Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Fotostudio ~ New York

Ga naar beneden 
+2
Jules
Stefan
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Fotostudio ~ New York Empty
BerichtOnderwerp: Fotostudio ~ New York   Fotostudio ~ New York Emptydo okt 27, 2011 7:07 pm

Dit is een grote fotostudio, een van de grootste van New York. Er worden hier vaak shoots gehouden met beroemdheden. Aan een kant is de werkelijke studio, deze is groot en wordt door grote lampen verlicht. Aan de achterzijde zijn acht kleedkamers, allemaal ruim. Er is natuurlijk ook nog een deel waar de visagisten hun werk uitvoeren.
Aan de rechter kant staat ook nog een lange tafel met allerlei eten erop. Alles natuurlijk vetvrij en gezond zodat de modellen niet te dik worden.

Regels:
Sloop niets
en naar de fotografen luisteren
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Fotostudio ~ New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fotostudio ~ New York   Fotostudio ~ New York Emptydo okt 27, 2011 7:12 pm

Arianne liep met haar gevolg naar binnen, Jo was dit keer niet meegekomen. Hij haatte de shoots en ze gaf hem eigenlijk geen ongelijk meer tegenwoordig. Ze kwam binnen in de ruime hal. meteen kwam er een of andere assistente op haar afgehold. Ze had zo'n typisch headset op. 'Jij moet Arianne zijn,' zei ze. Ze trok haar half mee richting de kleedkamers.
Arianne had geen idee met wie deze shoot zou zijn, ze ha dalleen gehoord dat het over de liefde zou gaan ofzo. Niet dat ze daar nou zoveel van wist. Ariannen ging de kleedkamers binnen en kreeg daar een set kleren in haar handen geduwd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jules

Jules


Posts : 830
Join date : 25-10-11

Fotostudio ~ New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fotostudio ~ New York   Fotostudio ~ New York Emptydo okt 27, 2011 8:53 pm

Collin kwam een beetje later binnen dan gepland, maar dat was blijkbaar niet erg. Er kwam iemand op hem aflopen met een enorme grijns. Een vrouw met een headsetje dat ze even omlaag deed. "Meneer Diaz!" groette ze hem. Collin had deze vrouw nog nooit gezien maar groette beleefd terug. Ze greep zijn hand en schudde hem uitbundig. "Mijn dochter is een enrome fan van u, kunt u misschien hier een handtekening zetten?" en ze wees naar het headsetje. Collin begreep niet zo goed wat dat met haar dochter te maken had, maar dat interesseerde hem ook niet heel erg. Hij kreeg een witte watervaste stift in zijn handen gedrukt en zette braaf zijn initialen in sierlijke letters op het headsetje "voor wie moet het zijn?" vroeg hij met een kleine glimlach om zijn lippen. "Marianne" knikte de vrouw uitbundig. "Voor de allerliefste Marianne, groetjes CD" herhaalde Collin de woorden die hij geschreven had. De vrouw leek haast van haar stokje te gaan van geluk. "dank u, dat zal haar ontzettend blij maken" knikte ze. "Ik zal u naar uw kleedkamers wijzen" zei ze terwijl ze hem aan zijn arm pakte. Collin hoorde dat Enriqué een gniffel niet kon onderdrukken. Sacha stond ongeduldig te wachten en Emile was aan het telefoneren. Collin liep gewillig mee naar de kleedkamers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Fotostudio ~ New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fotostudio ~ New York   Fotostudio ~ New York Emptyvr okt 28, 2011 4:04 am

Arianne werd door verschillende mensen in haar kleding gehesen en was al door geleid naar de visagisteafdeling. Ze zat in haar stoel met zo'n short om zich hee nzodat haar kleding niet vies zou worden. Ze glimlachte, ze had nog geen idee. Ze hield van deze dagen, meestal dan. Het was fijn om weer eventjes te zijn in haar oude leven, zonder het probleem van de slecht publiciteit. Omdat hier alleen maar werd gewerkt aan de goede kant. Ze keek zichzelf aan in de spiegel, het zou wel weer goedkomen. Uiteindelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Jules

Jules


Posts : 830
Join date : 25-10-11

Fotostudio ~ New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fotostudio ~ New York   Fotostudio ~ New York Emptyvr okt 28, 2011 8:05 pm

Toen Collin klaar was werd hij in een pak gehesen en toen naar de set begeleid. Een klein kapelletje was nagebouwd en Collin zag de bui al hangen. Hij vond het niet erg. Het was acteren, meer niet. De fotograaf riep iets en hij volgde zijn bevelen op. Hij vond dit niet heel leuk, maar hij vond het ook niet per se vervelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Fotostudio ~ New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fotostudio ~ New York   Fotostudio ~ New York Emptyvr okt 28, 2011 8:10 pm

Arianne was nu pas klaar met de make-up, ze hoorde dat de fotograaf al bevelen aan het uitdelen was. Langzaam stond ze op en werd ze naar de set geleid. Inmiddels had ze te horen gekregen wat ze precies moest doen, dat was ook niet al te moeilijk te begrijpen met de jurk die ze aanhad. Ze vond het totaal niet erg, eerder grappig. Totdat ze daadwerkelijk de set op liep en Collin zag staan in zijn pak. Ze draaide zich eventjes om naar Cara en trok haar wenkbrauwen op. 'Wist jij dat?' vroeg ze toe heel langzaam. Als dit een manier was om haar richting hem te duwen dan zou ze dat niet gaan lukken. Cara schudde haar hoofd, natuurlijk geloofde Arianne haar niet maar dat kon ze nu niet laten merken. Rustig liep ze verder naar de set. Met een glimlach maar vanbinnen voelde ze zich helemaal niet zo vrolijk.

________
Ik ben aan het leren, dus reageer een beetje traag...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jules

Jules


Posts : 830
Join date : 25-10-11

Fotostudio ~ New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fotostudio ~ New York   Fotostudio ~ New York Emptyvr okt 28, 2011 8:19 pm

Aaah verstandig ik schuif dat op naar vanmiddag :S
~~
Collin keek op toen hij iemand hoorde naderen. Nee toch? Dat vervelende modelletje van laatst. "Oké, meneer Diaz, dit is mevrouw Loren en andersom" riep de fotograaf. "Ga voor het altaartje staan en doe of je van elkaar houdt, dat je niets liever wilt als met elkaar trouwen, nu en op dit moment." riep de fotograaf. Collin vond dat veel te gemakkelijk gedacht maar maakte zich er niet druk om. Hij zou doen wat er van hem gevraagd werd en zijn vader tevreden stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Fotostudio ~ New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fotostudio ~ New York   Fotostudio ~ New York Emptyvr okt 28, 2011 8:23 pm

Arianna liep door totdat ze naast hem stond bij het altaar. Ze keek hem eventjes kort aan, op een of andere manier voelde dit voor haar toch ongemakkelijk. Alleen zette ze dat van zich af, ze moest nu eenmaal dit soort dingen doen. Waarschijnlijk zouden ze nog vaker fotoshoots samen hebben gezien het feit dat ze allebei hier in New York rondliepen en woonden. Alleen dat was een zorg voor later.
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

Fotostudio ~ New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fotostudio ~ New York   Fotostudio ~ New York Emptyvr okt 28, 2011 8:28 pm

"Oké kijk elkaar aan, vol liefde, niet zo kil als nu, ik weet dat jullie weinig tijd hebben om je in te voelen, maar van jullie mag ik het wel verwachten" schreeuwde de fotograaf en Collin zette van zich af wie ze was en hij keek haar verliefd aan. Deze blik kon hij naar elk gewillig meisje richten en haar hart zou op hol slaan. Hij was niet echt, maar dat was niet te zien. Zachtaardig pakte hij haar handen vast, als ze het echt zo cliché wilden konden ze dat krijgen. "Goedzo meneer Diaz, zo willen we het zien!" schreeuwde de fotograaf weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Fotostudio ~ New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fotostudio ~ New York   Fotostudio ~ New York Emptyvr okt 28, 2011 8:35 pm

Arianne keek Collin met precies zo'n blik aan. Ze glimlachte en haar ogen twinkelde een beetje. Ook haar blik was allesbehalve echt, in haar hoofd moest ze steeds herhalen dat het maar een shoot was. Dat Collin alleen deed wat hij moest doen. Alleen zijn blik was te intens om dat constant vol te houden. Ze moest toegeven, dit was lastiger dan ze had gedacht. Toch bleef ze glimlachen en hem verliefd aankijken, precies zoals de fotograaf wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

Fotostudio ~ New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fotostudio ~ New York   Fotostudio ~ New York Emptyvr okt 28, 2011 8:39 pm

"Fijn zo, nou Loren, zo te zien wil je wel een Diaz worden" grapte de fotograaf flauw. Ze waren klaar met het eerste deel en Collin keek nog even naar Arianne. Ze zag er mooi uit in een trouwjurk, op zich, maar ze was een model, wat wilde hij? Zwijgend liep hij richting Enriqué, Sacha, Emile en de rest van de crew die nu helemaal bij elkaar was. Collin vond het grote onzin, met alleen Enriqué was hij ook tevreden geweest, maar dat liet hij niet merken. Enriqué begon luid te juigen en te klappen. "Nou, schat, dat deed je geweldig!" knikte hij vrolijk, voordat Collin in een nieuwe laag make up gezet werd, Collin wist wat er kwam, ze moesten zodadelijk nog een kusscène doen, hij was benieuwd hoe hij daarop moest reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Fotostudio ~ New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fotostudio ~ New York   Fotostudio ~ New York Emptyvr okt 28, 2011 8:44 pm

Arianne liep richting Cara en Diane, eigenlijk alleen richting Cara omdat Diane alleen maar steelse blikken op Enriqué aan het werpen was. Iets wat haar ineens dodelijk irriteerde. Cara nam Arianne mee richting haar kleedkamer om daar de make-up bij te werken. Precies wat ze nodig had. Eventjes een moment voor zichzelf. Waarom werd ze zo verward door Collin? Het was totaal niet haarzelf. In stilte werd haar make-up bijgewerkt terwijl ze nog steeds nadacht.
Na een paar minuten moest ze alweer terug naar de set. Veel te snel vond ze zelf. Toch deed ze alsof er niets aan de hand was. Ze liep rustig richting het kappelletje. Ze had wel zo'n idee wat ze nu moesten doen. En ze keek er absoluut niet naar uit. Waarom zou ze? Hij verwarde haar al genoeg zonder die stomme scene's.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jules

Jules


Posts : 830
Join date : 25-10-11

Fotostudio ~ New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fotostudio ~ New York   Fotostudio ~ New York Emptyvr okt 28, 2011 8:49 pm

Collin liep weer met zijn masker van een glimlach de set op. Nonchalant liep hij naar de kapel. "Zo, schat, laten we ja zeggen" zei hij sarcastisch, maar niet gemeen. "Oké guys show me the love!" kwam van de fotograaf die het duidelijk helemaal niets uitmaakte dat ze nog niet ingeleefd waren. "kom op! Nu hangt het allemaal van jullie overtuigingskracht af" riep hij. Collin wist wat hij nu moest doen. Uitdagend en met die lieve blik weer in zijn ogen ging zijn gezicht omlaag richting Arianne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Fotostudio ~ New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fotostudio ~ New York   Fotostudio ~ New York Emptyvr okt 28, 2011 8:52 pm

Diep in haar hart haatte Arianne de fotograaf, ontzettend veel. Arianne kreeg het niet voor elkaar om op tijd dezelfde blik in haar ogen te toveren. Te zeer overdonderd door Collin. Ze voelde zijn lippen op die van haar en sloot haar ogen. Het was geen echte kus, geen echte kus. Dreunde het door haar hoofd. Hij deed dit niet voor haar, maar omdat het moest. Ze moest eraan blijven denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jules

Jules


Posts : 830
Join date : 25-10-11

Fotostudio ~ New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fotostudio ~ New York   Fotostudio ~ New York Emptyvr okt 28, 2011 9:00 pm

"Stelletje koude kikkers!" gilde de fotograaf. "Ik zei de liefde, de liefde!!! Komen jullie eens hier en bekijk deze foto's" Collin stapte van het verhoginkje af en bekeek de foto's. Ze zagen er stokkerig uit. Nep, gezet. "Overnieuw! Overnieuw!" gilde de fotograaf paniekerig alsof er nooit iets mis ging. Collin liep weer richting het kapelletje. "Doe maar alsof je me mag" zei hij met een knipoog tegen Arianne. "Goed! Opnieuw!" zei de fotograaf al iets rustiger. Collin legde zijn handen in Ariannes zei en trok haar dichter tegen zich aan. Hij liet zijn hoofd weer een stuk omlaag komen en drukte zijn lippen vol passie op die van haar. Misschien was toch niet alles helemaal gespeeld... bedacht hij zich, maar zette dit weer van zich af.

~~
ik heb je een mailtje gestuurd en zullen emma en stefan meeten? Het mailtje trouwes naar stefan :S sorry, ik zal hem ook wel ff naar arianne sturen
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Fotostudio ~ New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fotostudio ~ New York   Fotostudio ~ New York Emptyvr okt 28, 2011 9:12 pm

Arianne voelde een warmte in haar opwellen toen ze zijn lippen voelde. Ze had haar armen om zijn nek heen gelegd en haar lichaam iets tegen dat van hem gedraaid. Ze wist dat dit iets was wat moest gebeuren, maar het voelde heel anders. Ze had niet eens meer door dat er een fotograaf stond te brullen was ze moesten doen en wat niet. In een paar secondes had ze zichzelf weer in de hand, ze moest dit niet voelen. Ze haalde haar lippen weer van die van Collin af en liet hem los. 'Daar doe je het maar mee,' zei ze tegen de fotograaf en toen begon ze weer richting de kleedkamers te lopen. Ze had er eventjes genoeg van om dit soort dingen te moeten doen met Collin.

__________
Ik heb terug gemailt, ik vind het goed om Emma en Stefan te laten meeten.. Waar??
Terug naar boven Ga naar beneden
Jules

Jules


Posts : 830
Join date : 25-10-11

Fotostudio ~ New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fotostudio ~ New York   Fotostudio ~ New York Emptyvr okt 28, 2011 9:16 pm

Collin keek haar na, natuurlijk keek hij haar na. De fotograaf klapte in zijn handen. "Well done guys, well done, that's what I'm talking about!" Collin stapte van het plateautje af en kwam de vrouw met het headsetje tegen. Het zag er een beetje raar uit met de witte letters, maar hij zei er niets over. "Kom op, schat, we gaan je eens lekker schoonboenen!" zei Enriqué enthousiast terwijl hij telkens een stuurse blik richting Diane zond en verleidelijk lachte.
~~
danszaal? begin jij/ik?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Fotostudio ~ New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fotostudio ~ New York   Fotostudio ~ New York Emptyvr okt 28, 2011 9:20 pm

begin jij maar, hadden die twee al gemeet??
________
Arianne liep de kleedkamer binnen, ze trok de jurk zelf uit voordat iemand haar kon gaan helpen. Dianne was richting Enriqué gelopen, 'Heb je toevallig zin om zo nog eventjes een terrasje te pakken?' vroeg ze hem toen met een vrolijke glimlach.
Arianne liet haar maar, ze zou vanzelf merken dat het bij dat soort mannen maar om een ding ging. Het beeld dat Arianne had over de crew van Collin was niet al te best, maar ze liet zich dan misschien ook teveel beïnvloeden door wat ze vond van Collin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jules

Jules


Posts : 830
Join date : 25-10-11

Fotostudio ~ New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fotostudio ~ New York   Fotostudio ~ New York Emptyvr okt 28, 2011 9:24 pm

Enriqué knikte uitbundig. Als hij kon zou hij als een hondje achter Diane aangaan. "Zolang ik mag betalen" zei hij stotterend. Collin lachte, hij had Enriqué nog nooit zo meegemaakt. Sacha en Emile trouwens ook niet, maar die waren samen een stel en kenden elkaar al veel langer. Collin ontdeed zich van zijn pak en ontschminkte zich voor een groot deel zelf. Het was zijn echte ik en hij gunde Enriqué dit.
~~
ja hadden ze, waren een soort vrienden d8 ik... of iets vaags (ook in ballet/danszaal toen) oh foutje ik ben nog bezig met een meet in de danszaal, hmm fontein ofzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Fotostudio ~ New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fotostudio ~ New York   Fotostudio ~ New York Emptyvr okt 28, 2011 9:33 pm

was dat toen Stefan haar ging leren hiphoppen?
___________
Arianne was nu uit haar kleding gehaald en bezig met haar make-up. Ze was bijna klaar. Eigenlijk had ze helemaal geen zin meer om iets te gaan doen. Normaal ging ze altijd nog eventjes iets drinken met de crew. Maar vandaag zou ze dat achterwegen laten. Op een of andere manier had ze zin om in haar bed te kruipen en daar de heel dag te blijven liggen.
Dianne straalde glimlachend. Ze vond het stoteren van Enriqué wel schattig. 'Nou voor deze keer dan.' zei ze met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Fotostudio ~ New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fotostudio ~ New York   Fotostudio ~ New York Emptyvr okt 28, 2011 9:41 pm

Enriqué kwam klappend van vreugde de kleedkamer binnen. "Ik heb een date met de mooiste vrouw van de wereld" zuchte hij verrukt en hij liet zich op de bank neerploffen. "En ik mag betalen" zijn ogen stonden dromerig en Collin schoot in de lach. Die man was echt niet helemaal normaal. Collin zou zweren dat hij homo was als hij niet zo extreem verliefd was op Diane. Hij was klaar en ritste zijn tas dicht. "kom je, of zal ik je hier laten?" vroeg hij aan Enriqué die meteen opsprong. "oh schat, sorry, ik wist niet dat... Oh..." Hij was een beetje door de war maar liep toch mee, buiten de kleedkamers wachtten de rest van de crew op hen. "Oké we hebben net tijd om nog iets te gaan drinken" zei Emile hysterisch. "Daarna moeten we je klaarmaken voor je vlucht naar Honkong." Collin zuchtte. "Ohh Collin!! Ik ben mijn baretje vergeten op de set!" gilde Enriqué en hij wilde weglopen. "Ik haal hem wel even" zei Collin snel en hij liep weer terug naar de set.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Fotostudio ~ New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fotostudio ~ New York   Fotostudio ~ New York Emptyvr okt 28, 2011 9:54 pm

Arianne stond in haar kleedkamer de laatste spullen op te ruimen. Dianne was al klaar geweest en liep nu ook naar de gang waar ze de rest van de crew zag staan, of nou de crew van Collin. Dianne wist dat Arianne dit niet leuk zou vinden. Ook Cara was alvast weg geggaan, meestal werd Arianne alleen gelaten in de kleedkamer, dat was een van haar eisen.
Op een of andere manier wilde ze nog een keer op de set lopen. het was een vreemde dag, een dag vol emoties die ze niet begreep. Rustig liep ze de set weer op, ze was in gedachten en dacht dat ze alleen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Fotostudio ~ New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fotostudio ~ New York   Fotostudio ~ New York Emptyvr okt 28, 2011 9:59 pm

Collin keek rond op zoek naar het baretje, maar hij zag het nergens. Waarom had Enriqué ook zo'n ding bij? Plotseling hoorde hij stappen, iemand kwam dichterbij. Collin keek op recht in de ogen van Arianne, even stokte zijn adem, maar dat was zo snel dat ze het niet eens gemerkt kon hebben. "hoi" zei hij zachtjes om haar niet te laten schrikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Fotostudio ~ New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fotostudio ~ New York   Fotostudio ~ New York Emptyvr okt 28, 2011 10:01 pm

Arianne keek verschrikt op ondanks dat hij het zachtjes had gezegd. 'Heey,' zei ook zij zachtjes. Ze was nog steeds verward. Ze wilde eigenlijk doorlopen, hem niet in de ogen kijken. Alleen deed ze dat niet, ze keek hem juist recht in zijn ogen. Ze voelde zich naakt zonder de lagen make-up, gewoon zo naturel. Het was net alsof ze zich blootgaf. iets wat ze niet al te graag deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Fotostudio ~ New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fotostudio ~ New York   Fotostudio ~ New York Emptyvr okt 28, 2011 10:05 pm

Collin bekeek haar even. Ze was veel mooier zonder zoveel lagen make up en foundation. Haar simpele kleding liet haar zelf veel beter uitkomen. Collin was als gehypnotiseerd door haar ogen en bleef haar aankijken. Hij zei niets, vergat het baretje volledig en staarde alleen maar naar haar gezicht. Wat was dit? Collin geloofde neit in hekserij en dat soort dingen, maar hypnose? dat zou best kunnen... Zijn brein was veel te sloom om dat te denken, het enige wat hij dacht was. "mooi..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Fotostudio ~ New York Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fotostudio ~ New York   Fotostudio ~ New York Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fotostudio ~ New York
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Een Starbucks in New York
» Pacha- New York
» Het revalidatiecentrum "Stabio" New York
» Bejaardenhuis New York Center
» Hennes & Mauritz New York

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: