Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De brandtrappen

Ga naar beneden 
+22
Cece
Mari
Opal
George
Flavio
Harry
Adam
Lauren
Sahirah
Faith
Enzio
Ian
Chelsea
Phoebe
Dawn
August
Courtney
Lizz
Jonathan
Jacky
Dana
Ynary
26 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
AuteurBericht
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

De brandtrappen - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De brandtrappen   De brandtrappen - Pagina 11 Emptyma jan 02, 2012 9:14 am

Ian trok haar mee omhoog en verbrak de kus even om "We moeten een betere plek vinden, dit is nogal openbaar." Fluisterde hij in haar oor voor hij haar nek begon te kussen, hier en daar zuigzoenen achterlatend. Zijn handen lieten haar niet los. Dit was anders dan die vorige keer. Nu was hij opdringeriger, minder lief en vooral gericht op zijn eigen plezier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

De brandtrappen - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De brandtrappen   De brandtrappen - Pagina 11 Emptyma jan 02, 2012 9:55 am

Jacky kon een kleine kreun door zijn zoenen niet in houden en was eigenlijk verbaasd op hoe erg haar lichaam reageerde op zijn handelingen.' Dat is het niet maar een plek waar ik normaal kan liggen vind ik geen probleem.' zegt ze met een brede grijns en trok hem weer mee naar boven de trap op. Ze konden naar haar kamer gaan. Of ergens anders heen maar van haar kamer wist ze dat er niemand was,' Hmm mijn kamer is toh wel geschikt?' Fluisterde ze zwoel in zijn oor en beet even kort in zijn oorlel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

De brandtrappen - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De brandtrappen   De brandtrappen - Pagina 11 Emptyma jan 02, 2012 5:09 pm

Een goedkeurend gluidje ontsnapte aan ians lippen voor hij andwoord kon geven."Vin ik best." Zei hij voor hij haar gretig mee naar binnen trok. "Lead the way." Zei hij met een knipoog.


Daar verder?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De brandtrappen - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De brandtrappen   De brandtrappen - Pagina 11 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De brandtrappen
Terug naar boven 
Pagina 11 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: De rest van de school.-
Ga naar: