Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Flavio Rosetti

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Flavio Rosetti Empty
BerichtOnderwerp: Flavio Rosetti   Flavio Rosetti Emptyza sep 24, 2011 5:01 am

De basis informatie.
Volledige naam: Flavio Rosetti (Flavio betekent blond haar)
Roepnaam/bijnaam: Vlaflip? Flaafje? Iets in die richting.
Leeftijd: 15
Verjaardag: 28 0ktober
Geslacht: Mannelijk.
Geloof: Geen.
Tradities/gewoontes: niet echt iets.

Het innerlijk.
Karakter: Flavio is een heel erg lieve jongen. Hij is altijd bezig met rekening houden met anderen en vriendelijk blijven. Het is een pacifistische jongen. Hij is erg optimistisch en doet nooit een vlieg kwaad. Hij ziet altijd het goede van mensen. Dit heeft een spiegelzijde, hij is hierdoor ook goed van vertrouwen en ziet de slechte kanten van mensen vaak niet. Hij is oblivious voor mensen die misbruik willen maken van zijn goedheid. Hij is vegetariersinds hij klein was, gewoon weigerend vlees te eten sinds zijn vierde toen hij erachter kwam dat het van dieren gemaakt werd. Hij heeft vooral een afkeer van gevogelte.
Relaties: Hij valt op jongens. Het is niet iets waar hij mee te koop loopt, maar als je het vraagt geeft hij eerlijk andwoord. Hij heeft nog nooit iemand gevonden die hij echt leuk vond. Hij weet dat hij op jongens valt, maar is dus nog nooit echt verliefd geweesd.
Verslavingen: Zingen, hij doet het heel vaak zonder erbij na te denken.
Afkeer/haat: Vlees.
Passies: Krijttekeningen en voor zijn vogeltjes zorgen. Hij houd van vogels.

School informatie.
Het talent:Tekenen. Krijttekeningen op precies te zijn.. Hij werkt vooral met pastelkrijt, maar oliepastel is ook welkom. Ook vind hij het leuk om tekeningen te maken op de straattegels met de mooiste kleuren, maar da tis niet waarom hij op deze school zit.
Andere sterke punten: Hij kan ook goed zingen. Niet geweldig, maar hij kan het zonder vals te klinken.
Zwakke punten: Hij is niet goed in sport. Niet dat hij een slechte conditie heeft, maar hij ziet bij sporten gewoon niet wat hij moet doen. Hij speelt de bal bijvoorbeeld door naar de verkeerde persoon. Ook hebben hij en verf een lange lange vete, hij kan er gewoon niet mee omgaan (heeft hij van mij geërfd.)
Buitenschoolse activiteiten: Geen. Tenzij de vogels voeren en vogelvoer en nestkastjes ophangen en de straattegels en buitenmuren bekladderen met krijt een buitenschoolse activiteit is.

Het uiterlijk.
Lengte&bouw: Flavio is 1.57 en zal niet echt veel meer groeien. Hij is altijd al klein geweest. Hij is verder wel van gewone omvang, in verhouding dan. Niet dik niet dun.
Haar: Hij heeft van die goudblonde engelachtige krullen die altijd zijn zicht belemmeren. Zijn halfzus vergelijkt hem altijd met een schaap of een vogelnest.
Ogen: Hij heeft mooie azuurblauwe ogen.
Kledingstijl: Hij draagt altijd heel lichte kleuren en veel wol. Hij is vreemd genoeg om mid zomer een wollen muts op zijn hoofd te hebben.
Kenmerken: Zijn gewoonte om bijna altijd wel iets van wol te dragen, al is het maar een wollen koord met een brok krijt eraan als ketting.

Achtergrond informatie.
Verleden: Flavio heeft een leuke jeugd. Hij had een lieve halfzus, bergen vogels en lieve ouders. Op school ging alles aardig. Toen zijn zus naar Nieuw-Zeeland verhuisdde bleef hij een goede connectie met haar hebben. Ze chatten heel veel.
Geboorte/woonplaats: Flavio komt uit Italië. 10 jaar geleden zijn ze naar Amerika verhuisd. Zijn halfzus woont op haarzelf in Nieuw-Zeeland, waar ze een schapenhouderij runt met haar 25 jarige vriend. Hij zoekt hen nog wel eens op in de zomers.
Familie: Zijn ouders en een halfzus van 21. Zijn vader heeft een dochter maar die moeder stierf na haar geboorte. 5 jaar later hertrouwde hij met de moeder van Flavio, ze hebben eerst vijf jaar in Italië gewoond voor ze naar de VS verhuisden.
Extra: Hij heeft een schaap, Mollie, dat bij zijn zus in Nieuw-Zeeland woont. Hij chat wel eens met het schaap… Ook heeft hij veel vogels. In hun thuis hebben ze een voilere, maar hij heeft twee van zijn kleintjes in een kooi mee. Het zijn een roodstaart papagaai (Rosso) en een Gele parkiet (Giallo)
Ook is hij tweetalig, hij spreekt vloeiend Italiaans en Engels omdat zijn vader Amerikaanse is en zijn moeder Italiaans.

Liedje: Strawberry swing van Coldplay. De tekst is heel abstract, maar ik vind zelf dat het gaat over gelukkig zijn. Ik vind de sfeer van het liedje goed bij hem passen. En de clip is natuurlijk een en al krijttekeningen.

Foto('s): (Cristopher Rayner)
Spoiler:


Laatst aangepast door Flavio op za sep 24, 2011 7:29 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Reed

Reed


Posts : 23
Join date : 22-09-11
Age : 29

Flavio Rosetti Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flavio Rosetti   Flavio Rosetti Emptyza sep 24, 2011 5:11 am

Oke, Reed en hij zouden zo ongeveer broers/twins kunnen zijn xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Flavio Rosetti Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flavio Rosetti   Flavio Rosetti Emptyza sep 24, 2011 5:15 am

dat dacht ik ook toen ik reed las, maar toen had ik zoiets van Nevermind, ik maak mijn flavio gewoon omdat ik hem al heeeeel lang wil maken
Terug naar boven Ga naar beneden
Reed

Reed


Posts : 23
Join date : 22-09-11
Age : 29

Flavio Rosetti Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flavio Rosetti   Flavio Rosetti Emptyza sep 24, 2011 5:18 am

Oh ik vind het niet erg hoor xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Posts : 241
Join date : 22-09-11

Flavio Rosetti Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flavio Rosetti   Flavio Rosetti Emptyza sep 24, 2011 6:01 am

Wat een schatje, goedgekeurd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Flavio Rosetti Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flavio Rosetti   Flavio Rosetti Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Flavio Rosetti
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Casa Jones-Rosetti
» De kamer van Adam en Flavio
» Appartement Lauren (Flavio & Adam).
» Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Personages :: Jouw personage-
Ga naar: