Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Een goedkoop hotelletje.

Ga naar beneden 
+11
Micheal
Layla
George
Harry
Dwight
Ian
Natasja
Cece
Adam
Flavio
Enzio
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Emptydo okt 13, 2011 7:22 pm

Flavio knikte en glimlachte naar Adam. Hij boog voorover om zijn eigen schoenen aan te doen. Gelukkig voor hem en zijn hoofdpijn waren eht gewoon instappers . "Als ze je zus is moet ze wel aardig zijn, dat kan niet anders." zei hij met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Emptyvr okt 14, 2011 5:55 am

Adam kwam weer omhoog met een hand op zijn voorhoofd om de hoofdpijn een heel klein beetje te verminderen. "Had je gedacht. Ze is wel aardig, maar dat komt zeker niet door mij." zei hij grappend en hij viel et een zucht achterover op het bed. Stomme hoofdpijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Emptyvr okt 14, 2011 11:11 am

Flavio lachtte zachtjes. Hij ging bovenop Adam zitten, met aan iedere een knie naast Adams zij. Zijn ahnden had hij naast het hoofd van de jongen neergezet. Hij boog zich voorover en bracht zijn lippen naar Adams oor. "I Love you." Fluisterde hij zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry


Posts : 140
Join date : 14-10-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Emptyza okt 15, 2011 2:36 am

Adam grijnsde en werd lichtroze toen Flavio de veel belovende woorden sprak, zijn warme adem voelde geweldig tegen zijn oor. Hij gaf Flavio een kusje naast diens oor en fluisterde terug: "I love you, too... Boyfriend."
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Emptyza okt 15, 2011 5:02 am

Flavio pakte Adams polsen en hield zijn handen boven zijn hoofd. Hij drukte zachtjes zijn lippen op die van Adam. Hij kustte hem zachtjes. "I love you more." flusiterde hij zachtjes voor hij Adam weer kustte, om een andwoord van diens kant af te kappen
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry


Posts : 140
Join date : 14-10-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Emptyza okt 15, 2011 8:42 am

Adam knipoogde naar Flavio en stribbelde niet tegen, hij hield zijn handen braaf boven zij hoofd. Hij wilde hem een weerwoord geven maar werd afgekapt door de kus die volgde. Hij hief zijn hoofd een beetje op om dichter bij Flavio te zijn en wild eigenlijk met zijn handen Flavio's rug afreizen, maar dat gindg niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
George

George


Posts : 69
Join date : 14-10-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Emptyza okt 15, 2011 9:03 am

Flavio liet Adams handen los en greep met zijn handen de schouders van zijn geliefde beet. Hij hield zo veel van hem. Adam maakte hem zo gelukkig. Hij zette m,eer kracht achter de kus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry


Posts : 140
Join date : 14-10-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Emptyza okt 15, 2011 9:14 am

Zodra zijn armen vrij waren bewoog Adam deze razendsnel naar Flavio's rug en haar. Deze jongen was waar hij gek op was. Al sinds hun eerste ontmoeting, maar hij was er pas een paar minuten achter. Hij hield van Flavio. Onder die gedachte ging hij mee met de kracht die zijn vriendje achter de kua zette.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Emptyza okt 15, 2011 9:32 am

Flavio glimlachte en verbrak de kus pas toen hij het gevoel had dat hij flauw ging vallen van ademnood. "Misschien meoten we zo stoppen, voor we zo meteen weer kledingstukken verliezen." zei hij buiten adem en lacherig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry


Posts : 140
Join date : 14-10-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Emptyza okt 15, 2011 9:39 am

Adam grijnsde naar Flavio. "Daar heb ik eerlijk gezegd geen problemen mee." zei hij met een zwoele blik in zijn ogen en een wiebel van zijn wenkbrauwen. "Dinen die verkeerd gaan moet je opnieuw proberen, zeg ik altijd." hij meende het niet echt. Maar zodra Flavio er klaar voor was wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Emptyza okt 15, 2011 11:50 am

Flavio lachtte zachtjes. "Adam, we weten niet hoe laat het is en waar we zijn. Ik denk niet dat het een goed idee is om zomaar hier nog te blijven, but I'll keep the offer in mind." Hij gaf Adam en knipoog voor hiij van zijn vriendje afklom. "Zijn we weer compleet? Incluis alle telefoons en portomonees?" vroeg hij met een glimalch terwijl hij zelf zijn iPhone uit zijn broekzak vistte om te zien of er nog wat mee was gebeurd. De telefoon was nog in leven en met een snelle blik kon hij oordelen dat er niet iemand was gebeld. Drunk calls were annoying. Hannah had hem een aantal keer gebeld terwijl ze dronken was en de meest beschamende voicemails achtergelaten. Toen was het handig, want hij had mtyoen blackmail materiaal. Als en ander blackmail materiaal van hem had daarintegen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry


Posts : 140
Join date : 14-10-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Emptyza okt 15, 2011 12:06 pm

Adam grijnsde breed en kwam met Flavio mee omhoog. "Volgens mij wel," zei hij en controleerde zijn zakken. "Jupp. Ik heb ze allebei." bevestigde hij en haalde zijn blackberry uit zijn zak om te kijken of hij nog gebeld was, of eeld had. Dat laatste was hepaas waar. En niet zomaar iemand. "Uhmm Flaafje... Ik heb of we heben iemand gebeld... Lauren.." zei hij en zijn grijns verdween meteen. Hij zete zijn bril af om als het ware te controleren of et echt zo was. Maar het berocht bleef in beeld, en het werd hoe langerhij ernaar keek hoe erger. Waarom ha hij iemand gebeld? Waarom Lauren? Wat voor eschamends had hij wel niet gezegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Emptyza okt 15, 2011 12:12 pm

Flavio, die net nog knalrood was geweesd, werd nu bleek. "You serious?" zei hij, een vleugje paniek was in zijn veel hoger dan normale stem geslopen. Hij ginbg naast Adam zitten en keek naar het desbetreffende berichtje met een blik die het half hield op shock, half op irritatie. Waarom had een van hen Lauren gebeld, en wat hadden ze gezegd tegen haar. Of nog erger ingesproken. Als het ingesproken was had ze bewijs.
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry


Posts : 140
Join date : 14-10-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Emptyza okt 15, 2011 12:23 pm

Adam slikte en hij staarde nog steeds naar de naam op zijn scherm, die er vroeger voor zorgde dat hij het warm kreg, maar nu rilde hij van de plotselinge kou. Waarom kon je geen berichten terugluisteren. Hij wist zelf wel dat niemand zijn eigen ingesproken bericht wilde afluisteren, maar nu wilde hij niets liever. "Er zit niets anders op dan hopen dt ze nooit haar voicemail afluisterd..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Emptyza okt 15, 2011 12:35 pm

Flavio knikte met grote ogen. "If she does, then we're scewed." well you screwed eachother last night, remembe?, oh wait you dont. opperde zijn voice of reason. Flavio werd weer een een beetje rood bij de gedachte aan zijn slechte woordkeus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry


Posts : 140
Join date : 14-10-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Emptyzo okt 16, 2011 10:17 am

Adam kon het niet over zijn hart verkrijgen om te grijnzen en de opmerking toch te maken "We allready screwed each other..." zei hij maar hij wer meteen weer serieus. "Als we er achter willen komen of ze het gehoord heeft, kunnen we beter gewoon niets tegen haar zeggen en doen alsof er niets aande hand is. Als we meteen ons excuses aanbieden en ze heeft het nog niet gehoord, dan heeft ze daterna wel."
Terug naar boven Ga naar beneden
George

George


Posts : 69
Join date : 14-10-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Emptyzo okt 16, 2011 10:22 am

Flaaf en lauren meteen in de sapjesbar, ze heft hem een beetje doen schrikken met haar "is het niet een beetje vroeg om al te trouwen" maar ik denk dat flaaf zich wel daarheen kan kwebbelen.
".....
Flavio dacht na. "Ik denk dat het veiliger is om ervan uit te gaan dat ze het heeft gehoord. Ik ga haar gewoon sms'en, dan spreken wee ergens af, luister ik dat bericht en dwing haar het te wissen, of eerst naar ons te sturen en dan te wissen. In ieder geval dat zij het niet mer heeft. " hij keek Adam aan. "Als we jouw plan volgen kan ze het aan meer mensen laten horen voor we er een stokje voor steken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry


Posts : 140
Join date : 14-10-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Emptyzo okt 16, 2011 10:34 am

*leest* genius xd
--
Adam trok een pruillipje "Maar, mijn plan dan?" zei hij op de toon van een vijf jarige die geen koekjes meer mocht eten. het klinkt inderdaas beter..." gaf hij daarna op normale toon toe. "Maar ik heb gewoon graag dat mijn plannen gebruikt worden." zei hij en lachte humorloos door.zijn woorden heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
George

George


Posts : 69
Join date : 14-10-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Emptyzo okt 16, 2011 10:43 am

Het was tijd voor The Power. Een macht die hij al zijn hele leven bezat, en die nog effectiever was omdat hij zo klein was. De pupieoogjes. Hij gebruikte zijn power nu tegen zijn geliefde. "Toe, adammeke, wat heb je liever, dat we jouw plan gebruiken, of mij. " zei hij met een onschuldig stemmetje en met de hulp van Super Puppieoogjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry


Posts : 140
Join date : 14-10-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Emptyzo okt 16, 2011 10:52 am

Adam keek Flavio aan en verdronk meteen. "G-geen twijfel mogelijk... Die van jou." zei hij en hij leunde in voor een volgende kus, deze duurde een stuk korter dan degene hiervoor, maar de boodschap wa duidelijk. "I love you. So, so much."
Terug naar boven Ga naar beneden
George

George


Posts : 69
Join date : 14-10-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Emptyzo okt 16, 2011 11:00 am

Flavio lachtte zachtjes."dat dacht ik wel ja" bij de liefdes verklaring verscheen er een blos op zijn wangen "I love you too, I don't know what I woud do without you." hij glimlachtte. Zijn blik baalde af van Adams gezicht en hij schoot meteen in de lach. "E-Er zitten... Er zitten erg mooie plekken in je nek die ik daar denk ik heb achtergelaten." wist hij half lachend uit te brengen. "I've quite marked you mine."
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry


Posts : 140
Join date : 14-10-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Emptyzo okt 16, 2011 11:12 am

Adam schoot ook in de lach "Je hebt geluk dat ik een sjaalmens ben.... Tenzij je dacht; laat ik de meest onhandige plekken ooit uitkiezen zodatAdam voir gek kan lopen." zei hij en keek Flavio met een van zijn wenkbrauwen omhoog aan. "En wt voor een watje ben ik dat ik je huid perfect heb gelaten?" vroeg hij lacherug en hij dook op Flavio's nek, voorzichtig met de plaats beet en zoog hijzacht in de zoen die hij op Flavio's perfecte huid zette. Toen hij terugtrok bekeek hij het resultaat goedkeurend. "Het lijkt een beetje op een hond.." zei hij met een knikje.
Terug naar boven Ga naar beneden
George

George


Posts : 69
Join date : 14-10-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Emptyzo okt 16, 2011 11:17 am

Flavio lachtte. "Nee, ik wilde je gewoon markeren als de mijne, ik heb namelijk een veel grotere groep aan concurrentie dan jij. Ik ben gay en jij bent bi. Dus alle joggend en meiden daarbuitennmoeten gewoon weten dat je van mij bent." Hij gaf Adam een knipoog. Dit vond hij persoonlijk wel een leuke uitleg. Hij giechelde toen Adam een zuigzoen in zijn nek plaatste. "Een hond, srsly?" hij week Adam met een you've-got-to-be-kidding-me blik aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Emptyma okt 17, 2011 4:45 am

Adam knikte "Oké, dan geen sjaal en geen smoesjes over van de trap af vallen of whatever. Als mensen er naar vragen vertel ik met trots dat het door jou komt." zei hij met een kleine grijns, maar deze werd drie keer zo breed na de opmerking over de hond. "NEE ECHT!" zei hij en hij volgde de lijnen op Flavio's nek "Kijk, daar zit het oor.... en dan hier de staart... en poten..." legde hij uit bij zijn bewegingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Emptyma okt 17, 2011 9:54 am

Flavio schudde zijn hoofd. "You are lucky that I love you, sitr. Because that is sooooooo cheesy." Hij glimlachtte vrolijk. "I just think that's cute." Hij pakte zijn telefoon en tikte een SMSje naar Lauren. 'Zo. dat is ook weer geregeld"'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een goedkoop hotelletje.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: