Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De Zolder

Ga naar beneden 
+24
Ian
Dash
Nyeri.
Lizz
Raf
Dana
Layla
Jennifer
Jake
Alex
Gabriël
Ynary
Almasis
Tim
Enzio
Flavio
Jules
Stefan
Jonathan
Arth
Catherine
Nick
Juliëtte
Sahirah
28 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
AuteurBericht
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

De Zolder     - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zolder    De Zolder     - Pagina 12 Emptyma jan 02, 2012 5:21 am

NEW
~~
Je kon het zachte gesnik nauwelijks horen, het was dan ook dat hij het meeste verdriet er al uit had gehuild. Micheal zat tussen een hoop kussens met zijn benen strak tegen zich aangetrokken. Zijn ogen waren bloeddoorlopen van het huilen en hij zag er in één woord slecht uit. Hij kon er nog steeds niet bij dat Maud Nick boven hem had verkozen. Niet dat hij zichzelf beter vond, maar na die nacht had hij echt gedacht dat ze iets hadden. Toen dat niet zo bleek te zijn, was het niet moeilijk geweest om compleet in te storten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

De Zolder     - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zolder    De Zolder     - Pagina 12 Emptyma jan 02, 2012 5:29 am

Jacky was er net achter gekomen dat ze zich gister weer heel erg had misdragen. Ze wist dat Nick Maud leuk had gevonden maar ze had toch stiekem gehoopt dat hij bij haar zou komen. En toen ze te horen kreeg dat Maud hem ook leuk vond had ze iets te veel wijntjes, shotjes en wat er dan ook in haar handen werd gedrukt achterover gegooid. Nu was ze moe en had ze koppijn dus had ze besloten maar even uit te gaan rusten op zolder. Daar kon ze ten minste even een paar tranen laten zonder dat iedereen op haar zat van of het wel ging en hoe hun eigen problemen ook erg waren. Toen ze zacht gesnik hoorde wist ze dat ze niet alleen zou zijn. Ze liep naar het geluid toe, ging zwijgend naast de jongen zitten en sloeg haar armen om hem heen en fluisterde zachtjes dat het allemaal wel goed zou komen. Ondertussen waren er ook tranen in haar ogen gekomen en waren de woorden ook deels om haar op te beuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

De Zolder     - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zolder    De Zolder     - Pagina 12 Emptyma jan 02, 2012 6:16 am

Micheal schrok niet van de plotselinge omhelzing, reageerde er niet eens op, maar hij was zich er wel degelijk bewust van. De warmte die hij voelde en de gefluisterde woordjes waren erg welkom. Langzaamaan begon het snikken minder te worden en uiteindelijk was het nog af en toe een schok of een rilling die door hem heen ging. Toen keek hij pas op naar het meisje naast hem. Hij keek haar even stil aan met zijn rode glinsterende ogen tot er een waterig glimlachje op zijn gezicht kroop. 'Bedankt.' Kwam er als een schorre fluistering uit zijn keel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

De Zolder     - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zolder    De Zolder     - Pagina 12 Emptyma jan 02, 2012 6:28 am

Jacky liet haar handen in haar schoot vallen maar veegde nog snel haar eigen tranen weg, die ook over haar wangen waren gelopen,' Alsjeblieft, ik denk dat we alle twee niet helemaal vrolijk zijn vandaag.' Ze streek een pluk haar uit zijn gezicht en daarna liet ze haar handen weer in haar schoot liggen terwijl ze met veel moeite een glimlach op haar gezicht zette.' Jacky aangenaam.' Zei ze zachtjes en ging liggen op de heerlijke kussens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

De Zolder     - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zolder    De Zolder     - Pagina 12 Emptyma jan 02, 2012 9:33 am

Micheal knikte nog een beetje afwezig en strekte zijn benen die al de hele tijd in dezelfde krampachtige houding hadden gezeten, wat meer. Hij sloot zijn ogen even om zich helemaal te concentreren op zijn ademhaling. Daardoor gleed de spanning die op zijn lichaam stond al gauw van zich af. Toen hij zijn ogen weer opende, keek hij even opzij naar Jacky. 'Micheal.' Zei hij terwijl hij zich naast haar in de kussens liet zakken. 'Waarom ben jij dan zo niet helemaal vrolijk?' Vroeg hij terwijl hij naar het plafond keek. 'Je hoeft het niet perse te vertellen hoor.' Voegde hij eraan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

De Zolder     - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zolder    De Zolder     - Pagina 12 Emptyma jan 02, 2012 9:57 am

Jacky glimlachtte zwak,' Je hebt me zien huilen, je hebt het recht om het te weten. Ik ben euhmm een soort van afgewezen. Ik wist dat hij iemand anders leuker vond maar hij flirtte wel met mij. Dus ik dacht dat ik misschien, heel misschien wel een kans bij hem zou maken. Tot hij me gister vertelde dat Madu die vriendin hem ook leuk vond. Ik was zo boos geworden op Nick dat ik iets te veel wijntjes en shotjes achterover heb gegooid dat ik uiteindelijk bij iemand in bed belandde waar ik niet wilde zijn. Net wakker geworden en de schrik van mijn leven gehad. Eén tip, slaap nooit met vrienden.' Ze glimlachtte zwak en voelde de tranen weer omhoog komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

De Zolder     - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zolder    De Zolder     - Pagina 12 Emptyma jan 02, 2012 9:23 pm

Micheal luisterde stil naar Jacky tot ze uitgepraat was. Hij slikte toen ze over Maud begon, hij snapte wel dat ze het over zijn... de Maud die hij ook kende, had. Toch zei hij zacht:' Je bedoelt zeker dezelfde Maud waarmee ik naar bed ben geweest, maar niet all the way ben gegaan en daarna ook nog een hele gezellige ochtend mee heb gehad. Die me later vertelde dat Nick haar leuk vond en zij hem leuker vond dan mij, terwijl ik net had besloten dat ik best verder met haar wilde gaan. Degene waartegen ik heb gezegd dat ik haar haat.' Zei hij zo nonchalant mogelijk, wat faalde omdat er weer zoute druppels over zijn wangen begonnen te lopen. Hij was misschien nog wel boos op Maud, maar hij had er zo'n spijt van dat hij had gezegd dat hij haar haatte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

De Zolder     - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zolder    De Zolder     - Pagina 12 Emptyma jan 02, 2012 9:41 pm

Jacky draaide zich naar hem toe toen hij begon te praten en aan zijn verhaal te horen was het stelletje Nick en Maud toch niet zo lief als ze eruit zagen.' Hmm Maud is eigenlijk een best slecht meisje. Had ik niet achter haar gezocht.' Jacky gaf een kus op de wang van Micheal en veegde zijn tranen even kort weg.' Maar hé, het komt weer goed hoor. Je komt wel over haar. Als zij jou laat zitten dan is er iets mis met haar. En ze had ook een lerares kunnen zijn die hier op school zit. Dat probleem heb ik, mijn ex, over wie ik nog steeds niet heen ben is hier op school gaan lesgeven. Ik zal hem dus iedere dag zien.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

De Zolder     - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zolder    De Zolder     - Pagina 12 Emptyma jan 02, 2012 11:25 pm

Micheal schudde zijn hoofd en zei snel:' Maud is niet slecht.' Hoe boos hij ook op haar was, slecht vond hij haar niet. Ze bleef in zijn ogen dat lieve meisje met wie hij die ochtend had doorgebracht. Toch waren Jacky's woorden wel fijn, het zorgde ervoor dat hij niet helemaal voelde dat hij fout zat. Hij draaide zijn hoofd nnaar haar toe met een triest glimlachje. ' Dat is ook balen voor je, wist hij dat dan niet of doet hij het gewoon om je te pesten, want dan is het echt een lul.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

De Zolder     - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zolder    De Zolder     - Pagina 12 Emptydi jan 03, 2012 3:27 am

Jacky haar gezicht stond verdrietig,' Hij weet dat het voor mij moeilijk is maar hij had geen keuze. Hij moet voor zijn kind zorgen. Dat is ook een deel waarom het uit is gegaan. We maakte te veel ruzie en ik kon geen goeie moeder zijn. Ik vond het toch een hele verantwoordelijkheid en ik was gewoon te bang dat ik het zou verprutsen.' Ze beet op haar lip en keek even kort naar Micheal voor ze haar ogen neersloeg. Ze miste Stefan heel erg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

De Zolder     - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zolder    De Zolder     - Pagina 12 Emptydi jan 03, 2012 4:49 am

Micheal luisterde terwijl hij naar haar verdrietige gezicht keek. Zodra ze stil viel, draaide hij zich op zijn zij en sloeg voorzichtig een arm om haar heen. ' Hé het komt wel goed, je moet niet zo verdrietig zijn, maar je moet afleiding zoeken en niet op de manier hoe je het de vorige keer deed, drinken en met iemand naar bed gaan, ik heb ook al gemerkt dat dat alleen maar voor meer drama zorgt. ' Hij glimlachte bemoeidigend en wreef even over haar arm. 'Misschien kunnen we samen iets gezelligs gaan doen, volgens mij hebben we beiden wel afleiding nodig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

De Zolder     - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zolder    De Zolder     - Pagina 12 Emptydi jan 03, 2012 7:46 am

Jacky legde haar hoofd tegen zijn borst aan en knikte,' Dat lijkt me leuk, maar zoek er niks achter, ik heb geen zin om weer met iemand te moeten zoenen omdat zij het graag willen. Dus het word gewoon vrienden.' Ze keek hem glimlachend aan en haalde even diep adem om het allemaal weer in een zucht uit te blazen. Ze was eigenlijk kapot van alles, het vergde zo veel energie van haar en ze vond het zo verschrikkelijk om problemen en ruzie's te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

De Zolder     - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zolder    De Zolder     - Pagina 12 Emptydi jan 03, 2012 1:20 pm

Micheal schudde snel zijn hoofd. ' Alsjeblieft niet zeg, ik bedoel het niet slecht, maar ik heb nu echt haat aan liefde, dus dat zit er niet in.' Hij grijnsde even voor hij vervolgde:' En by the way, je weet dat niet perse met mensen móet zoenen he?' Het was meer een retorische vraag, hij hoefde er in ieder geval geen antwoord op. Toen ze zo zuchtte, glimlachte hij. 'Maar in ieder geval, volgens mij ben jij... en ik ook wel eigenlijk, te moe om nu nog iets leuks te gaan doen. Wat als we voor morgen nou wat afspreken? Of je moet het erg vinden om een dagje school te skippen?' Hij keek haar met een lach aan. Zelf had hij eigenlijk niet echt vaak school geskipd, zeker niet om met iemand wat leuks te gaan doen, maar hij was wel toe aan wat verandering.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

De Zolder     - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zolder    De Zolder     - Pagina 12 Emptydi jan 03, 2012 11:00 pm

Jacky glimlachtte,' Ik vind het juist beter als we een dagje school skippen. Vooral morgen, ik heb namelijk les van mijn ex dan. Dus graag, laten we morgen iets leuks doen.' Ze ging niet in op de vraag of ze het wist. Natuurlijk wist ze het maar ze deed het automatisch. Alsof het van haar lichaam of van haar hersenen wel moest. Het maakte haar toch wel redelijk gek. Ze wilde geen slet zijn maar zo stond ze nu wel bekend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

De Zolder     - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zolder    De Zolder     - Pagina 12 Emptydi jan 03, 2012 11:13 pm

Micheal knikte en zei:' Oke, als je je kamernummer verteld, haal ik je morgenochtend wel op.' Hij begon nu al te bedenken waar ze heen zouden kunnen gaan. Hij had er echt zin in om wat leuks met Jacyk te gaan doen, even afleiding van alles. Ook al kende hij haar pas net, hij vond haar echt heel aardig en hij kon zich ook wel een beetje in haar herkennen, een beetje maar, maar het was genoeg.
~~
Zullen ze naar de kermis gaan of had je een beter idee? en Maud en Micheal moeten ook nog even een keer meeten, zodat hij het goed kan maken ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

De Zolder     - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zolder    De Zolder     - Pagina 12 Emptydi jan 03, 2012 11:20 pm

Jacky glimlachtte en kwam wat meer overeind.' Dankje dat je met mij iets wilt doen zonder dat je me echt kent. En mijn kamer nummer is 214.' Ze glimlachtte en ging nu helemaal rechtop zitten. Ze keek de ruimte even door maar wel met een glimlach. Ze was blij dat ze nu even iemand had die haar niet gelijk wilde zoenen. Of die niet gelijk ruzie zocht omdat zij het vriendje van haar afgepakt had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

De Zolder     - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zolder    De Zolder     - Pagina 12 Emptywo jan 04, 2012 12:12 am

Micheal ging ook maar overeind zitten en legde een hand op haar schouder. 'Ik ben blij dat ik morgen wat gezelschap heb.' Zei hij waarna hij haar een vluchtig kusje op haar wang gaf en opstond. 'Dan zie ik je morgen.' Met een grijns op zijn gezicht keek hij haar nog even aan, voor hij de deur uitliep en de trap afging.
~~
eerst bij haar kamer of gaan ze gelijk door?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

De Zolder     - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zolder    De Zolder     - Pagina 12 Emptywo jan 04, 2012 12:20 am

doe maar gelijk de kermis want de kamer is neit heel interessant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Zolder     - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zolder    De Zolder     - Pagina 12 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Zolder
Terug naar boven 
Pagina 12 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: De rest van de school.-
Ga naar: