Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Danszaal 2

Ga naar beneden 
+2
Gabriël
Maud
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Danszaal 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 2   Danszaal 2 - Pagina 3 Emptyma dec 26, 2011 3:34 am

Maud kwam wat overeind en gaf hem een knuffel. Daarna glimlachtte ze naar hem en ging weer liggen. Haar hoofd op zijn been en haar ogen gesloten.' Hmm is goed, maar dan mag jij het vertellen want ik wil het verhaal niet meer horen. Het doet pijn om het steeds te moeten vertellen. Ik word me er dan iedere keer weer bewust van hoe hopeloos en breekbaar ik ben. Ik kan niet eens voor mezelf opkomen.' Ze beet op haar lip en proefde op een gegeven moment bloed. Dat was geen goeie smaak. Ze had te hard op haar lip lopen bijten dat er een wondje was ontstaan.' Wie is dan buiten school je beste vriendin?' Ze was toch wel nieuwsgierig geworden, het voelde niet fijn dat hij ook nog ergens anders een beste vriendin had. Alsof ze bang was dat iemand Nickolas van haar af zou pakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Danszaal 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 2   Danszaal 2 - Pagina 3 Emptyma dec 26, 2011 3:45 am

Nickolas kon niet vertellen hoe hij zich voelde toen ze hem knuffelde, maar hij knuffelde terug, aaide daarna lichtjes over haar haren die over zijn been vielen. "Wie kan er wel voor zichzelf opkomen tegen drie mensen die veel groter zijn dan haarzelf?" wilde hij weten, hij vond het niet fijn dat Maud hier doorheen moest en hij zou zo snel als mogelijk was contact opnemen met Todd, een jongen uit het voetbalteam. "Mijn beste vriendin buiten school, hmm, dat wordt moeilijk" zei hij plagend "dan zijn er twee mensen die in aanmerking komen..." mompelde hij, met ingehouden lach. Hij had haar toon gehoord en het voelde eigenlijk wel leuk dat ze een beetje jaloers leek te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Danszaal 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 2   Danszaal 2 - Pagina 3 Emptyma dec 26, 2011 3:53 am

Maud keek hem nu toch echt een beetje indringend aan. Ze wilde het weten. Het voelde niet fijn aan hoe hij het vertelde.' Plaag niet zo.' Ze duwde hem even zachtjes en keek toen toch wel wat serieus.' Echt je bent nu zo gemeen. Anders ga ik niet mee met jou voor kerst hoor.' Ze stak haar tong naar hem uit en boog zich wat meer naar hem toe. Ze maakte haar oogjes tot spleetjes en stopte vlak voor zijn gezicht. Er zat nu nog maar een paar centimeter tussen hun en ze zei zachtjes,' Of mag ik het niet weten?' Haar ogen stonden weer normaal toen ze dat zei maar haar gezicht weghalen lukte eigenlijk niet. Ze was rechtop gaan zitten en keek naar ieder detail van Nick zijn gezicht. Het voelde zo raar om zo dicht bij hem te zitten. Zijn lippen te zien, de spikkeltjes in zijn ogen, alles zag ze. En gek genoeg kreeg ze de drang haar gezicht nog dichter bij te brengen, gewoon haar lippen op die van hem te duwen. Maar ze wist dat dit gewoon waanzin was. Ze vond Micheal leuk, zet Nick uit je hoofd, hij is niks meer dan een vriend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Danszaal 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 2   Danszaal 2 - Pagina 3 Emptyma dec 26, 2011 3:58 am

Nick moest lachen om hoe graag ze het wilde weten, maar zijn lachen verstomde toen ze zo enorm dichtbij kwam. Hij keek haar met grote ogen aan, van dichtbij was ze nog mooier... Waarom dacht hij dat eigenlijk? Hoe stom was hij eigenlijk? Ze had net een heel verhaal opgehangen over ene Michael, dus hij bleef met zijn gezicht dichtbij, maar probeerde de voortdurende drang te weerstaan. Hij kon haar ademhaling in zijn gezicht voelen. "Als ik zeg dat je het niet mag weten, vier je dan nog steeds geen kerst met me?" vroeg hij uitdagend, maar het klonk niet meer zo plagend als net. Hij wisselde van haar ene oog naar het andere oog, kon de sproeten op haar gezicht letterlijk tellen en onderverdelen in kleurschakeringen, maar hij zou niet naar achteren gaan, gewoon omdat hij dat niet kon. Het was een kwelling zo dichtbij te zitten, maar het voelde zo enorm fijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Danszaal 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 2   Danszaal 2 - Pagina 3 Emptyma dec 26, 2011 4:02 am

Maud wilde nog dichterbij. Niet wetend dat Nick die zelfde drang had.' Hmm nee dan kom ik ook niet.' Zei ze zachtjes maar haast even uitdagend. Nick zorgde ervoor dat ze los kwam zonder alcohol. Gelijk ging er in haar hoofd een belletje rinkelen maar ze wilde het niet horen. Dus stopte ze hem heel ver weg en ging zelf ook wat meer van Nick zijn gezicht weg. Er kwam spijt in haar ogen te staan. Spijt van dat ze niet meer zo dicht bij hem zat. Ze beet op haar lip en probeerde weer aan Micheal te denken. Ze moest aan hem blijven denken dan ging ze geen gekke dingen doen dat de vriendschap tussen haar en Nick kapot zou kunnen maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Danszaal 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 2   Danszaal 2 - Pagina 3 Emptyma dec 26, 2011 4:06 am

Nickolas glimlachte als een boer met kiespijn toen ze verder van hem af ging zitten. "Goed, ik zal het je zeggen" hij kwam weer dichterbij en fluisterde in haar oor, "Mijn aller aller aller beste vriendinnetjes zijn christyl en ana" toen ging hij weer wat verder naar achteren zitten en keek haar afwachtend aan. Christyl was zijn zusje en Ana was zijn oma, maar daar kwam ze straks vanzelf wel achter. Zijn ogen stonden weer lachend en uitdagend terwijl hij naar achteren leunde en haar aankeek. Ze zag er al een stuk beter uit als straks en haar oog leek iets minder gezwollen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Danszaal 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 2   Danszaal 2 - Pagina 3 Emptyma dec 26, 2011 4:12 am

Maud trok haar wenkbrauw op en kon het niet laten om even kort te grijnzen.' Oké je hebt me verslagen in mijn eigen spelletje.' Ook zij boog zich weer voorover en fluisterde in zijn oor,' Dus wat wil je als prijs?' Wist zij veel dat ze nu enorm aan het flirten was. Nee ze had echt werkelijk geen idee. Dit was gewoon haar beïnvloed door Nick. Ze boog zich wat terug en keek weer diep in zijn ogen en naar de rest van zijn gezicht. Ze volgde de kleine beginnende rimpels bij zijn ogen ook wel bekend als lachrimpels en naar zijn perfecte ogen. Nee zo mocht ze niet denken. Denk aan Micheal, denk aan Micheal, denk aan MicheNick, denk aan MichNick, denk aan MiNick, denk aan Nick. Zo ging het in haar hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Danszaal 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 2   Danszaal 2 - Pagina 3 Emptyma dec 26, 2011 4:16 am

haha
~~
Hij grinnikte. Hij was benieuwd hoe ze zou reageren als ze erachter kwam dat allebei zijn beste vriendinnen familie waren. "Nou, als prijs wil ik dat je hen leert kennen" zei Nick met een glimlach. "Maar eerst ga ik me klaarmaken voor kerstmis bij mij thuis, en dat zou jij ook moeten doen, ik bedoel, je ziet er geweldig uit in een veel te grote jogging broek en een veel te groot t/shirt, maar het is nou niet echt kerstmis, denk je wel? vroeg hij met een glimlach. Haar ogen die zich in die van hem boorden benamen hem de adem, maar nu hij een smoesje had om op te staan gebruikte hij dat ook. "Ik kom je over een uurtje halen, daarna moeten we nog even in de auto" even was zo´n anderhalf uur, maar daar zei nick verder niets over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Danszaal 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 2   Danszaal 2 - Pagina 3 Emptyma dec 26, 2011 4:21 am

Maud knikte en stond op. Even voelde zij zich draaierig daarna pakte ze alle twee de tassen en liep toen naar de deur.' Dankje voor alles. Ik zal je morgen of overmorgen de kleren terug geven, ik ga ze namelijk eerst wassen ik vind het zo raar om ze nu terug te geven.' Op weg naar de deur had ze haar kleding bij elkaar gepakt en glimlachtte lief.' En euhmm ik zal in de ingang op je wachten. Wat moet ik aan voor kerst trouwens? Ik heb werkelijk geen idee.' Zei ze met een beetje rood wordende wangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Danszaal 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 2   Danszaal 2 - Pagina 3 Emptyma dec 26, 2011 4:24 am

Nickolas glimlachte naar haar en miste het moment dat ze draaierig werd. "voor mij is het niet nodig dat je ze eerst wast hoor" zei hij lachend trwijl hij met haar mee liep naar de deur. "dat is een goed plan, en wat je normaal zou dragen naar kerst denk ik, ik weet niet wat jij draagt naar kerst, maar we gaan naar de kerk, dus niet iets te bloots ofzo?" hij wist het eigenlijk niet, hij ging gewoon voor iets chiquer dan normaal, met een blouse en een colbertje. "het komt wel goed" al kwam ze in haar ondergoed, hem zou je niet horen klagen. "dan zie ik je daar straks" hij legde even zijn hand op haar schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Danszaal 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 2   Danszaal 2 - Pagina 3 Emptyma dec 26, 2011 4:28 am

Maud beet op haar lip,' Ik denk niet dat je mij in een joggingbroek en een zwarte trui wilt zien. Op kerst doe ik niet aan speciaal. Tony maakte er vroeger altijd grapjes over. Maar ik zal wel even kijken of ik iets kan vinden.' Ze beet op haar lip maar glimlachtte toch wel even.' Is goed, tot straks. En ik ga ze toch wassen. Dat is gewoon mijn principe.' Ze deed de deur open en boog zich toen toch even naar voren en gaf een kus op zijn wang.' Ik zie je zo.' Daarna liep ze weg en probeerde zo goed en zo kwaad als het ging de kleren bij elkaar te houden die ze in haar hand had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Danszaal 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 2   Danszaal 2 - Pagina 3 Emptyma dec 26, 2011 4:31 am

bij de ingang dan maar verder?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Danszaal 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 2   Danszaal 2 - Pagina 3 Emptyma dec 26, 2011 4:34 am

begonnen
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Danszaal 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 2   Danszaal 2 - Pagina 3 Emptyma jan 02, 2012 7:24 am

Een typische streetdance muziek schalde door de ruimte heen. Stefan had een stoel in het midden neergezet en was begonnen met dansen. Hij oefende met de stoel een aantal nieuwe sprongen uit. Het was alleen nog maar opwarming, straks zou hij wel beginnen aan een daadwerkelijke dans. Dit waren gewoon verschillende oefeningen achter elkaar, al zou het voor mensen die nooit danste eruit zien alsof hij een dans uitvoerde. Op dit moment dacht hij is een keer niet aan Jacky, als hij danste was hij heel eventjes van zijn gedachtes verlost. Hij miste haar en dat wist hij, alleen had hij niemand om erover te praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Danszaal 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 2   Danszaal 2 - Pagina 3 Emptyma jan 02, 2012 7:29 am

Jacky had hier afgesproken met een vriend van haar. Ze had weer een keer zin gehad in seks en sinds ze niemand meer leek te kunnen krijgen ging ze maar weer over op jongens die achter haar aanliepen al vanaf het moment dat ze hier op school was gekomen. Toen ze de jongen, Daniël tegen kwam in de gang was ze allang blij. Gelijk drukte ze een kus op zijn lippen en hij sloeg zijn armen om haar heen. Samen liepen ze naar de danszaal en af en toe gaf ze hem een kus. Toen ze de deur opende en de muziek hoorde haalde ze gelijk haar lippen van die van Daniël af en keek naar diegene die deze ruimte in beslag nam. Gelijk versteende ze en duwde snel de armen van Daniël van zich af.' We spreken wel een keer iets anders af.' Daarna duwde ze vol de deur in zijn gezicht dicht en keek nog steeds als versteend naar Stefan.' Wat doe jij hier?' Vroeg ze toch wat verdrietig. Ze sloeg haar armen over elkaar en liep verder de zaal in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Danszaal 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 2   Danszaal 2 - Pagina 3 Emptyma jan 02, 2012 7:40 am

Stefan hoorde de deur niet eens open gaan, hij zag dan ook niet dat Jacky iemand van zich afduwden voordat ze de deur sloot. Hij stopte met dansen en draaide zich om naar de deur waar hij Jacky weer zag staan. Het trof hem harder dan hij had verwacht, hij wist dat hij nog niet volledig over haar heen was maar hij had niet verwacht dat het hem zoveel moeite zou kosten om haar nu te zien. Hij keek haar recht aan en liep daarna naar de stereo waar hij de muziek uitzette. 'Ik geef hier les,' zei hij tegen haar. Ze kon maar beter meteen weten dat hij hier voorlopig nog niet weg zou gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Danszaal 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 2   Danszaal 2 - Pagina 3 Emptyma jan 02, 2012 7:44 am

Jacky opende haar mond om iets te zeggen maar er kwam geen geluid uit. Hij zag er nog zo goed uit, ze baalde er echt van dat het niet iets geworden was. En nu zou ze hem waarschijnlijk dagelijks zien. Het deed haar pijn.' Waarom? Je weet dat ik hier zit. Kon je niet een jaartje wachten dan was ik hier weg. Je weet dat ik het er moeilijk mee heb.' Haar stem was kil en ze stond op het punt om naar hem te schreeuwen. Ze zette haar nagels in haar bovenarm en keek hem woedend maar gemengd met pijn aan.' Alsof het niet al moeilijk genoeg was om het uit te laten gaan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Danszaal 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 2   Danszaal 2 - Pagina 3 Emptyma jan 02, 2012 7:47 am

Stefan schudde zijn hoofd. 'Ik heb een zoon waar ik voor moet zorgen. Je moet niet denken dat dit voor mij zo makkelijk is, maar ik moet aan het welzijn van Jake denken,' zei hij tegen haar. Hij tilde de stoel op en zette die achter het scherm weg. 'Je overleeft het wel, Jacky,' zei hij tegen haar. Hij had van te voren te horen gekregen dat hij niets met haar mocht beginnen, dat was een van de eisen geweest voordat hij hier heen mocht komen. Ze wisten van hun relatie, hun oude relatie, ze hadden hem op het hart gedrukt dat hij niets met haar kon beginnen zolang zij hier nog als leerling was. Dus was hij ook vastbesloten om het niet zo ver te laten komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Danszaal 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 2   Danszaal 2 - Pagina 3 Emptyma jan 02, 2012 7:52 am

Jacky keek hem met haast dichtgeknepen ogen aan,' Ja ik was ook geen goeie moeder voor Jake daarom was het ook nog uit gegaan. Ik weet hoe goed jij zorgt voor Jake. Maar een beetje aan mij denken had ook wel gekunt. Mijn leven hier is al mislukt genoeg zonder dat jij er was. Geloof me jij wilt niet in mijn positie staan. Jij bent niet eens de laatste die me gekwetst heeft. Er is alweer een andere jongen geweest.' Haar stem was gemeen maar ze bestefte dat dit geen zin zou hebben. Daarom liet ze haar armen zakken en keek naar de grond,' Ik ehb het gewoon moeilijk met jou hier zo zien zonder dat ik je kan vasthouden en je kan zoenen. Ik heb het moeilijk op dit moment en eigenlijk kom jij nu ook erg ongelegen. Ik ben bang dat ik het allemaal niet meer red.' Ze beet op haar lip en moest moeite doen niet te gaan huilen. Ze zag er gebroken uit en kwetsbaar. Ze voelde zich eigenlijk ook gebroken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Danszaal 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 2   Danszaal 2 - Pagina 3 Emptyma jan 02, 2012 7:58 am

Het trof Stefan dat ze alweer een ander had gehad, al was het wel te verwachten na twee jaar. Zo gek was het nou ook weer niet. Hij wilde eigenlijk net gaan tieren over dat ze neit zo egoistisch moest doen, alleen toen hoorde hij pas hoe moeilijk ze het daadwerkelijk had met zijn terug komst. 'Jacky, ik kan je nu niet helpen. Ik mis jou ook, alleen alles is veranderd. Als je problemen hebt kun je het beste naar een psycholoog of een goede vriend gaan,' zei hij tegen haar. Het liefste wilde hij een arm om haar heen slaan, alleen kon dat onmogelijk omdat hij nu eenmaal een leraar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Danszaal 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 2   Danszaal 2 - Pagina 3 Emptyma jan 02, 2012 8:08 am

Jacky werd woedend om zijn woorden. Natuurlijk wist hij niet wat hij verkeerd had gezegd.' Agh mijn pappie kan vast wel een dure psygoloog betalen. Dat hoor je niet te zeggen van je ex. Of misschien juist wel. En ja ik had naar een vriendin of een vriend kunnen gaan maar mijn vriendinnen mogen me niet eens. Ze vinden alleen mijn geld interessant. En iedere vriend die ik heb denkt alleen maar aan hoe goed ik het in bed zal doen. Dus Stefan, leuk advies van je. Ik denk dat ik maar naar één van mijn vrienden ga. Ik had toch al wel zin in seks.' Ze draaide zich woedend om en beende boos naar de deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Danszaal 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 2   Danszaal 2 - Pagina 3 Emptyma jan 02, 2012 8:14 am

Stefan gooide zijn handen in de lucht. 'Jacky, wacht,' zei hij tegen haar. Hij verwachtte niet dat ze daadwerkelijk zou blijven staan. 'Ik weet dat je boos bent omdat ik hier terug ben gekomen. Maar ik kwam hier voor Jake, anders was ik nooit terug gegaan. Ik wil niet dat je met iedereen naar bed gaat alleen omdat ik ben teruggekeerd. Ik wilde alleen maar duidelijk maken dat als ik je nu ga helpen je niet moet denken dat we weer iets kunnen krijgen. Want dat kost me mijn baan, dat zou dus indirect betekenen dat het me Jake zal kosten,' zei hij tegen haar .Zonder baan kon hij hem niet onderhouden, als hij dat neit kon zou Jake terug geplaatst worden in het gezin. Iets wat niet al te erg zou zijn maar Stefan wilde niet zonder Jake leven, hij wilde hem een goed leven kunnen bieden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Danszaal 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 2   Danszaal 2 - Pagina 3 Emptyma jan 02, 2012 8:20 am

JAcky luisterde naar zijn woorden en draaide zich om.' Te laat schat, ik slaap al met iedereen. Vanaf het moment dat het uit is gegaan doe ik aan niets anders. Er is één jongen geweest die ik wel leuk vond maar die heeft me laten vallen voor iemand anders net als jij. In jou geval was het Jake en dat neem ik je niet kwalijk. Ik hoef je hulp niet Stefan. Het idee dat wij nooit meer zullen bestaan doet me gewoon pijn. Ik spreek je hopelijk niet meer tot het einde van het jaar. Ik vond het verwerken al moeilijk genoeg zonder je dagelijks te moeten zien. Blijf goed voor Jake zorgen lieverd. Maar kijk niet raar op als ik met een jongen sta te zoenen op de gang of loop te flirten met een jongen bij de sportvelden. Zo ben ik geworden sinds jij weg bent. Daarom mogen mijn vriendinnen me niet meer, ik pik hun vriendjes in. heb ik toch nog naar je woorden geluisterd, ik zoen wel met iedere jongen.' Daarna deed ze de deur open en liep weg. Ze liet Stefan daar alleen staan in het lokaal met haar woorden nog nagalmend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Danszaal 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 2   Danszaal 2 - Pagina 3 Emptyma jan 02, 2012 10:48 am

Stefan besloot om haar te laten lopen. Hij was haar vriend niet meer, hij was haar leraar en hij was niet in de positie om te zeggen dat ze niet meer met anderen jongens mocht zoenen. Dat wist hij heel goed. En toch deden haar woorden hem pijn. het was waar, hij had haar laten vallen voor Jake. Natuurlijk ahdden ze het samen besloten, maar hij had vooral voor Jake gedacht niet in zijn eigen gevoelens en al helemaal niet naar die van Jacky. Hij pakte de cd uit de stereo, het had geen zin om hier te blijven. Zijn hoofd was nu teveel bij Jacky, niet iets goeds dacht hij tenminste.
_______
NIeuwe meet?? Of wilde je hier nog verder??
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Danszaal 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 2   Danszaal 2 - Pagina 3 Emptydi jan 03, 2012 11:55 pm

NEW
~~

Jacky haar hoofd bonkte alsof er drie stenen in zaten die iedere keer tegen elkaar aan kletterde zodra ze haar hoofd ook maar een klein beetje bewoog. Ze had al een paar aspirines genomen maar toch voelde haar hoofd nog steeds zwaar aan. Ze had gelukkig niet zo veel gedronken om niet meer te weten wat er gister was gebuerd. Ja in het begin was ze het wel even kwijt maar toen ze haar hele maaginhoud in de wc had gegooid kwam het langzaam maar zeker terug. Hoe ze eerst zichzelf had klem gezopen en daarna hoe ze ruzie had gemaakt met Stefan en de meest slechte woorden tegen hem had gezegd. Ook dat hij haar wou zien in de danszaal. Dus daar was ze nu. Ze had zich achterin op één van de stoelen gezet en je zou haar niet gelijk zien als je de danszaal binnen liep. Ze had een jogging broek aan en een te groot shirt. Iets wat niks voor Jacky was. Ze hield ervan tip top in orde te zijn. Maar nu zat de make-up van gister er nog op en haar haren waren in een slordige knot gedaan. Kortom ze zag er slecht uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Danszaal 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 2   Danszaal 2 - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Danszaal 2
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Danszaal 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: De rest van de school.-
Ga naar: