Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Cece's ouderlijk huis.

Ga naar beneden 
+4
Natasja
Dwight
Adam
Cece
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Enzio

Enzio


Posts : 251
Join date : 01-10-11

Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Emptyma okt 10, 2011 9:30 am

poor Cece, ze gaat zich nu een soort van vervrngen schuldig voelen. Zo dan.... nu nog niet
-----
Cece kustte hem terug. Ze voelde zijn aarzeling, maar haar love-drunk puberale hormonen gedreven brein informeerde haar dat dat geen reden tot stoppen was. Zelf was ze nu ook best wel verlegen. Toen haar lichaam haar informeerde dat het toch echt lucht nodig had om te overleven verbrak ze de kus okm gelijk heel diep adem te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Emptyma okt 10, 2011 9:42 am

Dwight deed zijn bet zo lang als d kus nog duurde, maar ergens was hij blij toen deze verbroken werd. Ook hij haalde diep adem en hij glimlachte ongemakkelijk maar verliefd naar Cece. Hij hield zo van haar, alleen hun zoenen begonnen van zijn favoriete in zijn minst favoriete bezigheid te veranderen.

-
Ook poor dwight, met zijn angst voor french kisses xd
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Cece

Cece


Posts : 146
Join date : 26-09-11

Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Emptydi okt 11, 2011 4:33 am

poor dwight. Sad
---
Cece beet op haar lip en keek een beetje naar de grond, als je zo veel kleiner was als je vriendje was het erg makkelijk zijn blik te ontwijken. "I would like it, if you'd just say it when I'm too pushy." zei ze zacht. Nu de kus over was had ze zo´n naar schuldig gevoel hij had het neit zo leuk gevonden, waarom deed ze het dan weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasja

Natasja


Posts : 19
Join date : 07-10-11

Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Emptydi okt 11, 2011 5:50 am

Dwight glimlachte en hief voorzichtig met twee vingers onder haar kin het hoofd van Cece op zodat hij haar aan kon kijken. "Doll," Begon hij en zuchtte. "Wat jij wilt, wil ik automatisch ook. It doesn't matter what it is." zei hij en hij haf haar een korte kus op haar zachte lippen. "Ik kom er wel over heen, Doll." zei hij en knikte een klein beetje, bijna onmerkbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cece

Cece


Posts : 146
Join date : 26-09-11

Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Emptywo okt 12, 2011 6:49 am

Cece leek er mogelijk nog schuldiger door te worden. "Maar ik wil niet dat jij over iets heen moet komen voor mij. Ik wil je niet dwingen om dingen met mij te doen die je niet wilt." Ze keek nog steeds schuldig naar de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Emptywo okt 12, 2011 7:16 am

Dwight schudde zijn hoofd "Nee, Cece. Dit punt komt toch wel in onze relatie en ik wil er overheen komen." legde hij uit en hij sloeg legde zijn handen op haar schouders om vervolgens door zijn knieën te zakken tot ze op ooghoogte waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Emptywo okt 12, 2011 7:31 am

Cece keek hem erstig aan. Deze uitdrukking pastte niet bij haar gezicht. "Maar Dwight, I don't want to rush things, just because. It's a relationship, a thing for two people. We have to compromise."
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Emptywo okt 12, 2011 8:01 am

Dwight beet op zijn lip en keek Cece doordringend met zijn lichtelijk betraande ogen aan zodat deze kon zien dat hij de waarheid sprak. "Geloof me, Cece. Ik wil dit. Al moet ik even door de zure appel heen bijten." zei hij en hij nam Cece in een stevige omhelzing waarin hij bijna omviel omdat hij door zijn knieen gezakt was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Enzio

Enzio


Posts : 251
Join date : 01-10-11

Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Emptywo okt 12, 2011 9:25 am

Cece knikte, zelf ook met tranen in haar ogen, en omhelsde hem terug. Ze verborg haar gezicht in de holte tussen zijn schouder en hoofd. "I love you, you're perfect." flusiterde ze zachtjes in zijn oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dwight

Dwight


Posts : 201
Join date : 23-09-11

Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Emptywo okt 12, 2011 10:16 am

Dwight glimlachte en bracht Cece dichter naar zich toe. "Love you more. And that's sweet of you, but not true..." gluisterde hij net hard genoeg voor haar om te horen, dit moment had geen luide woorden nodig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cece

Cece


Posts : 146
Join date : 26-09-11

Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Emptydo okt 13, 2011 2:39 am

hmmm ik wil eigenlijk een twee of drieling aanmaken, met de hulp van anderen, hoeft niet eeneiig te zijn... You intrested? (BTW triplets met twee iedentieke broers en een zus lijkt me eng als die en ezus, vooral al ze zich a la haruhi twins gedragen....)
---
Cece lachtte zachtjes. "Even if you don't believe me, it's true. Lot's of girls would sell their souls for a boyfriend like you." zei ze zacht. ze drukte een kusje op zijn wang. "And it is impossible for you to love me more than I love you, silly."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dwight

Dwight


Posts : 201
Join date : 23-09-11

Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Emptydo okt 13, 2011 5:51 am

Whaaah. Zwkers well. Ik denk dat ik blaine niet ga spelen... Maa ik wil wel een nieuw mensje.
--
Dwight lachte kort en humorloos "Voor zover ik weet vind iedereen ehalve jij en Alan me een freak. Misschien Chase ook niet..." zei hij en hij brachy zijn lichaam weer wat naar achteren zodat hij Cece kon aankijken. "Ik neem de discussie wie meer van de ander houdt niet aan. Ik weet toch al dat ik het ben."
Terug naar boven Ga naar beneden
Enzio

Enzio


Posts : 251
Join date : 01-10-11

Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Emptydo okt 13, 2011 9:04 am

Hmmm... Tweeling Broers met eventuele zielige zus, hebben ze een erg erg foute relatie, of zijn ze braaf? Of is er nog niets aan de hand

Cece giechelde. "Besides That, je bent ook erg lief, en je denkt aan mijn gevoelens. Dat maakt je het perfecte vriendje" Ze glimalchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dwight

Dwight


Posts : 201
Join date : 23-09-11

Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Emptydo okt 13, 2011 9:32 am

Ik zeg onmogelijke liefdes relatie xd.
Namen beginnen met g en h (i voor zielige zus als di komt) dan hebben we abcdefgh(i)
Maar g en h zijnstomme letters.... We'll see.
---
Dwight tikte Cece met zijn pink op haar neus. "Ik denk dat ik smelt als je noh meer complimentjes naar me toe gaat gooien. Jij bent op jouw beur perfect, doll." zei hij en hij zoende haar om haar op t laten houden met de complimentjes. In het egin was de kus haastig maar hij werd steeds terderder.(isdateenwoord?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Enzio

Enzio


Posts : 251
Join date : 01-10-11

Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Emptydo okt 13, 2011 9:39 am

Gillian en Harry en de zus... Irya. Aleen we moeten iemand vinden voor de zus, roelien?

Cece toe helder en toen hij haar kustte kustte zij hem terug. Haar au den vonden weer een weg om zijn nek en trokken hem nog wat naarbhaar toe. Ze zou zo wel de hele dag kunnen doorbrengen. Toen ze dan toch echt de kus moest verbreken glimalchtte ze naar hem. "Do you mind slee ING in THE Same bed?" vroeg ze buiten adem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dwight

Dwight


Posts : 201
Join date : 23-09-11

Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Emptydo okt 13, 2011 9:51 am

Dwight kuste Cece nog voor zolang het duurde, met het geweldig gevoel van liefde en ergens blijheid omdat er geen tong aan te pas kwam. Toen het contact van en lippen verbroken werd glimlachte hij breed naar zijn vriendin. "Of course I don't. The question is, do your dads mind?"

-
De naam gilliab lijkt op gyllian en dat maakt me chaggie.
Dus andere opties? Gabriel? Gavin? George? Greg(ory)?

(op die site staat gay al s naam met betekenis als man van god. Hoe cool is dat?)

HAHAHHAH EN GAYLORD STAAT ER OOK BIJXD
Terug naar boven Ga naar beneden
Enzio

Enzio


Posts : 251
Join date : 01-10-11

Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Emptydo okt 13, 2011 9:57 am

Gay betekende vroeger wat anders
Maar ik ga voor George, george en Harry.... HP-pairing

Cece lachtte, "They have to. And chase Will vote for us anyway." Cece glimalchtte en drukte een kusje op zijn lippen. Ze liet zich op het bed vallen en glimalchtte naar Dwight. "ik heb mijn bed gemist"
Terug naar boven Ga naar beneden
Dwight

Dwight


Posts : 201
Join date : 23-09-11

Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Emptydo okt 13, 2011 10:34 am

Dwight lachte "Okee dan. Dat betekent dat ik niet ve van je verwijderd ben. Zelfs zo.dichtbij als ik maar zou wensen." zei hij en hij ging naast haar op het bed zitten. "Dat geloof ik graag. Ergens mis ik mijn bed ook. En dat van Alan, waar ik wel eens slaap als ik daar behoefte aan heb." zei hij met een flauwe glimlach, hij sliep altijd in Lan's bed als hij deze miste. Dit bed stond nog in hun huis op bevel van Dwight.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cece

Cece


Posts : 146
Join date : 26-09-11

Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Emptydo okt 13, 2011 7:26 pm

Cece draaide zich op haar zij, met haar hoofd naar Dwight toe. "Mis je Alan veel?" Vroeg ze vriendelijk. Ze snapte het neit helemaal. Allan was toch zijn broertje, waarom zou hij de jongen dan thuis missen? Ze had wel een paar ideetjes waarom, maar gokken was nooit goed in zo'n situatie, want dan zou het fout gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Emptyvr okt 14, 2011 6:10 am

Dwight knikte "Hij is er niet zo vaak..." zei hij kalm, wijzend op het feit dat Alans ziel niet altijd aanwezig was. maar hij praatte liever over hem alsof hij nog gewoon leefde, de dood was een illusie. Hij liet zijn bovenlichaam zakken zodat zijn hoofd naast dat van Cece lag, maar zijn benen en dus zijn schoenen zich nog naast het bet bevonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Cece

Cece


Posts : 146
Join date : 26-09-11

Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Emptyvr okt 14, 2011 11:04 am

Cece knikte. Ze snapte de situatie nog steeds niet, maar ze voelde aan dat ze beter niet door kon vragen. "Ik denk dat je vanavond niet uit je bed gaat vallen, hier hebben we immers meer ruimte. " Ze glimlachte naar haar vriendje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry


Posts : 140
Join date : 14-10-11

Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Emptyza okt 15, 2011 2:30 am

Dwight lachte "Ik val wel vaker uit bed dus dat betwijfel ik, slaapproblemen." zei grappend hij en draaide zijn hoofd zodat hij Cece nu aankeek. "ik hoop alleen maar dat jij er niet te veel last van hebt." voegde hij er aan toe met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cece

Cece


Posts : 146
Join date : 26-09-11

Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Emptyza okt 15, 2011 4:49 am

Cece trok een pruillipje. "Maar als jij eruitvalt dan krijg ik het koud. Jij bent dan mijn kacheltje." Ze glimalchtte en rolde op haar buik. Ze drukte zachtjes een kusje op zijn lippen. "Hmmm... ik heb een beetje honger. Aardbeien?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry


Posts : 140
Join date : 14-10-11

Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Emptyza okt 15, 2011 4:54 am

Dwight lachte "Dus als ik m'n been weer breek omdat ik uit bed val maakt dat niet uit, zolang jij het maar warm hebt?" vroeg hij met opgetrokken wenkbrauwen en kuste haar kort terug. "Goed om te weten. En aardbeien... Klinkt goed... Waar kan ik ze vinden, dan pak ik ze wel."
Terug naar boven Ga naar beneden
Cece

Cece


Posts : 146
Join date : 26-09-11

Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Emptyza okt 15, 2011 6:11 am

Cece glimalchtte. "In de keuken." ze gaf hem nog een kusje op zijn neus. "MAar he je dan serieus al een keer je been gebroken door uit bed te allen? Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cece's ouderlijk huis.   Cece's ouderlijk huis. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Cece's ouderlijk huis.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ouderlijk huis Ty en Fay
» Thomas' ouderlijk huis ~ Westerville, Ohio
» Jake's huis
» Chelsea's huis
» Het huis van Marije.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: