Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De gymzaal

Ga naar beneden 
+16
Ty
Megan
Micheal
Jake
Irina
Catherine
Allison
Ian
Tim
Phoebe
Dawn
Enzio
Courtney
Jonathan
Juliëtte
Liam
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Enzio

Enzio


Posts : 251
Join date : 01-10-11

De gymzaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 3 Emptydi okt 04, 2011 3:22 am

Enzio lachtte "Gooien? Tuurlijk. Aleen hij kan overal terecht komen behalve op de plek waar ik hem hebben wil, als iemand me laat jongleren ben ik bijna nog hopelozer. Dingen gaan kapot als ik probeer te jongleren. Op een bal lopen kan ik dan weer wel, maar verder." hij schudde zijn hoofd. "Respect voor alle mensen die geen ruzie hebben met balsportten."Hij gaf haar een knipoog.
-
he has the same thing as me. ik haar 8'ten voor turn onderdelen, en dan 4'ren en 5'en voor rennen en verwerpen en zo
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 289
Join date : 26-09-11

De gymzaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 3 Emptydi okt 04, 2011 6:35 am

Haha, ik kan het allebei wel opzichxdxd
Ik had 7's en 8's met turnen.. Het hoogste was de derde plaats maar achxdxd
En ik kan wel voetballen opzich.. Ik heb gescoord.. Voor de eerste keerxd. Maar ik zit er nog niet eens 1seizoen op maargoedxd
~~~

Ze lachte naar hem. "Ik denk dat ik eerder ruzie heb met turntoestellen" grinnekte ze. Ze was er echt falend in geweest. "Ik kan niet eens fatsoenlijk een koprol volgens mij." zei ze beschamend. DAt was iets wat zelfs een kleinkind kon.. Maar zij niet. Ze liep achter hem aan terug naar de zaal. Zelf liep ze naar de banken aan de zijkant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Enzio

Enzio


Posts : 251
Join date : 01-10-11

De gymzaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 3 Emptydi okt 04, 2011 6:38 am

Enzio lachtte. "Turntoestellen zijn niet gemeen hoor, ze helpen je alleen geheel niet." Hij liep op zijn handen achter haar aan en bleef op zijn kop voor haar neus staan. "Dus, moet ik je anders leren koprollen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 289
Join date : 26-09-11

De gymzaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 3 Emptydi okt 04, 2011 7:00 am

Ze lachte omdat hij op zijn kop stond. Het zag er echt grappig uit vond ze. "Zou je dat willen doen dan?" vroeg ze grinnekend. Ergens was ze bang dat ze zou falen, maar ze greep iedere kans om zichzelf te bewijzen aan en had absoluut wel zin in een uitdaging. Ze grijnsde naar hem "als je tijd hebt, heel graag. Ik hou wel van een uitdaging" deelde ze mee. Al zou ze er uren over moeten trainen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Enzio

Enzio


Posts : 251
Join date : 01-10-11

De gymzaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 3 Emptydi okt 04, 2011 8:23 am

Enzio krabbelde weer overeind. "Tuurlijk wil ik het je leren. De koprol is een basic voor heel heel veel dingen. En neit zo moeilijk." hij glimalchtte, "Een priveleraar en een beetje oevening is alles wat je nodig kan hebben"
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 289
Join date : 26-09-11

De gymzaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 3 Emptywo okt 05, 2011 4:47 am

Ze glimlachte naar hem "Nou laten we dan maar beginnen?" vroeg ze. Ze bekeek haar outfit, bestaande uit een t-shirt en kort broekje. "Kan het gewoon hierin?" ze duide haar kleding aan. Ze had niet echt iets anders om in te sporten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Enzio

Enzio


Posts : 251
Join date : 01-10-11

De gymzaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 3 Emptywo okt 05, 2011 4:49 am

Enzio haalde zijn schouders op. "Waarom niet." Hij gebaarde naar de mat die hij had neergelegd voor hij begon met zijn flikflakken. "Dus, ik neem aan dat je wel weet HOE je een koprol meot maken." Hij glimalchtte naar haar. "Just try, because I can't help when I don't know what's wrong."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 289
Join date : 26-09-11

De gymzaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 3 Emptywo okt 05, 2011 4:52 am

Ze keek moeilijk naar de mat, hoe ging het ook al weer? Als andere het deden zag het er zo simpel uit. "Moest je niet hurken, en je handen zo plaatsen" ze liet haar handen aan Enzio zien. "En dan uhm, je hoofd, op de grond?" ze aarzelde. Ze had er echt geen verstand van.. En het stomme was dat ze dus niet eens wist hoe een koprol moest.. God wat schaamde ze zich.
Terug naar boven Ga naar beneden
Enzio

Enzio


Posts : 251
Join date : 01-10-11

De gymzaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 3 Emptywo okt 05, 2011 4:58 am

Enzio schudde zijn hoofd. "Nooit met je hoofd op de grond. Je moet rollen, dus je moet je klein maken. Je moet je klein maken en je kin op je borst leggen." Hij hurkte naast haar neer en maakte een koprol. "Sommige mensen gaan op hun hoofd staan en laten zich dan op hun rug vallen, maar dat is neit bepaald een kopROL, meet een kop-overslag."Hij glimalchtte naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 289
Join date : 26-09-11

De gymzaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 3 Emptywo okt 05, 2011 5:11 am

"Dat lijkt me een beetje pijnlijk" zei ze. Ze legde haar kin op haar borst en zette haar handen op de grond. Ze spande zich in, dit moest gewoon lukken. Gewoon doen wat Enzio net ook deed.. Ze rolde, maar ze deed iets verkeerd want ze kreeg haar knie in haar gezicht toen ze uit de rol kwam. "Auw" de tranen sprongen in haar ogen maar knipperde ze snel weg. Ze wreef met haar hand over haar wang en bleef beteuterd zitten omdat het niet gegaan was hoe ze wilde dat het gegaan was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Enzio

Enzio


Posts : 251
Join date : 01-10-11

De gymzaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 3 Emptywo okt 05, 2011 5:42 am

Enzio knielde naast haar neer en paste haar houding aan. "De schade valt nog mee, ik heb mezelf een keer een bloedneus gegeven toen ik verkeerd terrecht kwam." Hij glimlachte naar haar. "Je moet je knieën een beetje uit de weg houden. Anders dan doe je jezelf weer pijn."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 289
Join date : 26-09-11

De gymzaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 3 Emptywo okt 05, 2011 5:45 am

"Oke, lets try again" ze glimlachte naar hem. "Je zou wel denken.. Wat een dom kind is die Dawn." ze keek beschaamd. Ze voelde zich echt een beetje een dom wicht. Ze kon geen fatsoenlijk koprol erg stom. Maar ze zou doorgaan, het zou haar lukken. Uiteindelijk al zou ze blauwe wangen blijven krijgen doordat ze steeds met haar knieën er tegen botste. Ze probeerde het nog eens. Met meer succes, het enige was dat het er waarschijnlijk niet charmant uitzag. En op haar kont eindigde..
Terug naar boven Ga naar beneden
Enzio

Enzio


Posts : 251
Join date : 01-10-11

De gymzaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 3 Emptywo okt 05, 2011 5:53 am

Enzio lachtte zachtjes. "Niet echt, dat zou hypocriet zijn. Ik kan niet gooien weetje nog?" Hij glimlachte naar haar. "Zie je, nu ging het al beter. je moet gewoon nog oevenen." Hij maakte een bruggetje en liep op die manier op handen en voeten naast haar mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 289
Join date : 26-09-11

De gymzaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 3 Emptywo okt 05, 2011 5:58 am

"Ahjha, wie is hier nou dom?" zei ze lachend tegen Enzio. Ze stak haar tong naar hem uit. Hij was echt lenig. Een bruggetje god. ZE kreeg nu al last van haar rug. Ze stond op en maakte nog een koprol, en nog een, en nog. Het ging steeds beter. Alleen werd ze wel erg duizelig. Ze stopte eventjes en keek naar Enzio. "Word jij daar dan nooit dizzy van?":
Terug naar boven Ga naar beneden
Enzio

Enzio


Posts : 251
Join date : 01-10-11

De gymzaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 3 Emptywo okt 05, 2011 6:26 am

Enzio lachte. "Mwa, van te veel koprollen wel, maar je leert ermee omgaan." Hij glimlachte naar haar. "Comeon, ik kan niet lang zo blijven staan zonder koppijn." hij gaf haar een knipoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 289
Join date : 26-09-11

De gymzaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 3 Emptydo okt 06, 2011 2:26 am

ik snap het even niet?xd naja.xd
~~
"Dan kom je toch overeind?" grinnekte ze. Ze moest gewoon een perfecte koprol maken.. Eentje, dat was goed genoeg. En als het een keer lukte moet het vast wel vaker kunnen. Ze bleef proberen, en eindleijk, eindelijk.. Ze rolde een koprol, je moest hem natuurlijk niet met die van Enzio vergelijken, en kwam zonder moeite overeind. Ze schonk Enzio een brede glimlach"Het lukte" zei ze enthousiast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Enzio

Enzio


Posts : 251
Join date : 01-10-11

De gymzaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 3 Emptydo okt 06, 2011 4:25 am

Enzio lachtte en ging weer overeind staan. "Goedzo. En toen kon Dawn een koprol. Natuurlijk door mijn geweldige lessen." hij kuchtte en rolde met zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 289
Join date : 26-09-11

De gymzaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 3 Emptydo okt 06, 2011 4:47 am

"Haha, ja heel goed gedaan meneertje" ze gaf Enzio een speelse duw. "Nog iets dat ik nog kan leren?" vroeg ze nieuwschierig. Misschien moest ze die lessen muziek inruilen voor turnen or something..
Terug naar boven Ga naar beneden
Enzio

Enzio


Posts : 251
Join date : 01-10-11

De gymzaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 3 Emptydo okt 06, 2011 6:04 am

Enzio dacht na. "Kan je een radslag?" Hij keek haar vragend aan. Als ze die nog neit kon zou hij haar die leren. Het was leuk om zelf een keer les te geven, dat deed hij anders nooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Phoebe

Phoebe


Posts : 118
Join date : 02-10-11

De gymzaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 3 Emptydo okt 06, 2011 6:08 am

Een radslag... O god. Nee die kon ze niet.. "Dat is toch dat ding dat je zo op je handen en dan je benen over je hoofd gooit ofzoiets?" vroeg ze aarzelend. Dadelijk viel ze nog, of brak ze een been.. Dat kon ze er niet bij hebben. Dat zou betekenen dat ze niet kon voetballen de komende tijd. "Je laat me niet vallen? Toch?" vroeg ze aarzelend. Ze vond het geweldig om iets te leren, maar ze meost er natuurlijk niet iets aan over houden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Enzio

Enzio


Posts : 251
Join date : 01-10-11

De gymzaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 3 Emptydo okt 06, 2011 6:24 am

Enzio glimalchtte. "Als ik je goed begrijp bedoel jij een handstand, nee ik bedoel dit." En hij gaf een perfect voorbeeld. "Maar ik sta hier om je op te vangen, dus vallen zal geen probleem zijn."
Terug naar boven Ga naar beneden
Phoebe

Phoebe


Posts : 118
Join date : 02-10-11

De gymzaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 3 Emptydo okt 06, 2011 6:35 am

"Dus wat doen we? De radslag of de handstand?" die handstand zag er nog niet zo moeilijk uit. Gewoon je benen omhoog. Dat kon toch niet zo moeilijk zijn? Maar wat was die radslag ook alweer.. Was dat dan dat je je verplaatste terwijl je je benen omhoog gooide (hoelegjedatuitxdxd). Zijwaarts achtig. Nouja, als Enzio het voordeed llukte het wel. Of lukte.. Dan snapte ze het beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Enzio

Enzio


Posts : 251
Join date : 01-10-11

De gymzaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 3 Emptydo okt 06, 2011 8:40 am

Enzio haalde zoijn schouders op "Zeg jij het maar. Dit." Hij maakte een radslag. "Of dit." En dat werd gevoelgd door een raqdslag. Zijn shirt was wat omhoog gekropen en hij tyrok het een beetje erg snel naar beneden, in de hoop dat ze het brandmerk neit had gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 289
Join date : 26-09-11

De gymzaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 3 Emptydo okt 06, 2011 8:44 am

Ze ving een glimp op, iets van een tatto achtig iets. Maar ze ging er neit verder op in. Hij trok zijn shirt zo snel weer naar beneden dat hij het er waarschijnlijk niet over wilde hebben. "Doe maar de handstand. die ziet er veel simpeler uit." zei ze glimlachend. "Wat moet ik doen?" vroeg ze Enzio
Terug naar boven Ga naar beneden
Enzio

Enzio


Posts : 251
Join date : 01-10-11

De gymzaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 3 Emptydo okt 06, 2011 7:26 pm

Enzo glimalchtte. "Je zet je handen op de grond en zwaait je benen in de lucht. Ik zal klaarstaan om je benen op te vangen zodat je niet doorslaat. Het kan zijn dat je een paar pogingen nodig hebt voor je helemaal recht kan staan zonder mijn hulp, maar we hebben de tijd."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De gymzaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gymzaal   De gymzaal - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De gymzaal
Terug naar boven 
Pagina 3 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: De rest van de school.-
Ga naar: