Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De haardkamer

Ga naar beneden 
+30
Gabriël
Micheal
Maud
Layla
Gregory
Ynary
Sebastian
Jayvin
Jake
Jules
Stefan
Jonathan
Courtney
Catherine
Juliëtte
Nick
Dana
Jacky
Sahirah
Faith
Tim
Irina
August
Enzio
Adam
Flavio
Dwight
Lauren
Almasis
Evy
34 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18
AuteurBericht
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

De haardkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De haardkamer   De haardkamer - Pagina 18 Emptydi jan 03, 2012 8:04 am

Chelsea liep verder de kamer in, ze zou ze maar op moeten wachten dan. Voor ze er verder over konden na denken verstijfde ze toen ze Jacky zag zitten. Ja ze herkende haar wel, zij was degene die met Ty had staan zoenen. "Kon je geen nieuw slachtoffer vinden?'" vroeg ze hardvochtig aan het meisje dat onderuitgezakt op de stoel zat, of je zou het liggen kunnen noemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

De haardkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De haardkamer   De haardkamer - Pagina 18 Emptydi jan 03, 2012 8:12 am

Jacky stond gelijk op en liep dreigend op het meisje af.' Als ik had geweten dat hij een vriendin had dan had ik hem niet gezoend. Maar hij ging op mijn versierpoging in dus ga hem lekker de schuld geven.' Ze was niet in de mood voor dit soort bitch fights want ze ging echt uithalen. Jacky zou niet alleen woorden gebruiken om dit meisje haar mond te snoeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

De haardkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De haardkamer   De haardkamer - Pagina 18 Emptydi jan 03, 2012 8:16 am

"Je gaat mij niet wijsmaken dat het populairste koppel van de school straal aan je voorbij is gegaan." Dat was waar, de quarterback van het football team en de hoofdcheerleader waren regelmatig het gesprek van de dag, of ze dat nou wilde of niet. Chelsea was op dezelfde plek blijven staan, ondanks de dreigende houding die Jacky uistraaldde. "Je had gewoon je poten tuhis moeten houden." de stem van Chelsea klonk kwaad, niet heel raar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

De haardkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De haardkamer   De haardkamer - Pagina 18 Emptydi jan 03, 2012 8:32 am

Jacky schoot in de lach,' Ohh schat wat zit je toch weer vol van jezelf en ja dat is langs me gegaan omdat mijn vrienden weten dat ik niet zo'n zoetsappig meisje ben en de roddels volg. Ik walg van die roddels of wie bij wie hoort. Dat boeit me allemaal niet. Ze moeten niet op mijn geflirt ingaan als ze een vriendin hebben. Klaar, meestal vraag ik ook nog of die jongen een vriendin heeft. Ik hoor ze altijd nee antwoorden. Maar goed ik had misschien dat ook aan Ty moeten vragen maar hij ging maar al te graag in op mijn geflirt dus misschien moet je eens nadenken over een ander vriendje nemen. Deze is niet zo betrouwbaar.' Ze knakte haar vingers en haar nek en keek het meisje boos aan.' Nou Chelsea was het volgens mij, ga niet mij de schuld geven van dit alles, kijk eerder naar je vriendje en misschien zelfs een beetje naar jezelf, als jij hem alles had geboden wat hij wilde dan was hij misschien niet vreemd gegaan.' Natuurlijk was dat gewoon gemeen om te zeggen van Jacky maar het boeide haar op dat moment echt niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

De haardkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De haardkamer   De haardkamer - Pagina 18 Emptydi jan 03, 2012 9:42 am

Chelsea negeerde het geknak van haar vingers en nek. Ze was geen vechterstype en was niet van plan zoiets uit te lokken. De laatste opmerking van Jacky kwam behoorlijk had aan. Het was gemeen, maar dat kon zij ook zijn. "Blijkbaar kan jij jongens niet eens genoeg geven dat ze bij je blijven. Ze gebruiken je alleen maar als het hen even tegenzit." snauwde ze haar toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

De haardkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De haardkamer   De haardkamer - Pagina 18 Emptydi jan 03, 2012 9:49 am

Jacky begon hard en schel te lachen,' Ahh meisje toch, ooit bedacht dat ik geen lange relatie wil. Brengt te veel problemen met zich mee. Te veel geruzie, te veel drama en een te grote kans om bedrogen te worden. Geef mij maar een jongen die 24/7 achter me aanloopt en waar ik even mee kan zoenen als ik daar zin in heb zonder dat ze verwachten dat ik een lange relatie met ze aanga.' Ze grijnsde gemeen maar wat dat meisje zei deed pijn. Veel pijn. Toch was ze niet van plan dat te laten merken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

De haardkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De haardkamer   De haardkamer - Pagina 18 Emptydi jan 03, 2012 9:55 am

Chelsea besloot dat ze er genoeg van had. "Wat jij wilt, als slet gebruikt worden, nou ik zou niet met je willen ruilen." snoof ze terwijl ze zich weer omdraaide. Ze zou haar vriendinnen wel gaan zoeken. Ze kon het niet aan om nog tien seconden langer met Jacky in een ruimte te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

De haardkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De haardkamer   De haardkamer - Pagina 18 Emptydi jan 03, 2012 10:04 am

Jacky ging weer in de stoel zitten maar riep nog wel naar haar,' Ty zoent eigenlijk best wel goed, misschien komt er wel een herhaling van die zoen.' Nee dat zou ze niet doen. Maar nu was ze gewoon boos op dat kind en wilde haar koste wat het kost kwetsen. Ze sloeg haar armen over elkaar en ging weer onderuit gezakt zitten. Haar woorden hadden pijn gedaan en ze bleven nu steeds door haar hoofd malen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

De haardkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De haardkamer   De haardkamer - Pagina 18 Emptydi feb 07, 2012 5:34 am

Jacky was weereens druk. Ze praatte vrolijk met een groepje mensen die bij de haard zaten. Ze lag met haar hoofd op iemands schoot en haar benen bungelde over de leuning heen. De jongen vond alles best en liet het maar. Iedereen leek te weten dat Jacky iets met Micheal had en ze lieten haar daarom ook voorname;lijk met rust. Een enkeling probeerde haar nog te versieren maar het werkte gewoon niet. Jacky leek er niet eens meer op te letten. Natuurlijk was dat niet waar maar ze voelde niet de drang om terug te flirten. Haar ogen konden alleen alle dingen vinden die haar aan Micheal deed herinneren. Kortom ze was verliefd en dat straalde ze gewoon uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

De haardkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De haardkamer   De haardkamer - Pagina 18 Emptydi feb 07, 2012 5:42 am

Chelsea trilde van de kou, het was buiten ongewoon koud en als ze iets haatte dan was het wel kou. Ze kwam uit Malibu, een plek waar het nooit koud leek te worden. Met een dikke trui liep ze in de richting van de haard, misschen zou dat haar wat verwarmen. Bij de haard zag ze meerdere mensen zitten, de meeste kende ze wel van gezicht en sommige zelfs bij naam. Maar haar blik bleef hangen op een meisje dat half over iemand heen lag, was het niet iets als Jessy, of Jacky? Ja dat laatste was het, als ze het goed had. Het meisje dat met Ty had staan zoenen, het meisje wat achteraf ook nog gelijk bleek te hebben met haar hatelijke worden. "hello." zei ze tegen het groepje in het algemeen, gewoon omdat ze de meeste wel kende en het gezelliger was in een groepje dan zielig allen te staan opwarmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

De haardkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De haardkamer   De haardkamer - Pagina 18 Emptydi feb 07, 2012 7:11 pm

Jacky was nog druk in gesprek geweest en had het hoogste woord toen er iemand hallo tegen de groep zei en erbij kwam zitten omdat één van haar vrienden haar een stoel aanbood. Jacky viel even stil en keek op naar wie er hallo zei. Toen ze het meisje zag werd ze toch wel een beetje uit haar humeur gehaald." Ohh heey." Antwoorde ze luchtig en draaide daarna haar blik weer van haar weg en maakte haar verhaal af. Jacky was niet van plan weg te gaan omdat Chelsea erbij was komen zitten. Des noods zou Jacky, Chelsea wegjagen ofzo want zij zat hier eerder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

De haardkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De haardkamer   De haardkamer - Pagina 18 Emptywo feb 08, 2012 8:46 am

Chelsea kon haar blik niet van Jacky houden nadat ze een luchtige begroeting had gezegd. Ze had op een of andere manier de behoefte om haar excuses aan te bieden, ze had gewoon gelijk gehad over Ty en misschien ook wel met haar gemene worden. Hij had toch met een van haar beste vriendinnen staan zoenen, waar ze nota benen bij was geweest. Te erg voor woorden. Maar ze was niet van plan om dat hier zomaar n de groep te gooien, dat eergevoel wilde ze graag behouden. Daarom glimlachte ze even kort naar haar, voorzichtig, waarna ze van haar wegkeek omdat het teveel op staren begon te lijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

De haardkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De haardkamer   De haardkamer - Pagina 18 Emptywo feb 08, 2012 9:11 am

Jacky eindigde haar verhaal en iedereen lachtte. Maar Jacky lachtte niet maar de groep mee. Ze keek naar Chelsea en besloot dat ze een excuus wilde horen. Normaal was Jacky snel vergevings gezind. Maar die meid had net een verkeerde tijd gekozen om haar ermee
~~
Nog niet af
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

De haardkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De haardkamer   De haardkamer - Pagina 18 Emptyma feb 13, 2012 8:03 am

Jacky eindigde haar verhaal en iedereen lachtte. Maar Jacky lachtte niet maar de groep mee. Ze keek naar Chelsea en besloot dat ze een excuus wilde horen. Normaal was Jacky snel vergevings gezind. Maar die meid had net een verkeerde tijd gekozen om haar ermee te confronteren dat ze met haar vriendje was gegaan. Wist zij veel dat Ty een vriendin had op dat moment. Jacky knikte even kort met haar hoofd naar een bank aan de andere kant van de ruimte toen ze de blik van Chelsea had gevangen. Ze stond op excuseerde zich even van de groep en liep naar de bank toe. Daar ging ze zitten, sloeg haar benen over elkaar en kruiste haar armen. Haar blik stond zacht maar haar uitdrukking was niet heel plezierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Layla

Layla


Posts : 220
Join date : 18-11-11

De haardkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De haardkamer   De haardkamer - Pagina 18 Emptyma feb 13, 2012 9:36 am

Chelsea begreep waar Jacky naar toe wilde werken dus liep niet veel later achter haar aan en ging op de rand van de bank zitten. Zacht liet ze een zucht tussen haar lippen ontsnappen, ze kon het beter maar in een keer zeggen dan er lang om heen blijven draaien, dan was ze er tenminste zo van af. Net als ieder ander had ze het gevoel dat haar trots gekrenkt werd als ze excuses moest maken, "Het spijt me van de vorige keer, je had gelijk." haar blik sprak boekdelen, ze had meer dan gelijk gehad. Ty was binnen de kortste keren weer de fout in gegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

De haardkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De haardkamer   De haardkamer - Pagina 18 Emptyma feb 13, 2012 7:24 pm

Jacky's gezicht sloeg gelijk om en ze pakte even kort de hand van Chelsea," Het spijt me dat te moeten horen. Ondanks mijn gelijk, vind ik het toch geen fijn idee dat Ty zoiets gedaan heeft. En nog een keer, als ik wist dat hij een vriendin had dan had ik nooit met hem geflirt. Ik weet hoe het is als iemand vreemdgaat in een relatie." Er stond toch wel een beetje schuldige uitdrukking ok haar gezicht. Deels omdat ze echt niet met Ty had gezoend als ze het had geweten. En ook deels nog omdat ze zelf een keer was vreemdgegaan en dat had ook een hele hoop puin opgeleverd. Ze haalde uiteindelijk toch maar weer haar hand weg maar bleef wel met een vriendelijke blik naar Chelsea kijken." Nu spijt het mij voor alle nare dingen die ik heb gezegd. Ik had het niet moeten doen. Maar ik had gewoon te veel drama gehad die dag en dan kwam ik er ook nog eens achter dat Ty een vriendin had. Eigenlijk was ik gewoon boos op mezelf maar heb ik dat op jou afgereageerd. En daar heb ik spijt van."
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

De haardkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De haardkamer   De haardkamer - Pagina 18 Emptydi feb 14, 2012 6:28 am

Chelsea had die goedmoedige reactie van Jacky niet verwacht. Iets wat haar wat meer deed ontspannen en haar een goed gevoel van binnen gaf. "Jij kon het ook niet weten dat hij een vriendin had." zei ze terwijl ze zich van de leuning op de bank liet glijden. "Ik hoop voor je dat die drama ook weer een beetje goedgekomen is?" ze hield haar hoofd wat schuin terwijl ze de vraag stelde, want ze wilde het echt weten het was meer dan een beleefdsheids vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

De haardkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De haardkamer   De haardkamer - Pagina 18 Emptydi feb 14, 2012 7:21 pm

Jacky glimlachtte naar haar maar moest helaas haar hoofd schudden." Nee niet heel goed. We zijn uitelkaar gegaan daarna kwam hij terug als leraar hierzo en nu word ik dag in dag uit geconfronteerd met wat ik kapot heb gemaakt. Het is moeilijk om verder te gaan zo. Maar Micheal is een schat en ik zou niet meer zonder hem kunnen. Ik moet Stefan daarom maar gewoon uit mijn hoofd zetten." Ze stond op en trok Chelsea mee." Maar goed, we gaan wel weer gewoon gezellig doen en bij de groep zitten. Ik ben nooit lang boos op iemand maar moet wel gewoon sorry horen anders kom je er bij mij niet in." Jacky haakte haar arm in die van Chelsea en trok haar vrolijk mee naar de groep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De haardkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De haardkamer   De haardkamer - Pagina 18 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De haardkamer
Terug naar boven 
Pagina 18 van 18Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: De rest van de school.-
Ga naar: