Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het koffiebarretje

Ga naar beneden 
+25
Micheal
Dash
Lauren
Jennifer
Megan
Gabriël
Mari
Nick
Jules
Sahirah
Stefan
Arth
Ian
George
Almasis
Enzio
Tim
Dwight
Flavio
Adam
Cece
Dana
Jonathan
Jacky
Courtney
29 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 15, 16, 17
AuteurBericht
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Het koffiebarretje - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje - Pagina 17 Emptywo jan 25, 2012 6:11 am

Ian grinnikte. "Geboren en getogen New Yorker, nog nooit ergens anders gewoond." Zei hij een tikje trots. Hij glimalchtte. "Al woont mijn zusje bij onze vader in LA, maar ik ben er wel blij mee dat die gozer aan de andere kant van de VS is, en niet hier." Hij glimalchtte. "Mijn ouders zijn gescheiden." Zei hij als een soort extra bevestiging van het feit dat ze vast al begrepen had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Het koffiebarretje - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje - Pagina 17 Emptywo jan 25, 2012 7:06 am

Violette fronste haar wenkbrauwen even. Hij en zijn vader waren duidelijk niet zo close. Haar ouders woonden nog bij elkaar. En hielden nog van elkaar, een beetje te veel soms, vond ze. Zij hoefde bepaalde intieme dingen tussen hen echt niet te weten, maar hun mond houden, daar waren haar ouders slecht in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Het koffiebarretje - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje - Pagina 17 Emptywo jan 25, 2012 11:05 am

Ian glimalchtte. "Maaar... Wat bracht je hier in het barretje? Wat toverde die frons op je gezicht die ik op dacht te lossen met een flinke reep chocolade?" Vroeg hij nieuwsgierig. Hij hield er neit van te veel over zichzelf te praten, niet als hij iemad niet vertrouwde. Jacky en Lauren waren de enigen die het hele plaatje kenden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

Het koffiebarretje - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje - Pagina 17 Emptydo jan 26, 2012 3:45 am

Violette grinnikte. "Een beetje drukke nacht denk ik" ze likte even met haar tong langs haar lippen terwijl ze eraan dacht. ze was eerst lekker haay geworden met haar vrienden en daarna was ze met een echt knappe jongen mee naar huis gegaan. Ze hadden het gezellig gehad, ze had haar lol gehad en vanmorgen was ze weer het huis uitgesneaked. Waarschijnlijk zou die jongen niet eens doorhebben dat ze daar vannacht geweest was, als ze toch haar gestipte bh maar kon vinden, misschien was ze die wel vergeten? Nouja, hij mocht wel een klein aandenken hebben aan vannacht. Voor haar was het als een reep chocolade. Terwijl je hem at had je een geweldig gevoel, maar achteraf, dacht je dat je misschien niet de hele reep op had moeten heten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Het koffiebarretje - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje - Pagina 17 Emptydo jan 26, 2012 5:33 am

Ian lachtte "Ah, ik ken het princiepe drukke nachten. Ik kan zeggen dat ik er ook wel meer dan een heb gehad." Zei hij met een grijns. Hij gooide het inmiddels afgesabbelde loliestokje weg en vistte een choco reep uit zijn broekzak. Met een tevreden glimlach haalde hij de verpakking van.een van de punten en nam met een gelujzalige glimlach een hap. Sommigen waaren verslaafd aan drugs, sigaretten of drank. Hij was praktisch verslaafd aan suiker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

Het koffiebarretje - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje - Pagina 17 Emptyvr jan 27, 2012 5:14 am

Violette glimlachte toen hij aan een chocoladereep begon. Hoe veel suiker kon een enkele persoon verdragen?! Maar ze zei er niets van en mikte alleen haar papiertje weg. Haar ogen volgden het papiertje toen het in de prullenbak landde glimlachte ze. "Hmm, ik zou het niet anders willen, ik zou die nachten enorm missen." grijnsde ze. Ze was enorme fan van feestvieren, en dat hoorde er voor haar bij, de avond was niet compleet zonder een goede doorzakker 's avonds.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Het koffiebarretje - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje - Pagina 17 Emptyvr jan 27, 2012 11:00 am

Ian lachte zachtjes. "De laatste tijd ben ik een beetje aan het bankhangen omdat er dingen zijn gebeurd die mij de zin om te feesten een beetje ontnemen. Maar het gaat de laatste tijd weer beter, dus ik denk dat ik ook weer de straten van New York City onveilig ga maken." zei hij met een knipoog voor hij nog een stuk afbeet. Hij moest echt weer een paar leuke meisjes oppikken of zo. Meisjes waar hij geen verplichtingen mee had en die hij na die nacht nooit meer zou zien. Het was heerlijk met Jacky geweesd, maar hij moest haar loslaten. Ze gaf toch te veel complicaties.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Het koffiebarretje - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje - Pagina 17 Emptyvr jan 27, 2012 10:15 pm

"Ga je mee vanavond?" stelde Violette voor. "Ik duik met wat vrienden de club in, je hoeft niet hoor, maar het lijkt me wel gezellig" ze glimlachte uitdagend terwijl ze dat zei. Ja stappen was leuk, en vooral als ze het deden zoals zij deden. Misschien was het niet Ian's stijl maar hij kon kiezen. Ze hopten meestal van club naar club, en telkens vielen er meer mensen af die even pret gingen hebben op hun slaapkamer, of in een goedkoop hotelletje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Het koffiebarretje - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje - Pagina 17 Emptyza jan 28, 2012 3:08 am

Ian glimlachtte. "Ik kom denk ik wel, onder een voorwaarde..." hij glimlachtte naar haar. "Als ik zelf ff kan checken of er van mijn kant ok wat aanhang mee wil. AKA of Stephanie mee wil, Cody gaat niet meer uit omdat hij niet wil dat zijn parners doorhebben dat hij vreemd gaat en Clover is nog zo onschuldig als een baby." Hij glimalchtte naar haar. "Maar is het goed aks een vriendin van me misschien meegaat?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Het koffiebarretje - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje - Pagina 17 Emptyza jan 28, 2012 3:33 am

"Sure, bring who you've got" grijnsde ze. "Ik kom ook met mijn vrienden, ookal zullen de meesten het niet zo lang volhouden. Ze stond op, "Maar ik moet nu eigenlijk ook gaan, ik heb nog ergens waar ik me moet laten zien, kan ik erop vertrouwen dat wel elkaar vanavond zien? Waar spreken we af? Gewoon de hal ofzo?" ze hoefde geen nummers of andere handigheden. Een plek was genoeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Het koffiebarretje - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje - Pagina 17 Emptyza jan 28, 2012 3:45 am

Ian knikte. "De hal is goed genoeg."zei hij met een grijns. Hij ging met een hand door zijn haar. "Maar ik moet naar mijn werk, ik wil mijn regelmatige zakcentjes niet verliezen." zei hij met een knipoog. Hij stond op en gaf haar een zacht klopje op haar hoofd, als een puppy, en stak nog een stuk chocolade in zijn mond voor hij weg begon te lopen. Toen hij bijna weer bij de school was zwaaide hij nog een keer over zijn schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

Het koffiebarretje - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje - Pagina 17 Emptyza jan 28, 2012 3:48 am

Violette grinnikte bij het klopje op haar hoofd en toen stond ze zelf ook op, ze zwaaide even terug en begon toen in de andere richting te lopen. Hoe ontmoetingen soms anders konden zijn dan je verwachtte... Ze glimlachte. Haar ochtend was zeker weer goed.

~~
nieuwe meet in de hal?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Het koffiebarretje - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje - Pagina 17 Emptyza jan 28, 2012 3:53 am

Goed, ik ga wel eerst
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het koffiebarretje - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het koffiebarretje   Het koffiebarretje - Pagina 17 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het koffiebarretje
Terug naar boven 
Pagina 17 van 17Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 15, 16, 17

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: Het buitenterrein-
Ga naar: