Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Cece's ouderlijk huis.

Ga naar beneden 
+4
Natasja
Dwight
Adam
Cece
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Cece

Cece


Posts : 146
Join date : 26-09-11

Cece's ouderlijk huis. Empty
BerichtOnderwerp: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. Emptywo okt 05, 2011 8:25 am

Bij Pecks Pond een groot meer, 2 uur van New York staat een lief huisje, ergens in het bos. Een eenzaam pad loopt door het bos in en stopt vlak ervoor. Het is een liegf huis, omriingt door een tuuin vol bloemen en struinen en bomen. De tuin is enorm, anderhalf weiland. Dat is ook de reden dat Cece haar eigen mini huisje heeft op eht terrein. HEt oude tuinhuis is voor haar opgeknapt en is ne een drie kamer bungalow, met "woonkamer" slaapkamer en badkamer.

huis
Cece's ouderlijk huis. Little_cottage_in_the_woods_Wallpaper__yvt2
tuinhuisje:
Cece's ouderlijk huis. Nyttinyvictoriancottage
Cece's ouderlijk huis. Totally+cute+cottage

Cece's kamer
Cece's ouderlijk huis. The%20benromach%20four%20poster%20room
Terug naar boven Ga naar beneden
Cece

Cece


Posts : 146
Join date : 26-09-11

Cece's ouderlijk huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. Emptywo okt 05, 2011 8:48 am

Cece deed de deur van de taxi open en liep naar de achterkant om haar tas uit de kofferbak te tillen. Het was een felblauwe weekendtas. Ze bleef even voor het pad staan. Thuis. Een grote glimlach ontstond op haar gezicht. Ze had zo'n zin om Dwight aan haar vaders voor te stellen, ze wist zeker dat ze hem zouden mogen. Ze draaide zich om naar de chauffeur en betaald hem. Ze hadde3n het grootste deel van de route per bus genomen, maar hadden op een bepaald moment ene lift nodig gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Cece's ouderlijk huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. Emptywo okt 05, 2011 8:52 am

Dwight bedankte de chauffeur nogmaals voor ook hij uitstapte en zijn bijna uit elkaar vallende leren koffer uit de kofferbak haalde. Hij liep naar Cece toe om haar een kus op haar wang te geven meer hij stopte midden in de lucht tussen hen in toen zijn blik op het huid viel. Hij was sprakeloos, het was zo totaal niet en precies hoe hij het verwachtte tegelijk. Bij Cece en haar verhalen had hij altijd zoiets voor zich gezien, maar dat vond hij belachelijk dus hij dwong zichzelf om aan een normaal huis te denken. Tevergeefs dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Cece

Cece


Posts : 146
Join date : 26-09-11

Cece's ouderlijk huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. Emptywo okt 05, 2011 8:57 am

Cece giechelde. "Awesoem, niet?" zei ze emt een grote glimalch. Achter haar hoorde ze de taxi wegrijden, maar besteedde er geen aandacht aan. Ze paktte dwights hand en begon naar het tuinhek te lopen. De voortuin was, ondanks het feit dat het al herfst was nog in bloei met laatbloeiers. Naast het tuinpad stond een grote mand versgepluke appels. Cece keek emt een blij glimlachje over haar schouder en gebaarde naar de windgongen die in de takken hoingen en het beschermende symbool dat op de bast was geschilderd. "We beschermen ons huis goed." zei ze met een glimalch voor ze een oud uitziende zware sleutel in de voordeur stak en hem opendeed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dwight

Dwight


Posts : 201
Join date : 23-09-11

Cece's ouderlijk huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. Emptywo okt 05, 2011 9:12 am

Dwight keek zijn ogen uit. Dit was nog practiger dan in zijn gedachten. "Heel awesome, doll... Heel awesome." zei hij ademloos en hij grinnikte bij het zien van de boomn het horen van haar uitleg "Ik schilderde een keer zo'n symbool op de huiskamermuur met Alan, mam flipte hem echt helemaal en we moesten d muur opnieuw witten en maar tekenen op de muren van onze kamers, watwe dus deden..." haald hij een eweldige herrinering op. Hij wachtte vrij ongeduldig op Cece om de deur te openen, hij wilde de binnenkant van dit geweldige huis zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cece

Cece


Posts : 146
Join date : 26-09-11

Cece's ouderlijk huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. Emptywo okt 05, 2011 9:24 am

Cece giechelde en gooide de deur open. Binnen was het mooi ingericht, zoals ij de stijl van het huis pastte, al was het duidelijk dat er ook een paar vreemde mensen woonden. vor de ramen hingen prispas en heir en daar ging een bosje lavendel of kruiden aan de dwarsbalken, deze vreemde zaken werden afgewissled in een vreemdhied die zich uitte in de vreemste objecten, koeienbeeldjes met rode kaplaarsjes, een vaas met glazen rozen in alle kleuren en dat soort zaken.. Kalsieke muziek kwam aangedreven uit de keuken. "Daddy C, we zijn er." Riep cece tegen het relatief stille huis. Even later kwam een jonge man van een jaar 35 de keuken uit, helemaal bedekt met meel. Hij was van gemiddelde lengte. Zijn haar was blond en was in een staartje samengebonden achter op zijn hoofd, met twee losse plukken aa wederzijde van zijn gezicht. "Cecilia." Zei hij vrolijk met zijn armen wijd. Zijn aangenomen dochter vulde vene later de knuffel aan, maar sleepte daarna haar vader mee. "Papa Chase, dit is mijn vriendje Dwight, Dwight dit is Chase."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dwight

Dwight


Posts : 201
Join date : 23-09-11

Cece's ouderlijk huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. Emptywo okt 05, 2011 6:13 pm

Dwight gkeek zijn ogen uit, overal in het huis zag je wat nieuws en het was allemaal facinerend. Hij glimlachte een beetje ongemakkelijk naa Chase toen deze aan ham voorgesteld werd. Hij hoopte uit allealle macht dat zijn stem wilde meewerken en hij schraapte zijn keel voor hij sprak. "Aangnaam kennis te maken, meneer. Zoals Cece net al meldde ben ik Dwight, Dwight Houtston." zei hij met een knikje en hij maakte een mentaal vreugdedansje omdat zijn stem het volgehouden had. Hij schudde de hand van d man net iets te laat voor zijn woorden maar hij hooptedat dit niet verkeerd opgevat werd. Bij alles was hij deed schonk hij korte blikken naar Cee, also hij wilde weten o hij alles goed deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cece

Cece


Posts : 146
Join date : 26-09-11

Cece's ouderlijk huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. Emptydo okt 06, 2011 1:49 am

Chase wilde zijn hand schudden, maar stopte vlak daarvoor, klopte het meel van zijn handen en schudde TOEN Dwights hand. "Dwight, ten eerste, noem me alsjeblieft Chase en geen meneer, ik ben nog geen 50 dus dat mag nog niet. Ten tweede, aangenaam kennis te maken." Hij glimlachte naar Dwight. De lange jongen zag er wel aardig uit, dat moest hij ook wel zijn voor hij Cece's goedkeuring zou krijgen. Zijn blik viel op een amulet dat om Dwights nek hing. Hij knikte goedkeurend. "Ah iemand die bekend is met de andere bewoners van deze wereld, ik was bang dat je net als Jasper zo'n mens was die zichzelf neit eens proper kan beschermen." hij glimlachte vriendelijk. Een redelijk aangebrande geur kwam aandrijven vanuit de keuken en deed Chase weer terug vliegen naar whatever hij aan het bakken was, zachtjes "shitshitshitshit" mompelend.

Cece draaide enthousiast een rondje op haar plek. "Dwight, dat ging goed, hij mag je wel." Ze glimlachtte. "Alle vreemde kunstobjecten in dit gebouw zijn van papa Jasper, volgensmij staan er ergens ook van die plastic flamingos met feesthoedjes op. Maar in ieder geval, de rest van de dingen, inclusief lord of the rings posters en boeken zijn van papa Chase." Ze glimalchtte naar haar vriendje. Ze had wel gezien dat hij een beetje zenuwachtig werd van de situatie, maar zei er niets over. Als ze er aandacht aan zou besteden zou het aleen erger worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dwight

Dwight


Posts : 201
Join date : 23-09-11

Cece's ouderlijk huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. Emptydo okt 06, 2011 6:53 am

Dwight knikte naar Chase "Zal ik doen men-Chase..." zei hij met een flauwe glimlach. "Natuurlijk ben ik bekend met het bovennaturlijke, al was mijn moeder e niet al t blij mee als ik weer sn nieuwe 'krabbel' op de muren had geschilderd, z mag me dankbaar zijn..." legd hij uit en hij trok een beetje met zijn neus toen hij de aangebrandde geur rook "Volgens mij heeft u-" begon hij, maar Chase had de kamer al verlaten.
Dwight haalde opgelucht adem. "Blij dt te horen... Nog een te gaan, al heb ik et gevoel dt die lastiger gaat worden..." zei hij alsof het om tegenstanders in een videospel gong, nietdat hij deze.speelde, ze waren veelonrealistisch. Hij trilde nog steeds vandezenuwachtigheid. "Lord of the rings, huh?" vroeg hij, op dit moment sloeg zijn stem wel over "Oh, shit." zei hij meten halve grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cece

Cece


Posts : 146
Join date : 26-09-11

Cece's ouderlijk huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. Emptydo okt 06, 2011 8:28 am

Cece paktte zijn handen beet en gaf hem een kusje. "Rustig maar, ze zullen je neit opeten. Jasper is een beetje protective, maar dat is ook nog te doen." Ze glimalchtte naar hem. "Dus wat wil je doen, de tuin en mijn kmaer zien, of uitzoeken wat Chase in vredes naam aan het maken is in de keuken." ze glimalchtte naar dwight. "Chase houd van koken, dus we verkopen vaak appelmoes, jam, sappen en dat soort dingen van al het vruit dat in onze mega tuin groeit. En daarnaast is Jasper ook nog eens arts, dus alles zit wel goed." Ze glimalchtte. "Dus, wat word het, uitzoeken was er aanbrand en waarom hij onder het meel zat, of mijn kamer laten zien?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Dwight

Dwight


Posts : 201
Join date : 23-09-11

Cece's ouderlijk huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. Emptydo okt 06, 2011 6:48 pm

Vlak voor ik ging slapen ha ik zooooo'n cute rede voor het woord doll bedachtt <33 al heb ik het zelf edacht, it made me go 'aaawww'.
----

Dwight hield zijn hoofd een beetje schuin en keek Cece verliefd aan. "Waarom geef je me een keuze, doll..?" hij zuchtte en gaf haar een kus op haar neus "Eerst maar naar Chase.dan, jouw kame is er altijd nog... Denk je niet?" zei hij, niet wetend dat het huisje in de tuin dat hij voor een schuur gehouden had haar kamer was. Hij wilde eigenlijk gewoonecht niet kiezen maar Ceceiet hem geen keus, en hij had het gevoel dat hij een betere indruk achterliet als hij niet meteen naar Cece's kamer vluchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cece

Cece


Posts : 146
Join date : 26-09-11

Cece's ouderlijk huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. Emptydo okt 06, 2011 7:24 pm

Cece knikte. "Goede keus." Ze paktte Dwights hand en begon naar de keuken te lopen. Ze stapte de ruimte niet eens binnen, maar bleef achter op de drempel. "Papa, wat ben je in vredesnaam aan het doen?" vroeg ze vriendelijk. De hele keuken zat onder het meel. Hier en daar stonden stapels appels, peren en een paar bakken met noten en bessen van uiteenlopende soorten. De oven zat obviously vol en de grond bevatte een doolhof van beslagkommen met de meest uiteenlopende mixjes. Op het fornuis (jeej ik kan eindelijk fornuis schrijven) stonden pannen waar overduidelijk iets van jam gekookt werd. De volledig met meel bedekte man reageerde pas toen zijn huidige taart in de koelkast stond. "Appeltaart, vlaai, hazelnotenkoekjes, jam, appelmoes, aardbeientaart, appelflappen, vetbollen (van die vogeldingen) en sappen van het fruit en de bessen." Hij wees naar de respectievelijke bakken van iedere groep. "En ik zou het erg op prijs stellen als jullie wat appels of zo meenamen, want het si echt te veel dit jaar. Van alles wat ik overhoud maak ik gewoon moes en sap, want aleen taarten gaat niet lukken hoor." hij glimalchtte naar hn voor hij verder ging met zijn zeer onoverzichtelijke tijdschema aan bakken, mixen, roeren en verplaatsen. Cece knikte alleen maar en pakte een schaap met aal- en bosbessen en een bakje frambozen en een schaalte met appels en balanceerde de stapel met haar mee de woonkmaer terug in. "Als jij zijn verhaal wel hebt begrepen dan krijg je een nobelprijs, of zo, want ik volgde hem niet meer bij de koekjes." ze lachtte en paktte een mandje waar ze alle scapen en bakjes zo inzette dat de bessen niet geplet werden. "Dus op naar mijn kamer dan maar." ze glimlachtte naar hem en opende de tuindeur. HEt was alsof je een sprookjes bos in stapte. HEt waren zoizo de windgongen en alle andere dingen die aan de takken van de bomen waren gehangen. Cece glimlachtte en begon een van de paden op te lopen. "Kom je Dwight? HEt is ene eindje lopen naar mijn deel van het huis."
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasja

Natasja


Posts : 19
Join date : 07-10-11

Cece's ouderlijk huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. Emptyvr okt 07, 2011 7:22 am

... zo waar::
---
Dwight volgde Cece met een rood hoofd naar de keuken, waar hij de puinhoop aangaapte. Hij luisterde aandachtig naar Chase maar volgde zijn verhaal niet echt. Toen Cece spullen begon op te rapen pakte hij er zelf ook een paar, blij om te horen dat zij hem ook niet volgde. Hij zette zorgvuldig de kommen die hij gepakt tussen die die Cece had meegenomen en klopte het meel van zijn handen. Toen hem gevraagd werd naar buiten te komen deed hij dat braaf, zodra hij een blik op de tuin wierp raakte zijn onderkaak de grond haast. "N-n-noem... Noem je dit een 'tuin'!?" kon hij met moeite uitbrengen, het was prachtig, hij mocht dan wel vrij rijk zijn en relatief een grote tuin hebben, vergeleken met dit was het een kamerplant. Hij was zo verblind door de tuin en alles wat aan de bomen hing dat hij niet eens hoorde dat Cece zei dat het nog een eind lopen was. Toen hij weer in staat was om te praten keek hij haar vragend aan. "Doll, je zegt 'op naar mijn kamer' en je brengt me nar de tuin..." zei hij niet begrijpend, het was dan ook niet logisch dat ze een tuinhuis voor zichzelf had. Waar sloeg dat nou weer op?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cece

Cece


Posts : 146
Join date : 26-09-11

Cece's ouderlijk huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. Emptyzo okt 09, 2011 7:05 am

Cece grinnikte. "Sorry, ik woon, zeg maar, in een soort tuinhuisje ergens in het bos. We hebben het mijn kamer gedoopt, al is het eigenlijk meer een klein huisje." Ze keek naar de tuin. "Ik vind het nog een tuin, er staat namelijk een hek om heen." Ze ging met een handje door haar haar. "Maar je vind het dus mooi?" vroeg ze met een klein glimlachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasja

Natasja


Posts : 19
Join date : 07-10-11

Cece's ouderlijk huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. Emptyzo okt 09, 2011 7:40 am

Ik vind dat Dwight een hele stomme niet rekening met twee vaders houdende opmerking moet maken xd. Moet alleen nog verzinnen wat. (tegen een van de dadds natuurlijk.)
-------
Dwight glimlachte en trok Cece aan haar middel tegen zich aan. "Op naar jouw huis dan maar. En ik vind het prachtig, doll." zei hij en hij zette een stap vooruit, maar hij wist niet echt waa hij heen moest. "Waarheen gaat de reis?" vroeg hij met een lachje in zijn stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cece

Cece


Posts : 146
Join date : 26-09-11

Cece's ouderlijk huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. Emptyzo okt 09, 2011 7:56 am

uhu, maar ze zijn wel lieverdjes, dus ze zullen het hem vergeven, hoop ik voor hem. Maar hun huis staat in pennsylvania, en daar is hun parnerschap dus niet recognised... (volgens wikipedia dan, poor them)
---------
Cece lachte en pakte met haar vrije hand een van de zijnen voor ze een van de paden op begon te lopen. "Deze." Zei ze vrolijk. "Ik vind het leuk dat je het mooi vind. Ik ben blij dat ik bij mijn vaders terecht ben gekomen, en niet bij een of ander streng christelijk gezin. Hie heb ik geleerd om in sprookjes te geloven."
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Cece's ouderlijk huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. Emptyzo okt 09, 2011 8:01 am

Aawww. Maar dwn bedoel ik heeel dom. Zo van 'Aangenaam kennis te maken, mevrouw.' xd
---
Dwight glimlachte en liep met Cece mee "Ik ben ook blij dat je bij hen terecht gekomen bent... Anders waren wa vast niet bij elkaar uitgekomen... En dat zou ik niet willen. Echt niet. I love you." zei hij verliefd en hij drukte een kus in haar korte haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Cece

Cece


Posts : 146
Join date : 26-09-11

Cece's ouderlijk huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. Emptyzo okt 09, 2011 8:17 am

Cece bloosdde en kustte hem terug. "I love you too, a lot." Ze glimalchtte verliefd naar hem en merkte mettegenzin dat ze bij het huisje waren. "Et voila, hier woon ik." zei ze tevreden voor ze de deuropende en de mand met fruit op het aanrechtje van het mini keukentje zette. "Ik heb stroom en water, maar het warme water is beperkt en het oventje word aleen gebruikt als verwarming en kookplaat als ik ingesneeuwd ben. de badkamer is die deur naast de trap en mijn slaapkamer boven, zijn er nog vragen>?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Cece's ouderlijk huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. Emptyzo okt 09, 2011 8:26 am

Dwight was stomverbaasd toen ze het tuinhuis instapten "Je hebt gewoon een eogen huis! Ik daxht dat ik luxe leefde..." zei hij en hij omhelsde Cece stevig "Ik wil die slaapkamer van je wel ens zien..." zei hij met een wenkbrauwwiebel en en kus op haar besproete voorhoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Cece

Cece


Posts : 146
Join date : 26-09-11

Cece's ouderlijk huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. Emptyzo okt 09, 2011 8:39 am

Cece lachtte. "We zijn niet zo luxe of zo, je moet niet vergeten dat we geen internet of computer hebben en veel van ons eten zelf maken. Daddy J heeft aleen een goede baan, als arts, en papa C heeft veel geld geerfd." Ze giechelde toen hij die suggerering maakte. "Natuurlijk mag je het zien, volg mij maar, straps verdwaal je nog op de trap." Ze glimlachte naar hem en liep de trap op. Haar kamer was klein en simpel, alleen haar tweepersoons hemelbed en een kleerkast. Natuurlijk ook de nodige snuisterijen om het te beschermen, maar dat was bijzaak. "Dus, wat vind je?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Cece's ouderlijk huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. Emptyzo okt 09, 2011 8:50 am

Dwight knikte "Niet dat jij echt inteenet nodig hebt, denk ik zo." zei hij en volgde haar naar boven. "Whoa, doll... I love it. But not more than I love you..." zei hij op kleffe toon die helemaal niet bij hem paste voor hij de kus die daarop volgde inzette. Het voelde niet anders danenkele kus hiervoor. Het voelde geweldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Cece's ouderlijk huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. Emptyzo okt 09, 2011 8:57 am

Cece glimalchtte en kustte hem terug. Haar armen sloeg ze om zijn nek en ze trok hem dichter naar hem toe. Ze vond het geweldig hem te kussen. Haar hart sloeg twee keer zo snel, de vlinders waren met een veel te grote zwerm en ze wist ZEKER dat haar sroetige wangen knalrood waren. Al met al waren zijn kussen toch verslavend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Cece's ouderlijk huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. Emptyzo okt 09, 2011 9:04 am

Dwight trok Cece nog dichter naar hem toe en tilde haar zelfs een beetje op terwijl hij de kus voortzette. Hij gooide al de passie die hij in zich had in deze kus, wathet gevoel van liefde in zijn onderbuik versterkte en alles veel mooie en beter maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Cece

Cece


Posts : 146
Join date : 26-09-11

Cece's ouderlijk huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. Emptyma okt 10, 2011 3:50 am

Cece glimlachte tijdens het kussen en haar handen woelden door zijn haar. Haar tong streek zachtjes over zijn lippen, deze keer weer vragend om toegang. Ze hoopte dat hij de hint nu wel zou snappen.
---
wahahah eigenlijk moeten haar vaders bellen dat ze jasper even gedag meoten komen zeggen zometeen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Cece's ouderlijk huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. Emptyma okt 10, 2011 7:31 am

haha ja, of lat ze binnenkomen xd
----
Dwight raakte lichtelijk in paniek toen hij de tong van Cece op zijn lippen voelde, maar hij wilde niet een tweede keer terugtrekken en de sfeer verpesten. Toen alles weer een beetje normaal bewoog in zijn hoofd haalde hij zijn lippen langzaam en schokkerig van elkaar om vervolgens zijn tong langs die van Cece te laten gaan, het was behoorlijk ongemakkelijk en in zijn concentratie liet hij Cece los maar hij hoopte dat ze er genoegen mee zou nemen, alles voor Cece.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Gesponsorde inhoud





Cece's ouderlijk huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Cece's ouderlijk huis.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ouderlijk huis Ty en Fay
» Thomas' ouderlijk huis ~ Westerville, Ohio
» Het huis van Marije.
» Jake's huis
» Chelsea's huis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: