Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het muzieklokaal.

Ga naar beneden 
+19
Faith
Abbey
Dana
Raf
Mari
Adam
Flavio
Jake
Juliëtte
Stefan
Megan
Allison
Ian
George
Liam
Tim
Thomas
Lizz
Lively
23 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Lively

Lively


Posts : 62
Join date : 25-09-11

Het muzieklokaal. Empty
BerichtOnderwerp: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. Emptyzo sep 25, 2011 6:15 am

Het muzieklokaal is gewoon 1 grote ruimte. In de hoek staat een grote witte vleugel en overal door het lokaal staan wat van die grote stoelen. Het is meer en soort relax / lokaal. Als je door loopt kom je uit in een soort geluidsdichte opneemstudio. In de grote ruimte staan ook nog een aantal gitaren, een drumstel en nog meer instrumenten. Er zijn ook verschillende geluidsdichte hokken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lively

Lively


Posts : 62
Join date : 25-09-11

Het muzieklokaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. Emptyzo sep 25, 2011 6:20 am

Het was weer tijd om het muzieklokaal een bezoekje te brengen. Met snelle passen liep ik dan ook al snel het lokaal in en sloot de deur zacht achter me. Gelukkig het lokaal was leeg. Mijn gitaar, die in de tas om me heen hing , haalde ik al snel uit de tas en de tas legde ik weg. Ikging op een kruk zitten met 1 been gestrekt en de andere op de rand van de kruk onderaan. Ik legde mijn gitaar op mijn bovenbeen neer en begon al snel met mijn gitaar te stemmen. Niet veel later vlogen mijn vingers dan al over de snaren heen en speelde het nummer Therapy by All time low.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

Het muzieklokaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. Emptyzo sep 25, 2011 7:35 am

Ehhm ff voor de info, we schrijven hier in de hij/zij vorm ^^ (zie andere posts)

Elena liep met klikkende hakken door de gang, op weg naar het lokaal waar ze wilde gaan oefenen. Maar zodra ze daar aankwam, hoorde ze al muziek uit het lokaal komen. Ze bleef even staan om te luisteren en moest toegeven dat het niet verkeerd klonk, al was het niet helemaal haar genre. Zachtjes deed ze de deur open en keek ze om het hoekje het lokaal in. Ze zag een meisje met een gitaar op een kruk zitten. Weer bleef ze even stil staan om te luisteren, maar het duurde niet lang voor ze naar binnenstapte en naar het meisje glimlachte. ' Heei.' Zei ze vrolijk met een glimlach die bij haar toon paste. Ze zette de tas die ze bij zich had op een tafel en ging ernaast zitten om verder te luisteren naar het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lively

Lively


Posts : 62
Join date : 25-09-11

Het muzieklokaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. Emptyzo sep 25, 2011 8:26 am

Sorry sorry ik typ normaal altijd ik-vorm dus ik moet er echt aan wennen.
-
Met haar hoofd gebogen , haar ogen gericht op de snaren speelde lively het nummer vloeiend. Het was een van haar favoriete nummers die ze ooit geleerd had. En ook een van de eerste nummers waar ze zelf bij kan zingen. Dat was het fijne eraan. Met vloeiende bewegingen speelde ze het nummer af en zuchtte toen een keer diep. Haar hoofd richtte ze gelijk omhoog toen ze een stem hoorde.'Ehh hoi.'Kwam er wat zacht uit lively's mond. Ze was een onzeker meisje ja... Zelfs nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

Het muzieklokaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. Emptyma sep 26, 2011 7:02 pm

maakt niet uit hoor ^^
~
Elena had pas door dat het meisje gestopt was toen ze haar begroette. ' Hey' begroette Elena haar voor de tweede keer terug. ' Je kan erg goed spelen.' Zei ze met een glimlach terwijl ze van de tafel afgleed. Tenminste dat dacht ze, voor zover zij iets van gitaar afwist. Het klonk in ieder geval mooi. Zelf kon ze ook wel wat pianospelen, maar lang niet zo goed als dat het meisje kon gitaarspelen. ' Ik ben Elena trouwens.' Zei ze met een glimlach, toen ze erachter kwam dat ze zich nog niet had voorgesteld/.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lively

Lively


Posts : 62
Join date : 25-09-11

Het muzieklokaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. Emptydi sep 27, 2011 1:43 am

Lively keek met een glimlach naar het meisje.'Dankje, ik vind het zelf nog niet echt goed...'Zei ze wat glimlachend en keek even naar beneden naar haar gitaar die op haar school lach.'Ik ben Lively, maar noem me maar Liv. Dat is wat gemakkelijker'Zei ze met een glimlach en ging uiteindelijk met een hand door haar haar heen. 'Ben je zelf ook muzikaal?"Vroeg ze uiteindelijk met een wat zachter stemmetje en een onzekere glimlach. Lively was niet goed in mensen die met haar praatte, die voorzichtig waren. Meer van die mensen die gewoon los gingen gelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Posts : 15
Join date : 05-10-11

Het muzieklokaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. Emptyza okt 08, 2011 5:58 am

New.
-------

Thomas had zich neergezet op de kruk achter een vleugelpiano. Zijn hand streek eenmaal over het gladde oppervlak. Hij vroeg zich af welke kleur het instrument moest hebben. Zwart waarschijnlijk, dat kwam het meeste voor. Een klein glimlachje verscheen en verdween weer. Zwart..maar hoe zag dat eruit? Als je al sinds je kon herinneren blind was geweest, zeiden zelfs dit soort dingen je niets. Thomas besloot er niet meer over na te denken en legde zijn vingertoppen op de toetsen. Het was frapant dat hij piano kon spelen, het had hem dan ook veel moeite gekost om het te leren, maar zijn lerares in het weeshuis had alle geduld gehad met hem om het hem zo goed mogelijk te leren. De vermoeiende lessen wierpen hun vruchten af.
Thomas drukte de eerste toets in. Bij het heldere geluid dat de vleugel maakte, ging er een rilling door hem heen. Het instrument bleef hem fascineren. Thomas vingers gleden over de toetsen en verspreidde zo een kalme melodie.

Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Het muzieklokaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. Emptyza okt 08, 2011 8:47 pm

Emmalynde hoorde de prachtige pianomuziek aangezien de bespeler de deur per ongeluk open had laten staan. Ze liep zo zachtjes mogelijk naar binnen, zo zacht dat het klonk als kattenpootjes op nat gras (sorry ik weet ff nix wat minder geluid maakt). Heel zachtjes liet ze zich op de vloer van de muziekkamer zakken. En ze luisterde geboeid naar de muziek. Haar gedachten werden meegesleurd naar vroeger. Voor haar was het een vrolijk liedje. Haar vader speelde voeger piano en dit nummer was altijd haar favoriet geweest. Ze had rondjes door de kamer gedanst aan de hand van haar moeder. Voordat alles veranderd was. Voordat ze het tegen kon houden had het nummer een traan aan haar oog ontlokt, hij liep over haar wang en viel toen uit elkaar op de grond. Het was geen vervelende traan. Het was puur verlangen naar vroeger. Toen alles makkelijk was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Posts : 241
Join date : 22-09-11

Het muzieklokaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. Emptyzo okt 16, 2011 9:58 am

Liam had de behoefte gekregen om weer eens iets aan zijn pianoskills te doen. Nu zat hij achter de prachtige witte vleugel van het muzieklokaal, hoewel hij zijn voorkeur gaf aan zwarte vleugels. Rustig speelde hij de muziek van Paramore - When it rains en zong ook zachtjes mee, hoewel dit niet echt te horen viel. Hij was blij dat er verder niemand in het lokaal was, hij had geen behoefte aan gezelschap.
Terug naar boven Ga naar beneden
George

George


Posts : 69
Join date : 14-10-11

Het muzieklokaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. Emptyzo okt 16, 2011 10:06 am

Ian was van plan geweest een nieuw liedje te oefenen, zijn japanse uitspraak vergde nog veel oefening, Asmar hij had de woorden al wel onder de knie. Toen hij iemand hoorde spelen bleef hij stilstaan in de deuropening om te luisteren. Het figuur achter de vleugel was erg, erg goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Posts : 241
Join date : 22-09-11

Het muzieklokaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. Emptyzo okt 16, 2011 10:10 am

Liam speelde rustig verder. 'And when it rains, will you always find an escape? Just running away, from all the ones that love you?' Zong hij zachtjes mee met de tekst, zich er niet bewust van zijn dat er iemand in de buurt was. Natuurlijk niet, hoe kon hij ook. Hij liet zijn vingers over de gladde toetsen glijden en ging op in de muziek.
Terug naar boven Ga naar beneden
George

George


Posts : 69
Join date : 14-10-11

Het muzieklokaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. Emptyzo okt 16, 2011 10:18 am

Ian sloop naar binnen en ging in een van de lekkere stoelen zitten. De jongen kon ook nog eens zingen. Hij vroeg zich af of het leuk zou zijn die jongen zich nu te laten schrikken, maar die was aan echt spelen, en dan zou hij hem niet storen. Hij pakte een van zijn griezelige oogballolly's uit zijn broekzak, ontdeed het van zijn verpakking en stak hem in zijn mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Posts : 241
Join date : 22-09-11

Het muzieklokaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. Emptyma okt 17, 2011 3:53 am

Liam speelde zonder vermoeden het liedje verder totdat hier een einde aan kwam. Dit was een van de liedjes die hij kon spelen zonder notenboek erbij. Hij glimlachte even kort tevreden in zichzelf en draaide zich toen om, om zijn boek uit zijn tas te halen. Hij trok zijn wenkbrauw hoog op toen hij een nogal enge jongen zag zitten, hij had deze jongen niet gehoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Het muzieklokaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. Emptyma okt 17, 2011 4:04 am

Ian grijnsde naar Liam. "Je speelt goed." was zijn enige opmerking. Zijn ogen gingen op zoek naar een instrument dat hij wel kon bespelen, een orgel, of bij gebrek daaraan een keyboard. "En je kan ook goed zingen. Alleen Engels of zing je ook in andere talen?" vroeg hij et een klein glimlachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Posts : 54
Join date : 03-10-11

Het muzieklokaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. Emptyma okt 17, 2011 4:13 am

Liam knikte even kort naar de jongen. 'Bedankt.' Zei hij tegen de jongen en legde het notenboek open voor hem neer. Hij keek de jongen aan. 'Hmm, ik heb wel eens Spaans gezongen, maar voornamelijk Engels.' Zei hij tegen hem en dacht even na. Hij had er nooit zo bij neergestaan, dat hij het ook kon proberen om eens iets uit een andere taal te proberen. Italiaans vond hij ook een mooie taal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Het muzieklokaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. Emptyma okt 17, 2011 4:23 am

Ian knikte. "Ik zing voornamelijk in het Engels en Japans, en met een beetje geluk kan ik Russisch nog een keer leren uitspreken, amar laten we maar neit te had van stapel lopen." Hij glimalchtte en liep naar een keyboard toe. Hij zette hem aan, en stelde de boel goed in. Zijn spel was niet echt geweldig, maar goed genoeg. Luckely kende hij de tekst uit zijn hoofd.
`mori no ne, oku no oku ni arunda, sono SAAKASU.
zachou wa, ookina me ni takai se - juu MEETORU

KYASUTO wa minna yukai, katachi wa hen dakeredo
tottemo tanoshiinda! Kurai Mori no SAAKASU!

futatsu atama MISEMONO*, igyou no utahime ni
tsumetai mono taberu no, aoi kemono ga

nozomarete umarete kita wake janai kono karada
nande sonna me de miteiru no kao ga kusatteku

"Kurushii yo kurushikute shikata ga nai" to
kanojo wa ittanda soredemo kono SAAKASU wa tsuzukunda

tanoshii yo tanoshii yo kono SAAKASU wa tanoshii
kusatta mi tokeru me ni tadareta hada ga utsuru no

shinitai yo shinitai yo koko kara dashite kudasai
"Sore wa muri na koto" to, dareka ga itteita kigasuru.`


Aan het einde struikelde hij bijna over zijn woorden, maar het lukte. nog net. Hij glimalchtte naar Liam. `Japans dus, voor de duidelijkheid.`

Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Posts : 241
Join date : 22-09-11

Het muzieklokaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. Emptywo okt 19, 2011 4:36 am

'Wauw, knap.' Zei Liam tegen hem en hij meende dit. Het was volgens hem knap als iemand in moeilijke talen kon zingen, Engels was zacht gezegd niet zo heel veel moeilijks aan. 'Misschien moet ik ook is iets nieuws gaan proberen, het klinkt wel heel leuk.' Zei hij bedenkelijk tegen de jongen en glimlachte kort. Hij tingelde zachtjes een deuntje op de piano.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Het muzieklokaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. Emptywo okt 19, 2011 6:55 am

Ian glimlachtte. "Dankje, het is wel lastig om dit soort dingen juist te leren uitspreken. Anders klinkt het zo sneu. Maar verder is het leuk om in andere talen te zingen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Posts : 241
Join date : 22-09-11

Het muzieklokaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. Emptyvr okt 21, 2011 10:42 pm

'Dat lijkt me wel handig, anders zal het klinken als gebrabbel.' Zei Liam bedenkelijk terwijl hij het deuntje afspeelde. 'Het is een hele uitdaging, ik ga eens kijken. Valt er in de bibliotheek ook dat soort muziek te vinden? Ik bedoel ze hebben we muziekbladen, maar ook in andere talen?' Vroeg hij aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Het muzieklokaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. Emptyza okt 22, 2011 1:52 am

Ian keek bedenkelijk. "Weetje, ik heb geen flauw idee." hij dacht na. "Ik heb eigenlijk nog nooit gekeken, ik haal mijn muziek allemaal via internet." Hij glimlachtte. "Ik heb namelijk nog nooit dit soort dingen elders gevonden, maar je zou kunnen kijken of ze het hebben. Je weet maar nooit."
Terug naar boven Ga naar beneden
Megan

Megan


Posts : 104
Join date : 29-10-11

Het muzieklokaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. Emptyza nov 05, 2011 10:41 pm

New
-
Geïrriteerd zat Megan haar gitaar te stemmen, dit vond ze echt vreselijk. Na een paar minuten legde ze hem weg, waarom stemde ze hem niet gewoon voor? Een zucht verliet haar lippen, dan ging ze toch gewoon drummen? Nee, ze moest eens een keer doorzetten want heel de tijd haar gitaar wegleggen als ze hem moest stemmen was niet slim, dan zou het nooit sneller gaan. Met tegenzin pakte ze de gitaar weer op en probeerde hem weer te stemmen, tot het uiteindelijk lukte. Nu kon ze gaan beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Het muzieklokaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. Emptyza nov 05, 2011 11:07 pm

Chris rolde het lokaal in. Om zijn arm hing een gitaarkoffer. Hij glimlachte, zoals altijd. Hij zag Megan al snel zitten. 'Heey,' zei hij vrolijk tegen haar. Hij kon het niet goed benoemen maar in zijn buik voelde hij iets kriebelen. Hij liet de rolstoel voor haar tot stilstand komen en keek haar glimlachend aan. 'wil het lukken?' vroeg hij haar toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Megan

Megan


Posts : 104
Join date : 29-10-11

Het muzieklokaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. Emptyza nov 05, 2011 11:20 pm

'Ja, ik ben net klaar. Had jij ook zin om gitaar te spelen? Honey.' Haar ogen twinkelde, ze vond het leuk om haar dierbare bijnamen te geven. Ze speelde een paar noten waardoor haar handen op een ingewikkelde manier de snaren aanraakte. Wat hield ze toch van de electrice gitaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Het muzieklokaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. Emptyzo nov 06, 2011 1:05 am

Chris glimlachte. 'Mooizo, en ja ik was inderdaad ook van plan eventjes te gaan spelen.' zei hij met een glimlach. Hij was van plan geweest om te werken aan een nieuw nummer. Hij was bezig met het uitpakken van zijn gitaar. Voor hij kon beginnen met echt spelen sloeg hij een paar snaren aan om te kijken of de gitaar goed gestemd was. Hij draaide de snaren iets strakker en ene paar iets losser en toen klonk het weer goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Megan

Megan


Posts : 104
Join date : 29-10-11

Het muzieklokaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. Emptyzo nov 06, 2011 1:15 am

'Mooi, laat anders maar eens horen wat je kan.' zei ze vrolijk, ze wilde wel eens zien wat Chris kon. Hem gitaar horen of zien spelen had ze namelijkk nooit. Haar glimlach was maar eens weer oogverblindend, ze had ook vooor eewn keer rode lippenstif op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het muzieklokaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het muzieklokaal.   Het muzieklokaal. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het muzieklokaal.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 7Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: De rest van de school.-
Ga naar: