Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het atelier

Ga naar beneden 
+15
Maud
Gabriël
Tim
Jacky
Nick
Harry
Adam
Faith
Mari
Jonathan
Fay
Lauren
Gavin
Evy
Sahirah
19 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het atelier - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 3 Emptyza dec 31, 2011 2:47 am

Jacky lachtte vrolijk en ging voor hem op de tafel zitten.' Hmm wat wil je weten? En zodra er een beloning in het spel is doe ik mee.' Zei ze met een brede grijns en keek hem lief aan. Ze vond het heel gezellig tot nu toe met Nick en hij had een leuke begroeting gehad. Jacky is al snel om als je uitdagend bent of gewoon zoals Nick, spontaan. Nou was Nick eigenlijk ook uitdagend, na ja. Haar zwarte broek paste mooi bij haar witte overhemd en ze had een loszittende stropdas om. Toch zag ze er zoals normaal eigenlijk gewoon mooi maar apart uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

Het atelier - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 3 Emptyza dec 31, 2011 3:05 am

"Wat ís je talent?" hij had gegokt op trompet, maar ze had daar niet meer op gereageerd. Hij grijnsde. "Hoe oud ben je? En heb jí'j een vriend?" hij stelde nu maar gewoon veel vragen achter elkaar en dacht na wat hij verder nog zou kunnen vragen. "Nu jij" glimlachte hij. "Oh en wat is je lievelingskleur" hij vond dat dat veel over mensen zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het atelier - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 3 Emptyza dec 31, 2011 3:11 am

Jacky lachtte om zijn vragen,' Oké ik kan ook trompet, maar het is saxofoon. Ik ben een echte muziekant en kan haast alles spelen. Zo kan ik ook drum, gitaar, viool een heel klein beetje maar ik vond het niks voor mij. Euhmm piano, nou zo kan ik volgens mij nog wel een tijdje doorgaan maar Saxofoon is voor mij toch het beste instrument. Ik hou van dat ding. Ik ben 17 jaartjes jong en heb geen vriend. Ik heb wel moet ik even bekennen, iemand waar ik eigenlijk nog steeds een grote zwak voor hem maar hij heeft het uitgemaakt en ik moet hem laten gaan. Hoe moeilijk ik dat ook vind.' Ze beet even op haar lip en toen antwoorde ze ook de laatste vraag van Nick,' En ik heb niet echt een lievelings kleur maar als ik echt moet kiezen is het groen. Waarom? Nou eigenlijk omdat het een kleur is die eruit springt. Dat vind ik dan, als ik alle kleuren op een rijtje zet en ik doe mijn ogen dicht, dan weer open dan is het eerste wat mij opvalt de kleur groen. En mijn eigen haarkleur maar dat vind ik niet tellen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

Het atelier - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 3 Emptyza dec 31, 2011 3:30 am

Nick lachte om haar reactie. "Goed, nu ben jij aan de beurt met vragen" hij keek haar vragend aan en hing met zijn ellebogen op de tafel. Zijn benen wiebelden er een beetje onder. Haar reden voor de kleur groen was wel grappig en hij had het niet verwacht, hij had aan iets met rood gedacht, ze leek pit te hebben. Hij zelf hield van oranje, het was een gezellige en warme kleur en eentje die je niet overal zag, behalve als je in Nederland woonde, tenminste dat dacht hij. Want de kleur van nedeland was oranje. (oke ik weet het faal).
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het atelier - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 3 Emptyza dec 31, 2011 3:39 am

Jacky tuitte haar lippen en keek even naar Nick,' Oké ik weet ook nog steeds niet wat jou talent is, ik weet dat het geen tekenen is maar wat dan wel? Euhmm heb je iemand op het oog, en daarmee bedoel ik niet mezelf. En wat is het raarste trekje van jezelf?' Maud hield van rare trekjes, vooral omdat ze er zelf zo veel had. En het was altijd leuk om te weten te komen. Zo hoorde ze ooit eens van een vriend van haar dat hij slipjes spaarde, gewoon omdat hij dat grappig vond. Jacky had haar slipje aan hem gegeven in ruil voor zijn basket bal jack dat ze een maand mocht lenen. Het boeide haar echt niets, het was een slipje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

Het atelier - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 3 Emptyza dec 31, 2011 3:48 am

"Street dance, dus je had het wel goed gegokt" zei hij met een glimlach. "Ik heb iemand op het oog, ze heet Maud en is het allermooiste en allerliefste meisje dat ik ken, ik vertrouw erop dat je hierover je mond houd omdat ze verboden terrein voor me is, ze is mijn beste vriendin en dan doe je dat soort dingen eigenlijk niet." hij had zijn ogen neergeslagen. "Hmm, mijn raarste trekje? Ik kan geen afscheid nemen, maar kan er niet tegen als ik geen afscheid genomen heb" zei hij, telde dat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het atelier - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 3 Emptyza dec 31, 2011 3:54 am

Jacky knikte,' Van mij zal ze het niet te horen krijgen. Jammer dat ik op de tweede plek sta of misschien nog wel lager maar het maakt niet uit. Zolang ik je nog wel mag kussen.' Zei ze met een brede glimlach en gaf hem een kus op zijn lippen.' En ze klinkt leuk. Ik zou haar graag ooit wel een keer willen ontmoeten. En ik weet hoe het zit. Ik doe juist voor mijn beste vriend alsof ik voor hem val. Hij heeft nu een, euhmm, laten we zeggen moeilijke tijd. Hij is afgewezen en in een soort depressie. Ik probeer hem er bovenop te laten komen maar hij heeft dus zijn beste vriendin, wat ik niet ben, maar die heeft hij dus bijna aangerand. Om te zorgen dat dat niet meer gebeurd heb ik me een soort van opgeofferd en zoen in dus regelmatig met hem. Maar goed ik vind het geen probleem omdat ik eigenlijk eerst met hem het bed heb gedeeld en toen pas bedacht dat hij gewoon veel leuker was als vriend dan als vriendje. Maar dit mag jij dan weer tegen niemand zeggen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

Het atelier - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 3 Emptyza dec 31, 2011 3:57 am

Nick knikte, "zal ik niet doen" zei hij. "en haar ontmoeten moet mogelijk zijn" voegde hij er met een glimlach aantoe. Het klonk lastig, die beste vriend van haar. "Doe je wel voorzichtig?" soms was hij een beetje too protective. Hij kende dit meisje nog niet zo lang, maar die vriend van haar klonk niet zo geweldig als hij zijn beste vriendin aangerand had. "En je staat wel op nummer twee hoor" zei hij met een glimlach. "ik zou je niet durven lager in te delen" de kus nam hij met alle plezier in ontvangst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het atelier - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 3 Emptyza dec 31, 2011 4:01 am

Jacky schoot in de lach om zijn bezorgdheid,' Het komt wel goed hoor, ik kan erg goed voor mezelf zorgen. Toch lief dat jij je zorgen om mij maakt. Mooi, als ik erachter kwam dat ik lager stond had ik gewoon gezorgd dat je mij op twee zou gaan zetten maakt niet uit met wat voor trucjes ik daar zou komen.' Ze grijnsde breed en liet zich op zijn schoot zakken en gaf hem een kus in zijn hals.' Hmm vertel nog eens wat over die Maud, ze klinkt gezellig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

Het atelier - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 3 Emptyza dec 31, 2011 4:04 am

"Hmm, ze is enorm slim en kan geweldig dansen, ik heb haar nog nergens op betrapt wat ze niet goed kon, of waar ze slecht in was, of ook maar iets negatiefs" zei hij met een glimlach. "alleen ze vind me niet leuk op die manier, ene Michael gaat dan voor" bij die laatste woorden verstomde zijn glimlach. "En ze is enorm gezellig, lijkt een beetje stilletjes enzo, maar als je haar kent is het een geweldige meid" zei hij weer trots.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Het atelier - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 3 Emptyza dec 31, 2011 4:09 am

Jacky stopte zijn woorde nstroom,' Oké wacht wie is Micheal? Hmm volgens mij is Maud in jou ogen gewoon een godin. Hmm nu baal ik er erg van dat ik niet op nummer één sta. Ik wil ook een godin zijn.' Ze trok een pruillipje en kon het niet laten om hem toch weer even een kus te geven. Daarna werd ze weer serieus,' Maar wie is Micheal?' Vroeg ze weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Het atelier - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 3 Emptyza dec 31, 2011 4:29 am

Nick haalde zijn schouders op. De kus nam hij gewillig in ontvangst. "Michael is zo'n jongen die hier ook ergens op school rondloopt..." zei Nick onverschillig. "En je ziet er al uit als een godin, maar ik ben benieuwd of je dat ook bent, en ik verdenk Maud inderdaad soms ook van godin zijn" voegde hij er snel met een grijns achteraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Het atelier - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 3 Emptyza dec 31, 2011 4:34 am

Jacky grijnsde breed en liet haar hoofd tegen zijn schouder aan zakken.' Hmm dus ze vind iemand anders leuk? That sucks. Maar ik denk dat ze op een gegeven moment toch voor jou gaat hoor. Dat zou iedereen doen.' Ze voelde zich gevleid dat hij zei dat ze eruit zag als een godin. Het was een lief compliment.' Hmm dus ik ben eigenlijk een soort afleiding of een vervanging voor Maud? Niet dat je mij hoort klagen.' Zei ze met een lach maar ze vond het eigenlijk wel jammer. Nick was toch wel een hele lieve jongen. Hij was open en compleet eerlijk met haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Het atelier - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 3 Emptyza dec 31, 2011 4:44 am

"ja, jij bent de eerste die ik het zal vertellen" zei Nick lachend. "En eigenlijk ben je dat ja, meer een soort afleiding, want het spijt me, hoe mooi, knap en lief je ook bent vervangen kan niemand haar" KOn hij er iets aan doen dat hij zo enorm verliefd was. "maar we hoeven ook niets serieus te hebben, gezelligheid hoeft ons niet meteen aan elkaar te binden, maar misschien ehb je wel zin om een keer met me naar de bios te gaan, of iets anders? Squashen ofzo? Hij lachte naar haar. "of weet ik veel, de disco?" stelde hij voor. Hij wilde Jacky graag als vriendin voor zich winnen.
~~
straks een keer een nieuwe meet waarin hij het haar vertelt? ik moet nu gaan douchen, miss. kom ik straks nog ff.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Het atelier - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 3 Emptyza dec 31, 2011 4:50 am

Jacky lachtte vrolijk,' Dat vind ik een goed idee, laten we gek doen alle drie een keer doen. Ik hoef ook niks serieus. Geloof me dan was ik al opgedraaid vanaf het moment dat ik wist dat je Maud leuk vond. Maar het maakt mij niet zo veel uit. Ik vind je gewoon aardig. Misschien wel wat meer dan aardig, maar niet hopeloos verliefd leuk. Dat ben jij sowieso al op Maud.' Ze grijnsde breed en drukte weer haar lippen op die van hem. Dit keer wat vuriger en wat langer. Ze had haar handen in zijn nek gelegd en streelde door zijn haren heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Het atelier - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 3 Emptyzo jan 01, 2012 4:04 am

zullen we een nieuwe meet doen bij de pasha ofzow?
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Het atelier - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 3 Emptyzo jan 01, 2012 4:06 am

hmm doe maar het feest van Jacky zelf. XD
Begin jij of ik?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Het atelier - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 3 Emptyzo jan 01, 2012 4:11 am

jij (a)?
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Het atelier - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 3 Emptyzo jan 01, 2012 4:11 am

is goed
Terug naar boven Ga naar beneden
Ynary

Ynary


Posts : 471
Join date : 24-09-11

Het atelier - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 3 Emptyzo jan 01, 2012 8:02 am

New

Ynary liep in een langzaam tempo langs de tekeningen en bleef soms even staan om een tekening heel goed te bestuderen. Heel zachtjes neuriede ze een melodietje en voor haar doen leek ze best vrolijk. Er verscheen een klein glimlachje op haar gezicht toen ze bij een tekening kwam die zij had gemaakt. Het was de enige tekening van haar die hier hing en ze was er eigenlijk wel trots op. Het was een oog waarin in de iris en de pupil een heel landschap was getekend. Alsof je iets weerspiegel zag in iemands ogen. Maar deze tekening liep ze al snel weer voorbij. Ze had hem al zo vaak gezien en ze wist dat als ze te lang bleef kijken ze kleine foutjes zou ontdekken waar ze zich aan zou storen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

Het atelier - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 3 Emptyzo jan 01, 2012 8:22 am

Collin had Ynary laten gaan, had hij besloten, niet dat het gevoel weg was, maar Ynary wilde hem overduidelijk niet meer hebben. Hij moest het accepteren. Ze stootte hem weg en ze schoten er allebei niets mee op. Maar dat nam niet weg dat hij haar werk niet moch bewonderen. hIj stond voor de tekening aan de muur en keek naar elk klein stukje. Over de andere werken had hij even snel heen gekeken. Het was perfect en helemaal Ynary. Het hoorde echt bij haar, vond hij, maar dat vond hij met al haar werken eigenlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ynary

Ynary


Posts : 471
Join date : 24-09-11

Het atelier - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 3 Emptyzo jan 01, 2012 8:29 am

Ynary was langs bijna alle tekeningen gelopen toen ze zich iets bedacht. Als ze het goed had had ze nu het schetsboek bij waarin de schetsen stonden van het oog dat ze had getekend. Ze wist dat ze dit eigenlijk niet moest doen maar ze wilde gaan vergelijken, de schetsen met de uiteindelijk tekening. Dus draaide ze zich om en terwijl ze weer naar haar tekening liep haalde ze het schetsboek uit haar tas en bladerde op zoek naar de tekeningen van het oog. Af en toe keek ze op om te zien of ze al bij haar tekening was. Toen ze Collin zag staan op de plek waar ongeveer haar tekening moest hangen stopte ze met lopen en knipperde een paar keer. Ook stopte ze met neurien. Ze wist heel goed dat ze Collin nog wel leuk vond ook al was het beter dat ze niet meer bij hem was en dat was ook precies de reden dat ze hem had ontlopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

Het atelier - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 3 Emptyzo jan 01, 2012 8:36 am

Collin keek op van de tekening omdat hij merkte dat er iemand naar hem keek, dat was niets nieuws meer, Enriqué had hem weer full in buisiness. Maar dit was Ynary. Hij werd er stil van en wist even niet wat hij moest doen. Hij dacht eigenlijk dat het beter was als ze elkaar ontliepen, maar nu hij haar daar zag staan had hij zich bedacht. Hij zwaaide naar haar, en glimlachte lief. Ja, dûh alsof ze daar nog voor zou vallen, ze had hem keihard afgewezen, wilde hem niet meer zien. Dus nouja, hij was een beetje bang op haar af te stappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ynary

Ynary


Posts : 471
Join date : 24-09-11

Het atelier - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 3 Emptyzo jan 01, 2012 8:39 am

Ynary wist niet goed wat ze moest doen. Ze probeerde de schijn, ook voor zichzelf, op te houden dat het haar niets meer kon schelen. Dat ze niet bijzonder veel om Collin gaf. Dus ze zou zichzelf weer met de neus op de feiten drukken als ze om zou draaien en zo snel mogelijk zou weglopen, maar ook als ze naar hem toe zou gaan. Aarzelend glimlachte ze terug en stak haar hand groetend op. Het schetsboek sloeg ze weer dicht, ze ging nu niet meer naar haar tekening toe. Haar hoofd stond er ook niet meer naar. Ondanks dat ze wist dat ze wist dat ze zichzelf er niet mee zou helpen draaide ze zich langzaam om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

Het atelier - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 3 Emptyzo jan 01, 2012 8:57 am

Collin zag haar wegdraaien en zijn glimlach verstomde, hij wist niet waarom maar liep naar haar toe en legde zijn hand op haar schouder, dat gevoel bleef ontzettend raar. "Je tekening is goed" zei Collin zacht, omdat hij niet goed wist hoe hij anders het gesprek moest beginnen. Ze hadden elkaar al lang niet meer gezien of gesproken. "lang niet meer gezien, hoe is het?" vroeg hij, alsof het heel normaal was dat hij haar tegenkwam en dit gesprek ook niet echt van belang was, dat was het wel. Hij hunkerde naar een gesprek, hoe kort ook, met Ynary.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het atelier - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het atelier   Het atelier - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het atelier
Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: De rest van de school.-
Ga naar: