Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna

Ga naar beneden 
+4
Jonathan
Emmalynn
Lizz
Sahirah
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Emptydo sep 29, 2011 7:11 am

Matthew grinnikte even om haar opmerking, maar er op reageren deed hij verder niet. Hij zette zijn hem op z'n hoofd en gebaarde naar Jacky om hetzeflde te doen, terwijl hij plaatsnam op het voertuig. In tegenstelling tot de rest van zijn spullen glanste deze niet gloednieuw, er zaten zelfs enkele krasjes op. Het ding had hij zelf gekocht, met het geld wat hij zelf verdiend had, dus hij was er trots op. Dat het enorme bedrag was nodig was gewoon thuis in zijn eigen achtertuin verdiend was door het gras te maaien, zei hij er nooit bj. Met een glimlach keek hij over zijn schouder naar Jacky.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Emptyma jan 02, 2012 9:49 pm

NEW
~~
Jacky trok Ian dicht tegen zich aan en drukte soms kusjes in zijn nek. Nu opende ze zachtjes de deur en keek rond. Er was niemand mooi. Jacky had al een tijdje de kamer voor zichzelf maar ze zweeg erover op school want dan zouden er vast weer nieuwe mensen op haar kamer worden gezet. De meiden bij wie ze zaten konden het niet heel goed met elkaar vinden dus gingen ze bij vrienden slapen, uiteindelijk hebben ze gewoon daar hun intrek in genomen en toen was Jacky alleen. Ze had twee bedden aan elkaar geschoven en een groot matras gekocht, nu had ze dus een king size bed en een bed omgetoverd tot bank in de hoek naar het raam toe. Ze hield van door het raam kijken. Ze wist nooit waarom. Maar goed ze leidde dus Ian mee naar binnen en haar voet sloot de deur achter hun.' Hmm What do you think? Good enough?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Emptydi jan 03, 2012 4:49 am

Ian glimlachtte. "More than gpod." Zei hij voor hin hun lippen weer verbond. Hij begon.haar naar het bed te duwen. Hij legde haar op haar rug op het bed. Hij plantte zijn knien naast haar heupen in het matras en zinn handen naast haar hoofd. Hij kustte haar weer gepassioneerd. Hijwilde dit, wilde haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Emptydi jan 03, 2012 7:48 am

Jacky zoende hem terug en trok hem dicht tegen zich aan. Haar handen gleden onder zijn shirt en haar zoen veranderde in een wat dwingendere en met wat meer verlangen. Eigenlijk was dit voor haar ook een afleiding. Na alles wat er was gebeurd vond zij het eigenlijk ook wel fijn om niet te denken en gewoon te kunnen zoenen zonder gevolgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Emptydi jan 03, 2012 7:58 am

Ians handen gingen naar haar schirt. Hij trok het omhoog.uieindelijk verbrak hij de kus om haar van het kledingstuk te ontdoen. Het shirt werd de ruimte in geworpen voor hij haar nek begon te kussen. Hij liet een spoor van liefkozingen achterdat steeds verder naar beneden ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Emptydi jan 03, 2012 8:09 am

Jacky bolde haar rug wat en kon een kleine kreun niet onderdrukken. Ze streek kort door zijn haren en haar hele lichaam reageerde op Ian. Onder de plekken waar hij kuste begon het te tintelen en ze was zich erg goed bewust met wat hij aan het doen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Emptywo jan 04, 2012 12:20 pm

Toen Ian bij haar navel gekomen was kustte hij haar weer op haar mond terwijl zijn vingers begonnen te frutselen met de sluiting van haar bh. Hij had maar al te goed door wat hij met haar deed, daar deed hij het om. Dit voelde goed. Hij voelde zich al zo lang aleen. Dit was niet de beste manier om het 'ik voel me aleen' probleem op te lossen, maar in zijn ogen wel een erg makkelijke en aangename. Hij gaf niet om de gevoelens. Sinds Mari hem had afgewezen stond de emotie liefde opgerold in een hoekje te janken. Geen meid zou hem als vriend willen hebben, niet de echte hij. Er waren er genoeg die er geen probleem mee hadden om zijn bed te delen, maar in hen had hij ook amper intresse, en nu was er een keer een meisje en dan was het niet wederzijds. Liefde mocht hem niet, dus dan maar lust.

---
Heeft een reactie geschreven, bedenkt zich dan pas dat ze een jurk aanhad en dat ik dat mag veranderen, doe maar alsof dat shirt van eerder een jurk was, coz anders klopt het niet ^-^"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Emptywo jan 04, 2012 8:50 pm

Jacky vond dat Ian niet snel genoeg was dus ook zij bracht haar hand naar haar bh sluiting. Met een snelle beweging klikte ze hem los en daarna pakte ze zijn hand en bracht die naar haar borsten. Jacky wist waar ze aan begonnen was al vanaf het moment dat ze hem terug kuste. Of eigenlijk daarvoor al. Toen ze van Lauren hoorde hoe Ian had gedaan tegen haar. Vanaf dat moment wist ze al wat zij ging doen om hem te helpen. Snel trok ze verder haar bh uit en drukte toen weer haar lippen op die van Ian. Af en toe kwam er een kreuntje uit haar mond gerold maar voornamelijk zat ze daar gewoon te genieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Emptydo jan 05, 2012 12:52 pm

Weetje, het kostte me 5 minuten staren naar mijn scherm tot ik doorhad dat ik geen reactie kon bedenken.. dus dan maar morningafter, If ya don't mind
----
Ian knipperde verdwaasd met zijn ogen. Het duurde vijf hele minuten voor hij wakker genoeg was om zich te herinneren waarom hij in een vreemd bed lag en wie het warme lichaam in zijn armen was. Jacky. Hij was op Jacky's kamer. Hij was blijven slapen omdat het op een gegeven moment te laat werd om terug naar zijn eigen kamer te gaan en hij had eigenlijk geen fut meer over om weg te lopen. Vandaar dat hij hier nog lag te pitten. Nu wilde hij weten hoe het zat tussen hem en Jacky. Hij besloot dat dat nog wel even kon wachten, hij lag zo te lekker, met haar in zijn armen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Emptyvr jan 06, 2012 1:27 am

Jacky was eigenlijk al een tijdje wakker maar was nog niet uit het bed gekropen omdat ze bang was dat Ian wakker zou worden en zij wist eigenlijk niet wat ze moest zeggen tegen hem. Ze had Stefan gezien en gesproken en die wilde niet dat zij dit deed. Die werd woedend toen zij het hem vertelde. Die wilde dat het nu ophield ondanks dat ze toch geen relatie konden hebben want hij was een leraar en zij een leerling. Uiteindelijk merkte ze dat Ian wakker werd want zijn ademhaling ging anders. Ze draaide zich naar hem om en glimlachtte twijfelend naar hem." Goeiemorgen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Emptyvr jan 06, 2012 11:00 am

Ian glimlachte en drukte een kus op haar voorhoofd. "Lekker geslapen?" vroeg hij zacht. Hij bevond zich nu in een happy bubble. Hij voelde zich rustig nu. Ja, hij had spijt van de avond hiervoor, Jacky was een goede vriendin van hem en zou niet meer moeten zijn. Nadruk op moeten zijn. Hij voelde zich goed bij haar. Veilig. Zo had hij zich ook gevoeld bij Lauren, voor hij alles moest gaan verpesten. En lichte frons verscheen op zijn eerder vredige gezicht. Lauren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Emptyvr jan 06, 2012 8:34 pm

Jacky streek over zijn armen heen en zei zachtjes," Heerlijk. En jij?" Ze ging nog maar niet gelijk beginnen over dat ze dit niet vaker konden doen. Ze wilde graag bij Stefan zijn maar Ian voelde ook heel goed aan. En dan had je Micheal nog. De jongen die haast even vaak zijn hart gebroken had als Jacky. Die was zo lief voor haar. Waarom was het leven zo ingewikkeld. Ze had gevoelens voor drie mensen. Dat zou nooit goed komen. En eigenlijk wist ze dat ze Ian moest laten vallen. Maar dat wilde ze niet. Dan werd hij nog erger. Dan zou zij diegene zijn die nadat het hart van hem op de grond uit zijn lijf is gerukt er nog even extra op gaat staan. Zij wilde die persoon niet zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Emptyza jan 07, 2012 1:20 am

De frons was alweer verdwenen toen ze sprak. Hij glimlachte. "Als een roos" zei hij vriendelijk. Zijn vingers tekenden partonen over haar rug. Zijn ene arm sliep half omdat zij erop lag, maar dat kon hem niets schelen. Hij vermoedde dat hij misschien wat begon te voelen voor Jacky, en hij wist nog steeds neit of hij dat leuk vond of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Emptyvr jan 13, 2012 4:36 am

JAcky kwam wat meer omhoog zodat hij zijn arm weg kon halen waar ze op geslapen had en drukte een kusje op zijn wang." We moeten alleen wel nog een keer over dit praten. Maar niet nu. Nu wil ik gewoon even van jou warmte kunnen genieten." Ze kroop dicht tegen hem aan en sloeg haar armen om zijn middel. Het voeld wel echt goed om met Ian wakker te worden maar ze wist zeker dat dit niet vaker zou gaan gebueren. Ze wilde het wel maar Stefan en Micheal stonden in de weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Emptyvr jan 13, 2012 10:46 am

Ian sloeg zijn armen om haar heen. Hij voelde zich anders. Een zeker vermoedden begon aan zijn geluksgevoel te knagen. Hij begon ergens misschien een beetje wat voor Jacky te voelen, op een meer-dan-vrienden manier. En hij wist niet of dat zou kunnen werken. Op het moment waren ze soort van friends-with-benefits, maar hij wilde meer zijn voor haar, als ze dat wilde. Dat was het probleem. Hij had nu geen idee meer hoe ze over hem dacht. Hij verborg zijn gezicht maar gewoon in haar haar, zodat ze zijn bedenkelijke blik onmogelijk kon zien. Hij wilde van haar omhelzing genieten zolang het duurde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Emptydi jan 17, 2012 7:23 pm

NEW
~~

Jacky trok de deur achter zich dicht en moest even grinniken. Ze waren een paar eersteklassers tegen gekomen die zodra ze twee meter van hun af waren begonnen te fluisteren over dat Jacky alweer met Ian in haar kamer verdween. En wat zouden ze nou de hele tijd doen? Jacky vond het wel grappig om dat zo te horen. Ze keek naar Ian en deed een stap naar hem toe. Haar armen vonden een weg om zijn nek heen en ze drukte een kusje in zijn hals, op zijn kaak en vervolgens op zijn lippen. Jacky wist zeker dat ze dit ging missen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Emptydi jan 17, 2012 7:32 pm

Ian humde tevreden toen hij haar lipen tegen zijn nek voelde. Zodra ze hem kustte kustte hij haar gewillig terug. Ergens vond hij het een worder dat het nog nooit awkward tussen hen was geweesd. Ze waren nu eenmaal twee goede vrienden, hadden soorr van gevoelens voor elkaar en hadden al meer dan eens samen naar bed gegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Emptydi jan 17, 2012 7:41 pm

Jacky liep richting het bed haar lippen niet van die van Ian afhalend. Haar handen waren van zijn nek over ziujn borst naar zijn buik gegleden en hier zaten ze een beetje te plagen met de rand van zijn shirt. Het voelde gewoon fijn om samen met Ian te kunnen zijn. Alles leek dan te kloppen en hoe graag dat dan ook betekende dat ze toch wel iets voor hem voelde en dat het misschien beter was om gewoon een relatie met hem aan te gaan wilde ze dat Micheal niet aandoen. Hij maakte haar ook gelukkig en hij was ontzettend lief voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Emptydi jan 17, 2012 10:13 pm

Ian liep met Jacky mee, zijn lippen alleen voor een moment van die van haar te halen om te voorkomen dat hij dood ging aan een zuurstof gebrek. Hij sloeg zijn armen om haar heen. Hij zou erg erg graag willen dat ze voor hem koos, maar hij wist wel beter. Hij was soort van haar beste vriend, misschien was het ook wel beter als dat ook gewoon zo bleef. Ze verdiende ECHT geluk, en dat kon hij haar niet geven. Het voelde goed bij haar, maar ze verdiende beter dan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Emptywo jan 18, 2012 9:33 pm

Hmm nu wil ik JAcky wel bij IAN laten brengen.....
Ik maak wel een persoontje die op Ian word XD
~~

Jacky trok hem dicht tegen zich aan en ging op het bed zitten terwijl ze zachtjes kusjes in zijn nek drukte." Ik ga dit wel missen, je bent lief voor me." Haar vingers schreven de woorden I love you op zijn borst niet dat ze verwachtte dat hij wist wat er stond. Het was raar om te bedenken dat ze nooit meer zo zouden kunnen zijn. Maar ze wilde hem niet voorgoed kwijt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Emptywo jan 18, 2012 10:16 pm

bwahahah, eerst was Ian lonely, nu komen er opeena allemaal mensjes die met hem willen meeten... En nu maak jij ook nog iemand XD dit gaat leuk worden
---
Ian glimlachtte en ging met een hand door haar haar. "Ik ga dit ook missen, maar ik denk dat je misschien beter af bent bij een van de andere jongens." Zei hij zacht. Hij glimalchtte en streek teder over haar wang.
---
Ian is te lief, just like Ethan. It makes me feel guilty when I make them saaad and break their hearts
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Emptydo jan 19, 2012 7:58 am

Als je het niet nodig vind dan maak ik geen nieuw persoontje aan hoor. XD Het is alleen maar omdat ik iemand voor Ian wil hebben. Hij is zo lief...
~~

Jacky kroop dicht tegen hem aan en drukte een kusje op zijn lippen." Ik wil je dit eigenlijk helemaal niet aandoen. Het spijt me echt voor dat je voor me gevallen bent. Als het kon had ik gewoon een cloon ofzo van mezelf gemaakt en had ik jou gelukkig gemaakt. Dat verdien je echt." Ze drukte haar lippen weer op die van Ian maar dit keer toch wel wat langer. Haar handen gleden achter zijn nek en streelde zachtjes over zijn schouder en sleutelbeen. Ze had haar benen om Ian heen geslagen en zat half bij hem op schoot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Emptydo jan 19, 2012 9:24 am

Het hoeft niet hoor hij krijgt natasja. Maar je kan die satanistische dude afmaken, of was die niet van jou...want dan heeft Ian tenminste een niet-vrouwelijk maatje

,,,,,,

Ian trok haar volledig op zijb schoot en kustte haar terug voor hij andwoorde. "Ewn kloon van jou zou niet hetzelfde zijn, wel als het me alleen ging om je lichaam, maar het gaat me om jou, niet het omhulsel." Fluisterde hij in haar oor voor hij haar in haar nek kustte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Emptydo jan 19, 2012 9:09 pm

Jacky sloeg haar armen om hem heen en legde haar hoofd op zijn schouder en drukte zachtjes kusjes in zijn nek." Ik wil jou weer gelukkig zien met iemand. Dat is wel het minste wat je verdient." Haar handen streelde onder zijn shirt en ze genoot even van het moment, lekker dicht tegen elkaar aan zitten, zijn warmte voelen. Het was fijn om zo te zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Emptyvr jan 20, 2012 11:42 am

Ians handen lagen op de blote huid van haar onderrug, vlak onder haar shirt. Hij legde zijn voorhoofd tegen het hare. "Het kan dan wel dat ik het verdien, het moet wel echt zijn." Zei hij zacht. Hij had zijn ogen gesloten. Hij droeg nu al heel lang geen rode lenzen meer. Nu kon de wereld lekker 'genieten' van zijn vuil licht grijs-blauwe ogen. Een hand verliet de warme huid van haar rug en streek teder door haar haar. Dit was een ander soort intimiteit dan alles wat ze tot nu toe gedeeld hadden. Het was anders, maar niet per se minder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Emmalynn Lenny Clarksen
» Kamer 366: Maud....
» De kamer van Chelsea en Fay.
» De lege kamer....
» kamer 197: Nick, Brendon ....

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: De zuidvleugel.-
Ga naar: