Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Casa Jones-Rosetti

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
AuteurBericht
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 8 Emptyza jan 28, 2012 5:00 am

Adam keek een beetje verward naar Flavio, geen wonder dat hij het niet begrepen had, het was de grootste onzin die hij ooit gehoord had, toch knikte hij daarna meteen begrijpend en zijn blik ging weer naar de extreem katholieke grootouders van zijn verloofde, 'Ik ben blij dat ze ons onze "zonden" vergeven...' zei hij een beetje twijfelachtig en niet erg overtuigend, eigenlijk vond hij dat als ze homo zijn een zonde vonden, ze maar moesten ophoepelen.


-
ik ging naar de boeken winkel voor death note mangas, ernaaast stond D gray-man en Code Geass c';
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Casa Jones-Rosetti - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 8 Emptyza jan 28, 2012 10:17 am

bij ons hebben ze geen manga Sad
----
Flavio rolde met zijn ogen. "Nonna, Nonno, ik vind het echt geweldig dat jullie zo ver zijn dat jullie mij relatief vergeven, maar ik heb hier nog gemengde gevoelens bij." zei hij kalm en in het engels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 8 Emptyza jan 28, 2012 12:31 pm

mwhahahaa bij ons dus wel.


Adam knikte als teken dat hij het eens was met Flavio, 'Niet dat het veel veranderd, denk ik, maar je zou me kunnen beschouwen als een vrouw, waardoor Flavio niet meer zondigt, toch?' vroeg hij half nadenkend en meer aan Flavio dan diens grootouders, vooral omdat hij nog steeds niet zwker wist of deze hem wel verstonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Casa Jones-Rosetti - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 8 Emptyza jan 28, 2012 1:06 pm

De vraagtekens waren duidelijk van de gezichten van flaafs grootouders af te lezen. "Adam zegt dat hij theoretisch gezien man noch vrouw is. Hij is tweeslachtig." zei Flavio als uitleg. De uitdrukkingen die bij die woorden op rosa en mica's gezicht was onleesbaar. Flavio paktte Adams hand stevig beet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 8 Emptyza jan 28, 2012 1:10 pm

Adam beet op zijn lip en schuifelde wat ongemakkelijk heen en weer, hij wist niet waarom hij dit gemeld had, misschien omdat hij niet wilden dat ze Flavio een zondenaar noemden, misschien om ze te slim af te zijn. 'Is Flavio nu dus niet meer zondig..?'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Casa Jones-Rosetti - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 8 Emptyza jan 28, 2012 2:45 pm

Flavios grootouders keken elkaar een beetje verward aan. "I... wouldn't know." zei rosalita, met dat zware accent. "It is with god to decide that." zei ze, en met die woorden werd er een sociaal punt achter het gesprek gezet. Zoals veel gelovigen door de eeuwen heen was ze zoiemand die iets onbekends het liefst negeerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 8 Emptyza jan 28, 2012 2:49 pm

Adam keek haar schuin glimlachend aan, 'Your god... Or my god..?' vroeg hij half uitdagend, het was zeker niet slim, maar hij kon zich gewoon niet inhouden. Hij keek wel meteen verontschuldigend naar Flavio, om te laten merken dat hij wist dat het eendomme vraag was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Casa Jones-Rosetti - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 8 Emptyza jan 28, 2012 3:48 pm

Als dat alles niet erger zou maken zouden er nu twee mensen facepalmen. Een bejaarde italiaanse dame werd een beetje wit. "I.. Is hij geen christen?" stamelde ze. Flavio besloot er maar het beste van te maken. "Nee hij is joods." zei hij met een lieve glimlach. Hij kneep wel flink hard in Adams hand om die even te laten merken hoe slim hij die opmerking vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 8 Emptyza jan 28, 2012 10:49 pm

Adam keek even met een sorry-maar-ik-moest-wel-blik naar Flavio voor hij knikte, 'Ik ben inderdaad joods, maar waarom zullen we er een probleem van maken, het jodendom is de moeder van het Christendom...' zei hij klam en met een glimlach die zowel lief was als haatdragend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Casa Jones-Rosetti - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 8 Emptyzo jan 29, 2012 10:35 am

Rosa leek nog steeds sceptisch maar knikte wel, zodra flavio had vertaalt. Flavio glimalchtte trots naar Adam. Alice stond op. "Ik ga naar de keuken, we hebben vanavond twee monden meer te voeden, Adam en Flavio, eten jullie ook mee, of gaan jullie weer terug naar Zita?" Vroeg ze aan hen. Niet bedenkend dat Rosa en Mica het niet op prijs zouden stellen dat Adam en Flavio dus al een kind hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 8 Emptyzo jan 29, 2012 10:45 am

Adam haalde weer opgelucht adem en keek met een glimlah naar Alice, blij dat het door hem aangesneden ongemakkelijke onderwerp vervangen werd dooren leukere. 'Als het niet te vel moeite is? Lauren is bij onze kleine meiden die heeft aleerder voor avondeten voor haar gezorgd dus dat is een probleem...' zei hij en hij keek naar Flavio om te kjken wat hij vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Casa Jones-Rosetti - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 8 Emptyzo jan 29, 2012 11:15 am

Flavio knilte. "Ik vertrouw Lauren wel daarin. Mischien moeten we haar wel even laten weten dat we hier eten..." Hij glimlachtte.

Ondertussen was Risalita aan het denken. Het kon toch niet.... Dat ze al een kind hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 8 Emptyzo jan 29, 2012 11:19 am

Adam knikte, 'Ze verwacht vast dat we thuis komen eten, als goede ouders... Ik sms haar wel, ' zei hij en hij pakte zijn Iphone uit zijn zak om snel een sms naar Lauren te sturen dat ze bij Flavio thuis bleven eten, al snel kreeg hij een antwoord dat het prima was en hij stopte de telefoon weer terug in zijn broekzak.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Casa Jones-Rosetti - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 8 Emptyzo jan 29, 2012 11:33 am

Flavio glimlachtte naar adam. "Ik ben blij met een vriendin zoals Lauren." Zei hij vriendelijk. "Do.. You have a baby? A bastard child?" Vroeg Rosa verontwaardigd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 8 Emptyzo jan 29, 2012 11:41 am

Adam glimlachte naar Flavio en wilde wat zeggen toen hij de vraag van Rosa hoorde, 'I won't call her a bastard child...' zei hij door zijn tanden, Zita was dan wel een bastard child, maar het klonk zo stom en onrespectvol. 'Maar, ja, we hebben een dochter.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Casa Jones-Rosetti - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 8 Emptyzo jan 29, 2012 11:58 am

Rita kneep haar ogen samen. "Zita is tenminste een Italiaanse naam." Zei ze, om niet al te veel haat rond haar achterklein dochter te verspreiden. "Ik hoop haar eens te zien." Zei ze met een semi-glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 8 Emptyzo jan 29, 2012 12:03 pm

Adam keek een beetje verward naar de vrouw tegenover hem, wat? Geen uitbrander omdat ze sex hadden gehad voor ze getrouwd waren? Of zou dat nog komen. Hij had zin om er naar te vragen, maar zijn eerste indruk was toch al niet zo goed, 'Er komt vast wel eendagdat u de kans krijgt...' zei hij met een geforseerde glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Gesponsorde inhoud





Casa Jones-Rosetti - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Casa Jones-Rosetti
Terug naar boven 
Pagina 8 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Flavio Rosetti
» Liam Jones
» Riqelle Myra Jones
» Morigan Jones (+1 voor de originele achternaam)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: