Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Een goedkoop hotelletje.

Ga naar beneden 
+11
Micheal
Layla
George
Harry
Dwight
Ian
Natasja
Cece
Adam
Flavio
Enzio
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Emptywo dec 28, 2011 3:22 am

Maud kuste hem zachtjes en trok hem wat meer naar haar toe. Niette geloven. Had er niet enorm veel alcohol in haar bloed gezeten dan had ze nooit zo ver durven gaan. Maarnu met best veel alcohol op had ze haast geen remmingen meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Emptywo dec 28, 2011 3:31 am

Micheal grinnikte even voor hij allebei zijn armen om haar heen sloeg en haar terugkuste. Hij tilde haar een stukje van de grond om wankelend naar het bed toe te lopen. Daar ging hij zo op zitten, dat Maud op zijn schoot terecht kwam. Al die tijd bleef hij haar kussen, maar nu haalde hij zijn lippen van die van haar, alleen om ze meteen op haar kaak te drukken en af te glijden naar haar hals. Ondertussen waren zijn handen druk bezig zijn eigen jas los te maken en uit te trekken, want naast dat ze uiteindelijk toch uit zouden moeten, had hij sowieso al een verhit lichaam van het hevige zoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Emptywo dec 28, 2011 3:36 am

Maud voelde zijn lippen en ze kon niets anders dan glimlachen. Ze deed ook snel haar jas uit en liet haar hand over zijn borst heen gaan. In haar achterhoofd wist ze dat het fout was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Emptywo dec 28, 2011 3:45 am

Micheal liet zijn jas op de grond vallen en legde al snel daarna zijn handen weer om haar middel. Hij liet zich voorzichtig achterover op het bed zakken en trok Maud met zich mee. Hij drukte zijn lippen die al een stukje geopend waren weer hongerig op die van Maud en liet zijn handen onder haar shirtje (?) glijden om daar haar huid te strelen. Ergens in zijn hoofd vroeg hij zich wel af of hij hier goed aan deed, maar op dit moment had hij het gewoon nodig. Daarbij had hij geen zin om weer een avond huilend in slaap te vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Emptywo dec 28, 2011 7:33 am

Maud voelde zijn handen en eigenlijk maakte het haar bang. Ze wist dat ze nu een verwacht8ng bij hem had gecreëerd maar wilde ze echt aan die verwachting voldoen? Nee eigenlijk niet. Toch zei ze niks en zoende hem verder terwijl haar hand door zijn haar ging en de ander in zijn nek lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Emptywo dec 28, 2011 8:22 am

Tijdens het zoenen rolde hij om zodat zij onder hem kwam te ligen en hij over haar heen hing. Micheal stopte even met zoenen en keek naar het gezicht van Maud dat onder hem lag. Hij haalde 'een hand onder haar shirtje vandaan en streek zachtjes ermee langs haar wang. Met een lieve glimlach keek hij haar aan en zei op fluistertoon:' Is het je eerste keer?' Hij gokte van wel en ook al wilde hij dit graag, hij moest wel voorzichtig doen, al betwijfelde hij of dat hem zou lukken in zijn toestand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Emptywo dec 28, 2011 8:30 am

Maud voelde zijn hand en keek in zijn ogen.' Zo duidelijk dan? Maar ik euhhmm ik weet niet zeker of ik eraan toe ben.' Het kwam er beschamend uit en ze wendde heel even haar blik af naar haar eigen hand die op de bovenarm van Micheal lag. Ze beet op haar lip en wist uiteindeijk zichzelf weer bij elkaar te rapen en hem weer aan te kijken.' Ik wil wel veel doen maar dat gewoon nog niet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Emptywo dec 28, 2011 9:06 am

Micheal pakte met de hand die eerst langs haar wang streek haar hand en gaf er een zacht kneepje in. Hij haalde zijn schouders op en zei zacht:' We zien wel als het zover is oke?' Hij gaf haar een zacht kusje op haar neus en ging toen wat meer overeind zitten zodat hij zijn shirt uit kon trekken waarbij de muts op zijn hoofd meteen meegleed en zijn toch al warrige haren eronder vandaan sprongen. Hij had niet echt een sixpack ofzo, maar was ook zeker niet een schrielkipje als het op spieren aankwam. Hij gaf Maud een vluchtig kusje op haar mond, zijn gympen onderwijl uittrappend. Met een grijns tilde hij haar weer een stukje op om haar helemaal io het bed te leggen en er zelf naast te kruipen en haar weer te zoenen terwijl zijn arm alweer om haar heen lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Emptywo dec 28, 2011 9:13 am

Maud was allang blij dat hij niet boos was. Ze kon het niet latenom haar ogen over zijn lichaam te laten glijden. Het beviel haar echt wel wat ze zag. Toen ze hem weer tegen haar aan voelde schopte ze snel haar schoenen uit en zoende hem terug terwijl haar hand door zijn haar ging en de ander op zijn borst onzichtbare figuurtjes tekende. Ze duwde haar lichaam tegen dat van hem aan om nog wat dichter bij hem te kunnen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Emptywo dec 28, 2011 10:07 am

Micheal liet zijn hand langs haar hele zij strelen, op en neer. Hij haalde zijn lippen van die van haar en drukte een paar zachte kusjes in haar nek. Ondertussen waren zijn handen onder haar shirtje verdwenen en terwijl hij haar over haar rug streelde, stroopte hij het shirtje steeds verder op. Uiteindelijk keek hij haar met een vragende blik aan. Het kostte hem moeite om niet al te opdringerig over te komen en ergens was hij ook wel wat teleurgesteld dat het vanavond waarschijnlijk niks zou worden, maar dat betekende niet dat ze wat plezier konden hebben
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Emptywo dec 28, 2011 10:11 am

Maud knikte toch wat rozig en trok alsnel haar shirt zelf verder uit. Ze wilde wel plezier beleven en omdat ze nou niet vaak de kans kreeg om datmet iemand te doen vond ze het helemaal niet erg. Zachtjes drukte ze kusjes op zijn kippen,naar zijn kaak, via zijn kaak naar zinn hals en hier zette ze af en toe een zuigzoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Emptywo dec 28, 2011 10:21 am

Micheal klom weer oveer haar heen en keek even naar het uitzicht dat hij had en wat helemaal niet slecht was. Hij gaf al snel weer een kus op haar lippen, maar begon toen een spoor te trekken vanaf haar lippen, over haar buik tot aan de rand van haar broek. Daar begon hij wat aan te frutselen in een poging hem los te krijgen. Zodra hij dat had, stroopte hij hem rustig van haar benen af. Toen het ding helemaal uit was, gooide hij het aan de kant en pakte de rand van de dekens die aan het uiteinde van het bed lagen (vraag me niet waarom, het komt even goed uit X) ) en trok die over hen heen terwijl hij weer naast Maud ging liggen.
~~

zo next morning, of wil je doorgaan tot Maud nee zegt zegmaar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Emptywo dec 28, 2011 10:30 am

Nee ik doe wel nu next morning, ze gaan wel haast helemaal, alles behalve dat zeg maar.
~~
Maud lag helemaal niet zo lekker. Haar hoofd bonkte als een gek en ze had het koud. Met haar ogen dichtgeknepen probeerde ze de dekens van haar bed wat meer omhoog te trekken. Maar inplaats van dekens voelde ze iets anders. Of beter gezegd iemand anders. Haar ogen gingen wijd open naar ze moest ze okj gelijk weer dicht doen tegen het licht. Ze kreunde zachtjes door de pijn dat haar hoofd veroorzaakte en probeerde dit keer langzaam haar ogen open te doen. Gelukkig wilde het dit keer meewerken. Ze keek naar diegene naast haar, hij kwam haar bekend voor maar kon zo niet echt op zijn naam komen. Daarna keek ze de ruimte rond. Die herkende ze ook niet. Half vloekte ze in zichzelf.wat had ze nu weer gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Emptywo dec 28, 2011 12:03 pm

Micheal werd ook langzamerhand wakker, maar deed zijn ogen nog niet open. De pijn in zijn hoofd was op het moment al erg genoeg. Echter, toen hij de kleine bewegingen in het matras voelde, opende hij voorzichtig zijn ogen en keek opzij naar het meisje naast hem. Even fronste hij zijn wenkbrauwen en zette zijn ellebogen onder zich neer om half overeind te komen waarbij zijn ontblootte bovenlijf onder de dekens vandaan kwam. Lichtelijk in paniek keek hij om zich heen en daarna weer verward naar het meisje. Hij kende haar, dat was wel zeker, maar voor de rest konden zijn herinneringen hem niet veel meer vertellen. ' Wat doe jij hier?' Zei hij argwanend. Hij leek niets van de situatie te begrijpen. Zij en hijzelf, in een bed, zonder kleren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Emptywo dec 28, 2011 12:09 pm

Maud keek nu helemaal op toen de jongen wakker werd en aan haar vroeg wat ze hier deed.' echt als ik dat wist had ik geantwoord maar ik weet waarschijnlijk nog minder dan jij.' ze keek naar zijn ontblootte boven lijf en het begon allemaal langzaam een beetje te dagen. Gelijk kwam er een scheldwoord uit haar mond,' Shit, dit meen je niet.' ze greep naar haar hoofd omdat die wel erg pijnlijk bonkte en liet haar hoofd weer in het kussen vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Emptydo dec 29, 2011 5:04 am

Micheal beet zijn tanden op elkaar en liet zich ook terugvallen. Hij sloot zijn ogen en probeerde wanhopig te herinneren wat er was gebeurd. Hij was naar de bar gegaan met het doel om even alles te vergeten... nou dat had hij zeker gedaan. Hij draaide even zijn hoofd opzij naar het meisje en liet zijn ogen over haar heen glijden. Langzaam begon het hem te dagen. ' hebben wij...?' Zei hij met grote ogen, maar verder kwam hij niet toen hij misselijk begon te worden. Zonder verder nog op zijn kater te letten sprong hij uit bed en liep met grote passen naar de aangrenzende badkamer om daar op zijn knieen voor de wc in elkaar te zakken. Zijn lichaam was duidelijk niet zo goed tegen alcohol, al was het deze keer pas de ochtend erna in plaats van 's nachts.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Emptydo dec 29, 2011 6:00 am

Maud wilde het echt niet weten maar langzaam kwamen de herinneringen terug. Nee ze hadden het niet. Wel veel te veel voor haar doen maar dat niet. Als enige niet. Ze walgde van zichzelf maar moest toegeven dat het gevoel dat ze had in het café ze ook nu weer terug kreeg. Haar maag keerde zich om van de vlindertjes en deels ook van het geluid van overgeefsel. Dat zorgde ervoor dat gal langs haar keel omhoog kwam. Ze struinde snel net als Micheal naar de badkamer. Hij zat bij de wc en dat zorgde dat zij de wasbak nam omdat het te snel omhoog ging. Ook bij haar kwam het er allemaal weer uit. Snel zette ze de kraan aan om het maar niet te hoeven zien. Haar koppijn werd erger door het harde geluid van het water maar ze voelde dat haar maag wel minder van streek was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Emptydo dec 29, 2011 6:13 am

Nadat alles eruit was stond hij trillend als een rietje op en trok de wc door. Het was een hele opluchting dat dat er uit was. Hij pakte een wc-papiertje om zijn mond af te vegen en zag uit zijn ooghoek Maud over de wasbak geleund staan. Maud, zo heette ze. Voorzichtig legde hij zijn hand op haar blote rug en wreef een beetje. Nu pas besefte hij dat ze beiden nog naakt waren en zijn hoofd werd rood. Hij probeerde er maar niet te veel op te letten al kon hij er moeilijk om heen. ' Gaat het?' Vroeg hij toen ze klaar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Emptydo dec 29, 2011 6:16 am

Maud knikte en glimlachtte toch wat dankbaar. Ook zij pakte een wc papiertje en veegde haar mond af. Zij had ook de naaktheid op gemerkt maar kon het niet goed negeren. Ze liep met een snelle pas weer de kamer binnen en wikkelde zich in de lakens. Daarna ging ze opzoek naar haar kleding,' Weet jij echt niks meer? Moet.. euhmm moet ik het je vertellen, Micheal was het toch?' Ohh dit was slecht, ze wist zijn naam niet eens zeker. Wel wist ze zeker dat die avond in het café de eerste keer was dat ze wat had gedronken en nu ook de eerste keer was dat ze een kater had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Emptydo dec 29, 2011 6:24 am

Micheal spoelde nog even zijn mond voor hij ook de kamer weer inliep. Hij zag Maud al druk bezig met haar kleren opzoeken en hij begon zelf ook maar. ' Micheal ja, en nee ik weet niks meer vanaf.... toen we aan het drinken waren. Als jij het me kunt vertellen... graag.' Zei hij onder het zoeken. Zodra hij zijn boxer had gevonden schoot hij hem snel aan, dat voelde al een stuk minder ongemakkelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Emptydo dec 29, 2011 6:29 am

Maud had haar string en haar bh gevonden. De string ging dan wel makkelijk aan maar de bh wilde helaas niet meewerken dus toen vroeg ze met een beetje rood aangelopen hoofd,' Zou je misschien even willen helpen ik sta te trillen en krijg mijn bh sluiting niet meer.' Ze grijnsde breed maar toch voelde ze zich ongemakkelijk.' Euhmm oké even denken we waren wat aan het drinken want je wilde bewijzen dat drank lekker kon zijn. Het was mijn eerste keer drank en jij had duidelijk al wat op. Euhmm op een gegeven moment was jij van de barkruk af gevallen ofzo in ieder geval je kwam op de grond en trok mij mee. Dan herinner ik me een kus en dat ik met jou mee hierheen ben gegaan. Hier herinner ik me eigenlijk niet zo heel veel.' Ze herinnerde het wel maar met vlagen. En eigenlijk vond zij ze te beschamend om hardop te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Emptydo dec 29, 2011 8:25 am

Micheal glimlachte een beetje en zei:' tuurlijk,' Waarna hij naar haar toelliep, waarbij hij de al gevonden kleren even op het bed gooide. Hij ging achter haar staan en probeerde hem vast te maken. Hij was er nou niet bepaald goed in, maar na een paar pogingen zat het ding vast. Ondertussen had hij staan luisteren naar Maud. Hij kon moeilijk geloven dat hij zo met haar... was omgegaan, maar ze zou vast niet liegen. Even bleef hij achter haar staan en liet zijn ogen over haar glijden, hij snapte wel waarom hij met haar zou flirten. Ze was bepaald niet lelijk en zoals ze zich tot nbu had gedragen erg aardig. Voorzichtig legde hij zijn handen op haar bovenarmen en liet ze naar beneden glijden. Nu hij wat was gekalmeerd, deed het hem toch wel wat om haar halfnaakt bij zich te hebben. ' Zeker dat je echt niks meer weet?' Zei hij zacht. Hijzelf wist het echt niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Emptydo dec 29, 2011 10:47 am

Maud voelde zijn handen en bleef staan. Ze wilde zijn handen voelen. Het voelde fijn. Ze keek kort naar Micheal,' Nou ja ik weet het, nee we hebben het niet gedaan. Maar we zijn veel te ver gegaan voor mijn gevoel. Dit ben ik niet gewend en ik heb er een beetje spijt van. Niet omdat ik jou niet aardig vind of knap want geloof me dat vind ik wel. Maar gewoon zo met een wildvreemde mee gaan is niet iets dat ik vaak doe. Laten we zeggen ik doe het nooit.' Maud trok snel haar bh wat beter en begon door de kleren te zoeken die Micheal net op bed had gegooid. daar vond ze zijn shirt. Iets dat op dat moment goed genoeg was en snel trok ze hem aan. Gelijk voelde zij zich al een stuk fijner.' En hoe staat het?' Zei ze grijnzend toen ze naar hem toe draaide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Emptydo dec 29, 2011 11:22 am

Micheal knikte begrijpend en liet zijn handen van haar afglijden toen ze van hem wegliep. ' Je bent niet de enige die het niet gewend is, maar ik vond het wel fijn.... denk ik.' Zei hij met een scheve grijns. Tuurlijk, hij wist er niks meer van, maar hij twijfelde er niet over of het was zeker niet verkeerd geweest met haar. Hij keek even schattend naar haar toen ze zijn shirt showde. ' Ik denk niet dat het uitmaakt, je bent sowieso wel mooi.' Zei hij met een verlegen grijns en het rood wat op zijn wangen kwam te staan. Hij paktee zelf zijn broek die tussen de kleren lag om die aan te schieten. Een shirt werd nu moeilijk om aan te trekken, dus stapte hij naar Maud toe en sloeg losjes een arm om haar heen. ' Denk je dat ze hier iets van roomservice hebben?' Vroeg hij met een opgetrokken wenkbrauw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Emptydo dec 29, 2011 12:19 pm

Maud grijnsde en liet haar hoofd even op zijn borst rusten.' Ik denk het helaas niet. Maar ik ken nog wel een bakkerijtje hier in de buurt als ik het goed heb. Mijn vader is de eigenaar daarvan.' Ze hield niet echt van opscheppen over haar geld maar zo nu en dan was het toch wel handig.' En dankje, jij bent ook niet verkeerd om naar te kijken. Vooral zo zonder shirt. Ik denk dat ik je shirt maar ga houden als dat betekent dat jij voor vandaag zonder shirt gaat rond lopen.' Ze keek hem met een grote grijns aan en gaf hem een kus op zijn wang. Daarna pakte ze haar broek en begon zichzelf in die broek te wurmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een goedkoop hotelletje.
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: