Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kamer 266: Lively, Kira, Dawn, Lauren.

Ga naar beneden 
+6
Almasis
Liam
Irina
Tim
Lauren
Lively
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

Kamer 266: Lively, Kira, Dawn, Lauren. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 266: Lively, Kira, Dawn, Lauren.   Kamer 266: Lively, Kira, Dawn, Lauren. - Pagina 6 Emptydo jan 05, 2012 2:24 am

Lauren keek naar zijn verdrietige gezicht en beet op haar lip. Shit, ze had voor het verkeerde gekozen, en nu vond hij haar zeker weten vreselijk. Ze schoof van het bed af en stond op, maar ze wist niet goed wat ze moest doen en liep dus maar naar hem toe. 'Sorry als ik je teleurstel, misschien lijk ik beter van een afstandje, ik snap het als je me gewoon helemaal niet meer wil' stamelde ze en ze pakte voorzichtig zijn hand vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Kamer 266: Lively, Kira, Dawn, Lauren. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 266: Lively, Kira, Dawn, Lauren.   Kamer 266: Lively, Kira, Dawn, Lauren. - Pagina 6 Emptydo jan 05, 2012 11:40 am

Ryan keek LUren met een sprankje hoop in zijn ogen aan, 'Weet je zeker dat je niet gewoon zo'n meisje bent die alleen maar uit is op een lichaam om voor een nacht te lenen en het dan in de vuilnisbak gooit?' vroeg hij, misschien was hij bot tegen Lauren nu deze zo lief tegen hem deed, maar zo kwam ze op het moment gewoon over, 'Dus wat is het, vond je me eerst niet goed genoeg en wil je nu een tweede kans?'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

Kamer 266: Lively, Kira, Dawn, Lauren. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 266: Lively, Kira, Dawn, Lauren.   Kamer 266: Lively, Kira, Dawn, Lauren. - Pagina 6 Emptydo jan 05, 2012 11:21 pm

Lauren keek hem bitter aan, en de tranen prikten al achter haar ogen, maar ze zou niet huilen. 'Nee, ik ben het meisje dat al zoveel pijn in haar leven gehad heeft, en al zoveel mensen is kwijtgeraakt dat ze dit gewoon moeilijk vindt oké' zei ze en er gleed toch een traan over haar wang. Snel draaide ze zich om, ze had geen zin meer om hem aan te kijken, waarom was hij zo bot?
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Kamer 266: Lively, Kira, Dawn, Lauren. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 266: Lively, Kira, Dawn, Lauren.   Kamer 266: Lively, Kira, Dawn, Lauren. - Pagina 6 Emptyvr jan 06, 2012 10:51 am

Ryan slikte, nu had hij het echt goed verpest. 'Hé... zo bedoelde ik het nou ook weer niet, alles wat ik over je weet is gebaseerd op roddels en ik had die conclusie niet moeten trekken.' zei hij, die traan brak zijn hart. Hij wilde eerst troostend een hand op haar schouder leggen, maar in de weg naar haar toe veranderde dit gebaar in een knuffel van achteren. Hij legde zijn kin op haar schouder en kuste de traan voorzichtig van haar wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

Kamer 266: Lively, Kira, Dawn, Lauren. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 266: Lively, Kira, Dawn, Lauren.   Kamer 266: Lively, Kira, Dawn, Lauren. - Pagina 6 Emptyvr jan 06, 2012 11:39 pm

Lauren voelde zijn armen om haar middel en glimlachte toch. Hij was zo lief, al had hij dat misschien zelf niet door. Ze draaide zich om in zijn armen en legde haar hoofd onder zijn kin. Luisterend naar zijn ademhaling en hart werd ze steeds rustiger, en na een tijdje sloot ze zijn ogen. 'Sorry, ik had niet zo stom moeten doen daarnet' fluisterde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kamer 266: Lively, Kira, Dawn, Lauren. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 266: Lively, Kira, Dawn, Lauren.   Kamer 266: Lively, Kira, Dawn, Lauren. - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kamer 266: Lively, Kira, Dawn, Lauren.
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lively Macy Prime.
»  Kira Lovete Zoë Fire
» De lege kamer....
» Kamer 366: Maud....
» De kamer van Chelsea en Fay.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: De zuidvleugel.-
Ga naar: