisjesgang   Kluisjesgang Emptyvr jan 06, 2012 2:07 am

Lieve Tim,


Meen je dat je binnen een dag hier kan zijn?! Dat maakt het haast nog erger dan het al is. Het zou betekenen dat ik je bijna zomaar op straat tegen het lijf kan lopen!
Ik heb trouwens geprobeerd een foto te maken hoe ik slaap, maar het is onmogelijk, haha. Ik zou jou ook dolgraag wel weer een keer willen zien in een andere houding dan op de foto. Elk persoon zou kramp in zijn lippen krijgen van zo’n lach. Al is je lach natuurlijk geweldig om naar te kijken, daar niet van.
Maar ik hoop zo dat het mogelijk is om nog te schrijven als je weer van je plek weggehaald word. Misschien krijg je dan wel een betere ban dan loodgieter. Telkens als ik op de wc zit hoop ik nu dat ik het niet verstop. Ik heb echt medelijden met loodgieters.
Het kruisje is prachtig, ik heb het bij de andere twee hangertjes gehangen. Het is prachtig. Ik ken de stmbolen inderdaad, als je er op let zie je er wel vaker mensen mee rondlopen. Hoewel het ook als modeartikkel gebruikt word.
Je bent niet de enige die ziek word van gemis, ik heb enorm veel heimwee naar jouw. Gelukkig is Lauren er, Lauren had het trouwens laatst over ene Ryan… Ze zei dat het niets meer is dan en vriend, maar ik heb het gevoel dat het meer is. Ik hoop het zo voor haar, ze verdiend het.
Ik zal er nog een afdruk van mijn lippen onder doen. Al is het papier niet zo lekker als jouw lippen. Maar ik probeer me jouw lippen voor de geest te halen als ik ze erop druk. Het vreselijke is dat herinneringen langzaam vervagen. Ik kwam er gister zelfs achter dat ik niet precies meer weet hoe je stem klinkt. Het is afschuwelijk.

(kusje)

Veel liefs,

Courtney

Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Kluisjesgang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kluisjesgang   Kluisjesgang Emptyvr jan 06, 2012 6:01 am

Tim had het moeilijk gehad deze week, hij miste Courtney meer dan ooit en wist niet meer wat hij met zichzelf moest beginnen, hij liep als een half lijk rond, omdat de heimwee nog even net iets erger op was komen spelen dan de andere dagen, hij sliep slecht omdat er niemand was als hij wakker werd. Toen hij Courtneys brief vond maakte zijn hart dan ook weer een sprongetje en kwam er voor het eerst die week weer een beetje kleur op zijn wangen.

Lieve Courtney,

het gaat je goed af, het mij Tim noemen bedoel ik. ik vind het fijn dat je nu mijn echte naam ook kent. Geeft me het idee dat je me nog beter kent dan ik al dacht. Ik meende dat ik binnen een dag daar kan zijn, je zit maar een paar staten verderop, maar dat betekent niet dat je mij tegen het lijf zou kunnen lopen in de stad ofzo, ik mag hier dus echt niet weg en ze houden me voortdurend in de gaten, bovendien zou je me niet eens herkennen als ik zwaaiend voor je stond. Ze hebben me een beetje veranderd, zoals ik al zei. Ik lijk nu zoiezo minstens 21 en dat haat ik. Maar goed, ik hoop dat het snel voorbij is, want ik zit hier nu al meer dan een maand en ze hebben me beloofd dat we nog heel lang zullen kunnen blijven schrijven, ookal wordt dat lastig als ik ergens in Azië ben en er elke week iemand op en neer moet, maar het is hun eigen schuld. Het loodgieterschap bevalt me nog redelijk goed, op zich is er niets ergs aan.
Ik vind het wel grappig dat je naar de wc gaat en bang bent hem te verstoppen, dat betekent namelijk dat je elke keer aan mij denkt. Ik zal je even gerust stellen, meestal denk ik niet aan jou als ik bezig ben met het ontstoppen van wc's.
Ik ben blij dat je er blij mee bent, mijn moeder vond het altijd helemaal geweldig en bedankte mijn vader er nog steeds voor toen ik klein was, en toen waren ze al een hele tijd bij elkaar. Ik hoop dat wij ooit zo als mijn ouders worden, natuurlijk buiten beschouwing latend dat het meestercriminelen waren of weet ik veel oplichters? Ik wil later een relatie die op die van hen lijkt, maar ik wil niet op hun zelf gaan lijken. Ze hebben hun kinderen bedrogen door vreemde zaken aan te gaan, en ze hadden niet eens door dat wij hier nog veel langer last van gingen hebben dan dat zij gingen leven. Mijn ouders waren een stelletje egoïsten, en zo wil ik nooit worden, beloof me dat je me tegen zult houden als ik ooit zo wordt? Ik wil niet dat onze kinderen een egoïst als vader hebben.
Het is goed te horen dat Lauren eindelijk iemand gevonden schijnt te hebben en ikg eloof je op je woord als je zegt dat hij wel meer is dan een vriend. Dankjewel voor die afdrukken ik knip ze uit en hang ze boven mijn bed, ik zou er ook een bij doen van mij als ik daarvoor geen lippenstift op zou moeten. Je wilt me niet zien met make-up dan ben ik nog enger als zonder xd. Ik zal hier een foto bijdoen van mijn lippen dan kan je daar eeuwig naar kijken zonder dat iemand doorheeft waar je eigenlijk naar aan het kijken bent. Ik weet me van jou alles, gelukkig, alles nog te herinneren. Ik ben heel dankbaar voor mijn dromen waar jij eigenlijk altijd in voorkomt. het is alleen elke keer moeilijk om weer wakker te worden in een leeg bed. Ik voel nog steeds elke morgen naast me om daar een leeg kussen te vinden. Misschien helpt het je iets dat ik hier ook een bandje, vraag me niet hoe je die dingen af moet spelen, bijgedaan heb met dat liedje dat ik altijd voor je zong en mijn nummer wat ik altijd speelde op de piano als ik ergens overheen moest komen. Ik hoop dat je het mooi vindt.

heel heel heel heel heel veel knuffels en kussen,

jouw Tim
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Kluisjesgang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kluisjesgang   Kluisjesgang Emptyvr jan 06, 2012 10:34 am

De stem van Tim die uit het bandje kwam had haar sterke masker weten te breken, ze voelde zich eenzaam in het hoekje van haar slaapkamer. Ingewikkeld in haar deken.


Lieve Tim,


Met trillende handen heb ik het bandje in een oude muziekspeler gestopt. Vraag me niet hoe ik eraan ben gekomen, het was een flinke zoektocht naar alle uithoeken van de school voor ik er eindelijk een gevonden had. Toen ik jouw stem hoorde terwijl ik deze brief schreef hield ik het niet droog zoals je kan zien aan de vlekken op de brief. Het spijt me, maar ik kon niet opnieuw schrijven. Dan ben ik bang dat ik teksten aan ga passen en het niet meer echt ik ben, als je snapt wat ik bedoel.
Ik vind het vreselijk om te verzinnen hoe je er nu uit zou zien. Ik wou dat ik je kon zien zoals je echt bent, niet zonder andere haarkleuren en wat ze nog meer allemaal aan je veranderen. Ik weet zeker dat je er geweldig uit zal zien. Echt als Tim.
Ik zal beloven dat ik je nooit in een egoïst zal laten veranderen, maar ik weet zeker dat je dat niet kan worden. Daar ben je veel te lief voor. Ik snap wat je bedoelt, mijn moeder en stiefvader zijn geweldig samen. Zo zou ik ook oud willen worden met jouw. Ook al ben je een aantal staten verderop. Ooit kunnen ze ons toch niet meer uitelkaar houden? Al leven die criminelen nog.
De foto van je lippen is prachtig, ik heb hem onder m’n hoofdkussen verstopt omdat ik geen zin heb in vragen van kamergenootjes die willen weten waarom ik zo’n foto bewaar. Ook ik vind het vreemd dat ik uit school niet meer naar je appartement kan vertrekken waar we samen wat eten en gewoon samen in slaap kunnen vallen om later naast elkaar wakker te worden. Een droom is geweldig, maar niet zo fantastisch als in het echt. Ik heb er een foto bijgestopt, het is een oude foto toenik je nog niet eens kende, ik hoop dat het een goede is. Mijn camera is er op een of andere manier mee gestopt en ik heb nog geen tijd gehad om een nieuwe te halen. Vandaar.
Gisteren heb ik nog een paar bloemen bij het grafje van hem neergelegd. Ik vind het vresselijk dat ik daar niet samen met jouw naar toe kan gaan, maar ik weet zeker dat jij er ook een keer langs zou willen gaan, niet waar?

Heel veel liefs,

Courtney
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Kluisjesgang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kluisjesgang   Kluisjesgang Emptyvr jan 06, 2012 11:33 am

Tim had het die week niet meer uitgehouden en had net zo lang gesmeekt tot hij naar het grafje mocht kijken en heel even door het raam bij Courtney op school mocht gluren, hij had er bijna aanvast geplakt gezeten en de conciërge. Het nadeel was dat hij nu alleen maar meer heimwee had. Ze hadden het hem alleen toegestaan omdat hij een hele dag huilend in zijn kamer gezeten had. Stomme heimwee, hij had nog nooit zoveel gehuild.

Lieve lieve Courtney,

Ik heb het gezien, het grafje, ze stonden het me toe, naar een hele hele lange tijd van zeuren. Wel zeiden ze dat het een uitzondering was en nooit meer voor zal komen. Ze haten het dat ik regels geoorloofd breek, omdat zij het goedkeuren. Ik heb er wat vergeet me nietjes neergezet, ik hoop dat dat oké is voor jou? Ik hoop dat we er nog een keer samen heen kunnen, oké, dat klinkt raar, ik wil samen met je naar een graf. Maar op dit moment zou ik echt alles samen met je willen doen.
Ik ben blij dat je me durft te schrijven dat je je er niet goed bij voelde, ik zal je niet meer zoiets sturen als het te dichtbij komt, ik wilde alleen dat je in elk geval iets had om je aan mijn stem te herinneren. Wat dat betreft, Flynn leek enorm veel op Tim, we hadden dezelfde haarkleur en ogen, alleen is mijn kledingstijl heel anders en hield Flynn zich toch nog heel erg afzijdig, bij dingen waar ik dat niet zou doen. Maar qua verder uiterlijk lijken we veel op elkaar. Nu zie ik er wel anders uit natuurlijk, ik kan het je wel ongeveer beschrijven, maar dan weet ik zeker dat je naar elke jongen die met de beschrijving overeen komt aan loopt te pappen en dat moeten we natuurlijk niet hebben xd.
Bedankt over het compliment van mijn niet egoïst zijn, maar dat dacht ik ook van mijn ouders, dus ik wilde alleen dat je het wist. Ooit zullen we weer bij elkaar zijn, maar we zullen nooit zo worden als jouw moeder en stiefvader, dat denk ik niet. Daarvoor maken we te rare dingen mee. Ik zal altijd uit moeten blijven kijken voor mensen die iets van me willen. En jij zal voortdurend in gevaar zijn en dat wil ik niet. Ik wil dat het goed gaat met jou en dat je niets te vrezen hebt. Ik ben blij dat er nu iemand is die je zo nu en dan in het oog houdt zodat er niets kan gebeuren waar ik geen weet van heb, zodat jou niets kan overkomen. Je mag ook best weten dat je veilig bent. Maar ooit zullen ze het inderdaad niet vol kunnen houden en mijn verlangen naar jou groeit met de dag, ik weet zeker dat je er nog minstens zo geweldig uitziet als toen ik wegging.
Haha, ik vind je zo lief, weet je dat, met die foto, ik dacht niet dat je er ook echt gebruik van ging maken. Maar mijn lippen zijn, zoals je ziet, dus ook onveranderd gebleven. En ik ben het met je eens wat betreft dromen, ze lijken zo echt, maar de realiteit komt harder aan als je wakker wordt... Als ik terug ben, is het eerste wat ik wil doen, na jou zoenen natuurlijk, voor je koken, en dan iets anders dan een simpel wokgerecht zoals de vorige keer, wat eet je graag? Want ik weet helemaal niet wat je lievelingseten is! Oh nu voel ik me slecht!
Dankje voor de foto, maar ik miste de afdruk onder de brief, ik hoop dat die er bij mjin volgende brief wel weer bij is. Je ziet er goed uit op de foto, die rode lippenstift staat je goed, ik geloof niet dat ik je die vaak op heb zien hebben, je was toch wel mooier toen je in mijn bedje lag te slapen en ik naar je kon kijken hoe je in diepe rust was. Maar dat is eigenlijk niet iets dat ik tegen een vrouw moet zeggen, of wel? Te laat xd.
Stomme camera, komt vast omdat je foto's probeerde te maken terwijl je sliep en van je kont enzo, sommige camera's blijken daar niet tegen te kunnen. Hoe is het eigenlijk met mijn joggingbroek? Zitten er al meer gaten in?

Ik hoop dat hier bij jou weer een mooi kusje staat,

heel veel liefs

jouw Tim.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Kluisjesgang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kluisjesgang   Kluisjesgang Emptyvr jan 06, 2012 11:33 pm

Courtney had de vergeetenietjes al bij het graf zien staan, ze had zich afgevraagd van wie ze geweest waren. Misschien was het Adam geweest, ze had er geen moment bij stilgestaan dat ze van Tim geweest konden zijn.

Allerliefste Tim,

Ik heb de vergeet me nietjes gezien, ze zijn prachtig. Bij het zien van de bloemen die jij vastgehouden hebt voelde ik nogmaals hoe erg ik je mis. En ik snap wat je bedoelt, ik zou alles met je willen doen, het grafje bezoeken, samen in een bed liggen, gewoon alles waar ik je nu bij mis. Wat zo goed als alles is.
Het bandje dat je mij gestuurd hebt was geweldig, het is heerlijk om naar jouw stem te kunnen luisteren. Ik heb het door iemand die enorm handig is met apparatuur over laten zetten op een cd’tje en op mijn ipod zodat ik er overal naar zou kunnen luisteren.
Ik zou je dolgraag willen zien met je eigen kledingstijl, hoewel die van Flynn ook wel meeviel hoor.  En het is niet zo moeilijk voor mij om er beter uit te zien dan toen je wegging, een morninghead is niet echt mijn mooiste kapsel, vind je ook niet?
Haha, ik vind het helemaal niet erg dat jeniet wist wat mijn lievelingseten is, om heel eerlijk te zijn weet ik die van jouw ook niet? Al zal het niet opgewarmd magnetronvoedsel zijn… Ik heb niet echt lievelingseten, maar ik ben dol op vis en verse groentes en fruit. Wow dat klinkt best gezond… En waar houd jij van? Dan ga ik proberen dit klaar t emaken in de keuken hier op school, misschien is een van de koks wel zo aardig om het mij te leren zodat ik jouw ermee kan verrassen. Al is het nu niet echt een verassing meer.
Ik slaap nog elke dag in je joggingbroek, ik ben er enorm zuinig mee, zodat hij nog precies zo was als toen je hem aan mij gaf. Hij is heerlijk om mee te slapen, al doe ik dat natuurlijk veel liever met jouw, maar dat had je waarschijnlijk al verwacht hé?

Sorry dat ik de vorige keer een kus vergeten ben, ik voelde me er best schuldig over. Ik zal er direct eentje onder drukken!

(kusje(

Heel veel liefs,

Je Courtney

Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Kluisjesgang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kluisjesgang   Kluisjesgang Emptyza jan 07, 2012 12:02 am

oke, is het goed als ik hem zo terug laat komen (a)
~~

Lieve Courtney,

Op dit moment is het heel gevaarlijk hier en ik weet niet of je deze brief krijgt, ze zijn van mening dat ze me te lang op dezelfde plek gehouden hebben en nu zijn de mensen te dichtbij om me weer te verplaatsen. Ik word de hele dag geschaduwd door mijn mensen en ze zijn niet bang te schieten zodra er iets op bedreiging lijkt. Ik mag niet meer werken en zit nu dus de hele tijd thuis. Ik kwam erachter waarom ik in deze flat zit en niet in eentje die aan de andere kant van de weg staat en luxer is. Deze heeft kogelvrij glas en een dubbel slot op de deur. Dat ik geen fornuis heb is ook voor de veiligheid, iemand zou het kunnen saboteren en mij aan een gasvergiftiging vermoorden. Ja, ik vraag me ook af waarom ze zo creatief moeten zijn.
Hmm ik heb het idee dat ik veel te veel over mezelf praat, ik dacht dat je me zou helpen géén egoïst te worden.
Ik vind het leuk te horen dat je me nu overal kan horen, ik kan me jou nog precies herinneren, en al helemaal hoe je morninghead eruit zag, Ik vond het geweldig om te zien hoe jouw haren uit zichzelf rechtop konden blijven staan, ik had er altijd bakken gel voor nodig toen ik lang haar had. (ja ik had ooit lang haar, gelukkig heb ik geen foto's).
Ja, je klinkt inderdaad heel gezond, misschien is het wel heel goed van je dat ik er nu niet meer ben, daardoor houd je er allemaal goed eetgewoonten op na. Mijn lievelingseten is, ik weet het, heel saai, ik houd van pannekoeken! Alleen ik eet het niet zo vaak. Weet je dat pannekoeken uit de magnetron ook niet heel slecht smaken, magnetronpannekoeken, ik beleg ze dan met aardbeien en slagroom, zo heerlijk ongezond! En ik zal eraan denken als ik weer terug ben, dan krijg jij de allerlekkerste vis met verse groenten en fruit die er bestaat, deal?
En het lijkt me heerlijk als jij gaat leren pannekoeken bakken, ik verheug me er nu al op, misschien duurt het wel nog heel lang voor ik je weer een keer zie, maar dat geeft niet. Ik bewaar jouw brieven zodat ik je als ik terug kom aan je beloftes kan houden. En het blijft natuurlijk een verassing of het ook nog lukt ook.
Nou, eigenlijk had ik dat ergens wel al verwacht, maar ik hoor dat mijn jogingbroek een goede plaatsvervanger is? Nou ik voel me bedrogen door mijn eigen kledingstukken.

Het geeft niet hoor, die kus, ik geef jou ook nooit een kus meer,

dankjee!!!!

k hou van jou

je tim.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Kluisjesgang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kluisjesgang   Kluisjesgang Emptyza jan 07, 2012 12:25 am

Ik vind het goed hoor Smile

Ahww courtney is zo gemeen xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Kluisjesgang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kluisjesgang   Kluisjesgang Emptyza jan 07, 2012 1:04 am

Jaahhh Sad
~~

Tim stond met zijn rug naar de gang toe tegen de kluisjes geleund en praatte tegen een erg aardige jongen. De mensen die hem dood wilden hebben waren dood en hij mocht eindelijk die zijn die hij was. Hij droeg een hoedje, hij hield van hoedjes en droeg bretels over zijn broek. Dit was wie hij was. Flynn had dat nooit gedragen. Hij wachtte op Courtney, die zou hier straks wel langs komen op zoek naar haar brief. Dat hoopte hij tenminste, zijn hart ging sneller kloppen bij de gedachte dat hij haar zo eindelijk weer kon zien. Hij had haar zo gemist en wilde haar warmte weer voelen. Hij was best bang geweest de afgelopen dagen, het was een paar keer tot een schietpartij gekomen, maar hij was net op tijd binnen geweest. Hij had de mensen van het pp heel erg hartelijk bedankt en ze zeiden dat ze hem nog steeds zo nu en dan in de gaten hielden, omdat het nog wel eens tegen kon vallen, maar hij dacht niet dat dat het geval zou zijn, hij had een nieuw appartement gekregen en het geld van zijn ouders was nu alleen op zijn rekening gestort aangezien hij de enige was die nog over was. Zijn ouders bleken enorm rijk, en hij was in een klap milionair, niet dat hij er gebruik van ging maken, oh nee, hij liet het mooi staan waar het stond en vond niet dat hij er recht op had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Kluisjesgang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kluisjesgang   Kluisjesgang Emptyza jan 07, 2012 1:15 am

Courtney liep met een jongen in gesprek, duidelijk een heel leuk gesprek want beide zonden elkaar constant een vrolijke grijns rond. Courtney leidde de jongen naar haar kluisje toe terwijl ze hem af en toe verleidelijk aankeek. Ze zag helemaal niks in hem, nee hij was net zo intressant als een zak aardappelen voor haar, maar misschien zou het de pijn van het gemis wat afzwakken. Eenmaal bij haar kluisje ging de jongen met zijn hand door haar haren. Flirtend legde Courtney haar hand op zijn rug. Het was duidelijk wat ze bedoelde en dat lied de jongen zich geen twee keer zeggen. Eerst plagend drukte hij een kusje op haar lippen waarna het veranderde in een duidelijke zoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Kluisjesgang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kluisjesgang   Kluisjesgang Emptyza jan 07, 2012 1:18 am

Tim draaide zich met een brede glimlach om toen hij haar stem hoorde, maar die glimlach verstomde vrijwel meteen toen ze hem zag zoenen met een andere jongen. Hij wist niet zo goed wat hij moest doen, denken. Zijn hoofd werd leeg en zijn hart bonsde harder. Hij wilde schreeuwen, maar ook niet, dit was Courtney en hij kon het haar niet verdenken dat ze met een andere jongen stond te zoenen, dat was immers ook wat hij tegen haar gezegd had, maar dat dat zo snel zou gaan... Nee, dat had hij niet gedacht, hij deinsde achteruit, en gooide daarbij per ongeluk een prullenbak om. Het was dat hij zo veel op Flynn leek, zijn echte ik dan, anders had hij het nog kunnen camoufleren en zeggen dat hij verkeerd was. Maar hij leek zo verschrikkelijk veel op Flynn dat ze of tweelingbroers waren, of een en dezelfde persoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Kluisjesgang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kluisjesgang   Kluisjesgang Emptyza jan 07, 2012 1:42 am

Courtney schrok op van het geluid van een omvallende prullenbak, iets waardoor ze de kus direct verbrak en wat naar achter deinsde. Geschrokken keek ze nat als ieder ander naar de oorzaak van get geluid. Flynn, Tim. Courtney had het gevoel dat haar wereld om haar heen stil viel, de enige die ze nog zag staan was Tim. Nee dit kon niet waar zijn. Haar grote blauwe ogen staarde naar hem terwijl ze langzaam weer bij haar positieven kwam, ze wilde wat zeggen, maar haar lichaam gehoorzaamde haar niet terwijl ze tim zo zag staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Kluisjesgang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kluisjesgang   Kluisjesgang Emptyza jan 07, 2012 1:45 am

Tim was gevangen in haar blik, kon geen kant op wilde wat zeggen, maar sloot zijn mond weer. Hij zag die lozer niet eens meer waarmee Courtney had staan zoenen, zag alleen haar. Haar geweldige ogen, haar prachtige uitstraling. De adem stokte in zijn keel, en alles wat hij het meest wilde, en tegelijk ook het minst was weglopen. Uiteindelijk wist hij een woordje over zijn lippen te krijgen. "hoi" het kwam er heel zacht en twijfelend uit. Zijn hele verassing was weg en ook het goede gevoel dat hij gehad had dat hij terug mocht komen. Courtney was verder gegaan, iets wat hij heel erg waardeerde en ook goed vond, maar had ze niet een week of twee kunnen wachten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Courtney

Courtney


Posts : 636
Join date : 25-09-11

Kluisjesgang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kluisjesgang   Kluisjesgang Emptyza jan 07, 2012 1:56 am

Courtney voelde zich een verrader, dit had ze nooit mogen doen. Ergens vaag in haar achterhoofd hoorde ze hoe de jongen vroeg of het wel ging, of alles okay was. aastig schudde ze haar hoofd in een poging weer bij zinnen te komen. "Ja..." wist ze uit te brengen. De jongen begreep er niks van en mompelde iets als tot later en ging er vandoor. Courtney kon haar blik niet van Tim afhouden. "Wat doe jij nou hier...?" wist ze uit te brengen, haar stem klonk kleintjes en dudelijk overdonderd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Kluisjesgang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kluisjesgang   Kluisjesgang Emptyza jan 07, 2012 2:03 am

"Ik.. Ik eh..." Tim voelde zich stom, hij had niet terug moeten komen, gewoon weg moeten blijven. "Nou... Ze... ze zijn dood" wist hij uiteindelijk uit te brengen, met minder voldoening als net, veel minder. Bij een van de schietpartijen was hij in zijn schouder geraakt, en die wond begon nu te kloppen, maar hij weerstond de impuls zijn hand erop te leggen. Hij kon zijn ogen niet van haar losrukken. Ze hield zijn blik gevangen. Had hij dat net echt meegemaakt, had ze echt met die jongen staan zoenen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kluisjesgang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kluisjesgang   Kluisjesgang Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kluisjesgang
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: De rest van de school.-
Ga naar: