Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna

Ga naar beneden 
+4
Jonathan
Emmalynn
Lizz
Sahirah
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Sahirah

Sahirah


Posts : 671
Join date : 22-09-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Empty
BerichtOnderwerp: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Emptyza sep 24, 2011 3:29 am

Welkom in de vier persoonskamer. Alles ziet er nog gloednieuw uit. De houten vloer glanst nog van de lak en is nog niet dof geworden door vele schoenen die erover heen gelopen. Over een groot deel van de vloer en onder de bedden ligt een groot zwart kleed dat er stijlvol uitziet en heerlijk is om op je blote voeten over heen te lopen. In de slaapkamer staan twee stapelbedden, beide ongeveer twee meter uit elkaar. De bedden zijn van hout en kunnen behoorlijk kraken als je er op gaat springen. Bij elk bed hangt een klein leeslampje dat goed genoeg is om bij te lezen maar waar, waarschijnlijk de andere nauwelijks last van zullen hebben. Tegenover de twee bedden staat een enorme tafel tegen de muur geschoven die als bureau dienst kan doen. Verder zijn er 4 verschillende kasten in de muur gebouwd. Het zijn middelgrote kasten dus prop hem niet te vol. Deze kasten worden afgesloten met een witte deur die je op slot kan zetten als daar behoefte aan is. Verder zijn er nog enkele zwarte planken tegen de spierwitte muur gehangen. Hier kan iedereen zijn schoolboeken en andere persoonlijke spullen neerzetten. Verder staat er nog een grote donkerroze fatboy in de hoek van de kamer om nog een soort van kleur te creëren.
Aan de kamer grenst een kleine badkamer waar je niet met z'n vieren tegelijk inpast, dus hiervoor moet in de rij gestaan worden.


Persoonlijke dingen kunnen nog toegevoegd worden like posters of iets dergelijks ^^

regels: Kloppen voor niet kamergenootjes?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Emptyza sep 24, 2011 4:29 am

Elena keek om het hoekje van de geopende deur om te zien of er al iemand was. Toen ze niemand zag, gooide ze de deur helemaal open en liep naar binnen, terwijl de roze koffer achter haar aan rolde. Een grijns verscheen op haar gezicht toen ze haar andere 2 koffers zag staan. Eentje van Louis Vuitton en een witte met het grote zilveren chanellogo op de voorkant. Ze zette haar roze koffer bij de andere twee en keek even rond. Ze gooide het kleine tasje dat ze bij zich had op het bovenste bed aan de rechterkant. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Ze bekeek de rest van de kamer en de badkamer even, voor ze haar koffer begon uit te pakken. Met een blik op de kast, wist ze al dat ze weer te veel kleren mee had. Dat ging never nooit niet passen. Dan maar de kleren die ze het meest aanhad daarin ophangen en de rest in de koffer laten. Nadat de kleren in de kast lagen, pakte ze de derde koffer erbij die ze als enige nog niet open had gedaan. Hierin zaten allerlei persoonlijke spullen, of eigenlijk gewoon alles behalve kleren. Ze gooide eerst alles eruit om het grote blad van dik papier te pakken wat onderin lag. Op het blad waren allerlei plaatjes van mode dingen geplakt, een fashionboard, aangezien ze moodboard er niet bij vond passen. Rustig begon ze een plekje te zoeken om het ding op te hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sahirah

Sahirah


Posts : 671
Join date : 22-09-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Emptyza sep 24, 2011 4:38 am

Niet veel later kwam ook Jenna de kamer binnen, haar grote zwarte koffer achter zich aantrekkend. Het was geen gezicht om haar zo te zien sjorren aan de eigenlijk veel te zware tas. Ze had er niet eens zo bijzonder veel inzitten, maar ze had gewoon geen spierballen. In de tas zat voornamelijk kleding en schoenen , maar ze had in de vakantie gespaard zodat ze hier zelf genoeg zou kunnen kopen om niks te kort te komen, zeker in de herfst die er binnenkort helaas weer zou aankomen. Terwijl ze de deur met haar schouder iets verder open duwde merkte ze dat ze niet de eerste was die in de slaapkamer aanwam. Het was niet geheel verwonderlijk. Het tillen van de tas had veel tijd gekost. Ze bekeek het meisje even dat bezig leek te zijn met een postervel, of iets wat er op leek. "Hallo." begroette ze haar terwijl ze het laatste beetje tas de kamer in sleepte. Zo dat klusje was geklaard, nu nog het uitpakken en dan kon het schooljaar officieel beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emmalynn

Emmalynn


Posts : 27
Join date : 22-09-11
Age : 25

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Emptyza sep 24, 2011 4:59 am

Jammer voor het meisje met de felroze koffer en het meisje met een grote zwarte koffer, maar lang konden ze niet alleen blijven. Emmalynn kwam eveneens de kamer binnen. Goed, het kleine zwarte koffertje achter haar aan sleurend. Goed, ze had erop gerekend dat ze alleen ging zijn, maar meisje-met-roze-koffer was er ook. En vergeet iemand anders niet, die ze niet bij de toespraak had gezien. Deelde ze met hen een kamer? Oh, dat ging ook weer geweldig worden. Emmalynn hield niet van knalroze koffers. Ach, hoe dan ook. Emmalynn ging niet meteen naar een bed. Ze wou niet vanboven slapen, maar wou ook niet onder iemand slapen die toevallig iemand was die overal in het rond zwaaide als ze sliep. Ze kon soms best veel veeleisend zijn. Het speet haar zeer. Dus niet. Het onderbewustzijn had altijd gelijk. Sorry jongens, volgende keer beter. 'Hoi,'Mompelde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Emptyza sep 24, 2011 5:32 am

Elena was net bezig om het blad op de muur te plakken, toen er een meisje binnenkwam. Snel plakte ze de plakbandjes op hun plaats zodat het ding bleef hangen en draaide zich toen om. ' Haaai' Zei ve vrolijk met een grote glimlach. Ondertussen nam ze het meisje in zich op. Ze zag er zover Elena zag, goedgekleed uit, natuurlijk ook wel aardig, maar Elena kon nog al snel vooroordelen trekken, vooral gebaseerd op uiterlijk. Toen het tweede meisje binnenkwam betrok haar gezicht. De glimlach verdween en er kwam een lichte frons in haar voorhoofd. Het was wel duidelijk wat ze van het meisje vond. Snel wendde ze zich weer naar het eerst emeisje dat binnen was gekomen en stak haar hand naar haar uit. ' Ik ben Elena.' Zei ze, weer met een lieve glimlach op haar gezicht. Eigenlijk had Elena twee gezichten, als je haar voor het eerst zag, zou je denken dat ze een arrogante trut was, maar zodra ze begon te (glim)lachen, leek ze net een engeltje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sahirah

Sahirah


Posts : 671
Join date : 22-09-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Emptyza sep 24, 2011 5:41 am

Jenna moest toegeven dat ze opgelucht was toen er een vrolijke haai uit de mond van haar kamergenootje kwam. Het was toch fijn als je kamergenoot geen depressieve emo bleek te zijn, tenminste dat vond Jenna. Hoe onaardig het ook klonk. Ze draaide zich om toen er een tweede meisje de kamer binnen kwam. Direct viel de grote bril haar op, niet omdat ze het een lelijke sort vond, juist niet. Ze hield van de brede montuur brillen. Al zou ze zelf toch liever brilloos door het leven gaan, "hey." groette ze ook dit meisje. Doordaat ze zich omgedraaid had , had ze de frons op het gezicht van Elena niet gezien. Beleefd schudde ze even de uitgestoken had. "Jenna." noemde ze haar bijnaam, ze draaide zich om naar Emmalynn om ook haar hand te schudden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emmalynn

Emmalynn


Posts : 27
Join date : 22-09-11
Age : 25

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Emptyza sep 24, 2011 6:23 am

Goed, Jenna dus. Emmalynn schudde de hand met Jenna, en zei haar eigen naam. 'Ik heet Emmalynn,'Antwoordde ze. Goed, Emmalynn gezegd. Nu geen bijnamen à la Emma, Lynn, of Lenny. Maar Lenny vond ze een leuke naam. Deed haar denken aan Kenny. Maar goed. Emmalynn. Lenny. Star Wars! Ze zou er geen problemen mee hebben als men haar Yoda zou noemen. Yoda bleef geweldig. Ze bedoelde, hij was stokoud; groen, klein én was een van de beste jedi's? Oh, jedi's. Emmalynn zou zelf wel een jedi willen zijn. Ze zou zichzelf niet naar de Sith laten verleiden. Ze zou bij Yoda en de rest blijven. Want zij waren de goeden. Arme Anakin. May the force be with you.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Emptyza sep 24, 2011 8:15 pm

Elena keek alleen naar het andere meisje toen ze haar naam zei. Emmalyn, waarom hadden ze haar bij Elena op de kamer moeten zetten? Ze had er al van gebaald dat ze bij geen een van haar vriendinnen was gezet en nu kwam er ook nog een nerd bij haar op de kamer. Het hoefde natuurlijk geen nerd te zijn, maar iemand met zulke glazen, was voor Elena al snel een nerd. Ze wist nu al dat dat niet goed ging komen. Om het maar meteen aan Emmalynn duidelijk te maken wendde ze zich naar Jenna toen ze zei: ' Ik denk dat dit wel gezellig kan worden, denk je niet, Jenna? Wat heeft er eigenlijk voor gezorgd dat jij hier bent aangenomen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Emmalynn

Emmalynn


Posts : 27
Join date : 22-09-11
Age : 25

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Emptyza sep 24, 2011 10:59 pm

Oké, Emmalynn voelde zich genegeerd. Was ze waarschijnlijk ook. Oké. Ze mocht dat kind van een Elena nu al niet. Ze was niet iemand die vooroordelen trok -Echt niet?-, maar ze kon er niet tegen als ze genegeerd werd. Oké, dat kon ze wel. Maar Elena was gewoon arrogant. Vond ze. Oké, nu ging ze stoppen met deze discussie. In zichzelf. Hoezo raar? Ach, ze kon wel raarder uit de hoek komen. Hoe dan ook. Ze liep verder de kamer in, die ze dus moest delen met Elena en Jenna. Oh, dit ging toch ook weer ge-wel-dig worden. Het sarcasme droop er bijna van af. Ze zette de zwarte koffer neer. Oké, zo stond ze niet meer in de deuropening. De eerste stap naar verzoening met deze kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Emptywo sep 28, 2011 7:33 am

Nieuw
-
Matthew liep met twee motorhelmen over de gang heen. Hij wist een leuk restaurantje in New York, maar daar kwam je niet zomaar met een metro. Hij droeg een redelijk nette spijkerbroek en een nonchelant dichtgeknoopte zwarte blouse. Hij had van een groep meisjes gehoord op welke kamer Jacky was ingedeeld, kamer 214. Zijn bruine ogen bleven hangen op het bordje dat op de deur zat. Oké, daar ging hij dus. Met een grijns klopte hij drie keer beleefd op de deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Emptywo sep 28, 2011 8:33 am

Jacky kwam net onder de douche vandaan. Er was voor de rest nog niemand in de kamer dus moest ze wel de deur open doen. Half vloekend deed ze de deur op een kier en riep alweer weglopend,' Kom binnen en ga op het bed zitten. Ik ben binnen een kwartier klaar. Sorry ik stond wat langer onder de douche dan verwacht.' Ze grijnsde en glipte snel de badkamer weer binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Emptywo sep 28, 2011 8:36 am

Matthew was lichtelijk verbaast toen de deur open gedaan werd door een naakte (of met handdoek omgeslagen?0 Jacky. Hij kon het niet laten om even zijn blik over haar lichaam te laten glijden, waarna hij netjes haar bevel opvolgde en de twee helmen naast hem neerzette. "Yes sir." zei hij gehoorzaam tegen de badkamer deur die achter Jacky dicht geslagen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Emptywo sep 28, 2011 8:40 am

Handdoek natuurlijk!
Sorry dacht dat ik het al had opgeschreven XD
~~

Jacky vroeg vrolijk aan Matthew,' Moet ik nog ergens rekening mee houden qua kleding?' Ze borstelde snel haar haren maar besloot dat haar haren toch hopeloos waren en keek er verder ook niet naar. Kort deed ze wat make-up op en bekeek zichzelf even in de spiegel. Snel trok ze haar ondergoed aan en wachtte toen op antwoord van Matthew.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Emptywo sep 28, 2011 8:47 am

Matthew dacht even na; "Hmmm niet voor waar wij heen gaan, maar...." hij liet zijn zin uitdagend aflopen die Jacky wel zou begrepen, voor zover hij haar kende. Hij liet even een stilte hangen, "Maar als ik jou was zou ik niet een al te kort rokje nemen op de moter." niet omdat hij het zo erg zou vinden, maar het zat niet bepaald comfortabel. Hij bekeek even de kamer van Jacky en de drie andere meisjes die hier huiste
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Emptywo sep 28, 2011 8:52 am

Jacky deed de deur open en gooide een klein flesje naar zijn hoofd toe. Om zijn opmerking.' Dat had je gedroomd.' Daarna deed ze weer de deur dicht. Het enige wat je van haar kon zien was haar hoofd en haar blote schouders. Ja ze had een strapless bh aan. Even om slechte gedachtes de wereld uit te helpen. Daarna pakte ze haar kleding bij elkaar en begon snel haar outfit in elkaar te flansen. Toen de oufit op haar lichaam zat deed ze de deur weer open en glimalchtte vrolijk naar Matthew.' Dan maar geen rok of jurk. Maar motor, doe maar weer stoer. De volgende keer rij ik dan wel hoor.'

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Emptywo sep 28, 2011 9:00 am

Matthew wist het flesje te ontwijken, zijn blik volgde het voorwerp even dat stil kwam te liggen achter hem op het bed. Hij trommelde ritmisch op het matras terwijl hij naar het hoofd van Jacky keek. Hij lachde om haar reactie, dat had hij kunnen bedenken, dat ze motor reed. "Ik dacht dat je het leuker zou vinden dan in de stinkende bus, heb ik gelijk of niet?" hij keek haar met een grijns aan. Even liet hij zijn blik over har lichaam glijden voor hij overreind kwam, "En ben je klaar om te gaan?" hij keek haar even vrolijk aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Emptywo sep 28, 2011 9:04 am

Jacky schoot in de lach.' Hell Yeah dat ik klaar ben. En oké laat mij toch maar niet rijden. De vorige motor die ik had heb ik in de prak gereden omdat ik niet goed oplette. Dat wil ik die van jou niet aandoen.' Ze liep naar hem toe en grijnsde breed. Ze boog zich naar voren toe, waardoor het leek alsof ze hem ging zoenen maar inplaats van hem te zoenen greep ze op het laatste moment naar een helm en liep ermee heupwiegend van hem vandaan naar de deur toe.' Gaan we?' Vroeg ze toen ze achterom keek met een ondeugende blik en een speelse grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Emptywo sep 28, 2011 9:11 am

Matthew kon een blik van teleurstelling niet tegenhouden, maar al snel kwam er weer een lach op zijn lippen. Jacky wist het wel spannend te houden, iets waar hij wel van hield, meisjes die zich niet met een enkele blik in katzwijm lieten vallen. Hij pakte zijn helm en kwam naast haar lopen, "Dat lijkt me een goed plan." hij trok de deur achter hen dicht. Hij ging even met zijn hand door het haar, terwijl hij de volgende deur alweer open hield voor Jacky.
-
haha ben een beetje inspi loos xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Emptywo sep 28, 2011 9:14 am

Jacky verbaasde zich over hoeveel moeite hij wilde doen voor haar.' Hmm ik kan ook gewoon zelf de deur open doen hoor. Ik bedoel, ik vind het heel lief maar ik weet toch al dat je uit bent op één ding en dat ene wil je bij haast ieder meisje. Voor jou ben ik gewoon één van de vele.' Iets dat haar meer pijn deed dan dat ze wilde maar toegeven aan zichzelf dat ze Matthew leuk vond ging ze niet doen. No way dat ze dat ging toegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Emptywo sep 28, 2011 9:26 am

Matthew begon wat langzamer te lopen zodat hij haar nu iets serieuzer aan kon kijken. Hij ontkende het feit niet, zjn reputatie was waarschijnlijk bij elk meisje wel bekend. Hij hield zijn hoofd wat schuin, "En vind je dat een probleem? Ik wil je echt niets tegen je zin laten doen." het was de waarheid. "Dus als je geen zin meer hebt..." hij keek haar met zijn donkere ogen even aan, "Moet je dat gewoon zeggen." hij zou het jamer vinden, dat was wel aan zijn gezicht te zien, hij mocht haar wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Emptywo sep 28, 2011 9:30 am

Jacky keek hem aan alsof hij gestoord was.' En dan een gratis diner mislopen dacht het niet hé! Of had je verwacht dat ik mee zou betalen?' Ze stak haar tong naar hem uit en liep rustig verder. Toch voelde het pijnlijk dat hij het niet ontkende. Hij vroeg zelfs of ze er een probleem mee had gebruikt te worden. Nou zo ver ging ze het niet laten komen. Daar was ze heilig van overtuigd. Toch vertrouwde ze zichzelf niet helemaal bij hem in de buurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Emptydo sep 29, 2011 2:48 am

Matthew lachtte, geen idee hebben dat ze zich er toch niet helemaal geweldig bij voelde. "Natuurlijk niet, ik neem jou toch mee uiteten?" hij grijnsde naar haar. Om geld hoefde hij het niet te laten, nee zijn ouders stopte hem maandelijks meer dan genoeg toe, ondanks zijn uitgaves hield hij meestal nog een flink bedrag over. Iets waar hij totaal geen moeite mee had. Samen liepen ze van de trap af.
-
ff kort xd vev is er Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Emptydo sep 29, 2011 2:52 am

Jacky glimlachtte dan wel vrolijk ze voelde zich al een hele hoop minder. Toch wilde ze er een leuke avond van maken. Misschien moest zij ook maar gewoon denken aan het idee dat dit maar voor één keer was. Maar zij wist toch al dat ze het niet kon. Zachtjes zuchtte ze. Het was haast onhoorbaar dus ze verwachtte niet dat Matthew het zou horen.
~~
Waar gaan ze eten? Moet ik iets aanmaken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Emptydo sep 29, 2011 5:33 am

Ja is goed, weet niet echt iets xD
-
Matthew hoorde het zuchtje inderdaad niet. Hoewel hij wel even met zijn hand langs haar schouders ging. Eenmaal bij de motor aangekomen keek hij vragend naar Jacky, "Je hebt dus wel vaker achterop gezeten?" vroeg hij aan haar. Hij wilde voor geen goud dat ze er af zou vallen, of iets dergelijks. Hij mocht dan geen echte grote liefdesgevoelens voor haar hebben, dat betekende niet dat hij niet om haar gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Emptydo sep 29, 2011 7:02 am

JAcky schoot in de lach.' Natuurlijk heb ik al een keer achterop gezeten. Maar ik hou je wel gewoon goed vast hoor. Ik geloof niet dat jij dat heel erg vind.' Ze keek hem even verbaasd aan en grinnikte toen kort terwijl ze haar hand door haar haren haalde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Emmalynn Lenny Clarksen
» Kamer 366: Maud....
» De kamer van Chelsea en Fay.
» De lege kamer....
» kamer 197: Nick, Brendon ....

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: De zuidvleugel.-
Ga naar: