Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Danszaal 1

Ga naar beneden 
+19
Ynary
Raf
Courtney
Dawn
Stefan
Jules
Catherine
Nyeri.
Lauren
Chelsea
Allison
Nick
Cece
Almasis
Enzio
Tim
Jacky
Dana
Lizz
23 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

Danszaal 1 Empty
BerichtOnderwerp: Danszaal 1   Danszaal 1 Emptyma sep 26, 2011 3:39 am

Deze danszaal is niet al te groot en kan voor allerlei soorten dans gebruikt worden. 1 wand is helemaal bedekt met een paar grote spiegels, zodat je jezelf tijdens het oefenen kan zien. De vloer is van hout, je hebt veel grip als je schoenen aan hebt en met sokken kun je goed glijden. In de hoek staat een stereo installatie, die al wat verouderd is, maar het nog prima doet. Aan de kant staat ook een barre die je kunt verplaatsen, want hij staat op wieltjes, vergeet niet om de wieltjes vast te zetten, anders rolt ie tijdens je oefeningen weg.

regels: sloop niks en heb respect voor andere dansers
personen: er kunnen 10 dansers max in als je nog wat ruimte wilt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

Danszaal 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 1   Danszaal 1 Emptyma sep 26, 2011 4:17 am

Elena keek om het hoekje van de deur. Gelukkig er was niemand, dat zou het misschien makkelijker maken.... of juist niet. Ze stapte naar binnen en sloot de deur weer terwijl de zenuwen door haar lijf gierden. Misschien deed ze wat overdreven, maar ze kon er simpelweg niks aan doen. Ze zette haar tas waar wat spulletjes in zaten op het lage bankje aan de kant stond en ging er zelf ook op zitten. De nog losse veters van haar schoenen begon ze vast te binden, wat soms gehinderd werd door haar trillende vingers. Met haar korte felroze broekje, haar zwarte topje en losse haren, leek het niet alsof ze ruim anderhalf uur aan haar uiterlijk gewerkt had.' Tjeez, Elena, doe normaal.' Zei ze hardop tegen zichzelf. Ze moest niet zo stressen. Zij en Jamie gingen gewoon dansen.... gewoon dansen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Danszaal 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 1   Danszaal 1 Emptyma sep 26, 2011 4:22 am

Jamie had het smsje van Elena gekregen en wat was hij blij dat hij vandaag geen les hoefde te geven. Hierdoor kon hij mooi Elena helpen, of eigenlijk samen met haar gaan dansen. Met zijn grijze jogging broek en zijn zwarte shirt zag hij er echt uit als een student. Hij had wel zijn normale bril in zijn tas zitten maar was niet van plan hem eruit te halen. Toen hij de zaal binnen kwam zag hij Elena al zitten en gelijk maakte zijn hart een sprongetje.' Heey.' Zei hij met een vrolijke stem terwijl hij de deur achter zich dicht deed en zijn tas in een hoek liet vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

Danszaal 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 1   Danszaal 1 Emptyma sep 26, 2011 6:49 am

Elena keek met een ruk op toen Jamie binnenkwam. Het grootste deel van de spanning die zich in haar buik had verzameld trok weg. Zie je, ze had zich net gewoon zitten aanstellen, terwijl ze het erger liet lijken dan het in werkelijkheid waa. Meteen verscheen er een vrolijke grijns op haar gezicht en ze haalde een hand door haar haren. ' Hay.' Zei ze terwijl ze opstond van het bankje. Even diep in en uit ademen. Na een bijna onhoorbare zucht liep ze naar hem toe. ' Ik ben blij dat je kon komen.' Haar grijns veranderde in een verleidelijke glimlach en al gauw weer wat verlegen draaide ze zich om. Ze had meestal nooit zo veel problemen om jongens te versieren, laat staan dat ze verlegen ervan werd, zeker als ze wist dat ze een jongen daarna niet meer zou zien. Maar bij Jamie voelde ze zich net een klein meisje die allerlei kunstjes moest uithalen om maar even zijn aandacht te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Danszaal 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 1   Danszaal 1 Emptyma sep 26, 2011 6:52 am

Jamie smolt gewoon helemaal weg om die lach en vooral om het verlegen wegdraaien van haar gezicht daarna. Hij liep naar haar toe en pakte haar hand vast. Met een knopje op de afstandsbedeining van de stereo ging hij aan en kwam er vrolijke salsa muziek uit. Hij trok haar naar zich toe,' Wat wilde je eigenlijk oefenen?' Vroeg hij terwijl hij met haar de salsa deed. Iets wat hij toch moest leiden dus zo moeilijk was het niet om haar mee te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

Danszaal 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 1   Danszaal 1 Emptyma sep 26, 2011 7:15 am

Elena schoot in de lach toen hij haar hand vastpakte om zich naar haar toe te trekken en aan de salsa begon. Desondanks volde ze toch Jamie''s bewegingen. Ze was dan misschien niet speciaal gericht op dansen op deze school, ze had vroeger heus wel wat stijldans lessen gehad. 'Ik wilde jou wel eens zien dansen.' Zei ze tussen de passen door met ondeugend twinkelende ogen. Ze draaide rond en kwam tegen hem aan uit. Nog steeds met glinsterende ogen keek ze naar hem op en streek even heel kort over zijn borstkas heen, wat al veel van haar lef vergde, voor ze van hem afstapte en snel naar de kant liep. 'Wat voor stijl doe je eigenlijk?' Zei ze terwijl ze in haar tas rommelde, niet precies wetend wat ze zocht. Ze zag een flesje water, pakte die en dronk er wat uit, om maar iets in haar handen te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Danszaal 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 1   Danszaal 1 Emptyma sep 26, 2011 7:57 am

Jamie grijnsde,' Is dat het enige? Wat jammer ik mag dus geen lifts met je oefenen of je lichaam dicht tegen die van mij voelen als we de salsa doen? Dat is oneerlijk.' Hij trok een beetje verontwaardigd gezicht maar glimlachtte toen met een stralende lach.' Ik doe Hip-hop maar ben nu ook druk bezig met freerunning. Dat is eigenlijk geen dans maar ook heel leuk om te doen. Jij?' De muziek veranderde van salsa naar een hele harde straat muziek. Echte house, geen rap of slechte amateuristische house maar gewoon echt goeie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

Danszaal 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 1   Danszaal 1 Emptyma sep 26, 2011 8:36 am

Elena kon het niet laten om te grinniken. ' Alsjeblieft niet zeg, onthoudt dat ik hier op school gekomen ben voor mijn zang, dat jij mij zou kunnen liften, betekent niet dat ik daarna niet op je zou kunnen vallen door mijn onhandigheid. En alsnog, eerst wil ik jou zien dansen.' Ze stak haar tong plagend uit naar hem waarna ze een hand door haar haren haalde. ' Dit...' Zei ze voor ze begon te dansen. ( https://www.youtube.com/watch?v=K3AHEUd6lmM&feature=BFa&list=PL2A2E363A2A73E695&lf=mh_lolz ) Tijdens het dansen bleef ze met een glimlach en soms een grijns en met lachende ogen naar Jamie kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Danszaal 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 1   Danszaal 1 Emptydi sep 27, 2011 3:59 am

Jamie stond haar maar half aan te gapen en toen ze klaar was begon hij flink te klappen en hielp haar rustig overeind waardoor ze gelijk weer dicht tegen elkaar aan stonden. Hij liet zijn vingers even over haar wang glijden en zei zachtjes,' Dat noem ik nog eens sexy.' Daarna liet hij haar los veranderde de muziek en begon met dansen.( https://www.youtube.com/user/DancestudioRemix#p/u/63/KCzyNAkSTAU )
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

Danszaal 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 1   Danszaal 1 Emptydi sep 27, 2011 4:29 am

Elena bleef doodstil staan toen hij zijn vingers over haar wang liet glijden, wat een tintelend gevoel veroorzaakte. Nog steeds een soort van betoverd keek ze naar hem terwijl hij begon te dansen. Ze zou maar al te graag nu naar hem toe willen lopen en hem zoenen, moest ze toegeven, maar toch hield ze zich in. Het was ook wel leuk om te zien hoe ze elkaar steeds plaagden en uitdaagden. Dus keek ze met een grote glimlach naar zijn dans. ' Met jou vergeleken, voel ik me echt een amateurtje.' Zei ze met een grijns toen hij klaar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Danszaal 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 1   Danszaal 1 Emptydi sep 27, 2011 4:43 am

Jamie schoot in de lach.' Dat is absoluut niet waar. Ik kan dat swieren met mijn heupen niet. Ik ben echt zo stijl als een hark.' Hij deed haar een beetje heel slecht na en stond in een paar stappen alweer voor haar.' Maar moest ik je nog dingen aanleren of kwam je gewoon van mijn gezelschap genieten zoals ik dat van die van jou doe?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

Danszaal 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 1   Danszaal 1 Emptydi sep 27, 2011 5:06 am

Elena grinnikte bij de bewegingen van Jamie. Ze legde voorzichtig haar hand op zijn borst en plukte aan een onzichtbaar pluisje. ' Nu ik jou heb zien dansen, wat dacht je van toch maar die lift proberen. Dan kun je mijn lichaam dicht tegen je aanvoelen.' Zei ze met enig sarcasme in haar stem, alhoewel ze zelf niets liever wilde op het moment. Al gooide Jamie ook heel wat in de strijd om haar te versieren, toch dacht ze dat zij wel meer middelen moest gebruiken om ervoor te zorgen dat Jamie van haar onder de indruk was. Want iets vertelde haar dat zij zeker niet de enige was die jij probeerde te versieren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Danszaal 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 1   Danszaal 1 Emptydi sep 27, 2011 5:34 am

Jamie grinnikte om haar woorden en plaatste zijn handen om haar heupen heen.' Maar dat kunnen we ook zonder lifts doen hoor.' Zei hij terwijl hij haar heupen met de muziek mee liet bewegen en ging zelf achter haar staan om rustig zelf ook mee te bewegen. Wat hield hij toch van club dansen. Zo noemde hij het altijd. Zo werd in de hotste clubs gedansd en hij deed maar wat graag mee gewoon omdat je eigenlijk constant lichaams contact maakte. Je zorgde dat er een soort spanning ontstond tussen diegene met wie je was en jezelf. Door die spanning werden mensen losser. Dat vond Jamie altijd zo leuk om te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

Danszaal 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 1   Danszaal 1 Emptydi sep 27, 2011 6:32 am

Er ging een rilling door haar heen toen ze Jamie's lichaam tegen dat van haar voelde. Weer kwam de spanning in haar buik terug, al was het niet zo erg als eerst. Ze kon zich nog goed genoeg concentreren al was dat nu niet echt nodig. Ze was wel gewend om zo te dansen, ze kwam vaak genoeg in clubs. Toch was het anders, mede omdat het Jamie was die nu achter haar stond. Ze wiegde soepel met haar heupen en legde een hand zachtjes op die van Jamie. Ze voelde zijn warme adem in zijn nek, wat haar alleen maar meer deed huiveren. Dit voelde zo.... goed, ze wist er even geen ander woord voor, waarschijnlijk omdat ze afgeleidt werd door het warme gespierde lichaam dat meedeed met haar bewegingen. Of zij deed mee met zijn bewegingen, ze wist het niet, ze hadden net zo goed samengesmolten kunnen zijn, zo voelde het ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Danszaal 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 1   Danszaal 1 Emptydi sep 27, 2011 6:18 pm

Echt ik vind het zo grappig om te lezen hoe wij iets sensueels kunnen maken van schuren. Zo slecht XD
~~

Jamie liet met één hand haar heup los, zachtjes ging zijn hand langs haar haren om ze vervolgens over één schouder te leggen. Zachtjes kuste hij haar hals en fluisterde in haar oor.' Do you mind?' Terwijl zijn andere hand nog steeds op haar heup lag en hij nog steeds met de muziek mee bewoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

Danszaal 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 1   Danszaal 1 Emptydi sep 27, 2011 6:30 pm

maar oh zo komisch X)
~

Het zou bijna niet meer nodig zijn om de rilling op te merken, aangezien die nu bijna constant aanwezig waren in haar lichaam. Toen Jamie haar hals kuste liet ze haar hoofd iets schuinzakken en sloot ze haar ogen. De warme lippen voelde als een genot aan op haar huid. 'Not at all.' Zei ze op fluistertoon. Ze gaf hem niet het plezer om zich om te draaien en hem te zoenen, al voelde ze die drang misschien wel sterker dan hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Danszaal 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 1   Danszaal 1 Emptydi sep 27, 2011 6:35 pm

Jamie glimlachtte tegen haar zachte huid aan en fluisterde nog even kort.' Good.' Daarna drukte hij weer zachtjes kusjes en liet zijn vingers over haar zij strelen. Terwijl zijn andere hand nog steeds op haar heup lag. De warmte van haar lichaam en vooral haar bewegingen maakte dat hij nooit meer wilde dat het moment eindigde. Dit was zo intens maar toch ook zo uitdagend. Uitdagend van Elena haar kant want ze had zich nog steeds niet omgedraaid. Iedere keer wanneer hij dacht dat het een moment was om haar te zoenen deed zij iets waardoor het niet meer kon. Het was grappig maar zo langzamerhand verlangde hij alweer onmogelijk veel naar die heerlijke zachte lippen van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

Danszaal 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 1   Danszaal 1 Emptydi sep 27, 2011 6:45 pm

Elena glimlachte toen hij haar weer kleine kusjes in haar nek gaf. Ergens moest ze zichzelf ook inhouden om niet te gaan lachen. Het was lang geleden dat ze zoveel lol had gehad tijdens het flirten. Maar ze wilde dan ook niet dat ze als een slet werd gezien, door iedere jongen die ze tegenkwam meteen te zoenen, al was dat hoogst onwaarschijnlijk bij Jamie. Terwijl elke vezel in haar lichaam eigenlijk niets liever wilde dan zich omdraaien, hield ze dat stug tegen. Als Jamie haar wilde, moest hij waarschijnlijk toch echt zelf de stap nemen, want zoals het er nu uitzag zou Elena dat niet doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Danszaal 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 1   Danszaal 1 Emptywo sep 28, 2011 4:57 am

Jamie liet haar los maar pakte wel haar hand vast.' Ik vind je leuk. En ik wil dat je het weet. Wat er ook gebeurd.' En vooral wat hij haar nog moet vertellen. Dat hij een leraar was en hij dat eigenlijk een soort van voor haar verzwegen had. Kort beet hij even op zijn lip maar daarna draaide hij haar rond en gaf haar toen toch maar een kus. Een echte, geen in haar nek maar op haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

Danszaal 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 1   Danszaal 1 Emptywo sep 28, 2011 5:09 am

Elena voelde haar hart in haar keel kloppen bij zijn woorden. Hij vond haar leuk, ergens had ze het natuurlijk wel geweten, maar om het hem te horen zeggen voelde heel erg goed. Om te weten dat hij niet zomaar aan het flirten was. Ze draaide zich nu gewillig om en keek voor hij zijn lippen op die van haar drukte met blije ogen naar zijn gezicht. Terwijl ze zoenden, sloot ze haar ogen en liet ze haar vrije hand over zijn lichaam naar boven naar zijn schouder glijden. Na even haalde ze haar lippen van die van hem, maar hield haar gezicht vlakbij dat van hem. ' Ik vind je ook heel erg leuk.' Na de woorden glimlachte ze liefjes en drukte haar lippen weer op die van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Danszaal 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 1   Danszaal 1 Emptywo sep 28, 2011 5:56 am

Jamie wilde nu niet meer tegen haar liegen maar las hij nu zou terug krabbelen over zijn leugen zou ze hem ook nooit meer aankijken. Daarom genoot hij even van het moment en liet haar toen weer los.' Daar ben ik blij om. Maar we kwamen hier om te dansen. En hoe graag ik het ook uit wil schreeuwen van plezier. Ik denk dat we dit nog even geheim moeten houden voor de rest van de wereld.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

Danszaal 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 1   Danszaal 1 Emptywo sep 28, 2011 7:30 am

hoe gaat ze er eigenlijk achter komen dat hij een leraar is?
~

Elena glimlachte weer naar hem toen hij haar los liet. Ze vond het totaal niet erg dat hij het nog even geheim wilde houden, maar was wel nieuwsgierig naar zijn redenen. ' Is goed, maar waarom?' Vroeg ze dan ook met een grijns op haar gezicht. Als ze het geheim gingen houden, vroeg ze zich af hoe lang dat zou kunnen. Op een High School werd veel geroddeld, het zou haar niks verbazen als de helft van de school al wist dat ze hier was met Jamie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Danszaal 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 1   Danszaal 1 Emptywo sep 28, 2011 8:35 am

Hij kan het haar vertellen? Nu bijvoorbeeld? Maar ze kan het ook van Courtney te horen krijgen?
~~

Jamie grinnikte en drukte weer een kusje op haar lippen.' Gewoon ik vind het altijd heel irritant als mensen over ons gaan roddelen en ons uit elkaar proberen te krijgen. Omdat jij zo vershcrikkelijk aantrekkelijk bnet dat haast iedere jongen wel met je wilt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

Danszaal 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 1   Danszaal 1 Emptywo sep 28, 2011 9:15 am

dat courtney het haar vertelt is ook een leuk ideetje ^^ denk dat we dat maar doen
~
Elena grijnsde breed, maar werd ook een beetje verlegen door zijn opmerking. ' En dat moet jij vooral zeggen.' Zei ze smalend, al was het goed bedoeld. Ze stapte weer van hem weg, waarbij haar blik op de klok viel die boven de deur van de zaal hing. ' Oh shit is het al zo laat!' Zei ze geschrokken. Haar moeder wilde dat ze vroeg thuis zou komen om haar broertje mee te nemen naar zijn voetbaltrainen. Het was jammer dat hij nog niet zelf kon rijden, nu moest Elena hem altijd overal heen rijden. ' Sorry Jamie, ik moet echt gaan, ik moet mijn broertje wegbrengen.' Ze liep snel naar he tbankje om alle spullen weer in haar tas te pakken. Toen ze daarmee klaar was, liep ze naar Jamie toe om hem nog een kus te geven. 'Het was erg gezellig.' Zei ze met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Danszaal 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 1   Danszaal 1 Emptywo sep 28, 2011 9:18 am

Jamie kon een teleurstelling niet onderdrukken maar liet het.' Is goed hoor. Ik sms je wel. We spreken snel weer af.' Kort gaf hij haar nog een kus en wreef even over haar bovenarm om haar vervolgens los te laten en zelf ook maar zijn spullen te gaan pakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Danszaal 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal 1   Danszaal 1 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Danszaal 1
Terug naar boven 
Pagina 1 van 12Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Danszaal 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: De rest van de school.-
Ga naar: