Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Casa Jones-Rosetti

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Emptywo nov 23, 2011 10:16 am

Flavio glimalchtte. "Hannah is mijn grote zus, weet je nog?" Hij gaf Adam een knipoog. "De de-deur-moet-open-blijven regel werd door haar wel in tact gehouden, amar de rest van het gezin sloot die deur maar snel weer. Zo ook de vriendjes regel." Hij glimalchtte. "Maar nog steeds, bed okf kussenberg?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Emptywo nov 23, 2011 10:22 am

Adam wist niet zeker of hij het verhaal begrepen had dus hij glimlachte alleen maar. "hmm... Je weet dat ik slecht ben in kiezen... Maar aangezien ik al kennis heb gemaakt met de kussenberg, wil ik je bed ook wel eens ontmoeten..." besloot hij uiteindelijk, als er iets was wat hij niet kon dan was het wel kiezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Emptydo nov 24, 2011 1:44 am

flavio knikte. "Is goed." Hij wandelde naar het bed en kroop onder de pastelblauwe deken. Hij keek een tikje afwachtend naar Adam. Hij had al doorgehad dat die weinig van eht verhaal snapte, maar besteede er geen aandacht aan. hij had weinig zin om uit te leggen waarom hij en zijn ouders liever haddne dat Hannah de deur dichthad als ze emt haar vriendje op har kamer zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Emptydo nov 24, 2011 6:13 am

Adam liet het varhaal van net maar los en hij kroop onder de dekens, dicht tegen Flavio aan, alsof hij kleiner was dan zijn vriendje, in plaats van andersom. Iets wat hij al van het begin af aan had gedaan, hij was ergens dan ook veel onvolwassener dan Flavio, ookal was hij dan ouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Emptydo nov 24, 2011 10:33 am

Flavio sloeg zijn armen om Adam heem en kroop dichter tegen hem aan. Hij verborg zijn gezicht in Adams nek. Hij liet zich indommelen door het zachte geklop van Adams hart en het rustige ritme van zijn ademhaling. Langzaam voelde hij zich wegglippen richting dromeland.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Emptydo nov 24, 2011 10:37 am

Adam bleef iets langer wakker dan Flavio, genietend van diens warmte en vreselijk schattige uitdrukking. Zo hoorde het leven te zijn, dicht tegen liefde en warmte aangedrukt. Op een begeven moment werden zijn ogen te zwaar om Flavio nog aan te staren en gleed ook hij in een diepe slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Emptydo nov 24, 2011 10:42 am

NXT MRNIN
----
Flavio gaapte en kroop dichter tegen het warme lichaam naast hem aan. Hij wilde zijn ogen niet open doen, het was veel prettiger om tegen Adam aan te kruipen en gewoon bij hem te zijn,
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Emptydo nov 24, 2011 6:17 pm

Adam was al een tijdje wakker toen hij merkte dat Flavio ook niet langer sliep, hij had hem niet wakker willen maken door ook maar een beetje te bewegen, maar mu legde hij zinn armen om het lichaam van de kleinere jongen heen en hij plaatste een kus in diens blonde haar. Hij zei nog niets, hij wilde lqnger van deze knuffel genieten, langer dan een hele nacht, ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Emptydo nov 24, 2011 8:07 pm

Flavio glimlachte en drukte een kusje tegen Adams nek, het enige stukje huid dat in zijn bereik was. "Goed geslapen, mio amore?" zei hij zachtjes, zijn stem een beetje off-tune omdat hij nog maar net wakker was. Hij glimlachtte weer tegen Adams huid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Emptyvr nov 25, 2011 4:31 am

Adam lachte, voor zo ver hij dat kon 's ochtends. "Hoe kan ik nou slecht slapen als jij zo dicht bij me bent? Misschien ben ik wat te laat in slaap gevallen omdat jij zo schattig was, maar ik heb geweldig geslapen, jij?" vroeg hij zacht, in de ochtend werd er niet te hard gesproken, dat was gewoon niet de bedoeling.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Emptyvr nov 25, 2011 11:13 am

Flavio glimalchtte. "Serieus, als er geen leraar op mijn kamer sliep zou ik je bevelen altijd als mijn knuffelmonster te dienen, ik heb nog nooit o lekker geslapen, meestal was het zo dat een van ons er weer van door moest voor de ochtend in verband met room-mates." Hij glimalchtte en begroef zijn gezicht in Adams nek. "I love you, you know?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Emptyvr nov 25, 2011 11:40 am

Adam knikte en glimlachte alleen maar bij het eerste wat Flavio zei, hij haatte ze roommates die hen ervan weerhielden dicht bij elkaar te slapen, hij wilde dan ook graag altijd Flavio's tweede kussen/matras zijn. Hij glimlachte nog breder "Oh I think I knew that... But did you know that I love you at least just as much?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Emptyvr nov 25, 2011 11:57 am

Flavio glimalchtte en kuste Adam zachtjes. "I think I do, you told it me very clearly yesterday afternoon." de bijgeleverde blik bevestigde dat hij op zekere activiteiten doelde. Erg leuke activiteiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Emptyvr nov 25, 2011 12:04 pm

Adam werd lichtrood, maar hij grijnsde wel, "Mooizo, ik was gewoon bang dat ik het nog niet duidelijk genog had gemaakt." zei hij, hij legde Flavio in een soepele beweging bovenop zijn borst en hij kuste deze teder, om hem vervolgens aan te staren met een dromerige, verliefe blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Emptyvr nov 25, 2011 12:26 pm

Flavio glimalchtte en liet zich bovenop Adam trekken. De kus beantwoorde hij iets gretiger dan dat Adam hem gekust had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Emptyvr nov 25, 2011 12:33 pm

Adam protesteerde niet en ksute Flavio passievol, het was ongeloofelijk hoe veel hij van deze jongen hield, en ongeloofelijk hoe dichtbij zijn gigantische fout die alles kapot zou maken was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Emptyvr nov 25, 2011 12:41 pm

Flavio glimalchtte in de kus en zette zijn knien naast Adam op het matras, waardoor de langere jongen onder hem geen kant opkon, niet dat hij dacht dat die snel ergens heen zou gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Emptyvr nov 25, 2011 12:59 pm

Adam verbrak de kus even om Flavio verliefd aan te kijken "Don't worry, i'll never leave you..." zei hij glimlachend en hij zette de kus weer in, net zo passievol als hij daarnet geweest was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Emptyvr nov 25, 2011 1:02 pm

Flaviop glimalchtte en kustte Adam terug. Na een paar minuten verbrak hij de kus though. "Ik heb mijn eigen badkamer, we hebben beiden nog geen douche genomen en ik zou dit graag voortzetten." Hij glimalchtte ondeugend. "Are you thinking what I'm thinking?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Emptyvr nov 25, 2011 1:07 pm

Adam grijnsde "Of course I am!" zei hij en hij ging op de rand van het bed zitten, Flavio echter niet van zijn schoot verwijderend. "Leidt me naar die douche van jou want mijn lippen worden koud." zei hij grappend en hij wiegde Flavio een beetje heen en weer Op zijn knieën.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Emptyvr nov 25, 2011 1:14 pm

Flavio glimlachte en kuste Adam weer, de twee daarbij van het bed trekkend. Hij glimalchtte en trok Adam mee naar de aangrenzende badkamer. Het was er mooi, alles was in lichtte kleuren. Er was een bad en een douche cabine die van elkaar gescheiden waren. de cabine had gewoon een glazen deur en geen eng douchegordijn. De vloer had in plaats van tegels een mozaïek van kinderkopjes (de stenen, niet baby-hoofden) en op het plavon was een sterrenlucht geschilderd. Niet dat Flavio daar veel aandacht aan besteedde. Hij draaide het slot achter hen dicht, het zou erg awkward zijn als iemand naar hen zocht en binneliep terwijl ze bezig waren, en wendde zich weer tot Adam. Niet veel later waren hun lippen weer verbonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Emptyvr nov 25, 2011 1:28 pm

Adam volgde Flavio gewillig naar de badkamer, hij zou er meer aandacht aan besteed hebben als hij niet zo geconsentreerd met Flavio bezig was geweest, hij zou het prachtig hebben gevonden. Zodra hun lippen weer verbonden waren begon hij aan Flavio's broek te prutsen, hij was op zoek naar een knoop, die er natuurlijk niet was. (hij zou trouwens met het shirt begonnen zijn als hij de kus dan niet hoefde te verbreken.)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Emptyvr nov 25, 2011 1:35 pm

Flavio wist met veel gepruts en onhandig gehannes Adam van zijn shirt te ontdoen zonder dat de kus te lang verbroken werd. Zijn handen streken over Adams borst. De andere jongen was ouder dan hijzelf, en dat zag je wel. Niet dat hij over het uitzicht zou gaan klagen. Zijn handen trokken Adam dichter naar hem toe. Hij wilde Adam eigenlijk niet loslaten, amar wist dat dat zo wel zou meoten in verband met zijn eigen shirt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Emptyvr nov 25, 2011 1:40 pm

Adam gaf het even op als het om de broek ging en hij ontdeed Flavio zo snel maar teder mogelijk van zijn T-shirt, zodat hij in ieder geval hun blote huid tegen elkaar aan kon voelen toen ze de kus weer hadden voortgezet en hij zijn vriendje dicht tegen zich aan had getrokken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Emptyvr nov 25, 2011 1:49 pm

Flavio glimalchtte en haakte zijn vingers om Adams broekband en trok hem dichter naar hem toe. Hij drukte zijn lippen in Adams nek en kustte hem daar teder, voor de verandering geen blauwe vlekken achterlatend. "Zo ontbijt, ouders." mompelde hij buitenadem, en drie tonen hoger als normaal, als verklaring voor hij zijn lippen weer in Adams nek drukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Casa Jones-Rosetti
Terug naar boven 
Pagina 6 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Flavio Rosetti
» Liam Jones
» Riqelle Myra Jones
» Morigan Jones (+1 voor de originele achternaam)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: