Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het atelier

Ga naar beneden 
+15
Maud
Gabriël
Tim
Jacky
Nick
Harry
Adam
Faith
Mari
Jonathan
Fay
Lauren
Gavin
Evy
Sahirah
19 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Faith

Faith


Posts : 222
Join date : 14-10-11
Age : 25

Het atelier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 2 Emptydo dec 15, 2011 7:20 am

Faith keek het meisje verbaasd aan. 'Maar dan zullen ze me al helemaal nooit accepteren' mompelde ze en door haar verdrietige puppy ogen zag ze er nog een stuk zieliger uit. Bewondering had ze zeker voor dit meisje, je zag gewoon aan haar dat ze anders durfde te zijn, zichzelf. Daar benijdde Faith haar wel voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry


Posts : 140
Join date : 14-10-11

Het atelier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 2 Emptydo dec 15, 2011 6:59 pm

Mari keek het meisje verbaasd qan, meer opvallen. Het leuke aan deze shool is dat iedereen speciaal is en daarvoor geaccepteerd wordt, ja, er zijn wat pestkoppen, maar dat hoort bij het leven.' zei ze als een lange zing, dus zonder de komma's uit te spreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Het atelier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 2 Emptydo dec 29, 2011 8:23 am

New
~~
Oké, hij wist het zeker, hij was echt een ramp in alles wat te maken had met tekenen. Hij werd er enorm onhandig van en had alles laten vallen, dat kon er ook aan liggen dat zijn gedachten voortdurend bij iets anders waren. Hoe kon ze gewoon weggaan? Waarom had ze geen afscheid genomen? Hij was haar niet meer tegengekomen in de schoolgangen, of misschien wel, alleen dan had hij het niet gezien. De gedachte aan haar deed pijn, maar van de andere kant maakte het hem gelukkig. Ze was echt geweest. Hij hield van haar en dat wist hij ergens ook wel, maar zij hield duidelijk niet zo van hem, niet eens als een vriend. Door de gedachte aan haar verschenen er nu toch vegen op het doek, niets bijzonders, alleen een soort simpele tekening van een roze poppetje. Daarna kwam blauw, in onsamenhangende stroompjes. Verdriet. Een soort kerkje en iets wat op een gele auto leek, wat stond voor taxi. Tevreden keek Nick naar zijn schilderij, een schilderij dat nog beter gemaakt had kunnen worden door een kindje van vijf. Maar hij had een schilderij gemaakt! Normaal kon dat natuurlijk niet in een atelier, maar vandaag was er een speciale cursus van een of andere bekende kunstenaar. Je moest verplicht naar een van de cursussen toe, en Nick had wel eens zin in iets anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het atelier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 2 Emptydo dec 29, 2011 10:54 am

Jacky was hier eigenlijk omdat een paar vrienden van haar hierheen gingen. Zij zelf had zich niet echt in geschreven voor de cursus en liep dus een beetje rond andere mensen te vervelen. Toen ze een tekening van een jongen zag, met iets geels waarin ze dacht een auto te zien of een leeuw ofzo, bleef ze toch even staan. Ze boog wat naar voren en fluisterde kort in zijn oor,' Mooie auto, leeuw ding.' Daarna boog ze weer terug en pakte een kruk en ging naast hem zitten.' Dus wie ben jij?' Jacky was weer eens lekker vrolijk en open vandaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Het atelier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 2 Emptydo dec 29, 2011 7:28 pm

"Dank je" Zei Nick met een glimlach, het feit negerend dat ze zijn geweldige gele taxi, hij bedoelde, dat zag toch iedereen? Nee eigenlijk niet... Nouja, hij keek naar de persoon achter de woorden. Een knap meisje, niet zo knap als Maud maar dat was niemand. "Het heet abstrakte kunst" grinnikte hij maar. Het meisje had geen slecht uiterlijk, en al helemaal geen slecht lichaam. Haar stijl was anders, maar wel leuk. "Nickolas, zeg maar Nick" zei Nick. "En met wie heb ik de eer?" vroeg hij met een scheve grijns. Leven was makkelijker als Maud even op de achtergrond verdween en dit meisje zag er gewoon uit als plezier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het atelier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 2 Emptydo dec 29, 2011 11:43 pm

Jacky glimlachtte breed en keek nog een keer naar de tekening,' Hmm ja daar kan ik me iets bij voorstellen, maar wat is dat gele nou? Een auto of een leeuw?' Ze glimlachtte breed en stak haar hand naar hem uit,' Dalore maar het is Jacky voor iedereen want zodra iemand mij Dalore noemt maak ik ze meestal af.' Ze boog zich nog wat naar de tekening toe en keek daarna van de tekening naar Nick,' Hmm oké wat voor talent heb je want het is duidelijk geen tekenen. Ookal kan je het beter dan ik moet ik eerlijk toegeven.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Het atelier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 2 Emptyvr dec 30, 2011 1:56 am

"het is een taxi, dus je zat in de buurt" grijnsde Nick. Ze had een leuke glimlach, en Dalore klonk niet eens zo erg als ze het zelf overduidelijk vond. "Waarom Jacky dan? Ik kan nou niet zeggen dat het er erg op lijkt en wat zou je zeggen als mijn talent toch tekenen is?" Hij keek haar met een serieus gezicht aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het atelier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 2 Emptyvr dec 30, 2011 2:02 am

Jacky beet op haar lip en keek even peinzend,' Dan zou ik me dood schamen en nee klopt maar ik vond Jacky beter bij me passen. Vroeger keek ik altijd een programma ik weet neit eens meer hoe het heette en daar speelde een meisje in die heette Jacky. Zij was echt mijn grote voorbeeld en sindsdien luister ik alleen maar naar Jacky. Als je mijn naam schrijft zal je ook geen Jacky zien staan. Het cijfer zeg je niet.' Ze pakte snel een pen uit haar broekzak en schreef haar naam op zijn arm. Toen had hij op zijn arm, Ja8cky, staan.' De acht zeg je dus niet.' Ze glimlachtte vrolijk en keek nog een keer naar de tekening.' Maar je doet geen tekenen als talent, daar ben ik echt 99% van overtuigd.' Kort liet ze haar blik over zijn lichaam gaan,' Hmm ik zie jou of achter de drum of iets met dansen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Het atelier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 2 Emptyvr dec 30, 2011 2:10 am

Nick glimlachte uitdagend naar haar. "nu je toch een pen hebt kan je meteen je nummer erachter schrijven" HIj schatte haar in als iets met trompet, of ook een danser. "als ik je een keer mag bellen laat ik je zien wat ik doe" Zijn ondertoon was flirtend. "en jij ziet er alles behalve slecht uit dus ik schat je in als een danseres" zei hij, terwijl hij zijn ogen over haar lichaam liet glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het atelier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 2 Emptyvr dec 30, 2011 2:13 am

Jacky was nu alweer om voor hem. Hij deed flirterig terug en was uitdagend. Iets dat Jacky heel erg aansprak dus zette ze haar nummer ook op zijn arm en boog zich even wat voorover. Ze drukte een kusje achter haar naam en door haar rode lipstick zag je duidelijk daar de kus. Daarna keek ze hem nog een keer uitdagend aan,' Je mag van mij me ieder moment van de dag bellen. And thanks maar ik ben geen echte danser. Niet hier in ieder geval, in de club ben ik wel de gangmaker maar echt goed. Nee, jammer genoeg niet. Guess again.' Zei ze met een toch wat zwoele stem en kort likte ze langs haar lippen. Toch bleef ze hem de hele tijd aankijken in die toch best mooie ogen, moest Jacky toegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Het atelier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 2 Emptyvr dec 30, 2011 2:29 am

"Hmm, iets met muziek dan, een blaasinstrument, trompet?" HIj keek haar vragend aan, haar ogen niet loslatend. "En je weet hopelijk wat je zojuist gezegd hebt hea, ik ga je vannacht om vier uur bellen, of ben je dan nog ergens feest aan het vieren? Dan ga ik namelijk gewoon mee"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het atelier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 2 Emptyvr dec 30, 2011 2:32 am

JAcky tuitte haar lippen op zijn vraag en keek even bedenkelijk,' In het weekend, ja dan ben ik aan het feesten, meestal in mijn eigen huis, volgens mij heb ik je daar wel een keer gezien. Ik hou er maandelijks een feest. Het is een penthouse euhmm ik nodig zo veel mensen uit en die nodigen dan ook weer mensen uit dat het best kan zijn dat ik je heb uitgenodigd of iemand anders je heeft uitgenodigd.' Ze beet op haar lip en er kwam een toch wel brede glimlach op haar gezicht,' En ja dan moet je vooral meegaan.' Ergens in de hoek van het atelier hoorde ze haar vriendin roepen,' Zoen hem nou niet gelijk Jacky je weet hoe dat afloopt.' Jacky schoot door die woorden in de lach en liet als eerste haar blik een andere kant op gaan naar waar de stem vandaan kwam,' Shhit had ik hem nou al net gezoend hebben.' Riep ze met een grijns naar haar vriendin. Die met haar ogen rolde en zich weer op haar werk richtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Het atelier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 2 Emptyvr dec 30, 2011 3:49 am

"Ik denk niet dat je me er wel eens gezien hebt, omdat ik er niet geweest kan zijn en jij me niet opgevallen was" zei hij met een licht flirtende ondertoon, nog steeds. Hij grinnikte bij de schreeuwende vriendin en trok een pruilipje. "je mag niet liegen, behalve als je meteen zorgt dat de leugen geen leugen meer is" HIj keek haar met uitdagende ogen aan. Hij boog voorover en ergens in zijn achterhoofd schreeuwde iets 'Sukkel je bent hardstikke verliefd op Maud!!!!!' Maar Nickolas trok zich er niets van aan, wie had er nou wat tegen een beetje plezier? En bovendien Maud hoefde hem niet meer, niet als bf nog als vriend. En Jacky leek de perfecte afleiding.

~~
we moeten Maud en Nick weer een x laten meeten, beetje lastig dat ze niet met zn 3en kunnen meeten :S
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het atelier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 2 Emptyvr dec 30, 2011 3:55 am

Jacky begon nu echt breed te grijnzen om zijn opmerking.' Dat valt te regelen.' Zei ze en boog zich ook wat verder voorover en drukte haar lippen op die van hem. Haar hand vond een weg naar zijn wang en ze moest toegeven dat het goed voelde ondanks dat er even kort een beeld van sTefan door haar gedachte ging. Het deed haar pijn om aan Stefan te denken maar daarom wilde zij zich alleen maar meer op Nick focussen. Ze haalde haar lippen van die van hem af en keek hem met vrolijke en toch nog wat uitdagende ogen aan.' Hmm zo goed?'
~~

Ik bedenk me net, dat Nick en Jacky eigenlijk al een keer gemeet hadden als ik het goed heb. Bij het football veld. Maar goed dat vergeten we dan maar even. Daar stonden ze trouwens ook op het punt te zoenen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Het atelier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 2 Emptyvr dec 30, 2011 10:31 pm

haha, gaan we Maud en Nick nog laten meeten?
~~
Nick grijnsde naar haar en toen ze haar lippen op die van hem drukte voelde hij een bepaald verlangen, maar het probleem was dat dat verlangen niet naar Jacky uitging, maar naar Maud. Hij besloot het van zich af te zetten en toch werd hij verrast toen hij zijn ogen opende en Jacky zag. Niet dat dat te merken was. Hij moest niet aan Maud denken bij zoiets, Maud wilde hem niet als vriendje, waarschijnlijk niet eens als vriend, hij was bang voor de reden waarom ze zo plotseling verdwenen was die avond. "Nou, eigenlijk vond ik dat nog geen zoen" zei Nick met een grijns, terwijl hij haar weer dichterbij trok en zijn lippen op die van haar drukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het atelier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 2 Emptyvr dec 30, 2011 11:50 pm

Jacky ging wat dichter bij hem zitten en legde haar hand in zijn nek. Ze opende haar mond een beetje en likte langs de lippen van Nick. Maar inplaats van verder te gaan beet ze zachtjes op zijn onderlip. Jacky wist wel wat jongens leuk vonden, ze was niet voor niks zo vaak met jongens geweest of had het bed gedeeld met meer dan 7 jongens. Het boeide haar niet, ze zag het een beetje als een spelletje maar bij Nick voelde ze ook werkelijk een beetje spanning in haar lichaam zitten. Toen ze weer langs zijn lippen likte hoorde ze de stem van de leraar,' Kunnen jullie daar mee ophouden en je richten op het schilderen of moet ik jullie eruit sturen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Het atelier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 2 Emptyza dec 31, 2011 12:11 am

Nick schoot in de lach en liet haar los toen de leraar de opmerking maakte. "dan stuur ons er maar uit" dit was veel te leuk. De leraar zuchtte. "goed, ga er maar uit" ogenrollend keek hij naar hen. Nickolas pakte Jacky's hand en zwaaide even naar de vriendin van Jacky de gezegd had dat ze moesten gaan zoenen. "aangezien dit een cursus is kan ik jullie geen straf geven, maar neem van mij aan, dat wil ik wel" Zijn woorden interesseerden hem niet. Nick trok Jacky mee de klas uit en grijnsde naar haar. "nog geen spijt?" vroeg hij toen. "nu kan je nog terug"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het atelier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 2 Emptyza dec 31, 2011 12:19 am

Jacky schoot in de lach,' Ik heb me niet ingeschreven voor de cursus hoor. Ik was daar alleen om mijn vriendin gezelschap te houden maar die had ze al gevonden als ik het goed had gezien. De jongen naast haar leek ze wel heeeeeel aardig te vinden. Dus toen ging ik rondlopen en andere mensen vervelen. En toen kwam ik jou tegen en hell no dat ik nu terug ga.' Ze liet de deur achter zich dicht vallen en ging gewoon weer verder met waar ze gebleven waren toen ze eruit waren gestuurd. Ze drukte haar lippen op die van hem en liet haar hand om zijn middel glijden, de ander ging door zijn haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Het atelier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 2 Emptyza dec 31, 2011 12:39 am

Hij liet het gewillig toe en stiekem voelde hij ook wel ergens een verre kriebel, Maud duwde hij op de achtergrond en hij liet het over zich heenkomen. Hij zoende terug, beet speels in haar onderlip. Zijn armen verstrengelden zich om haar lichaam wat hij dichter tegen zich aantrok. Dit voelde goed, dit voelde echt goed. Een van zijn handen speelde met het haar wat op haar rug hing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het atelier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 2 Emptyza dec 31, 2011 12:44 am

Jacky besloot op een gegeven moment met grote spijt de kus te verbreken en mompelde toen zachtjes in zijn oor,' Hmm zullen we maar ergens anders heen gaan voordat we ook nog eens van de gang worden gestuurd?' Ze grijnsde naar hem en drukte even kort haar lippen op die van Nick. Daarna pakte ze zijn hand vast en kneep er even in.' Je moet me nu wel beloven dat je geen vriendin hebt want ik wil niet diegene zijn die een relatie kapot maakt.' Hier kwam ze eigenlijk natuurlijk alweer veel te laat mee maar ze was gewoon gewend aan dat de jongens die een relatie hebben niet terug flirtte. Tot ze op een gegeven moment zelf was vreemd gegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Het atelier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 2 Emptyza dec 31, 2011 12:55 am

"Ik heb géén vriendin" zei hij met een glimlach. "Maar dat van ergens anders heengaan lijkt me een slim plan" hij dacht niet aan seks, natuurlijk niet. Nick was niet een jongen die daardoor geleid werd. Hij drukte nog een kusje op haar voorhoofd en trok haar toen mee. "weet je een plek waar we ongestoord zijn?" vroeg hij met een grijns die haar uitdaagde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het atelier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 2 Emptyza dec 31, 2011 12:59 am

Jacky wilde erop ingaan maar ze wist niet of het een goed idee was om gelijk alle kaarten op tafel te gooien dus zei ze,' Mijn slaapkamer maar ik denk niet dat het een goed idee is om daar nu al naar toe te gaan.' ze keek even ondeugend naar Nick maar ging toen verder alsof ze niet net een soort seksueel getinte opmerking had gemaakt,' Het bijles lokaal is meestal ook helemaal leeg. Dat weet ik omdat ik daar echt te vaak zit.' Er kwam haast nooit iemand omdat het lokaal nou niet echt stimulerend was ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

Het atelier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 2 Emptyza dec 31, 2011 2:25 am

"Het maakt mij niet veel uit" hij merkte de ondertoon. "maar Jacky," hij pakte haar polsen vast en keek haar doordringend aan. "ik was niet van plan vandaag zo ver te gaan" Hij hoopte maar dat ze het kon respecteren, en anders had ze gewoon pech. Hij keek haar aan en zijn ogen keken aftastend in die van haar. Hij verwachtte niet dat ze hem nu gewoon zou laten vallen, ookal zag ze er wel uit alsof ze meer wilde dan hij wilde op dit moment. Ergens kriebelde weer iets toen hij in haar ogen keek. Ze had mooie ogen, niet zo mooi als die van Maud, maar deze waren ook zeker erg bijzonder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Het atelier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 2 Emptyza dec 31, 2011 2:28 am

JAcky keek hem nog steeds lachend aan,' Dat scheelt mij een hoop. Ik was ook niet van plan je zo ver te laten gaan. Ik ben een flirt maar ben hetzelfde als dat gezegde van de blaffende hond. Blaffende honden bijten niet.' Ze grijnsde breed en drukte een kus op zijn lippen daarna liet ze haar hand even over zijn wang glijden.' Ik vind je daar eigenlijk te leuk voor.' Een one-night-stand hoefde ze niet met zo'n leuke jongen. Dat mocht wel wat langer duren dan één dag.' Laten we nou maar naar het bij les lokaal gaan dan kan ik wat meer van jou te weten komen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

Het atelier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 2 Emptyza dec 31, 2011 2:43 am

"Goedzo, nou ik heb je er nooit gezien, maar kom, dan gaan we daarheen?" stelde hij voor, terwijl hij haar aan haar hand meenam. De deur naar het bijleslokaal was open en Nick ging naar binnen om daar op een van de tafeltjes te gaan zitten. "En ik wil eerst wat meer over jou te weten komen hoor" hij keek haar lachend aan en drukte toen weer een kusje op haar lippen, niet om meer vragend. "En misschien krijg je daarna wel een beloning"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het atelier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het atelier
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: De rest van de school.-
Ga naar: