Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Grasveldje

Ga naar beneden 
+27
Faith
Lauren
Ian
Flavio
Layla
Phoebe
Almasis
Jennifer
Jonathan
Megan
Adam
Sahirah
Jules
Arth
Catherine
Chelsea
Courtney
Sebastian
Sky
Alex
Tim
Enzio
Lively
Juliëtte
Cece
Lyd
Evy
31 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15  Volgende
AuteurBericht
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Grasveldje - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 9 Emptydi dec 20, 2011 9:18 am

Ian knikte. "Ik zal het proberen. Nu hopen dat ze geen nee zegt." Hij beet op zijn lip. Hij was echt bang dat ze hem af zou wijzen. Als ze een of andere scharrel was dan zou het hem niet uitmaken, maar het probleem was juist dat ze veel belangrijker was dan zomaar een scharrel. Ze was extreem belangrijk voor hem. Hij zuchtte. "Maar hoe zit het met jou? Single, vriend friends with benefits, fuckbuddy, wat?" Hij keek haar vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Posts : 222
Join date : 14-10-11
Age : 25

Grasveldje - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 9 Emptydi dec 20, 2011 9:23 am

Lauren knikte voorzichtig. 'Ja het komt wel goed. En dat laatste... I think' het eerste zei ze op normale toon, het tweede wat zachter en ze liet zich achter over op het gras vallen waarna ze haar ogen sloot. Een blad viel naast haar hoofd op de grond en opeens kwam er een liedje in haar hoofd. Het was van Ed Sheeran, en waarschijnlijk een van de mooiste liedjes ooit. Zachtjes zong ze het voor zich uit.



Another day another life
Passes by just like mine
It's not complicated...
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Grasveldje - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 9 Emptydi dec 20, 2011 9:31 am

Ian knikte. "Als je er maar gelukkig van word, gooi jezelf niet te snel weg. We bent daar te kostbaar voor." Hij glimalchtte naar haar. Toen ze zong herkende hij de tekst meteen. Hij was meestal niet zo van de rustige liedjes, maar daar hielden ze bij de zanglessen op school weinig rekening mee. Ze moesten alles oevenen.

Another mind Another soul
Another body to grow old
It's not complicated


Vulde Ian zachtjes aan. Hij lag nu ook achterover in het gras naast haar, met zijn ogen gesloten. Hij voelde zich altijd relaxed en veilig bij Lauren. Waarschijnijk omdat hij baar haar volledig zichzelf kon zijn. Zij wist het van zijn vader, hij had dus niets te verbergen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Posts : 222
Join date : 14-10-11
Age : 25

Grasveldje - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 9 Emptydi dec 20, 2011 9:54 am

Lauren keek naar zin gezicht en snapte opeens weer waarom ze hem zo leuk had gevonden. Haar stem brak bijna bij zijn woorden, waarom had niemand dat eerder gezegd? Waarom had niemand ooit gedacht dat het de woorden waren die ze nodig had?
'Do you ever wonder if the stars shine out for you?' zong ze zachtjes en ze stopte opeens omdat ze toch de ingehouden tranen niet binnen kon houden. Ze had eerst een periode gehad dat ze niet huilde, daarna een waarna ze bijna alleen maar huilde. Ze had haar haren toen weer blond gemaakt en was sterk geweest, maar nu ze hier zo was bij Ian, die haar zo aan vroeger herinnerde stroomde er een traan over haar wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Grasveldje - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 9 Emptydi dec 20, 2011 10:06 am

Ian ging overeind zitten en trok haar mee om haar vervolgens een knuffel te geven. "Don't cry, please, you are so much more pretty when you smile. Not a fake one, but genuine." flusiterde hij zacht in haar oor terwijl hij haar stevig vasthield. Gewoon om haar te laten weten dat hij er voor haar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Posts : 222
Join date : 14-10-11
Age : 25

Grasveldje - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 9 Emptydi dec 20, 2011 10:11 am

Lauren luisterde naar zijn woorden en leunde naar achteren. Ze veegde met haar hand de tranen weg en keek hem aan. Ze lachte niet, huilde niet maar keek hem gewoon aan. 'Ik ben zo vreselijk moe.. Ik kan dit gewoon niet, ik kan dit echt niet meer aan. Hoe moet ik het een heel leven volhouden als ik nu in een paar maanden kapot ben gegaan?' vroeg ze hem terwijl ze hem nog steeds, onafgebroken aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Grasveldje - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 9 Emptydi dec 20, 2011 10:21 am

Ian gaf haar een zacht tikje tegen haar neus. "Ten eerste denk positief. Ten tweede, vind een goede uitlaatklep voor je gevoelens, waar je jezelf niet mee schaad. Dus geen alcohol, drugs of andere slechte dingen, maar iets anders. Zelf doe ik dat door exact te doen waar ik zin in heb en mijn gevoelens eruit te zingen, maar anderen doen een vechtsport, storten zich op een groots project of schrijven muziek." Hij glimalchtte naar haar. "En ten derde, geef jezelf de tijd. Niemand zou meoten verwachtten dat je in drie seconde over alles heen ben, anders geven ze niet genoeg om je. Ik heb er jaaaaren over gedaan om over mijn vaders terrorisatie heen te komen, en daar ben ik ook nog niet klaar mee, dat weet je." Dat laatste deel was zachter. "Lauren, jij hebt wat veel ergers mee gemaakt, dat weet ik, maar verwerkingsprocessen verlopen bij iedereen ongeveer hetzelfde, denk ik." Hij glimalchtte naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Posts : 222
Join date : 14-10-11
Age : 25

Grasveldje - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 9 Emptydo dec 22, 2011 9:51 am

Lauren knikte. 'Je zal wel gelijk hebben denk ik... Muziek helpt op zich wel, op korte termijn dan. Ik heb van alles geprobeerd en nu wel iets gevonden, wat eens soort van helpt' zei ze zachtjes en ze wendde haar blik af om ervoor te zorgen dat hij haar blozende wangen niet kon zien. Het klonk zo raar om te zeggen dat seks een van de enige dingen was die werkte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Grasveldje - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 9 Emptyvr dec 23, 2011 5:05 am

Ian glimlachte naar haar. "Ik hoop dat het gaat werken met mari, ik heb al eens eerder één vaste relatie geprobeerd, maaaaaar dir was een beetje over toen ze als verassing om x uur voor mijn deur stond en me in bed vond met twee meisjes." Hij gaf Lauren eenknipoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Posts : 222
Join date : 14-10-11
Age : 25

Grasveldje - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 9 Emptyvr dec 23, 2011 5:57 am

Lauren keek hem glimlachend aan. Oké, hij had haar dus toch doorzien. 'Ik hoop het ook voor je, ze zal vast een leuk meisje zijn als je haar zo leuk vind. En dat tweede, tsjaa... ik ben zelf ook niet echt van de vaste relaties' zei ze en ze lachte zachtjes waarna ze weer op het gras ging liggen en haar ogen sloot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Grasveldje - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 9 Emptyvr dec 23, 2011 8:37 am

Ian glimalchtte. "Ik ben nogal een player, als je kijkt naar de hoeveelheid dames die zich in mijn bed bevinden." Hij lachte zachtjes. "Weetje, ik zie wel. Ze moet eers maar mijn gevoelens beandwoorden. Paniekeren heeft geen zin, let's cross that bridge when we get there." Hij glimalchtte naar de wolken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Grasveldje - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 9 Emptyvr dec 23, 2011 9:55 am

Lauren glimlachte. 'Ja, ik snap wat je bedoelt. Hoe meer en vaker hoe beter' zei ze op zachte fluistertoon, omdat het moeilijk was om toe te geven. Het deed haar ook een beetje pijn, dat ze er zoveel naar verlangde, en dat eigenlijk niet goed was. 'En ik denk dat dat de goede instelling is, het komt vast wel goed'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Grasveldje - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 9 Emptyvr dec 23, 2011 11:51 am

Ian knikte. "Ik weet alleen dat ik veel gelukkiger ben met een knuffel van Mari dan met alles wat een ander meisje me kan geven. En ik vind geluk belangrijker dan genot." Zei hij zacht. Hij zuchtte en ging met zijn hand door zijn haar "Wat vind je trouwens van mijn nieuwe kapsel? je had het nog niet gezien sinds het zo zit." vroeg hij met een lieve glimlach in haar richting.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Posts : 222
Join date : 14-10-11
Age : 25

Grasveldje - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 9 Emptyzo dec 25, 2011 2:30 am

'Ik vind het echt heel leuk' zei ze en ze ging even met haar hand door zijn haar. Expres negeerde ze zijn eerdere woorden omdat het onderwerp zorgde voor pijn scheuten in haar hart. 'En wat vind jij van dat va...' begon ze. '..O, wacht mijn haar is weer terug naar normaal' glimlachte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Grasveldje - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 9 Emptyzo dec 25, 2011 12:35 pm

mwoehaha Ian gaat Lauren voor zich proberen te winnen voor Ryan dat doet, eigenlijk wil ik zo post-afwijzing meeten, dan kan Ian super sad zijn en heel clingy worden. weetje ik krijg zin om clover binnen te laten stormen.
-------
Ian glimalchtte. "Ik denk dat ik je met de meeste haarkleuren wel mooi zou vinden. Behalve blauw, dan ben je net Stephanie, en dat zou eng zijn. Die chick is dan wel een van mijn beste vrienden, ik wil haar liever niet met jou affiliëren, dat zou eng zijn." Hij glimalchtte naar haar. "Je snapt wel waarom als je ooit mijn andere besties, Clover, Cory en Stephanie ontmoet." Hij glimalchtte naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Grasveldje - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 9 Emptydi dec 27, 2011 9:05 am

Jacky had een kleed neergelegd want het gras was nat. Maar dat weerhield haar niet om haar jas uit te doen en heerlijk te gaan liggen en van de zon te genieten. Er kwam eentraan in haar ooghoek. Ze miste Stefan enorm. Na alle drama die ze hadden gehad dacht ze dat ze juist meer naar elkaar waren gegroeid. Maar helaas was dat niet zo. Hij had het er moeilijk mee en zijmaakte het hem moeilijk. Uiteindelijk zijn ze samen tot het besluit gekomen dat dit gewoon niet langer kon. Ze hielden nog wel van elkaar maar het was gewoon niet voorbestemd. Dus was de vrijgezel Jacky terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Grasveldje - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 9 Emptydi dec 27, 2011 9:11 am

Ian liep lusteloos over het schoolterrein. Nu zijn haar ook nog eens zwart was was hij echt een goth buiten. Zwarte skinny met scheuren erin, zwarte kistten, zwarte lange nogal gothic trenchcoat, zwart met wit geblokte sjaal en nu zijn zwarte spikes. Ian ging met een hand door zijn nieuwe kapsel. Hij was er nog neit helemaal aan gewend, maar hij vond het zeker niet onplezierig, dit kapsel. Zijn gebruikelijke grijns ontbrak al sinds Mari hem duidelijk had gezegd dat ze geen intresse had. Hij was haar dankbaar dat ze hem lief had afgewezen, maar het deed nog steeds pijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Grasveldje - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 9 Emptydi dec 27, 2011 9:28 am

Jacky zag hem al van een afztand aan komen lopen maar toen hij wat dichterbij was herkende ze hem pas,' heey Schat wat leuk om jou te zien hier. Cool nieuw kaspel, ik herkende je helemaal niet.' Het was leuk om Ian weer te zien ondanks dat hij heel erg was veranderd. Ze veegde snel de traan weg. Daarna ging ze wat meer overeind zitten en glimlachtte breed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Grasveldje - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 9 Emptydi dec 27, 2011 9:49 am

#1: Als Ian depri is en weer een prut hekel aan zichzelf heeft doet hij GEEN moeite meer om emoties op een andere manier te geleiden dan woede, verwaarlozing en zelfhaat.
#2 Depri Ian is nogal wisselvallig... erg wisselvallig.
#3 Depri-Ian heeft geen oog meer voor zijn princiepes

Ik maak een hoe-depri-ian-reageert-lijst in het muzieklokaal en hier miss ook just so you know
----
Ian toverde een nep glimlach op zijn gezicht en ging naast haar zitten. Hij zei niets, maar knikte alleen als begroeting. Hij zuchtte. "Ik vertelde je toch over dat meisje dat ik leuk vond? Ze had geen intresse in een relatie met mij, of zoiets." mompelde hij tegen haar. Hij zuchtte en keek een tikje afwezig voor zich uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Grasveldje - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 9 Emptydi dec 27, 2011 10:04 am

Jacky beet op haar lip.' Je bent niet de enige die ongelukkig is in de liefde. Het is uit tussen mij en Stefan. Nu ben ik weer vrijgezel en werkelijk ik haat het.' Ze keek naar Ian en pakte even zijn hand. Kort gaf ze er even een kneepje in.' Het leven houdt niet op. Vergeet dat niet.' Het voelde heel raar om de, in haar ogen, altijd vrolijke Ian zo down te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Grasveldje - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 9 Emptydi dec 27, 2011 10:17 am

#4 Depri-Ian laat zich niet tegen spreken
#5 Depri-Ian is erg makkelijk met scheldwoorden
#6 Depri-Ian snakt gewoon naar seks (deze depri-ian regel is mede mogelijk gemaakt door roelien)
------
Ian humde alleen als antwoord op de laatste opmerking. Hij ontweek haar blik nog steeds en keek een beetje naar de grijze lucht. Hij voelde zich nu erg leeg, iets wat neit altijd gebeurde. Soms sloeg zijn stemming om de seconde om, en soms, zoals nu, was er gewoon helemaal niets. Geen gevoelens niets. Het was heerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Grasveldje - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 9 Emptydi dec 27, 2011 10:23 am

Jacky keek nu toch echt bezorgd.' Ian is er een manier voor mij om je op te vrolijken. Want ik vind het niet leuk om jou zo te zien.' Ze wendde haar blik af en keek naar haar handen. Ze wist niet heel erg wat ze moest doen. Ze wilde hem kunnen helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Grasveldje - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 9 Emptydi dec 27, 2011 11:12 am

#7 Depri-Ian is emotioneel instabiel
#8 DepriIan is een gevaar voor zichzelf
---
Ian humde en schudde zijn hoofd. "Nope, leve relapse." Zei hij emotieloos, daarmee duidelijk maken dat hij al eens eerder in deze staat was geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Grasveldje - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 9 Emptydi dec 27, 2011 11:39 am

Jacky haatte het om hem zo te zien.' hmm Ian dit is echt niet goed voor je. Er zijn vast zat amdere meiden die wel geinteresseerd in je zijn. Ik ben of was het. Nee eigenlijk nog steeds wel een beetje. In mijn ogen heb je een geweldig karakter.' ze glimlachtte naar hem maar keek toch nog steeds naar haar handen. De depressieve houding van Ian stak Jcky eigenlijk ook wel een beetje aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Grasveldje - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 9 Emptydi dec 27, 2011 11:48 am

Ian humde weer. "Het is niet echt alleen Mari, weetje, zij was meer de trigger." Zei hij zacht tegen haar. Hij liet zich op zijn rug vallen en keek naar de wolken. "Het is gewoon een herhaling van de vorige keer."

--
weet jij een leuke voor #9 ? ik ben een beetje out of ideas
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Grasveldje - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 9 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Grasveldje
Terug naar boven 
Pagina 9 van 15Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: Het buitenterrein-
Ga naar: