Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Een goedkoop hotelletje.

Ga naar beneden 
+11
Micheal
Layla
George
Harry
Dwight
Ian
Natasja
Cece
Adam
Flavio
Enzio
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Harry

Harry


Posts : 140
Join date : 14-10-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Emptyma okt 17, 2011 10:08 am

Adam glimlachte trots en keek netiets te laat naar Flavio's scherm "Wat heb je nou verstuurd?" vroeg hij nieuwsgierig en hij draaide zich om zodat hij naast Flavio zt in plaats van tegen ove hem en legde zijn hoofd op diens schouder. De hoofdpijn begon weer erger te worden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Cece

Cece


Posts : 146
Join date : 26-09-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Emptyma okt 17, 2011 10:21 am

Flavio glimnlachtte en drukte een kusje op Adams wang voor hij in zijn verzonden berichten map het berichtje zocht en hem aan hem liet zien. "See? Okay with that?" het was gewoon simpel. "L, we've gotta talk, -F" het had geen zin om er meere woorden aan vuil te kaken
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry


Posts : 140
Join date : 14-10-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Emptyma okt 17, 2011 6:40 pm

Adam knikte goedkeirend bij het zien van het sms'je. "Helemaal goed, en jij gaat met haar praten. Ik ben bang dat ik het alleen maar erger maak, daar ben ik goed in namelijk." hij meende het serieus, maar hij zei het met een brede grijns op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Emptyma okt 17, 2011 10:43 pm

Flavio rolde met zijn ogen en drukte een kort kusje op Adams lippen. "Je bent daar helemaal niet goed in, of wil je impliceren dat het tussen ons erger is geworden." Hij keek Adam met een niet-serieus gezicht aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Emptydi okt 18, 2011 7:51 am

Adam grijnsde "Shht... Doe maar alsof ik ergens goed in ben, okee?" zei hij met een knipoog en hij speelde wat met Flavio's haar. "Je wilt niet weten hoe lang ik dit al wil doen..." zei hij hierbij en hij grijnsde nog breder.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Emptydi okt 18, 2011 11:48 am

Flavio lachtte. "Je bent neit de enige. Hannah vind het altijd leuk om het in te vlechten, staartjes te maken, en net te doen alsof ze neit doorheefd dat ik niet een van haar schapen ben." Hij lachtte. "I like you two, so you can get away with toying with my hair." Hij glimalchtte. "Net als dat ik weg kom met het maken van leuke markerinkjes in jouw nek."
---------
Wist je dat Flavio, net als Ian, meer diepte heeft dan de kopie van zijn karakter die hier op staat. Real Flavio is een soort van antro-vamp met een witte vacht ^.^ en hij heeft als power Sirens-song hij is dus een sirene, XD Hij is matties met Damons half-twin Lucan. Damon heeft iets meer diepte gekregen in mijn fantasie. So many Ideas that will never put into a story, sigh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Emptyvr okt 21, 2011 8:49 am

....... ik volg het niet echt xD
------
Adam glimlachte breed "Blij dat te horen..." zei hij zacht en draaide een van Flavio's krullen om zijn wijsvinger. "Natuurlijk kan je daarmee wegkomen, het symboliseert wat wij hebben. En iedereen mag daarvan meegenieten, hou paarser hoe beter." zei hij grappend en hij gaf Flavio een kus op diens voorhoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Emptyvr okt 21, 2011 8:56 am

ik ook neit meer... ik wil trouwens even zeggen dat ik en elise voor volgende vakantie een Dexter marathon hebben ingeplant. en dan gaan we waarschijnlijk de nacht doorhalen en veel lol hebben XD
-----
Flavio lachtte zachtjes en draaide zich om. "You probbably shouldn't have said that, my dear." Merke hij op voor hij nog een markering maakte hoger in Adams nek. Om die te bedekken zou hij een turtle neck aan moeten, of een boerka gaan dragen, al zag hij Adam die tweede niet zo snel doen, maar je wist maar nooit. Misschien had hij wel een dubbelleven als streng islamitische vrouw. Islamitische travestieten hadden het eigenlijk wel makkelijk, als je er zo over nadacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry


Posts : 140
Join date : 14-10-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Emptyza okt 22, 2011 10:36 pm

YES. EINDELIJK. KIJK DEXTER.
---

Adam giechelde en haalde zijn schouders op. "Zoals ik net al zei, hoe paarser hoe beter." zei hij zacht en hij trok zijn hoofd terug om op zijn beurt een afdruk te maken dicht bij het sleutelbeen van zijn geliefde. Hij trok grijnzend terug en bekeek grijnzend te paarse plek waar zijn duim nu overheen gleed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Emptyzo okt 23, 2011 12:25 am

Flavio lachte zachtjes. "Oh gaan we het zo spelen." Hij trok de hals van Adams shirt wat omlaag zodat hij wat meer vrije ruimte had om zuigzoenen op te plaatsen. Even later sierde de zoveelste blauw paarse markering Adams hals. "Je mag trouwens neit zeuren als iemand er opmerkingen over maakt, je hebt er zelf om gevraagd, honey."
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry


Posts : 140
Join date : 14-10-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Emptyma okt 24, 2011 10:22 am

Adam lachte "Hoor je mij klagen?" zei hij met de lach door zijn woorden heenklinkend. i love you and the world needs to know that you love me too." legde hij uit en hij gaf Flavio een korte zoen, opzijn mond dit keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Emptyma okt 24, 2011 7:21 pm

Flavio lachtte zachtjes en pakte Adam beet bij zijn schouders. "Ho, je gaat daar niet zo makkelijk mee wegkomen hon." Zei hij met een glimalchje voor hij zijn lippen weer op die van Adam drukte. Het voelde zo Goed om Adam te kussen. Dat kriebelige gevoel in zijn buik, samen met een hart dat op hol sloeg, was eigenlijk een heel prettig gevoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Emptyma okt 24, 2011 10:36 pm

Adam grijnsde tot dat zowat onmogelijk was in de zoen die volgde. Hin was zoals allen hiervoor een van de beste momenten in Adams leven. Flavio was alles waar hij ooit voor had durven hopen, en daarbij hoorde het feit dt zijn liefde wederzijds was, hij had al meer dan genoeg onbeantwoorde crushes gehad en de liefde om hen heen voelde geweldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Emptyvr nov 25, 2011 9:14 am

NEW (OMG ADAM WAT HEB JIJ MET DIT HOTEL? *kuche..*okee dat was t Wink )
-
Het eerste wat Adam merkte toen hij wakker werd was een knallende koppijn, een gevoel dat hij herkende van die keer met Flavio in dat hotel, het hotel waar hij zich nu weer in bevond. Hij wilde het openen van zijn ogen zo lang mogelijk uitstellen, maar zijn hoofd begon te veel pijn te doen van het bedenken in welke situatie hij zich bevond, hij kon het beter gewoon zien. Hij schoof zich wat omhoog tegen zijn kussen en opende zijn ogen, het licht wat erin scheen was vrij pijnlijk, maar hij raakte er aan gewend. Zodra hij weer goed kon zien herkende hij het hotel meteen, maar toen hij naast zich keek schrok hij zo dat hij van het bed afviel, een luidde bonk veroorzakend. Hij wist niet wie of wat hij wel verwacht had, maar zeker niet een maar vaag bekend meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Layla

Layla


Posts : 220
Join date : 18-11-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Emptyvr nov 25, 2011 9:19 am

Courtney schrok wakker door een harde bonk naast zich. Haar hoofdpijn viel wel mee, omdat ze waarschijnlijk een stuk minder had gedronken dan Adam, hoewel ze ook flink aangeschoten geweest was de avond ervoor. Toch duurde het even voor haar ogen aan het ligt gewend waren en ze om zich heen keek om het voor haar netvlies duidelijk te maken waar ze zich bevond. Ja ze kon zich nog wel herinneren dat ze naar een hotelletje zouden gaan. "Goedemorgen." mompelde ze terwijl ze zich iets overeind duwde en keek naar de plek waar Adam uit het bed gerold was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Emptyvr nov 25, 2011 9:26 am

Adam keek geschokt op naar Courtney, "Hoe bedoel je, goedemorgen? Shit, shit, shit, shit, shiitt!" begon hij te vloeken voor hij overeind schoot en zijn kleding weer aantrok, die overal door de kamer verspreid was. "Wat heb ik gedaannn?" hij vloekte nog een tijdje tegen zichzelf voor hij zich, nu weer compleet aangekleed, nar Courtney draaide. "Okee, dit blijft onder ons. Dit is nooit gebeurt, ja?" probeerde hij haar duidelijk te maken, hoe had hij dit Flavio aan kunnen doen, wat zou die arme jongen van hem denken als hij er achter kwam?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Layla

Layla


Posts : 220
Join date : 18-11-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Emptyvr nov 25, 2011 9:33 am

Courtney die nog half sliep wreef even over haar slapen voor ze weer naar Adam keek die behoorlijk begon te stressen. Ze begreep wel dat er iets mis was, waardoor de jongen die zich in een record tempo had aangekleed was zo van streek was. Courtney trok de dekens iets verder over haar lichaam heen terwijl haar blauwe ogen hem een vragende blik stuurde. "Oké vertel op, honn, wat is er mis?" vroeg ez nog net spottend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Emptyvr nov 25, 2011 9:37 am

Adam flipte hem nu helemaal, "WAT ER MIS IS!?" zei hij en hij lachte kort en humorloos. "Ik heb een vriendje, dat is er mis!" Hij bracht zijn handen naar zijn hoofd en begon ijsberend zijn slapen te masseren, hoe kon hij zich hier ooit uitkrijgen. Hij was vreemdgegaan, en hij moest het aan zichzelf toegeven. Hij had de vreselijkste fout gemaakt die je kon maken in een relatie. Hij had gefaald als vriendje, dat was wel duidelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Layla

Layla


Posts : 220
Join date : 18-11-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Emptyvr nov 25, 2011 9:42 am

Courtney keek hem wat bevreemd aan bij het woord 'vriendje.' God dit had zij natuurlijk weer... Een jongen die waarschijnlijk een of ander relatieprobleem had, mét een jongen. Ze zuchtte diep en liet zich achterover in de kussens vallen. "Dat is kut." zei ze droog. Ze was nog te vermoeid om echt een gesprek op gang te brengen, iets waar ze over het algemeen ook niet echt zin in had over andermans pronlemen. Dit had Adam wat haar betreft toh zelf veroorzaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Emptyvr nov 25, 2011 9:49 am

Adam knikte hevig, niet stoppend met ijsberen, "Heel kut... Als je hier nou niets over zegt, tegen niemand niet.... Misschien kan ik het dan achterhouden, maar dat is ook weer zo hard, hij heeft het recht te weten wat..." begon hij tegen zichzelf te ratelen en hij slaakte een kreet van woede. "Waarom ben ik zo'n loser!?" vroeg hij aan zowel zichzelf als Courtney, niet dat hij verwachtte dat een van hen het antwoord zou weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Layla

Layla


Posts : 220
Join date : 18-11-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Emptyvr nov 25, 2011 9:57 am

"Dat is nou de reden waarom een relatie niks voor mij is." mompelde Courtney zachtjes tegen zichzelf. Nee, het werd maar weer eens goed duidelijk waarom ze het heerlijk vond om single te zijn. Geen irritante verplichtingen, gewoon Live. "Ik heb geen idee." zei Courtney schouderophalend. Ze kroop over de dekens heen om het bed uit te komen om ook haar kleding bij elkaar te zoeken. Het gaf, ondanks dat ze het niet echt liet merken, haar toch een wat onprettig gevoel. Dat ze net een nacht had doorgebracht, die niet geheel onprettig was, met iemand die een relatie had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Emptyvr nov 25, 2011 10:06 am

Adam zuchtte en stond eindelijk stil. "Aan jou heb ik ook niets hè?" mompelde hij naar Courtney. Hij zat dik in de nesten hier. Hij begon weer te vloeken, waarschijnlijk had hij meer gevloekt in deze paar minuten dan in zijn hele leven, hij vloekte haast nooit. Moest hij het aan Flavio vertellen, eerlijk en het risico lopen dat deze heel teleurgesteld in hem werd en het uit zou gaan, of het niet vertellen en het risico lopen dat Flavio er achter zou komen en nog teleurgestelder in hem zou zijn en het gegarandeerd uit zou gaan. Voor hem klonk optie 1 iets beter, maar hoe ging hij dat doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Layla

Layla


Posts : 220
Join date : 18-11-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Emptyvr nov 25, 2011 10:11 am

Courtney keek hem vanonder haar wimpers aan terwijl ze haar jurkje aantrok. "Schat, jij bent degene die vreemdgegaan bent op je vriendje, daar kan ik niks aan veranderen." zei ze terwijl ze naar de wastafel liep om haar haren te fatsoeneren. Ja Courtney bleef courtney, uiterlijk was een van de belangrijkste punten in haar leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Emptyvr nov 25, 2011 10:47 am

Adam zuchtte "Dqar heb je gelijk in, ik moet de wchuld niet op anderen schuiven. Nou, hopelijk tot nooit meer ziens. Niets persoonlijks." zei hij en hij keek de kamer nog eens rond of hij niets vergeten was voor hij de kamer verliet, hij had geen zin om zich nog langer met haar bezig te houden, als hij haar gewoon maar nooit mwer tegen zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Emptywo dec 28, 2011 1:20 am

New
~~
Het was dat het hotelletje niet ver van de bar aflag, anders had hij betwijfeld of hij in zijn dronken toestand er wel gekomen was. Maud was er natuurlijk ook nog bij, maar die was er ook niet al te best aan toe. Zijn arm had hij om haar heen geslagen toen ze uiteindelijk met de sleutel in zijn hand bij de kamerdeur kwamen die hij gehuurd had. Even glimlachte hij lief naar Maud en deed de deur toen open om naar binnen te stappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een goedkoop hotelletje.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: