Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het studieplein

Ga naar beneden 
+9
Jennifer
Sahirah
Jacky
Faith
Dana
Courtney
Chelsea
Evy
Jonathan
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het studieplein  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het studieplein    Het studieplein  - Pagina 4 Emptyma jan 02, 2012 5:46 am

Jacky glimlachtte treurig,' Maar dat is omdat jij van wat ik tot nu toe heb gezien ook gewoon een gezellige jongen bent. Iedere vriendin van mij gaat alleen met mij om omdat ik geld heb. Ze vinden me namelijk eigenlijk gewoon een arrogante trut en een vriendjes steler. Iets dat niet waar is, ik flirt alleen met jongens, nee ik zoen alleen met jongens die vrij zijn. Of nou ja, ik neem het hun eigenlijk ook niet kwalijk.' Ze grijnsde maar je zag duidelijk dat ze er wel echt zo over dacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Het studieplein  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het studieplein    Het studieplein  - Pagina 4 Emptyma jan 02, 2012 6:04 am

Jonathan keek haar wat verward aan, maar schudde al snel zijn hoofd om dat weer kwijt te raken. Door haar grijns wist hij dat ze het meende, "En waarom breng je er dan geen verandering in?" vroeg hij. "Het lijkt mij niks om zo'n reputatie te hebben, om alleen maar om je kwaliteiten met jongens en je geld aandacht te krijgen." merkte hij op. Hij ging even met zijn hand door zijn krullen en keek har even met een vragende glimlach aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het studieplein  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het studieplein    Het studieplein  - Pagina 4 Emptyma jan 02, 2012 6:30 am

Jacky haalde haar schouders op,' Misschien heb je gelijk maar hoe verrander je een heel persoon zijn karakter? Ik ben niet anders gewend. Ik vraag me af of mensen mij uberhaupt wel aardig vinden als ik geen geld had of als ik niet om de jongens heen hing.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Het studieplein  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het studieplein    Het studieplein  - Pagina 4 Emptyma jan 02, 2012 6:42 am

"Ik vind je aardig." zei Jonathan met een vriendelijke glimlach, "En zelfs voor ik wist dat je geld had dus daar kan het niet aan liggen." bezwoer hij haar. Op een of andere manier vond hij niet dat ze zo over zichzelf moest denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het studieplein  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het studieplein    Het studieplein  - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het studieplein
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: De rest van de school.-
Ga naar: