Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het appartement van Dana en Raf.

Ga naar beneden 
+2
Raf
Dana
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 4 Emptydi jan 03, 2012 4:09 am

Dana kreunde even kort en wilde zich vastklampen aan Raf die, wat ze dacht, naast haar lag. Toen ze zich omdraaide en haar armen om iets wilde sluiten merkte ze dat hij er niet wist. Met een zucht opende ze haar ogen en keek knipperend de kamer rond. Hij was er echt niet. Ze zuchtte nu hard en liet zich uit het bed zakken. Ze keek even naar de lege kant van Raf en eigenlijk wist ze wel dat hij wat koffie aan het maken was maar toch miste ze zijn warmte. In haar nachthemd liep ze door de woonkamer, waar ze even haar wenkbrauw omhoog trok toen ze Lizz op de bank zag slapen. Ohh ja tuurlijk die was blijven slapen. Ze liet haar wenkbrauw zakken en liep naar Raf toe. Ze sloeg haar armen om hem heen van achter en drukte een kus in zijn nek.' Goeie morgen schat.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Raf

Raf


Posts : 309
Join date : 12-12-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 4 Emptydi jan 03, 2012 4:49 am

Raf draaide zijn hoofd met een brede glimlach op zijn gezicht. "Goeie morgen," zei hij en hij drukte een kus op haar kruin. "Lekker geslapen?" Vroeg hij de koffie even laten voor wat het was. Dana's wat koudere handen voelde fijn aan op zijn huid aangezien hij alleen in een trainingsbroek sliep. Hij had het niet snel koud en behalve in de winter wanneer het echt koud was droeg hij meestal gewoon een shirt met korte mouwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 4 Emptydi jan 03, 2012 8:06 am

Dana knikte,' Heerlijk tot iemand zo leuk was om me wakker te gaan bellen. Nou moet ik zeggen dat ik het fijn vind dat je het even had overlegd anders was ik van het verkeerde uit gegaan.' Ze drukte een kusje op zijn schouderbladen, elke één kus. En daarna liet ze hem los en kwam naast hem staan.' Hmm dus even dat ik het goed begrijp, Lizz slaapt op één kamer met dat kut kind en daarom is ze weg gegaan en toen wou ze bij een klant blijven slapen en toen kwam je haar tegen en heb je haar onder je hoede genomen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex

Alex


Posts : 280
Join date : 27-09-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 4 Emptydi jan 03, 2012 8:11 am

Raf grinnikte, hij had gehoopt dat Dana nog wakker was geweest maar ook nu had hij er geen spijt van dat hij het had gedaan. Hij knikte als antwoord op haar vraag, "en Aurora heeft door de school folders verspreid over Lizz' baantje en dreigt foto's te maken van haar of haar spullen als ze slaapt," zei Raf terwijl hij een moeilijk gezicht trok. "En... ze bepaalt zeg maar 'huur' aan die klant," zei hij aarzelend terwijl hij naar Lizz op de bank keek. "Ik ben blij dat je het goed vindt," zei hij glimlachend en hij drukte zijn lippen even op die van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 4 Emptydi jan 03, 2012 8:21 am

Dana beet op haar lip, dat kind meost echt even duidelijk worden verteld wat hier wel en niet kon.' Hmm ik moet zeggen dat ik het liefst het niet wilde maar ik kan tegen jou geen nee zeggen en sowieso wat Aurora haar aandoet verdient niemand.' Ze ging op het aanrecht zitten en keek ook even kort naar Lizz. Nee Dana mocht haar nog steeds niet echt maar Raf en zij leken erg goed met elkaar op te kunnen schieten dus probeerde Dana ook een beetje aardig voor Lizz te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ynary

Ynary


Posts : 471
Join date : 24-09-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 4 Emptydi jan 03, 2012 8:28 am

Raf glimlachte, hij was echt blij dat Dana het goed had gevonden hij wist niet wat hij ander had moeten doen. Hij had Lizz echt niet naar Clint laten gaan. "Dat is ook waarom ik het zo goed van je vindt, dat je ondanks dat je Lizz niet echt mag, je toch aardig tegen haar bent," zei hij terwijl hij tegen het aanrecht aanleunde en nu toch maar het koffiezetapparaat aanzette. Heel veel dronk hij niet, maar 's morgens vond hij het wel fijn om echt goed wakker te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 4 Emptydi jan 03, 2012 8:42 am

Dana haalde haar schouders op,' Het is niet goed, ik probeer juist nog steeds jouw hart te winnen en dat gaat alleen als ik aardig doe tegen je zusje. Ik bedoel, ik kan nu wel enorm gemeen tegen haar gaan doen zoals ik heel graag wil doen maar het heeft geen zin want daar win ik jou nou niet heel erg mee.' Ze grijnsde breed maar je kon duidelijk zien dat ze het echt meende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raf

Raf


Posts : 309
Join date : 12-12-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 4 Emptydi jan 03, 2012 9:01 am

Raf schudde zachtjes lachend zijn hoofd. "Je hoeft niet te proberen mijn hart te winnen, dat heb je heel lang geleden al gedaan," zei hij glimlachend. Hij meende het, hij was 8 jaar geleden verliefd op Dana geworden en dat was hij nu nog steeds. "Ik kan je alleen nog maar geweldiger vinden omdat je aardig tegen haar bent," zei hij schouder ophalend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 4 Emptydi jan 03, 2012 9:15 am

Dana rolde met haar ogen,' Ik heb nog steeds het gevoel dat ik je hart moet veroveren en sowieso vind ik het een leuke bezigheid. Heb je trouwens mijn cadeautje nog gekregen? Ik had het aan je tegenspeelster gegeven eergister ofzo.' Ze had een kleine bloesem gevonden in een boek van haar. Het was de bloezem die ze in haar haren had gehad op hun eerste ontmoeting in Central Park. Hij hoefde hem niet mooi te vinden want het was eerder een truc om te kijken of zijn tegenspeelster wel betrouwbaar was. Dat ze niks slechts in de zin had. Maar dat zou ze nooit tegen Raf zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raf

Raf


Posts : 309
Join date : 12-12-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 4 Emptydi jan 03, 2012 10:00 am

Er verscheen een brede glimlach op Raf's gezicht toen hij zich dat herinnerde. "Ja, gisteravond na de show gaf Na-Young hem." Hij grinnikte toen hij zich herinnerde wat ze had gezegd toen ze dat had gegeven. "Ze zei dat ze het zou onthouden voor als zij een vriend zou krijgen." Maar hij wist van Na-Young dat ze niet op zoek was naar een vriend, ze was juist heel erg bezig met haar werk en moest haar opleiding nog afmaken dus hij begreep wel dat ze zei dat ze daar helemaal geen tijd voor had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 4 Emptydi jan 03, 2012 10:19 am

Dana knikte goedkeurend. Mooi misschien kwam ze dan wel een keer na de show langs om iedereen even te leren kennen. Ze moest gewoon even zeker weten dat zijn tegenspeelster wel echt te vertrouwen was. Nu ze dat wist luchtte dat toch erg op." En wat vond je ervan?" Het maakte haar niet zo veel uit wat hij ervan vond ze had haar antwoord gekregen en dat vond ze veel belangrijker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raf

Raf


Posts : 309
Join date : 12-12-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 4 Emptydi jan 03, 2012 10:40 am

Raf glimlachte, hij was blij geweest dat Na-Young het na de show had gegeven. Anders was het moeilijker geweest in zijn rol te komen omdat hij zo blij was. "Ik vond het heel erg lief," zei hij met een lieve glimlach op zijn gezicht. Hij wist niet dat ze hem al die tijd had bewaard en het had hem heel gelukkig gemaakt, door het gedoe met Lizz was hij het alleen even vergeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 4 Emptydi jan 03, 2012 11:16 am

Dana glimlachtte en drukte een kus op zijn lippen. toen hoorde ze het belletje van de koffie en gelijk pakte ze een kopje en schonk wat koffie voor zichzelf in.' Hmm goed begin van de ochtend, maar heb je vanavond weer een voorstelling of kunnen we iets gezelligs gaan doen? Of wil je met Lizz iets doen?' Ze keek hem vragend aan en streelde kort over zijn wang heen. Het voelde fijn te weten dat hij haar aanstaande was. Ze droeg de ring dag en nacht. Wilde hem niet af doen. Vertikte het om hem af te doen. Alleen tijdens het douchen droeg ze hem niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 4 Emptydi jan 03, 2012 12:34 pm

Lizz was langzaam wakker geworden, maar het duurde nog even voor ze de stemmen hoorde. Met enige moeite gingen haar ogen open en luisterde ze even stilletjes naar wat ze zeiden. Ohja, ze was bij Raf en Dana. Uiteindelijk draaide ze zich zodat ze op haar buik lag en richting de keuken kon kijken. ' Goedemorgen.' Zei ze met een glimlachje, waarna ze haar benen van de bank afgooide en de dekens van zich afsloeg. Ohja nachthemdje... voor ze ging staan deed ze het zachtroze ding even goed. Ze liep naar de keuken en glimlachte even naar allebei. ' Dankje dat ik mocht blijven slapen.' Zei ze vooral gericht aan Dana.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raf

Raf


Posts : 309
Join date : 12-12-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 4 Emptydi jan 03, 2012 1:00 pm

Raf wilde net antwoord gaan geven, hij had vanavond gewoon een voorstelling maar hij wildw Dana en misschien Lizz als die zou willen wel meenemen, toen hij Lizz' stem hoorde. Hij besloot nog even te wachten met antwoorden omdat Lizz nu in de keuken was en hij eerst wilde weten wat Dana ervan vond. Ze hoefde van hem dan niet naar de voorstelling te kijken als ze dat lever niet deed, maar hij wilde haar voorstellen aan de cast en hen laten zien wie zijn verloofde was. Hij had hen al best veel over haar verteld en zeker nadat hij had verteld dat ze ja had gezegd wilde ze haar graag een keer zien. En Raf had ook liever dat Dana hen kende omdat hij een paarvan zijn collega's waar hij gewoon heel goed mee op kon schieten wilde uitnodigen op de bruiloft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 4 Emptydi jan 03, 2012 10:55 pm

Dana glimlachtte naar Lizz,' Het is het minste wat we kunnen doen. En ik ga ook nog even met de directrice praten over Aurora want dat kind moet duidelijk worden gemaakt wat wel en niet kan op school. Ze heeft mij namelijk ook al aardig kwaad gemaakt. Zo kwaad dat ik haar wou slaan. Nou ben ik makkelijk boos te krijgen maar echt kwaad, nee. En al helemaal niet zo kwaad dat ik in oude gewoontes ga vallen.' Lizz zou het waarschijnlijk niet helemaal snappen maar Raf wel. Raf had haar natuurlijk vanaf Franklin high als leerling meegemaakt. Die wist wat ze Marina had aangedaan en nog een hoop andere mensen, zoals de bandleden in Central Park.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 4 Emptywo jan 04, 2012 1:11 pm

Lizz knikte, al begreep ze niet helemaal wat Dana bedoelde, maar besloot het te laten liggen. 'Toch bedankt.' Zei ze met een glimlach. Ze leunde even tegen het aanrecht, maar zei al snel weer:' Is het goed als ik even ga douchen?' Meestal douchte ze 's avonds, zeker als ze naar de club was geweest en was gewend om 1x per dag te douchen, anders voelde ze zich echt vies. Ze was dan ook blij dat ze op Franklin High een douche die niet al na een paar minuten zonder warm water zat tot haar beschikking had. Ook wilde ze gewoon even weer weg uit de kamer, want ze had Dana en Raf midden in hun gesprek gestaakt, als ze weg was dan konden ze weer rustig verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raf

Raf


Posts : 309
Join date : 12-12-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 4 Emptywo jan 04, 2012 1:58 pm

Raf knikte terwijl hij koffie inschonk en voorzichtig een slokje nam van de nog hete koffie. Hij kon best geduldig zijn, maar niet met ddit soort dingen. Intussen was zijn tong er dus ook al redelijk aan gewend. "Je weet waar het is toch," zei hij het kopje met twee handen vast houdend. Het was een ochtendritueel geworden, de koffie. Maar hij wist van zichzelf dat hij er niet verslaafd aan zou raken. Zeker. Niet als hij naar andere leraren keek. Hij had zich er toen hij zelf nog op school zat over verbaasd hoevaak leraren weg waren om koffie te halen en eigenlijk was hij dat nu nog steeds.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het appartement van Dana en Raf.
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tim's appartement
» Ty's appartement
» Jamie's appartement
» Appartement van Stefan
» Appartement Flynn

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: