Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het koffiebarretje

Ga naar beneden 
+25
Micheal
Dash
Lauren
Jennifer
Megan
Gabriël
Mari
Nick
Jules
Sahirah
Stefan
Arth
Ian
George
Almasis
Enzio
Tim
Dwight
Flavio
Adam
Cece
Dana
Jonathan
Jacky
Courtney
29 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Volgende
AuteurBericht
Courtney

Courtney


Posts : 636
Join date : 25-09-11

Het koffiebarretje Empty
BerichtOnderwerp: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje Emptyzo sep 25, 2011 6:28 pm

Dit is een koffiebarretje wat op het terrein van de school staat, speciaal voor de leerlingen, maar ook weer niet echt bij de school hoort. Je hebt een groot deel overdekt terras en een stuk wat open is zodat je lekker in het zonnetje kan zitten. In het midden is de bar waar vaak leerlingen werken om een extra zakcentje te verdienen. De meest uiteenlopende koffie kan je hier krijgen, maar ook thee is mogelijk, evenals enkele frisdranken. Maar net als op de rest van de school is het alcohol schenken verboden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het koffiebarretje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje Emptyma sep 26, 2011 2:51 am

Jacky beet zachtjes op haar lip,' Je zou een keer iets moeten laten horen. Ik bedoel, ik zelf speel saxofoon maar verwacht er maar niet te veel van.' Zij dacht dat haar ouders de school geld had betaald om toegelaten te worden maar Jacky had het eigenlijk gewoon op zichzelf gedaan. Ja haar ouders waren bereid geld te geven maar de school vond dat niet nodig. Ze hield halt bij de bar en keek naar de overheerlijke koppen koffies.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Het koffiebarretje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje Emptyma sep 26, 2011 3:12 am

Matthew grijnsde maar schudde wel zijn hoofd, "Andere keer?" stelde hij voor, dat zou betekenen dat ze dus nog een keer zouden moeten afspreken, iets wat hij ook niet echt verborg dat hij dat geen probleem zou vinden. "Maar saxofoon, dat is wel eens wat anders dan een gitaar of piano." zei hij bewonderend. Nee, dat kwam je niet vaak tegen. Ook zijn blik ging naar de vele koffies die er stonden, "Wat zou je willen hebben?" bood hij haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Het koffiebarretje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje Emptyma sep 26, 2011 3:17 am

Jacky keek op van de heerlijke koffie,' Doe maar een gewone capecino(of hoe je dat ook schrijft) en dat valt opzich ook wel weer mee hoor. Het komt dan wel niet vaak voor maar het is heel makkelijk te bespelen. En andere keer zou geweldig zijn.' Ze voelde hoe haar hand tegen die van hem kwam en werd een beetje rood. Door de rode blosjes voelde zij zich opgelaten dus draaide ze haar gezicht weg waardoor een haren waterval voor haar gezicht kwam en je zo hoopte ze haar wangen niet zou zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Het koffiebarretje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje Emptyma sep 26, 2011 3:48 am

Matthew had inderdaad de rode wangetjes niet door, hij was bezig met het bestellen van twee cappuccino's (volgens mijn spellingscontrole zo xD). Tijdens het korte wachten keek hij even opzij naar Jacky waar hij nu voornamelijk de prachtige haren van zag. Ondanks dat ze net gesport had, leek het gewoon perfect te zitten. "Dat is dan afgesproken" zei hij met een grijns terwijl hij de twee bekers aanpakte, "Zullen we ergens aan een tafeltje gaan zitten?" stelde hij voor terwijl hij haar kort aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het koffiebarretje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje Emptyma sep 26, 2011 3:53 am

Jacky keek alweer op en haar rode wangen waren er eigenlijk nog steeds maar ze deed net alsof ze het zelf niet doorhad.' Is goed. Maar moet ik niet voor mezelf betalen. Ik bedoel dat is het minste wat ik kan doen.' Haar handen zochten alweer naar haar portemonnee maar kon hem eigenlijk niet vinden. Uiteindelijk gaf ze het op,' Je krijgt nog iets van me te goed. Mag zelf verzinnen wat.' Oké nee ze dat was niet hoe ze erover na had gedacht maar eigenlijk vond ze deze zin wel leuk. Rustig liep ze naar een tafeltje toe die in de zon stond en ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Het koffiebarretje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje Emptyma sep 26, 2011 4:15 am

Matthew wilde protesteren, hij trakteerde toch, dus betalen hoefde zij niet. Maar hij nam er al snel genoegen mee, het laatste zinnetje liet hem glimlachen. Sierlijk zette hij de cappuccino voor haar neer en nam tegenover haar plaats. "Hmm, ik zal er goed over nadenken." zei hij met een grijns. De rode blosjes was hem wel opgevallen, maar hij was zo verstandig om er niks van te zeggen. Hij wilde haar niet op stang jagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het koffiebarretje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje Emptyma sep 26, 2011 4:25 am

Jacky schoot in de lach.' Mooi want ik zeg het niet tegen iedereen dus wees zuinig op mijn belofte.' Ze knakte kort even haar vingers, het was een slechte gewoonte die ze maar niet kon afleren. Daarna nam ze haar cappuccino in haar handen en zette haar voeten naast haar op de stoel neer zodat ze lekker zat en van de zon kon genieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Het koffiebarretje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje Emptyma sep 26, 2011 4:35 am

Matthew lachte met haar mee, het werkte aanstekelijk. "Dank voor de waarschuwing dan maar." zei hij. Hij zou met iets ordinairs als een kus komen aanzetten. Maar dat respect had hij nog wel voor haar. Bij meisjes van een ander soort slag zou hij het voorstellen, maar Jacky was daar er in zijn ogen te stoer voor. Ondanks dat ze nu in een rokje voor hem zat. Kort bleef zijn blik even op de blote benen hangen, voor hij een slokje van de cappuccino nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het koffiebarretje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje Emptyma sep 26, 2011 4:47 am

Jacky zag zijn blik naar haar benen en ging even expres met haar benen over elkaar zitten.' En bevalt het je?' Was haar opmerking over het feit dat hij naar haar benen aan het kijken was. Ze glimlachtte vriendelijk maar haar grote bambi ogen stonden ondeugend en hadden een speelse glinstering. Ze nam een slok van haar koffie en likte langs haar lippen om het schuin van haar lippen af te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Het koffiebarretje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje Emptyma sep 26, 2011 4:59 am

Matthew hield zijn hoofd even kort schuin, lachte naar haar "Wat denk je zelf." zei hij terwijl hij haar weer even aankeek. "En smaakt het?" vroeg hij toen ze haar lipen aflikte. Hij zag de glinstering in haar ogen. Hij leunde iets over de tafel naar voren en veegde voorzichtig een vergeten stukje schuim van het puntje van haar neus af. Met een glimlach keek hij haar nog steeds aan, maar nu zaten ze toch wel een stukje dichter bij elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het koffiebarretje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje Emptyma sep 26, 2011 6:20 am

Jacky knikte vrolijk en begon weer een beetje te blozen toen hij het schuin van haar neus haalde. Er kwam een brede grijns op haar gezicht en ze pakte zijn vinger waarna ze de schuin van zijn vinger af likte. Daarna boog ze zich weer naar achtere en streek haar rok glad.' Nou je mag moeite voor me doen want ik ga niet makkelijk te krijgen zijn zoals waarschijnlijk de meeste meiden zijn waar jij mee flirt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Het koffiebarretje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje Emptyma sep 26, 2011 6:37 am

Matthew grijnsde en leunde net als zij weer iets naar achteren. "Dat zie ik als een uitdaging." zei hij met een grijns, hij had de blosjes weer zien verschijnen op de wangen van Jacky, het zag er schattig uit. Dat zou hij best wel vaker willen zien. "Wat dacht je van een etentje vrijdag?" stelde hij voor. Het hoefde geen überchique diner te worden, maar het kon best gezellig worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het koffiebarretje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje Emptyma sep 26, 2011 6:42 am

Jacky tuitte haar lippen even en grinnikte toen.' Afgesproken. En ik hou zelf altijd heel erg van uitdagingen en weddeschappen. Even dat je het weet.' Ze grijnsde. Haast iedereen die haar wel een beetje kende wist dat Jacky gewoon gek was. Ze durfde alles en deinsde nergens voor terug. NAtuurlijk verloor zij ook best vaak weddeschappen maar ze vond het niet erg. Ze vond het zelfs leuk. Alles wat het leven maar niet serieus maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Het koffiebarretje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje Emptyma sep 26, 2011 6:48 am

Matthew grijnsde, "Ik zal het onthouden." Hij mocht die Jacky wel, ze was niet zo'n standaard meisje als de meeste die er hier p school rondliepen. Ze was niet overdreven verlegen, of flirte overdreven veel. Nee zij was veel stoerder. Hij nam nog een slok van de koffie die grotendeels uit melk stond. Eigenlijk was hij helemaal geen koffiedrinker in de middag, maar hiervoor maakte hij graag eenuitzondering. "Mara als ik het goed begrijp speel je saxofoon, doe je aan basketbal en houd je van weddenschappen?"
-
jamie is trouwens ook (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het koffiebarretje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje Emptyma sep 26, 2011 6:56 am

Jacky keek even bedenkelijk en knikte toen.' Ja inderdaad. Ohh en ik ben tegen vooroordelen en heb geen schaamte gevoel. Ik luister altijd muziek uit mijn oortje die ik dag in dag uit in heb.' Ze hield haar haren van haar oor vandaan en je kon nu duidelijk een zwart oortje in haar oor zien. Niet dat je het zou opvallen als ze het niet had gezegd. Want zeh ad hem weggewerkt en ze had hem gewoon zacht staan zodat ze wel normaal kon praten.' Ook heb ik verscheidenen tattoo's en ben nog aan het twijfelen over een paar nieuwe piercings. Kortom kan je denk je me wel aan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Het koffiebarretje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje Emptyma sep 26, 2011 7:10 am

"Zonder enige twijfel." hij keek haar plagend aan, waarna hij verbaast keek naar de oortjes die hem dus niet opgevallen waren. Wat knap was, want hij had haar toch een tijdje gebestudeerd. "Maar wat voor tattoo's heb je dan zitten?" hij wist dat het nieuwsgierig klonk, maar dat was hij ook wel naar Jacky. Hij keek naar de delen ontbloot huid of hij er ergens een tattooo kon ontdekken, iets wat niet het geval was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het koffiebarretje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje Emptyma sep 26, 2011 7:24 am

Jacky grijnsde en liet haar haren weer los. Heerlijk als ze een jongen zijn volle aandacht had. En dan niet eens omdat ze vrouwelijke vormen had maar omdat ze iets had wat hem interesseerde. Een paar tattoo's,' Ik heb er één om mijn pols. Heel subtiel niemand heeft echt door dat het een tattoo is.' Ze liet haar pols zien waar het lintje om haar pols was met haar strikje.' En ik heb er één op mijn zij maar dan zal je me eerst uit de kleren moeten krijgen wil je die kunnen zien.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Het koffiebarretje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje Emptyma sep 26, 2011 7:39 am

Matthew keek naar het lintje dat om haar pols zat, inderdaad was het hem niet opgevallen dat het een tattoo geweest was. Maar hij was dan ook niet iemand die er verstand van had. Zelf zou hij het niet durven, iets waar hij heel eerlijk in was. Hij lachtte om de plaats van de volgende tattoo. Grijnzend leunde hij iets naar voren, alsof hij haar blousje op wilde trekken. Maar hij haakte op het laatste moment plagend af, nee so gestoord was hij nou ook weer niet, "Nog een weddenschap dus." concludeerde hij met een vrolijjke lach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het koffiebarretje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje Emptyma sep 26, 2011 7:45 am

Jacky lachtte om zijn actie en had ook niet verwacht dat hij het echt zou doen. Daar had hij de ballen neit voor had ze gedacht.' Geen weddenschap. Eerder een hint.' Ze grinnikte en dronk het laatste beetje koffie op.' Je deed het toch niet. Mijn blouse open doen bedoel ik.' Ze keek hem met glinsterende ogen aan en likte alweer haar lippen af van het schuim en gooide toen met een boogje het bekertje in de prullenbak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Het koffiebarretje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje Emptyma sep 26, 2011 8:05 am

Matthew lachtte, "Nee, daar heb je gelijk in." hij leunde weer iets naar achter zodat hij gewoon rechtop zat. "Zeker niet hier met een stuk of vijftig toeschouwers." hij keek haar met een grijns aan. Hij was wel een beetje opgevoed, al was het voornamelijk door kindermeisjes dan door zijn ouders. Er was iemand die hem die waarde wel bijgeleerd had. "Al hoewel ik die hint niet bepaald onrpettig vind."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het koffiebarretje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje Emptyma sep 26, 2011 8:08 am

Jacky haar ogen begonnen bij zijn woorden heftiger te glinsteren.' Ohh in dat geval.' Zij had totaal geen schaatme zoals ze eerder al had gezegd. Dus knoopte ze haar blouse los en liet ze hem haar tattoo zien en haar zwarte bh.' Dit is hem dan.' ze keek van haar tattoo naar haar kanten bh naar Matthew. Ze had een grote grijns op haar gezicht en ze mompelde er nog zachtjes bij,' En ik heb er nog één maar daarvoor moet ik echt volledig uit mijn kleren en dat gaat zelfs mij te ver hier.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Het koffiebarretje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje Emptyma sep 26, 2011 8:24 am

Oké dat was iets wat Matthew niet verwacht had. Onbewust voelde hij zijn wangen rod kleuren toen Jacky har blouse zonder enige gene los knoopte en hem zo het zicht gaf op de tattoo, maar ook op haar borsten die alleen bedekt werden door een zwarte BH. Hij kon er niks aan doen dat hij enkele momenten naar het schouwspel bleef staren voor hij zichzelf weer bij elkaar geraakt had. "Mooie tattoo." zei hij droog terwijl hij haar aankeek. "En dat had ik nou niet verwacht." ook zijn ogen glinsterden een beetje op het moment terwijl hij met een grijns naar het meisje tegenover hem keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het koffiebarretje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje Emptyma sep 26, 2011 8:27 am

JAcky begon te lachen en deed haar blouse weer dicht. Ze had alweer een paar blikken opgevangen van jongens die floten maar ze negeerde het.' Ik weet dat je dat niet had verwacht. Des te leuker vind ik het om te doen. Ik hou ervan onvoorspelbaar te zijn.Verwacht maar dat ik soms rare dingen doe. Extreme dingen. Maar meestal wel leuke voor jongens of voor vrienden van mij om te lachen.' Natuurlijk had ze zijn blik wel gezien en zijn rode wangen. Het stonden hem schattig. Hierdoor kreeg zij ook rode wangen. Niet eens omdat ze zelf nou zo verlegen was want dat bleek maar weer totaal niet waar te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Het koffiebarretje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje Emptyma sep 26, 2011 8:47 am

Matthew grijnsde, "Nou niets vervelender dan een saai persoon niet waar" hij wist zeker dat hj met Jacky nog wel eens bijzondere dingen zou kunnen meemaken, er viel sowieso met haar te lachen. Hij keek even om met een grijns naar de overige gasten, hij zag dat er enkele jongens floten maar ook een paar meiden jaloers naar Jacky keken. Ze wist het voo relkaar te spelen haar Bh aan de wereld te tonen zonder direct als een of andere hoer over te komen en nog de aandacht van de jongens te eisen ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het koffiebarretje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het koffiebarretje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 17Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: Het buitenterrein-
Ga naar: